Switching Lives With Jeffree Star

  • Am Vor 2 Monate

    Dolan TwinsDolan Twins

    Dauer: 38:43

    We switched lives with Jeffree Star.... We live complete opposite lifestyles
    SUBSCRIBE - de-film.com/us/TheDolan...
    Watch the video we did on Jeffree's channel!! - de-film.com/v-video-Fzz6C5rXNTk.html
    Last Week's Video - de-film.com/v-video-xnRnM_9Xn-0.html
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
    TWITTER - twitter.com/EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
    TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan

Itz_skyChann :3
Itz_skyChann :3

Lol i was a fan of james but now when i see this vid im starting to really like jeffree

Vor Stunde
Ana G.
Ana G.

Don’t forget all the sugar you had! Elevates the anxiety!

Vor 5 Stunden
coline the one who motivates
coline the one who motivates

Ayeee killed it

Vor 6 Stunden
Sailor W
Sailor W

I was watching white chicks and Jeffre star reminds me of the movie

Vor 9 Stunden
Wailorx
Wailorx

Wait Jeffree Joestar...

Vor 11 Stunden
Starry Night
Starry Night

36:13 YESSSSS

Vor 12 Stunden
Sarah Kennedy
Sarah Kennedy

The twins look like the white chicks

Vor 12 Stunden
Sarah Kennedy
Sarah Kennedy

I want to live like Jeffreystare but I want everything black and e girl not pink ✌️

Vor 12 Stunden
MinerPlays
MinerPlays

I am a boy and wtf am I watching lmao

Vor 16 Stunden
Alec Malynn
Alec Malynn

I would have kept the rob

Vor 16 Stunden
Robert Gallegos
Robert Gallegos

lmao, if your eyebrows fall out, "Invoice me." omg lol

Vor 17 Stunden
Kiki 123
Kiki 123

why do they look like ja’mie tho 😂

Vor 18 Stunden
Jente Van keimpema
Jente Van keimpema

Jeffrey: oh that bag is cheep. Its like 20000 dollars Me seeing a bag for 50 dollars: WhAt ThE FucK

Vor 20 Stunden
Isabel Guardia
Isabel Guardia

I literally liked this video on three of my iPads just so they could get more likes.

Vor 22 Stunden
Coni p
Coni p

I love how shocked they are when they hear the bag prices

Vor Tag
Fli Vasquez
Fli Vasquez

wait wait 33:25 isn't that ricky dillon??

Vor Tag
C l o u d y !!
C l o u d y !!

Omg this video was so wholesome

Vor Tag
Christian Manriquez Vlogs
Christian Manriquez Vlogs

You guys should drive a car that’s a cop car but it’s not people let you zoom right through

Vor Tag
Maggie Higgason
Maggie Higgason

Don't worry guys im also allergic to dariy

Vor Tag
Estee Caylen
Estee Caylen

why do they look like antonio

Vor Tag
arie M
arie M

Lmao the ending when they took off the makeup just sounds like a porno 😂

Vor Tag
Mrs. Swong
Mrs. Swong

My favorite character was the LV sales person. “You know you can’t put a price on happiness, Jeffery.”

Vor Tag
nevaeh skai
nevaeh skai

Jeffree spent 54,000 on a bag, when I buy mc Donald's I am then broke :)

Vor Tag
aisha gonzales
aisha gonzales

Next video; Jeffree Star turns us gay

Vor Tag
Corley Seay
Corley Seay

Jeffery should have a bodyguard

Vor Tag
Corley Seay
Corley Seay

They should do a video where the Dolan twins are Jeffery and Jeffery is one of the Dolan twins at the same time

Vor Tag
michaela perez
michaela perez

HAHA 0:55

Vor Tag
Rhianaerawynn Zuki
Rhianaerawynn Zuki

"Oh there it is, is coming" - "Don't say that" - I lost it >_

Vor Tag
ApolloApex
ApolloApex

This just gives me White Chicks vibes. I love it

Vor Tag
Zoe L
Zoe L

Reminds me of Bananas in Pajamas. Love them so much.

Vor Tag
MsEvylicious
MsEvylicious

When they took off their make up I had to frantically turn down the volume ppl adult videos lmao

Vor 2 Tage
Yiss Dyn
Yiss Dyn

This was so kool!!

Vor 2 Tage
Ally Anderson
Ally Anderson

Am I the only one that can normal tell the twins apart and can’t in this video🤣🤣

Vor 2 Tage
Azael Campuzano
Azael Campuzano

Y’all know in family guy when joe cross dressed 😂 this is exactly what it reminded me of

Vor 2 Tage
P Morales Alemán
P Morales Alemán

Are the twins allergic to diary?

Vor 2 Tage
El Row
El Row

I just wanted to say hi, I didn't need to see her annaaatommyyy😂😂😂😂 I'm fucking dead

Vor 2 Tage
Anzmba Crma
Anzmba Crma

I’m sure James Charles is so jealous, she could never, bye sister

Vor 2 Tage
Cattie Beaudin
Cattie Beaudin

Ethan’s face when he bought the bag

Vor 2 Tage
Eva Carroll
Eva Carroll

Why can't they eat dairy?

Vor 2 Tage
JaKayla Ray
JaKayla Ray

Okay but like... why do the Dolan twins actually look beautiful

Vor 2 Tage

Nächstes Video

Rich Christmas Vs. Broke Christmas

6:43

Rich Christmas Vs. Broke Christmas

youtwoTV

Aufrufe 480 559

I Tried Wedding Dresses Through History

28:30

I Tried Wedding Dresses Through History

Safiya Nygaard

Aufrufe 3 397 068

Switching Lives With The Dolan Twins

39:29

It's Time To Move On...

1:06:15

It's Time To Move On...

Dolan Twins

Aufrufe 9

DOLAN

1:31

DOLAN

animeme

Aufrufe 777

We Locked Our Phones Away For A Week

39:28

Twins SHARE EVERYTHING For A Day

25:24

Dolan Twins Become Emma Chamberlain

27:50

Why Do Cats Hate Water? | Dolan Life Mysteries

7:18

Bosanac Sam u Kući 3

3:18

Bosanac Sam u Kući 3

Omco

Aufrufe 310 131

Portokalli - Episodi 9, Sezoni 32, 08 Dhjetor 2019

2:20:56

Portokalli - Episodi 9, Sezoni 32, 08 Dhjetor 2019

Top Channel Albania

Aufrufe 160 170