YBN Nahmir, Stefflon Don and Wifisfuneral's Cypher - 2018 XXL Freshman

  • Am Vor year

    XXLXXL

    Dauer: 03:25

    Subscribe to XXL → bit.ly/subscribe-xxl
    YBN Nahmir, Wifisfuneral and Stefflon Don get to work over a Sonny Digital-produced beat in this 2018 XXL Freshman cypher.
    The nine rappers in the 2018 XXL Freshman Class are Ski Mask The Slump God, Lil Pump, Smokepurpp, J.I.D, Stefflon Don, BlocBoy JB, YBN Nahmir, Wifisfuneral and Trippie Redd.
    See more → freshmanxxlmag.com/
    Shot and Produced by Shot To Kill NYC.
    Go here → www.xxlmag.com/
    XXL on Facebook → facebook.com/xxlmag
    XXL on Twitter → twitter.com/XXL
    XXL on Instagram → instagram.com/xxl/

ItsMeFlickz
ItsMeFlickz

Stefflon don killed it

Vor 10 Stunden
Nicholas Jean-Pierre
Nicholas Jean-Pierre

this is UNDERRATED

Vor 13 Stunden
Baby Azrael DCUO
Baby Azrael DCUO

Nahmir looks like a whole gta online character 💀

Vor Tag
leosquad
leosquad

I love rappers who express their Love with fire🔥⛵️

Vor Tag
leosquad
leosquad

facts. lil boat king of fire lol

Vor Tag
Jose Valadez
Jose Valadez

What’s thrax?

Vor Tag
fornitebymichael
fornitebymichael

Xxl told him to rap about what’s he doing in GTA

Vor Tag
BRENDA BARROWS
BRENDA BARROWS

over the rainbow

Vor Tag
Mustafa Safi
Mustafa Safi

Stefflon carried this shit so hard it's unbelievable

Vor Tag
Hunter _Rivard
Hunter _Rivard

Then WiFi and YBN came together to make an absolute banger sing.

Vor 3 Tage
TsunamiFosho
TsunamiFosho

WiFi’s legs said “ | | “

Vor 3 Tage
Silzy
Silzy

Never heard of any of these ppl...

Vor 4 Tage
Joey Besignano
Joey Besignano

stefflon don is prolly better then any other female rapper rn

Vor 4 Tage
cupiid
cupiid

simp. tierra whack and noname, start there.

Vor 3 Tage
Greedy dee
Greedy dee

Regardless Nahmir did his thang

Vor 5 Tage
Tita C
Tita C

I didn't know flight made beats

Vor 6 Tage
Hot pockets And jellybeans
Hot pockets And jellybeans

I also jack off my meat

Vor 6 Tage
Jaime Medina
Jaime Medina

Forgot wifi had a cypher lmao

Vor 6 Tage
Lasha Eyvring
Lasha Eyvring

1:01 what was that sound 🤣 aHaHa

Vor 6 Tage
JustMax
JustMax

0:12 Nahmir is sleepy. Let him sleep

Vor 7 Tage
Jacob Horner
Jacob Horner

This still doesn’t change the fact that mosey woke up like the man

Vor 8 Tage
Isaak Walker
Isaak Walker

One of the cleanest and smoothest freestyles from xxl

Vor 8 Tage
MadridMaster
MadridMaster

Why isn’t wifi’s part a full song

Vor 8 Tage
Caleb McGuire
Caleb McGuire

1:38 nahmir got a crushhhhh

Vor 9 Tage
DongJun Park
DongJun Park

Wifi is the only rapper who deserves to say aye yeah not lil pump

Vor 10 Tage
Elizabeth Bentley
Elizabeth Bentley

Is the instrumental just the song from sonic remixed ???

Vor 10 Tage
ッLowFatMilk
ッLowFatMilk

1:01 hardest bar out

Vor 11 Tage
ReVeNoUs M
ReVeNoUs M

Ybn nhamir and wifisfuneral back benchers Stiffelon don queen bee of the class

Vor 12 Tage
Jorge Twumasi
Jorge Twumasi

So wifis quit music now

Vor 12 Tage
Marselo Flores
Marselo Flores

Wifisfuneral is lame, he just an e boy wanna be. Needa have real artists on here, xxl disappointing wit some of their pics

Vor 13 Tage
cupiid
cupiid

the concept of an eboy didn’t exist when this was filmed or released

Vor 3 Tage
Josh
Josh

Wifisfuneral just quit.

Vor 8 Tage
Charlie Z
Charlie Z

Damn wifisfuneral slayed this beat 🔥🔥🔥

Vor 14 Tage
Jack
Jack

Beat was hard to bad everyone was ass

Vor 15 Tage
ysn Hernan
ysn Hernan

Nahmir talking bout his gta adventures

Vor 15 Tage
Grant Bokmiller
Grant Bokmiller

Wifi hops on and absolutely steals this shit

Vor 16 Tage
Nicochoco Marselo agachate y conoselo
Nicochoco Marselo agachate y conoselo

Who else thinks this cypher was saved by JID and Skimask?

Vor 16 Tage
Eli
Eli

The dj was vibin so hard

Vor 16 Tage
MG Playz
MG Playz

Why is YBN Nahmir moving like my gta 5 character tho

Vor 17 Tage
PC Principal
PC Principal

She's great...

Vor 17 Tage
Kenyama z
Kenyama z

1:00

Vor 19 Tage
snail snails
snail snails

I’ve been sleeping on Stefflon Don tbh

Vor 19 Tage
Edwin Gonzalez
Edwin Gonzalez

2 years later and this beat still better

Vor 19 Tage
By_ Churros
By_ Churros

CADE OS BR RECORDANDO ESSA RELÍQUIA?🇧🇷🇧🇷🇧🇷

Vor 19 Tage
R A
R A

1:01 this shit is so funny lmao

Vor 20 Tage
Proxi_ix X
Proxi_ix X

Nobody:The lit kids in the lunch table

Vor 22 Tage
Kola Records
Kola Records

stefflon's verse was lit thooo

Vor 22 Tage
Wind 50
Wind 50

Nocap tha girl has the best verse

Vor 23 Tage
BALLER ZO2
BALLER ZO2

Ybn nahmir is the only one that killed it no CAP

Vor 23 Tage
Speed Legend
Speed Legend

1:38 Stefflon said gun shots at the popo this is what happens to ybn nahmir when he hears something about guns 1:41

Vor 23 Tage
Double D
Double D

Stefflon Killed Everything.. Safe ✊🏽

Vor 23 Tage
Xypherツ
Xypherツ

Bro Nahmir was tryna show off in front of Stefflon Don lmfaoo

Vor 23 Tage
LIL DRUBRIX TV
LIL DRUBRIX TV

Stefflon don 💯

Vor 24 Tage
VelocitySnipes
VelocitySnipes

nahmir is tha best

Vor 25 Tage
VelocitySnipes
VelocitySnipes

holeeee

Vor 25 Tage
peppycj gamerage
peppycj gamerage

this cypher underrated

Vor 27 Tage
Hellboy
Hellboy

This beat too fire mane

Vor 27 Tage
Leon Johnson
Leon Johnson

Just want to say my like was for stefflon and the DJ. Can't be just dishing these out

Vor 27 Tage
Bruh Moment
Bruh Moment

2018 was the best class no cap

Vor 27 Tage
HZRD
HZRD

Who are these People and why are they in a Freshman Cyper ?

Vor 28 Tage
Willoughby Watson
Willoughby Watson

wifisfuneral, lil mosey, comethazine and lil pump are all in the same lane, dogshit

Vor 28 Tage
Hellboy
Hellboy

Willoughby Watson You’re big trippin. Wifi is fire, so is comethazine

Vor 24 Tage
Not Your Average Kay
Not Your Average Kay

Stefflon tho✨✨✨

Vor 28 Tage
Hellboy
Hellboy

Wifi went harddd af. They all did but damn wifi killed it

Vor 28 Tage
DEMON SLAYER999
DEMON SLAYER999

Nahmir and don really made wifisfuneral nervous there with their skills.

Vor 29 Tage
DEMON SLAYER999
DEMON SLAYER999

@KDesignz yeah he remained cool. So kudos.

Vor 4 Tage
KDesignz
KDesignz

Hell nah WiFi held his own

Vor 4 Tage
pimpinruben899
pimpinruben899

yoooooo she went off

Vor 29 Tage
NovaMoonlight Pg3d
NovaMoonlight Pg3d

why are all female rappers thicc af

Vor Monat
Tone bone
Tone bone

1:00 is no one going to talk about this

Vor Monat
Hellboy
Hellboy

Tone bone Shits hella funny

Vor 29 Tage
Ruben Larrosa
Ruben Larrosa

Forgotten verse

Vor Monat
Yecenia cano
Yecenia cano

When nahmir said “the plug got 4 ak”s” he meant the ammu-nation down his apt in gta.

Vor Monat
DRE LOCO
DRE LOCO

Sonny digital the DJ y’all ain’t peep that

Vor Monat
BloccBxbyBrandon
BloccBxbyBrandon

Nahmir went hard ngl

Vor Monat
slyvro
slyvro

Imagine if Nahmir made a song to this beat

Vor Monat
Denil Cáceres
Denil Cáceres

Stefflon Don legs 😍😍😍👌

Vor Monat
Toasty Malone
Toasty Malone

wifi and was peeping dat ass

Vor Monat
Phiko Budaza
Phiko Budaza

Wifisfuneral killed it

Vor Monat
MoneyMakin Villain
MoneyMakin Villain

Nahmir:Ain’t no nigga made me run Me: 🧢

Vor Monat
꧁༺ENENRA༻꧂
꧁༺ENENRA༻꧂

0:25 Sony Digital was feeling it LMAO

Vor Monat
Gabriel
Gabriel

I leave when yk osiris starts every time and come hear

Vor Monat
Cameron Nelson
Cameron Nelson

Man Stefflon go hard thoooo🔥🔥🔥🔥

Vor Monat
Margarito Figueroa
Margarito Figueroa

Honestly y’all can hate on namir but he does make that gun rap sound hot and organic he went hard on this period especially compared to all the other fresh man

Vor Monat
Kidd Dank
Kidd Dank

WiFi killed it. Hands down

Vor Monat
Oliver Sykes
Oliver Sykes

They should call it xxl rehearsal lmao no freestyle

Vor Monat
drewdog
drewdog

When Nahmir said AHHADIPITDUSTONDATAP i felt that

Vor Monat
Logan McDermott
Logan McDermott

Most underrated freestyle rap ever

Vor Monat

Nächstes Video

I Spent 50 Hours In Solitary Confinement

15:52

A$AP MOB FREESTYLES ON FLEX Part 2

06:01

A$AP MOB FREESTYLES ON FLEX Part 2

HOT 97

Aufrufe 3 800 000

Migos - Taco Tuesday

1:37

Migos - Taco Tuesday

MigosVEVO

Aufrufe 8 511 501

Kool Savas - Brechen Mich Nicht (feat. MEL) (prod. MENJU)

2:48

Kool Savas - Brechen Mich Nicht (feat. MEL) (prod. MENJU)

Kool Savas Official | Essah TV

Aufrufe 1 319 975

Pashanim - Airwaves

2:58

Pashanim - Airwaves

Pashanim Nulldreinull

Aufrufe 3 579 443

BAEKHYUN 백현 'Candy' MV

3:51

BAEKHYUN 백현 'Candy' MV

SMTOWN

Aufrufe 18 227 051

FAVELA

2:40

FAVELA

Dardan - Topic

Aufrufe 269 577

Marina Marx - Der geilste Fehler (Offizielles Video)

3:50

Marina Marx - Der geilste Fehler (Offizielles Video)

Mein Herz schlägt Schlager

Aufrufe 253 918

KADR - Anam Babam (OFFICIAL VIDEO)

3:30

KADR - Anam Babam (OFFICIAL VIDEO)

KADR TV

Aufrufe 2 075 841