No video

Try Not To Smile Challenge #4

Violexo AJ
Violexo AJ

I lost. .-.

Vor 12 Minuten
TikTac21
TikTac21

marks faces during this entire video just broke me XD

Vor 17 Minuten
Diabolical Butler
Diabolical Butler

that woman going nuts over the skate trick was awesome. most older people are just like damn kids . this is why we cant have nice things..... maybe it was canada

Vor 43 Minuten
Halcyon Mars
Halcyon Mars

I smiled at everything. Rip me.

Vor 47 Minuten
SebSk
SebSk

The girl/parent who had the successful adoption made me shed a few tears. They're both so so happy!

Vor Stunde
Nathan Brewer
Nathan Brewer

Why this so stupid

Vor Stunde
André Pan
André Pan

wha camera do you use? that definition tho

Vor Stunde
Victoria A.
Victoria A.

I forgot not to smile😐

Vor Stunde
Prestyn Akers
Prestyn Akers

Little does mark know that we are trying not to smile at his faces more than the videos (at least i did lol)

Vor 2 Stunden
Killer clowns Crew
Killer clowns Crew

What is one of the says no1:03

Vor 2 Stunden
Something Smoothie
Something Smoothie

i smiled as soon as i started the video...

Vor 2 Stunden
KELLERWÄRTER _8665
KELLERWÄRTER _8665

I've smiled only because of mark lol

Vor 2 Stunden
Inumi
Inumi

Mark is watching the Dwayne Johnson clip while I eat my peaches " I wonder what his pits smell like." I choke on laughter and peaches.

Vor 2 Stunden
Brae Diebert
Brae Diebert

IN AMERICA YOU CHEW FIVE GUM IN RUSSIA FIVE GUM CHEW YOU *H O W I T F E E L S T O B E C H E W E D B Y 5 G U M*

Vor 2 Stunden
jhennicide
jhennicide

"this isn't a try not to cry!" hahaha yup. i felt that too.

Vor 2 Stunden
ლHoт Red Yυυ™ლ Baвy gιrl
ლHoт Red Yυυ™ლ  Baвy gιrl

I'm waiting for mark to react to pewdiepie lol

Vor 3 Stunden
Atsyrc
Atsyrc

Your mom made me smile!

Vor 4 Stunden
Alex Jones
Alex Jones

The double proposal was my favorite. So wholesome!

Vor 5 Stunden
foreverhyung
foreverhyung

omfg the fake laughing is whats making me smile pls help

Vor 6 Stunden
Viktoria Gonzales
Viktoria  Gonzales

Are we really gonna ignore that mark literally said "i wonder what his pits smell like" about Dwayne Johnson, lmaoooo tf mark

Vor 6 Stunden
Raven Cruz
Raven Cruz

It’s more like the try not to cry challenge since we know marks dad passed 😔

Vor 6 Stunden
Cat Burritoh :3
Cat Burritoh :3

Waist did she have like, a fake heart?

Vor 7 Stunden
Mo Iq
Mo Iq

How to be an A.hole 5:36

Vor 7 Stunden
Kimachi 94
Kimachi 94

What camera he is using?

Vor 8 Stunden
RosieSmile kisses
RosieSmile kisses

Whem marks trying not to laugh he looks like hes trying to take an big big big big big big crap and hes just like UGHHHHHHH COME OUT IU BIG FORKING SHORT AHHHHHHHHHHHH 💩💩💩💩 boop lol

Vor 8 Stunden
MeliyBelly
MeliyBelly

"Hello my name is-" *Immediately smiles*

Vor 9 Stunden
Fallout Gamer k
Fallout Gamer k

Mama's boy am I right haha

Vor 9 Stunden
RemixV4
RemixV4

I smiled more at Marks reactions than any of the videos

Vor 9 Stunden
TheRenxl
TheRenxl

MARK THIS IS TWICE AS HARD WITH YOUR FACES IN THE TOP LEFT CORNER, STOOOOOP

Vor 10 Stunden
Papa Jama
Papa Jama

I smile in all your Videos Mark, this challenge is impossible XD

Vor 10 Stunden
Little Squishie
Little Squishie

I really want to adopt children instead of having my own when I'm older, that reaction if anything just solidified my decision!!

Vor 11 Stunden
honey boy yoongi
honey boy yoongi

the video of the girl getting a heart makes me cry everytime, without fail

Vor 11 Stunden
JeanaKalvaris
JeanaKalvaris

I love when momiplier interupts recording

Vor 12 Stunden
Walandithas
Walandithas

Why did the farmer put his chickens in a pen? So they could do better things than cross the road

Vor 12 Stunden
Nate O.
Nate O.

Didn't smile once... Cried 5 times. Didn't smile tho...

Vor 12 Stunden
Liss Firefly
Liss Firefly

The deaf dad made me cry, for real.

Vor 13 Stunden
Hokaiyu Mioshi
Hokaiyu Mioshi

His mom sounds sooo incredibly sweet!! I want her to be my mommy-in-law ;)

Vor 13 Stunden
iBaganie IuI
iBaganie IuI

I almost won because I am depressed, but the dog in the car got me soooo bad 😂❤️

Vor 17 Stunden
Raven_Darkwood
Raven_Darkwood

Welp....i lost at the third video. The son had Down Syndrome, and my youngest sister has down syndrome as well, so I literally couldnt not smile T_T

Vor 17 Stunden
Shiori GachaTuber
Shiori GachaTuber

"They are not doing it right! Now the both have to kneel down, MMMMM" *ExCuSe mE bUt yOu reJecTeD jAcK*

Vor 18 Stunden
Queen DragonFire
Queen DragonFire

I cracked at, "Toooddd... Who tf is calling-MOOOMM

Vor 18 Stunden
Yurisla D. Virgusta
Yurisla D. Virgusta

it's more like try not to cry challenge😭

Vor 18 Stunden
Kearston Pulliam
Kearston Pulliam

Honestly the thing that made me get to a smile the closest was Markiplier trying not to smile. XD

Vor 19 Stunden
Kearston Pulliam
Kearston Pulliam

"OMG! I have a heart!?" i still haven't gotten mine yet... "Mommy's a dirty liar" XD

Vor 19 Stunden
Zander Coffell
Zander Coffell

I cant smile my face is a constant frown even when i try

Vor 19 Stunden
Haley McBride
Haley McBride

I failed so many times and I'm proud of it

Vor 19 Stunden
Jarlemagne
Jarlemagne

Title of the video: Watching Mark make faces at cute stuff

Vor 19 Stunden
I am board
I am board

After this my jaw hurt so much

Vor 19 Stunden
bizzell shizzel
bizzell shizzel

Just seeing how hard this was shows how pure mark is 😇

Vor 19 Stunden
Emily
Emily

Be a good fart machine

Vor 19 Stunden
Skylar Dragonsins
Skylar Dragonsins

i wanna laugh instead of smiling.. by mark's reaction

Vor 19 Stunden
SuccChild REEE
SuccChild REEE

1:38, made me want to cry more than smile. I guess thats my only happiness, crying it out.

Vor 19 Stunden
oreos
oreos

is it just me or does mark look like GRUMPY CAT XD

Vor 20 Stunden
Le Ponqe
Le Ponqe

This was surely a try not to cry~

Vor 20 Stunden
Corrupted_ Maestro72
Corrupted_ Maestro72

Mark's simple guide to an unhappy life😂 4:25

Vor 20 Stunden
INFERNO_STICK 1
INFERNO_STICK 1

Watch free meme kids #24

Vor 20 Stunden
INFERNO_STICK 1
INFERNO_STICK 1

You will laugh

Vor 20 Stunden
The Minecrafters
The Minecrafters

5:51 I pulled the same face

Vor 20 Stunden
DA ONE AND ONLY MINEPRO2468
DA ONE AND ONLY MINEPRO2468

I didnt laugh in ded inside lol

Vor 20 Stunden
Cassie Kramer
Cassie Kramer

Oh no my camera

Vor 20 Stunden
Logan Ferrow
Logan Ferrow

how dare you not smile!!

Vor 20 Stunden
Katya Sheeler
Katya Sheeler

I tried not to laugh at Markipliers trying really hard not to smile.

Vor 21 Stunde
Seamus
Seamus

While it is very wholesome and sweet, I think the deaf dad is worried because deafness can be hereditary, so he's worried the child will also be deaf and is just full of all kinds of emotion. Still very sweet and heartwarming tho :)

Vor 21 Stunde
Jáno Massler
Jáno Massler

TODD IS THE BEST PUPPER 😭😭❤️❤️

Vor 21 Stunde
Peyton Moxley
Peyton Moxley

2:44 that baby looks like my little cousin! Super cute!

Vor 21 Stunde
scarlet monte rene
scarlet monte rene

I have no soul I give to the devil

Vor 21 Stunde
derpy balloon
derpy balloon

I definitely lost

Vor 21 Stunde
BetaPoltergeist
BetaPoltergeist

its always funny seeing mark suffer through cute shit and memes.

Vor 22 Stunden
The ZombieGG
The ZombieGG

I physically felt Mark's spirit break when the kid said "DAD, I LOVE YOU!"

Vor 22 Stunden
Hectic Hive
Hectic Hive

WHY IS THERE SO MANY WHOLESOME VIDS?! I WAS EXPECTING DANK MEMES M8!

Vor 22 Stunden
pancakesmasher 11
pancakesmasher 11

he should make fnaf plush videos

Vor 22 Stunden
pancakesmasher 11
pancakesmasher 11

he should make fnaf plush videos

Vor 22 Stunden
Desaray Cafin
Desaray Cafin

Some one exposed u

Vor 23 Stunden
Andrés Miraballes
Andrés Miraballes

Holy shit, this is a try not to cry

Vor 23 Stunden
Tommy Silloway
Tommy Silloway

A Try not to cry would be nice.

Vor 23 Stunden
notaphan
notaphan

10:13 *i have haTE INSIDE MY SOULLL*

Vor 23 Stunden
EdgyVoid
EdgyVoid

"This isn't a smile." *1 second later* "LOOK AT MY BEAUTIFUL SMILE!"

Vor Tag
isavegas becauseican
isavegas becauseican

Frogs absorb water through their skin. Lol. It was taking a drink.

Vor Tag
Ashley Brinson
Ashley Brinson

Me: you have a dog!

Vor Tag
Ashley Brinson
Ashley Brinson

Mark: it's just a dumb dog.

Vor Tag
Discount Envy
Discount Envy

I freakin love Markiplier.

Vor Tag
Jennifer Hamill
Jennifer Hamill

🖤 You

Vor Tag
Nathanael Conroy
Nathanael Conroy

I love how Mark immediately cut himself off when he realized his mom was calling. Moms can be pretty scary no matter how old you are.

Vor Tag
CybergamerBuzz YT
CybergamerBuzz YT

At 3:52 it looks like he's taking a shit 😂

Vor Tag
Bellhel 227
Bellhel 227

What’s a heart 💓 or um

Vor Tag
Bellhel 227
Bellhel 227

What’s a heart 💓 or um

Vor Tag
Dan From The Gray
Dan From The Gray

at 1:20 I was like... awwww...wait - am I smiling? SHIT!

Vor Tag
Emilio Thyssr
Emilio Thyssr

That little boy😣.. I miss me little boy even more now😭😭😭

Vor Tag
CYA Soul
CYA Soul

I couldn't help it so I smile the whole video

Vor Tag
Arjun Nair
Arjun Nair

5:18 that girl has no heart?!

Vor Tag
cat scott
cat scott

look at mark's  face at 3:57

Vor Tag
Christopher Rogers
Christopher Rogers

9:00 is the best part mark sounds like a child

Vor Tag
RYANBGAMING McIntyre's
RYANBGAMING McIntyre's

Todd is good pupper

Vor Tag
Desiree Smith
Desiree Smith

Cute laugh

Vor Tag
LightningGmr
LightningGmr

You know this was harder than I thought. I naturally smile and nearly forgot I was in a challenge. I almost lost it at the little boy who said I forgot to tell my dad I love him and walked out and the dad was there to say I love you too bud. I almost smiled but I didn't because I was reminded of being souless but well played.

Vor Tag
WOODSIDEtheGUY
WOODSIDEtheGUY

I've found that if I dont look at markiplier in the corner.. i win everytime

Vor Tag
Julius Hermansen
Julius Hermansen

2:35 looks like he have a erection

Vor Tag
Molly-May Giles
Molly-May Giles

I smiled more at markiplier than videos

Vor Tag
Mari Hasekura
Mari Hasekura

So cute how Mark smiled when his mom called xD

Vor Tag
Efa Quietshadow
Efa Quietshadow

the dad i love you kid reminds me of my brother. he wouldn't let my dad leave without a hug and would cry if he missed him

Vor Tag
Kim Reese
Kim Reese

If it's a try not to cry I've already lost. I wish I had a dad like everyone else 😢 😢 😢

Vor Tag

Nächstes Video