XiR - Angela Merkel (Official Video) | REACTION

  • Am Vor 7 Monate

    Maliyah SoluMaliyah Solu

    Dauer: 07:35

    XiR - Angela Merkel (Official Video) | REACTION
    Wenn es euch gefallen hat, hinterlasst mir einen Daumen hoch und auch gern einen Kommentar :*

    Ich freue mich über euren Abo und
    VERGESST NICHT DIE GLOCKE ZU AKTIVIEREN, DAMIT IHR MEINE ZUKÜNFTIGE VIDEOS ANGEZEIGT BEKOMMT.
    __
    ► SOCIAL MEDIA ◄
    INSTAGRAM ► instagram.com/maliyahsolu/
    FACEBOOK ►facebook.com/maliyahsolu/
    Anzeige wegen Werbung: Markenerkennung und Namensnennung
    Alle angaben ohne Gewähr

Dilara Çal
Dilara Çal

Türkçe alt yazı koy

Vor 2 Monate
NeverMind
NeverMind

Ne boş beleş bi şarkı amk

Vor 2 Monate
Nurweilichschwarzbin
Nurweilichschwarzbin

Selbst die AfD tanzt auf den Beat

Vor 3 Monate
Ufuk Kiymaz
Ufuk Kiymaz

An sich schon geiles lied,ausser die stelle in dem man von angie redet...

Vor 4 Monate
XAO
XAO

Ya bilader ne kem küm ettiniz amına koyayım kulağa hoş geliyor dinliyoruz

Vor 5 Monate
cCc𐱅𐰇𐰼𐰜cCc
cCc𐱅𐰇𐰼𐰜cCc

Defkhan feat. Sir-Dav - Benzeri Yok 3 ... Mach Mal Ein Reaction Zu Diesem Song Grüße Aus BERLİN

Vor 6 Monate
Ömer Faruk Coşkun
Ömer Faruk Coşkun

Çüş'ü nerden biliyon kız 🤣😂

Vor 6 Monate
Ömer Faruk Coşkun
Ömer Faruk Coşkun

Ama harbiden çüş fena okumuş

Vor 6 Monate
Enes
Enes

This is real hiphop baby!!!! X SO HUSTLE

Vor 6 Monate
hakan sezen
hakan sezen

Şu beatı ceza,şanışer , stabil ya da şehinşah in kullandığını düşünsenize aman aman aman. Resmen beatı ziyan etmişler.

Vor 6 Monate
Harun Küçükkaya
Harun Küçükkaya

XX TRRRİİİPPP

Vor 6 Monate
Bal Porsugu
Bal Porsugu

Kız bu malı dinleyeceğinize Metallica dinleyin daha iyi diye mesaj veriyor \w/

Vor 6 Monate
Kelaynak KKD
Kelaynak KKD

Duman - Aman aman Please Türkish rock 🤟🏻

Vor 6 Monate
Legend OR Hack
Legend OR Hack

Pls pls pls pls pls pls pls :D

Vor 6 Monate
O Tuz
O Tuz

İstabul trip-grıye isyan

Vor 6 Monate
Seymen
Seymen

Asil ft. Patron - Suikast (Seri Katiller Volume 2) = https://www.youtube.com/watch?v=YLkE08J5JnU reaction pleas (I love you💗)

Vor 6 Monate
Erhan Okcu
Erhan Okcu

😍

Vor 7 Monate
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Massaka hightech reaction pls

Vor 7 Monate
Orfe Zeus
Orfe Zeus

Yazık kıza , şarkıda bir şey anlattıklarını sanıyor :D Hepsi bomboş adam aslında

Vor 7 Monate
Maybe
Maybe

@Adres Gaming bu kin ne biladerim, bu adamların fanı değilimde adamlar boş değil, diyelim boş, o zaman ceza hariç hiçbir rapçiyi beğenmiyosundur, yaşın kaç bilmiyorum küçüktür herhalde, şimdi hade sen sg

Vor 2 Monate
Adres Gaming
Adres Gaming

Sende hade sg

Vor 2 Monate
Adres Gaming
Adres Gaming

@hakan sezen sg lan şuradan

Vor 2 Monate
Tribün Çocukları
Tribün Çocukları

+999999999

Vor 2 Monate
AS Ömer
AS Ömer

kardeşim bu adamlar Alman repçiler gibi yanında Korumayla gezmiyo ve adresleri belli Kadıköyde ve Karaköyde bu adamları rahatça bulabilirsin hiç de boş diil sen git saçma sapan âşk şarkıları dinle

Vor 3 Monate
Amınakoyacam ama ya
Amınakoyacam ama ya

💗💞🌸🦄

Vor 7 Monate
Gökhan Elbasan
Gökhan Elbasan

Xir (früher Xir Gökdeniz) höre ich echt gerne, wie auch fast alle Rapper von der "Istanbul Trip" Gruppe.

Vor 7 Monate
LimaS
LimaS

Pls Ezhel-Yemin olsun and Ezhel-Birdaha react

Vor 7 Monate
kader k
kader k

Xir means potion

Vor 7 Monate
Muhammet Ali Üzüm
Muhammet Ali Üzüm

Keişan-bu nasıl karanlık

Vor 7 Monate
Emre Gülçiçek
Emre Gülçiçek

Ceza - Holocaust reaction

Vor 7 Monate
Shady Hydra
Shady Hydra

Massaka High Tech reaction please ❤

Vor 7 Monate
İbrahim Yıldız
İbrahim Yıldız

@Ash Namikaze ayn yaaaaa .sss

Vor 7 Monate
Ash Namikaze
Ash Namikaze

Aynen ya çok güzel bıkana kadar dinlemeye devam edicem efsane bir sarkı ya🔥

Vor 7 Monate

Nächstes Video

Eskimo Callboy - Hypa Hypa (OFFICIAL VIDEO)

03:32

Eskimo Callboy - Hypa Hypa (OFFICIAL VIDEO)

Eskimo Callboy

Aufrufe 2 800 000

Levi's 14th birthday

12:18

Levi's 14th birthday

Andrew Camarata

Aufrufe 151 185

Best of Angela Merkel

15:40

Best of Angela Merkel

Best of Bundestag

Aufrufe 876 000

XiR feat. No.1 - Tsubasa | Official Video

04:38

XiR feat. No.1 - Tsubasa | Official Video

Basemode Records

Aufrufe 4 500 000

Deutschrap Meme-Compilation #1

05:23

Deutschrap Meme-Compilation #1

Memesfuerrap

Aufrufe 314 000

CEZA - Beatcoin | Reaction

10:52

CEZA - Beatcoin | Reaction

Maliyah Solu

Aufrufe 21 000

Burna Boy - Wonderful [Official Music Video]

4:24

Data Luv - "Friendzone"

3:04

Data Luv - "Friendzone"

Stay High

Aufrufe 178 951

Major SPZ ft. Kali - Wstawaj

3:27

Major SPZ ft. Kali - Wstawaj

Step Records

Aufrufe 548 838

Natural (metal cover by Leo Moracchioli)

5:00

Natural (metal cover by Leo Moracchioli)

Frog Leap Studios

Aufrufe 165 586

Savage Love (Laxed - Siren Beat)

2:52

Savage Love (Laxed - Siren Beat)

Jawsh 685 - Topic

Aufrufe 3 362 336

Blueface - Yea Yea ft. Coyote

2:51

Blueface - Yea Yea ft. Coyote

BluefaceVEVO

Aufrufe 313 649