We Tried Fruit Ninja In Real Life! - Challenge

  • Am Vor 11 Monate

    ZealousZealous

    We forged our own katanas to play real life fruit ninja with them! This was SUPER satisfying. Whoever loses the challenge has to "cut the cheese" in public, lol. 🤣

    Link to KIlroy's Workshop! THEY'RE AWESOME :D
    Click it! 😤: www.kilroysworkshop.com/

    Check out these other videos! 👇 (you'll like them I promise)

    ⚡️ I Built An EPIC Hidden Gaming Room In My House! *PS5*
    www.youtube.com/watch?v=k1MEu...

    ⚡️ We Tried Assassin Stunts In Real Life! - Challenge
    www.youtube.com/watch?v=hvhZZ...

    ⚡️ Fruit Ninja In Real Life - MrBeast Shorts
    www.youtube.com/watch?v=ZCVj0...

    ⚡️ REAL LIFE FRUIT NINJA WITH SATISFYING THINGS! - Unspeakable
    www.youtube.com/watch?v=qWVZ9...

    FOLLOW ME ON SOCIAL MEDIA! ⚡️
    ----------------------------------------------------------------
    • Instagram: @reallyzealous
    • TikTok: @reallyzealous
    • Twitter: @reallyzealous
    ----------------------------------------­­­­­­­­------------------------
    📈🌎 Contact (Business Only): biz.zealous@gmail.com
    ----------------------------------------­­­­­­­­------------------------

    If you read this you automatically have to cut the nearest block of cheese that you can find *and subscribe :D*

Zealous
Zealous

Anybody else remember when Ryan Higa did this? 🤣 Dang I miss that guy Also just wanted to let y'all know that we didn't waste any food cause all the fruit was expired (except for the cantaloupe, which we ate lol) :D

Vor 11 Monate
Warrior_Gaming
Warrior_Gaming

I want a sword

Vor 7 Tage
Karina acevedo
Karina acevedo

Lol My name is Emir Rod riguez

Vor Monat
Karina acevedo
Karina acevedo

I like 👍 yr vgos

Vor Monat
Harley Grant
Harley Grant

Nice dude

Vor 2 Monate
TotallyNotJoJo
TotallyNotJoJo

Wert

Vor 2 Monate
MissPiece22
MissPiece22

I really appreciate that you don't waste good food in your videos, and that you always let us know about it!! Much respect, Matt. Love you guys ❤

Vor 11 Monate
sussy henry73
sussy henry73

Sup

Vor 4 Monate
Mikayla Robinson
Mikayla Robinson

who cares let them have fun

Vor 8 Monate
Yollo
Yollo

@Bigdaniel1 wasn’t even talking to you but ok

Vor 10 Monate
Bigdaniel1
Bigdaniel1

@Yollo no one cares

Vor 10 Monate
mason bailey
mason bailey

This was such a good idea. By far my favorite content you’ve produced. Excited to see what you create in the future!

Vor 11 Monate
Kyle Keller
Kyle Keller

Thanks for all the smiles and laughs I’ve gotten from you and thanks to MrBeast for bringing you to my attention. Congrats on winning the contest!

Vor 11 Monate
FireFist
FireFist

Bro ur so late to say that

Vor 11 Monate
saipan59
saipan59

Hey Gents, Pete (from Kilroy's) here. I was honored to be a "technical advisor" to this critical and ground-breaking project! :-) BTW, great idea using the Hello Kitty rear sprocket for the tsuba!

Vor 11 Monate
Richard Ang
Richard Ang

I LIKE HOW YOU GUYS ARE ALWAYS TIED AND THEN THERE'S EITHER A CHALLENGE OR AN OPSTICLE

Vor 3 Monate
Jukebox Jack
Jukebox Jack

Straight To The Point, Love It

Vor 11 Monate
lol U r Mom
lol U r Mom

Remember, without Mr Beast most of us wouldn’t know who this guy is

Vor 11 Monate
BlyatifulButter
BlyatifulButter

@A Cheater • 6579 years ago yeah i kinda expected that from someone with a dream pfp

Vor 4 Monate
A Cheater • 6579 years ago
A Cheater • 6579 years ago

@BlyatifulButter makes no sense at all

Vor 4 Monate
lol U r Mom
lol U r Mom

@BlyatifulButter ayo chill bro, 1st thats true and I have a reason to say that, thats mostly true but I didn’t say anyhing mean or being aggressive + like no offfense to him tho. Btw u didn’t rlly have to comment 😎.

Vor 6 Monate
BlyatifulButter
BlyatifulButter

@lol U r Mom are you saying that your comment isn't mean at all?? your comment implies that this dude only became famous because of MrBeast, and that's partly true, but he already had like a million subscribers to start with, and he makes good videos too. shame on you.

Vor 6 Monate
lol U r Mom
lol U r Mom

@Hector Ramos and there u don’t need to ask questions like that that is kinda mean

Vor 11 Monate
Str8upkills
Str8upkills

Another banger as always. Keep up the good work!

Vor 11 Monate
SUPES.DHX_
SUPES.DHX_

My Lord Zealous , You Have Been Finally Certified as A Sword Assassin.

Vor 11 Monate
J.M. Productions
J.M. Productions

Ur content never disappoints! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 11 Monate
K M
K M

That was a FUN video!! 😀 It's soo cool that you got to make your own swords! Like what?!🤯

Vor 11 Monate
TeeForever1
TeeForever1

Love The Videos Zealous! Lol! 😆 You guys make me Laugh😂... Lol take care. ❤

Vor 11 Monate
Rodrigo Alonso
Rodrigo Alonso

Younger people watching this: wow this is cool Zealous: you can make your own sword too. 🤣🤣😂😂

Vor 11 Monate
naman modgil
naman modgil

😂😂

Vor 11 Monate
Garage
Garage

I love how they use fruit ninja sound effects

Vor 3 Monate
Gamer Boi
Gamer Boi

sokka: "master, is it okay if i bring my own material?" *brings a frikin meteorite* quin: 1:57

Vor 3 Monate
H0ckey 4 life
H0ckey 4 life

This mans content is awesome 🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 11 Monate
Avery the Cuban-American
Avery the Cuban-American

Quinn: Slashes through Dr. Pepper Texas: *You've yee'd your last haw*

Vor 11 Monate
Philip Gordon
Philip Gordon

I mean we do like Dr pepper

Vor 11 Monate
Jigisha Jindal
Jigisha Jindal

@VANGUARD X ohh

Vor 11 Monate
VANGUARD X
VANGUARD X

@Jigisha Jindal that happen to meh too

Vor 11 Monate
Jigisha Jindal
Jigisha Jindal

Y is there read more coming and I can’t open the whole comment

Vor 11 Monate
Random sh*t-brawl stars
Random sh*t-brawl stars

Bruhh

Vor 11 Monate
MysticFN
MysticFN

zealous - "we are using expired food" drpepper and sprite - "heyyyyyyyy"

Vor 11 Monate
Sheena Welch
Sheena Welch

Can you make me one

Vor 4 Monate
Alexzander YT48
Alexzander YT48

@Lance sprite good tho

Vor 11 Monate
MysticFN
MysticFN

@Lance lol true but he said everything was expired just a joke tho bro

Vor 11 Monate
Lance
Lance

Seeing how gross and unhealthy both those they are doing the world a favor. Seriously Dr. Pepper taste like bad medicine they flavor to get children to take

Vor 11 Monate
Kerry Fitting
Kerry Fitting

That must have been amazing! 😲

Vor 11 Monate
AllWeDoIsFun
AllWeDoIsFun

How the turns have tabled🧐😂 Lol loved the video man!

Vor 11 Monate
Kim Jong-un
Kim Jong-un

This is what Bill Wurtz meant when he said *"Hire a samurai"* We're sure Sprite and Dr. Pepper enjoyed the free advertisement

Vor 11 Monate
appleboi3000
appleboi3000

You should do Minecraft manhunt in real life:) Also your channel is awesome been here since 40k subs:D

Vor 11 Monate
Kermit on cookies
Kermit on cookies

I've been here since 20 k :D

Vor 11 Monate
KinG FuRy
KinG FuRy

Don't say that Mr beast gave him subscriber. everyone watches zealous videos not because of Mr beast shout out, because of his amazing content Love you Zealous bro keep growing 💗💗💗

Vor 11 Monate
Azy's Gaming
Azy's Gaming

he did get a kick start tho

Vor 11 Monate
Christian Munoz-Ortiz
Christian Munoz-Ortiz

I’m here because of mrbeast but I love his content

Vor 11 Monate
Wo1Lf
Wo1Lf

Love the vids man keep it up

Vor 11 Monate
Anders Powell
Anders Powell

Matt and Quinn y’all are the best! long time fan of zealous 💪🏼

Vor 11 Monate
Jill Bautista
Jill Bautista

You're my fave content creators... Next to @pewdiepie & @mrbeast 😊😎

Vor 11 Monate
PewDie-Ton
PewDie-Ton

I love this guy's content it always makes me smile

Vor 11 Monate
Luke Vannoy
Luke Vannoy

@Creator MTB true dat, btw Zealous you are awesome

Vor 11 Monate
BrosEpicCrew
BrosEpicCrew

Just fax

Vor 11 Monate
TeeForever1
TeeForever1

@10VivMango Yes I love that their christians! And their content is clean.👌

Vor 11 Monate
Creator MTB
Creator MTB

@Zealous Your channel is so inspirational to me, going from 70k to 2 mil this quick shows me that anything is possible for small channels like me. Just keep doing what your doing man, and thank you!

Vor 11 Monate
10VivMango
10VivMango

Same! He is uploading every Sunday now. Plus he is a Christian. I hope I meet him someday.

Vor 11 Monate
Deborah Grafton-Rosewell
Deborah Grafton-Rosewell

Love ur vids keep them up

Vor 11 Monate
Abhay Bohora
Abhay Bohora

His hair sure does grow faster than mine

Vor 11 Monate
Lacey :/
Lacey :/

Hope your doing well zealous you make everyone’s day better :)

Vor 11 Monate
Jason Briglin
Jason Briglin

It was amazing to play a small part and help you guys! Your videos are amazing!!!!!

Vor 11 Monate
Sheep_
Sheep_

Mr.Beast = Fruit ninja *Zealous 1 month later* FRUIT NINJAAA

Vor 11 Monate
BestMiraPro
BestMiraPro

The final guys were too nice xD

Vor 11 Monate
retrobro_1221
retrobro_1221

6:57 He sounds like the Wii sports resort announcer for wakeboarding "oh nice!" "Wow"!

Vor 10 Monate
Narayan Dhimal
Narayan Dhimal

Epic challenge 👍

Vor 10 Monate
Joel Lapworth
Joel Lapworth

I love that u don't wast the fruit! Keep up the epic vids!!

Vor 11 Monate
Atharv Mulik
Atharv Mulik

😂This kind of challenges are so fun!! Plzzz make long videos!!!!!

Vor 11 Monate
Ace Condor
Ace Condor

How do you always manage to make me smile. I want to know your secrets. 😃 have a blessed day.

Vor 11 Monate
chewed
chewed

You know you could have just broke the tie by fighting to the death. 🤣😂just suggesting 😁🤗

Vor 6 Monate
[BAT] IMBAP
[BAT] IMBAP

The ending was anticlimactic.

Vor 11 Monate
SomethinGirlygamer
SomethinGirlygamer

omg i am in love with those swords

Vor 11 Monate
Son of Ribeye
Son of Ribeye

you are a really good youtube channel i watch you all the time

Vor 11 Monate
Abigail Chatham
Abigail Chatham

My brothers and I met Zealous irl maybe two months ago? I can't really remember, but it was at MrBeast's Philanthropy and Matt was really cool. I learned he had a YouTube channel, but I didn't know what it was called, so my brother had to tell me lol 😂. Anyways, just wanted to say he's a really nice guy and deserves all the subscribers!

Vor 11 Monate
Manas Joshi
Manas Joshi

Actually more

Vor 11 Monate
Carolyn Bennett
Carolyn Bennett

I LOVE that you are not wasting good food 🎉🎉❤

Vor 2 Monate
Zahan Sawhney
Zahan Sawhney

been here from the beggining, gr8 content

Vor 11 Monate
Pokémon Card Pros
Pokémon Card Pros

This is my first time watching you and I love it

Vor Monat
Daniel Moore
Daniel Moore

Wow, that was a great vid Matt. U da best!👍😃

Vor 11 Monate
altbyte
altbyte

The sickest video I've seen in a while 😳

Vor 11 Monate
MicyoZ
MicyoZ

Those swords are sick!

Vor 11 Monate
geter priffin
geter priffin

your fruit killing skills are remarkable

Vor 14 Tage
altbyte
altbyte

3:05 the funniest 😂😂

Vor 11 Monate
Avery Linkous
Avery Linkous

Love your videos

Vor 11 Monate
BANG NIME
BANG NIME

A good way to use expired food other than just throwing it to the trash

Vor 11 Monate
Otaku_no_jutsu
Otaku_no_jutsu

When they slowed the footage of cutting it looked like an Anime edit.

Vor 11 Monate
Devin Freeman
Devin Freeman

The part when Quinn got sprayed by the rogue Sprite…funny stuff.

Vor 11 Monate
Daniella Cacucciolo
Daniella Cacucciolo

I love that game!!! This is so cool

Vor 11 Monate
TheBuzz
TheBuzz

Why doing this when you can just play fruit ninja on VR LOL!

Vor 6 Monate
M Irsyad Hikmatullah
M Irsyad Hikmatullah

Everything is fun until they slice the bomb 💣

Vor 11 Monate
Octavio_Silva
Octavio_Silva

5:51 Imagine of he said “Its time for a Death Battle”

Vor 19 Tage
Suzanne
Suzanne

That was epic you should have done the slap if they miss the cut lol

Vor 11 Monate
Music Domino
Music Domino

No knives only katanas 😎

Vor 11 Monate
Randomly Generated
Randomly Generated

Love the vids I dont know why the views dropped so much

Vor 11 Monate
Zealous
Zealous

It's okay, I'm still learning. We'll get there together :)

Vor 11 Monate
UrOreo
UrOreo

Nice man love it

Vor 11 Monate
Yes
Yes

this video has shown a new type of breathing, sida breathing (demon slayer)

Vor 23 Tage
Pokémon Card Pros
Pokémon Card Pros

Great job

Vor Monat
FleRox
FleRox

I always imagine I have a sword and I am a demon slayer :( I want that so much.

Vor 5 Monate
M4Y0naise54
M4Y0naise54

This is now my favourite episode of forged in fire.

Vor 11 Monate
Impossible Animations
Impossible Animations

i luv ur content.

Vor 11 Monate
LilacRosie
LilacRosie

1:00 this almost like water breathing seventh form ( kimetsu no yaiba )

Vor 8 Monate
White Dragon
White Dragon

Dude a Little reminder and heads up. Someone did Fruit ninja in real life but ended up getting his finger cut. so be careful what you do.

Vor 11 Monate
tanjiro
tanjiro

Imagine fruit ninja was in a movie

Vor 10 Monate
Zachary Ros
Zachary Ros

do you guys realize the music that is playing? it is the Dream manhunt music

Vor 11 Monate
Kat 🧋
Kat 🧋

Anyone remember when this man went and won 1 million subs from mr beast?🤠 he was bald at that time! 🤭

Vor 11 Monate
TB
TB

Mat is an actual samurai

Vor 11 Monate
Jesus Ayala-Zeferino
Jesus Ayala-Zeferino

Matt - Hey Quinn u know how u like sprite Quinn - No Matt - Guess what I'm cutting Quinn - NOOOOOOOOOOOOOOO 2:38

Vor 11 Monate
Eric Martinez
Eric Martinez

Nooooooooooooooooooo

Vor 8 Monate
Rezsia Berger
Rezsia Berger

I look forward to watching your vids after church

Vor 11 Monate
MM KING
MM KING

i love yur vids zealous keep uploading and well get you to 10mil

Vor 11 Monate
Muhammad Mustafa
Muhammad Mustafa

I LOVE THE SENCE WHERE HE JUST GOT IT IN THE MELON BRO THAT WAS SO SICKKKKKKK

Vor 8 Monate
Rae Terenz Macalalad
Rae Terenz Macalalad

I dont wanna try fruit ninja in real life, I might cut off my finger.

Vor 8 Monate
Justin Wright
Justin Wright

Another great video dude

Vor 11 Monate
Legoduo 2.0
Legoduo 2.0

I really like this challenge

Vor 11 Monate
Jaxyn Stroh
Jaxyn Stroh

So is there going to be a video on how you made the swords

Vor 11 Monate
Kevin Correale
Kevin Correale

YOU ARE THE BEST❤️

Vor 11 Monate
akarla drew
akarla drew

Can you guys make a part 2?

Vor 11 Monate
PineAppleJess
PineAppleJess

Omg I loved fruit ninja lol

Vor 11 Monate
Rohan Mattu
Rohan Mattu

I love your video.

Vor 3 Monate
Duststorm
Duststorm

Love the vids

Vor 11 Monate
Mitchell Brusseau
Mitchell Brusseau

It's funny when I saw the blue shirt I had to first think is it the guy in the blue shirt from all the Browney videos then I realized it's a Zealous video. Still awesome to watch.

Vor 11 Monate
Mark Kleckner
Mark Kleckner

This is so much more wholesome than Mr Beast videos

Vor 11 Monate
Sudhdhdhdjdh
Sudhdhdhdjdh

Man I love fruit ninja

Vor 11 Monate
Ghost
Ghost

“And if you wanna make your own swor-“ Me: for fruit ninja purposes…. Right…. 😶🤨

Vor 7 Monate
Rocket Raccoon
Rocket Raccoon

Even if it wasn't expired y'all could still slice it and eat it u just gotta wash it

Vor 7 Monate
just a duck
just a duck

Notice slaying fruits and doing this 👀

Vor 6 Monate
Anonymous AKJ
Anonymous AKJ

tell cricketers to do it 😂 upper cut square cut

Vor 11 Monate
Adventure To Nothingness
Adventure To Nothingness

its really soft and hard to cut.....hmmm

Vor 11 Monate
Stranger
Stranger

Just some bois having fun with their brand new katanas. What? U dont do that?

Vor 11 Monate
Big Boi Dally
Big Boi Dally

Great Vid 👍👍

Vor 11 Monate
mrssaqib
mrssaqib

6:13 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣his sneeze was so......🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 BTW, love ur videos! Keep going!💖💖💖💖😇😇

Vor 3 Monate
hyperninja
hyperninja

these videos are soooooooo funny bro

Vor 6 Monate

Nächster

I Played MrBeast's Song Underwater

8:39

I Played MrBeast's Song Underwater

Zealous

Aufrufe 18 000 000

Among Us in Real Life! (Sabotage IQ 9,000)

12:23

I Spent 100 Days in Skyrim VR

10:56

I Spent 100 Days in Skyrim VR

Zealous

Aufrufe 370 000

Multiverse Stunts In Real Life! - Challenge

8:01

We Built Tiny vs GIANT Gaming Rooms!

14:22

We Built Tiny vs GIANT Gaming Rooms!

Zealous

Aufrufe 3 400 000

DINGE DIE JEDES KIND GEMACHT HAT! #shorts

0:28

Brian's Revenge Shot

0:29

Brian's Revenge Shot

Family Guy Wild

Aufrufe 3 750 193

Die dunkle Wahrheit über Fanta

10:06

Die dunkle Wahrheit über Fanta

Simplicissimus

Aufrufe 658 840

Minions Zerstört☠️ #minions #nemo #disney

0:34

Die dunkle Wahrheit über Fanta

10:06

Die dunkle Wahrheit über Fanta

Simplicissimus

Aufrufe 658 840