Tozkoparan İskender 4. Bölüm

  • Am Vor Monat

    Tozkoparan İskenderTozkoparan İskender

    Dauer: 1:05:28

    Tozkoparan İskender 4. Bölüm Özet:

    Mavi Ay, sonunda Salih, İskender ve Fikri ile karşılaşır. Henüz yaşadıklarının şokunu atlatamayan Mavi Ay, TAYGU Koleji’nin sahibi Rafet Pala tarafından sıkıştırılır. İskender’in okula gitmediğini öğrenen Rafet, İskender’i okula yazdırmazsa Salih’i polise şikâyet etmekle tehdit eder. Geçmişten günümüze gelen İskender’in günümüze alışması ve okula gitmesi pek de kolay görünmemektedir. Asya, Elif, Sinan ve Arda bu konuda İskender’e yardımcı olmaya söz verirler.
    Kasırga ise Dedikoducu kanalı ve hayalet okçu videosu yüzünden yerle bir olan imajlarını düzeltebilmek için bir plan yapmaktadır. Yaptıkları plan işe yararsa, Mavi Ay’ın havasını söndürebilecek ve yeniden yükselişe geçebileceklerdir.
    Diğer yandan Giovanni, Makbule’nin oğlu Cihangir kılığında kendisini gizlerken, Rüya ile tanışır. Rüya Giovanni’den şüphelense de onun gerçekten Cihangir olmadığını anlayamaz. Bu sırada Makbule’ye yeni tanıştığı bir çocuktan, yani İskender’den bahseden Rüya, Giovanni’nin birdenbire ilgisini çekmeyi başarır.
    Giovanni İskender’in izini yeniden bulabilecek mi? Kasırga’nın yaptığı plan bu sefer işe yarayacak mı? Mavi Ay, İskender’i günümüz yaşantısına hazır hale getirebilecek mi? İskender’in okuldaki ilk günü nasıl geçecek?
    Tüm bu soruların yanıtı ve daha fazlası, Tozkoparan İskender’in yeni bölümünde.
    Tozkoparan İskender her pazar 17:30’da TRT 1’de!

Harun Kaya
Harun Kaya

Asya iskender aşık

Vor 46 Minuten
Sena Saran
Sena Saran

First abi böyle birideil

Vor Stunde
Nisanur Altındağ
Nisanur Altındağ

Eyer Burak ve Mete geri donerse reytingler yükselir

Vor Stunde
Nisanur Altındağ
Nisanur Altındağ

Lütfen Burak ve Mete geri donsun 🙏🙏🙏

Vor Stunde
GACHA DAMLA
GACHA DAMLA

Elif cok tatli deyilmiya diyenler +1

Vor 2 Stunden
Sultan Delibas
Sultan Delibas

🤩😍🥰😇🤑😷👌👄🙋‍♂️🧑‍💻👩‍💻💆

Vor 4 Stunden
enes yazici
enes yazici

YA HAFTA İÇİ HERGÜN OLSUNN

Vor 4 Stunden
Ülviyya Eliyeva
Ülviyya Eliyeva

çok güzel dizi ya😍

Vor 4 Stunden
turgay turhan
turgay turhan

ASYA VE İSKENDER DAHA ÇOK YAKIŞIYO

Vor 4 Stunden
Məhəmməd İsmayılov
Məhəmməd İsmayılov

ISKENDER ADAM SAN KARŞMA ÇK SANA MEYDAN OKUYUM

Vor 4 Stunden
Zeynep Özdemir
Zeynep Özdemir

Şuan saat 04:00 saat 12 den beri TOZ KOPARAN İSKENDER izliyorum dizi müq🤩🤩❣🖤🤍🖤🤍

Vor 4 Stunden
SourgeOfGod
SourgeOfGod

iskender resmen racon kesti😂😂😂😂

Vor 4 Stunden
Yusuf Deniz Gün
Yusuf Deniz Gün

18:35 I am is Cool man

Vor 4 Stunden
Ravza Akkoz
Ravza Akkoz

Bisiklet sürerken deh demeyende ne biliyim

Vor 5 Stunden
kuzenler birliği
kuzenler birliği

Asya mı Elif mi

Vor 5 Stunden
SourgeOfGod
SourgeOfGod

bu fikri hoca yani orço eskidende böyle komikti😂😂😂

Vor 5 Stunden
ÇAVUŞ Çavuşoğlu
ÇAVUŞ Çavuşoğlu

MÜ-KEM-MEL BİR vidyo 💕herkese iyi hafta sonu

Vor 6 Stunden
Tuba Mucuk
Tuba Mucuk

iskender ben sana aşığım

Vor 6 Stunden
Mr.OYUN
Mr.OYUN

16:39 Arda:ohoooo biz iskender 2 günde teknolojik çocuğa çeviririz 16:44 Iskender:yok istemezüm tonolojik falan olamam ben 17:50 SONUÇ

Vor 8 Stunden
Ergin Ötün
Ergin Ötün

Ecrin örtün

Vor 8 Stunden
x x İ pe k N u r x x / . •D B F C•
x x İ pe k N u r x x / . •D B F C•

☺️☁️✨🤍🍌✌🏻

Vor 8 Stunden
Sevinch Dedabayeva
Sevinch Dedabayeva

🤣🤣🤣ne kadar multik dizi yaa🤣🤣🤣 ooooh bee

Vor 8 Stunden
Ayse Poyraz
Ayse Poyraz

Cok gusel bo

Vor 10 Stunden
Yaren Games TV
Yaren Games TV

aga 12. bölü yok hayla

Vor 10 Stunden
hacer hayta
hacer hayta

Mavi ay ece

Vor 10 Stunden
Çağla Sezer
Çağla Sezer

Bu diziye bayılıyorum Allah arka sokaklar ömrü versin

Vor 10 Stunden
Aybars Atayoglu
Aybars Atayoglu

56:53 GÖRECEĞİZ VELET! AHAHAHA HELALLL BE İSKENDER YEEES😉❤

Vor 11 Stunden
cigdem karaaslan
cigdem karaaslan

cihangir yaaa ay yani diger adiyla firatttt😍

Vor 11 Stunden
cigdem karaaslan
cigdem karaaslan

iskender bu asalet ne bee 😍

Vor 11 Stunden
يوسف البحري
يوسف البحري

الُحُقًُه رَوَْعُه

Vor 11 Stunden
يوسف البحري
يوسف البحري

لُيَشِ مٌا يَتْرَجْمٌوَُ الُحُلُقًُه لُيَسِ مٌتْرَجْمٌُه لُيَشِ ايَنَ مٌوَقًْع نَوَرَ ايَنَ قًصُّه ْعشِقً فَاشِلُيَنَ

Vor 11 Stunden
cigdem karaaslan
cigdem karaaslan

çağan bu asalet ne bee 😍

Vor 11 Stunden
ela yıldız
ela yıldız

iskender çok yakışıklı 😍

Vor 11 Stunden
EdsçkSer
EdsçkSer

49:45 Allahım bu saniyeden sonra sana geliyorumm😃

Vor 12 Stunden
Sena Gültekin
Sena Gültekin

16.6 ❤🥰

Vor 13 Stunden
Samir Alakbarov
Samir Alakbarov

👍👍👍👍❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘

Vor 13 Stunden
Zeynep Ersavaş
Zeynep Ersavaş

çok güzel bir dizi

Vor 13 Stunden
Adile'nin Lezzetli Mutfağı
Adile'nin Lezzetli Mutfağı

3. Defa izleyişim 😄

Vor 13 Stunden
Yusuf Haki
Yusuf Haki

atrrbrh bf

Vor 14 Stunden
Aybeniz Aliyeva
Aybeniz Aliyeva

I iskender ben ce ağ m dır lakin nece olucak ağ m laki

Vor 14 Stunden
Aybeniz Aliyeva
Aybeniz Aliyeva

Ağ m iskender

Vor 14 Stunden
Vlog
Vlog

Noob kasırga

Vor 15 Stunden
Ceyda Aydın
Ceyda Aydın

Gofret için alkışladılar cidden mi bimden 5 liralık gofret için mi bunu yaptınız?!

Vor 15 Stunden
《Zeyno》
《Zeyno》

Kardeşim dizini ismini deyişdirdi :Tozkrabat Benim dediyim : Tozkoparan İskender 😂🤦‍♀️ Hayırrrr tozkrabat

Vor 16 Stunden
Meryem Fırat
Meryem Fırat

BEN BİSİKLETE BİNDİĞİMDE :AAAA DÜŞÜCEMMM İSKENDER BİSİKLETE BİNDİĞİNDE:DEH DEH

Vor 16 Stunden

👌💗💟💞💞✌😍💕💝💜💓❤👏💛👍💚💙

Vor 17 Stunden
Deli mi ne Çocuk
Deli mi ne Çocuk

Çok güzel tozkoparan tozkoparan varmı ondan uza atan yok

Vor 17 Stunden
Kerem Kerimov
Kerem Kerimov

merhaba. benim. en sevdiyim. dizi. tozkoparan. iskenderdir

Vor 19 Stunden
iHqnne_
iHqnne_

bi takım bu kadarmı havalı olur beeee

Vor 23 Stunden
ferit bozoglu
ferit bozoglu

21:32 yok bide ölümsüzlük shshsghssh

Vor Tag
Yusufuğur Morcalı
Yusufuğur Morcalı

Lan

Vor Tag
EMİNE ILE OYUN ZAMANI
EMİNE ILE OYUN ZAMANI

Bence cihangirin azından su dökülürken çok komik

Vor Tag
Stella
Stella

22:03 patatesi bilmez aslında çünkü patates 1492 yılında amerika bulundu amerikanın keşfiyle beraber ve dizide iskender 1470 yılında 2020 ye geliyo o yüzden bilmez

Vor Tag
Stella
Stella

yaw bu çağan niye böle yakışıklı jfbkşjafb ne giyse yakışıyo

Vor Tag
Gizem Sena Özdemirci
Gizem Sena Özdemirci

Tayfun sakince "bırakırmısın" Jajshqjajehai

Vor Tag
Sümeyye Kul
Sümeyye Kul

Kasırga çok gıcık

Vor Tag
Sümeyye Kul
Sümeyye Kul

Bu bölümü sevenleri görelim

Vor 17 Stunden
Bagucular
Bagucular

21:09 İskender:deh deh Ben:🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vor Tag
Samsa Samma
Samsa Samma

İskender çok yakışıklı

Vor Tag
sude naz akan
sude naz akan

Ya bunun 12. Bölümü nerde sıkıntıdan patlicam mal mal aynı bölümlerimi izliyom 12. Ve 13. Bölüm gelsinnnn

Vor Tag
HERŞEY VAR TANITIM
HERŞEY VAR TANITIM

Mükemel bir dizi çok severek izliyorum

Vor Tag
Zeynep Şenol
Zeynep Şenol

Bi ara metede gelsin daha eğlenceli olur

Vor Tag
Seval Akin
Seval Akin

Pek sanmıyorum çünkü İskender onun gerçek ölü🌹🌹🌹🌹🌹

Vor Tag
Sukran Alay
Sukran Alay

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vor Tag
Melisa Kıran
Melisa Kıran

Ya abi İskender çokkk yakışıklı 😍

Vor Tag
Seval Akin
Seval Akin

İskender

Vor Tag
Tiktok Kızı
Tiktok Kızı

Gösteride canavarın ayberk olduğu belli

Vor Tag
Aksin Quluzade
Aksin Quluzade

Uzadin lütfen 3 ya 2 satlik olsun hada 3gün

Vor Tag
Asİs - ÇağTu
Asİs - ÇağTu

18:40 bakışlar falan noluyoruz asya😂

Vor Tag
R.I.P
R.I.P

Lelxlrlsloskrkdk

Vor Tag
Melisa
Melisa

Çok qüzel dizi

Vor Tag
sevket midrabov
sevket midrabov

Abi çok qüzel olmuş adım uğurcan

Vor Tag
Esrar Hemidzade
Esrar Hemidzade

Oha 5 milyon izleyici varr

Vor Tag
Gh Gh
Gh Gh

Maviai💙 sizi💙 çok💙 seviorum 💙helal 💙olsun💙 be💙💙💙💙💙💙💙 mavi ai

Vor Tag
ALİ Koku
ALİ Koku

Efsane videolar

Vor Tag
Kadri Ekinci
Kadri Ekinci

Super

Vor Tag
her şey burda
her şey burda

30:40 gidiyomusunuz gidin gidin😂😂

Vor Tag
Eylül Merve Demirel
Eylül Merve Demirel

Arda'nın tiripleri

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Çok iyi

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Çek ,,,,, birak

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

BACIM

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Kola = zıkkım

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Eziyet

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Köfte ekmek

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Aynen olcak okadar

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Deh deh

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Töbe

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Bu nasil

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Hahahahaha

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Ayakkabı

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

😂😂😂😂😂😂😂😂👑👑👑👑👑

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Esbab

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Hahahahaha

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Ama oyunda

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Öldü

Vor Tag
єуlül Cємяє
єуlül Cємяє

Tüh be

Vor Tag
Gülhayat Haydari
Gülhayat Haydari

Çok güzel olmuş

Vor Tag
Cemile Temirci
Cemile Temirci

asdf

Vor Tag
Eylül Merve Demirel
Eylül Merve Demirel

JEJSKDJDJSJSJSJSJSJEJWJSJSJSJSJDDJDUSJEJDJDHDHDJSKS TREND

Vor Tag
Eylül Merve Demirel
Eylül Merve Demirel

Puf Rafet:sırık

Vor Tag
Durna Ok
Durna Ok

Yakışıyorlar birlikte

Vor Tag
Melisanax
Melisanax

YA ABİ BEN ÇOK SEVDİM BİTERSE ÇOK ÜZÜLÜRÜ

Vor Tag

Nächstes Video

Tozkoparan İskender 5. Bölüm

1:02:36

Tozkoparan İskender 5. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 3 300 000

Tozkoparan 23. Bölüm

1:47:15

Tozkoparan 23. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 1 200 000

Tozkoparan İskender 1. Bölüm

1:09:46

Tozkoparan İskender 1. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 6 000 000

The New Spider-Man Title is…

0:39

The New Spider-Man Title is…

Sony Pictures Entertainment

Aufrufe 2 116 092

Farruko, Myke Towers - Oh Mama (Official Video)

3:06

Tozkoparan 18. Bölüm

1:00:26

Tozkoparan 18. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 4 500 000

Tozkoparan 4. Bölüm

1:03:17

Tozkoparan 4. Bölüm

TRT İzle

Aufrufe 2 600 000

Tozkoparan 55. Bölüm (Final)

1:01:09

Tozkoparan 55. Bölüm (Final)

Tozkoparan İskender

Aufrufe 4 000 000

Tozkoparan 31. Bölüm

1:58:48

Tozkoparan 31. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 1 000 000

Tozkoparan 37. Bölüm

1:01:31

Tozkoparan 37. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 1 100 000

Tozkoparan 49. Bölüm

1:10:23

Tozkoparan 49. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 499 000

Tozkoparan İskender 11. Bölüm

1:04:41

Tozkoparan İskender 11. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 2 200 000

Tozkoparan İskender 3. Bölüm

55:31

Tozkoparan İskender 3. Bölüm

Tozkoparan İskender

Aufrufe 3 600 000

DUELL DER SÜCHTIGEN

6:14

DUELL DER SÜCHTIGEN

unsympathischTV

Aufrufe 1 158 122

Aries - DITTO

2:31

Aries - DITTO

AriesVEVO

Aufrufe 53 946

NASH - HELLWACH (prod. by Avo&Perino)

3:01

Wieder mal angezeigt …

9:28

Wieder mal angezeigt …

Marvin

Aufrufe 123 473