Stranger Things 4 | Eleven, are you listening? | Netflix

wrestling tapes
wrestling tapes

When??

Vor 5 Stunden
DisneyNerd1994
DisneyNerd1994

Finally!!! Hopefully this means season 4 is actually coming out later this year

Vor 5 Stunden
Eleven 011
Eleven 011

Can't wait to see millie❤️

Vor 5 Stunden
Fifteen15
Fifteen15

Oh my GOD

Vor 5 Stunden
south of heaven
south of heaven

LET’S GOOOOOOOOOOO

Vor 5 Stunden
_._ Weeblet
_._ Weeblet

WHEN ARW YOU GANNA POST THIS ON NETFLIX

Vor 5 Stunden
Shaun Thomas
Shaun Thomas

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🌈

Vor 5 Stunden
Regular Dicey
Regular Dicey

I forgot abt everything looks like I’m gonna have to rewatch all the episodes

Vor 5 Stunden
Directioner Forever
Directioner Forever

It feels like they took ages to release the teaser!!!

Vor 5 Stunden
Breanna Ewell
Breanna Ewell

What type of trailer was that??!!!!!?!

Vor 5 Stunden
Mecca
Mecca

Lets gooooo

Vor 5 Stunden
crypto lego103
crypto lego103

So more kids like her "sister" to fight huh? Or to fight against the mind flayer?

Vor 5 Stunden
nam jian
nam jian

OMGGG U TOTALLY FUCKING COOL

Vor 5 Stunden
Nose Nose2
Nose Nose2

FINALLY

Vor 5 Stunden
GraceTube ʕ•ᴥ•ʔ
GraceTube ʕ•ᴥ•ʔ

I've been waiting for this!!!! AHHHHH

Vor 5 Stunden
Michał Kort
Michał Kort

I hope Billy is alive

Vor 5 Stunden
Tc03 /
Tc03 /

I don’t watch trailers cause I like being surprised but I still came just to drop that like 👍👍👍

Vor 6 Stunden
za kia
za kia

I think it's a flashback of her story

Vor 6 Stunden
Venomisgaming
Venomisgaming

POG

Vor 6 Stunden
Ninja Omg
Ninja Omg

When is the new season coming out I love your guys is show

Vor 6 Stunden
Leah Marco
Leah Marco

This is a connection to the rainbow room

Vor 6 Stunden
Tom C
Tom C

I _really_ hope they haven't brought him back, there's absolutely no way he survived without it being completely contrived.

Vor 6 Stunden
Bre S.
Bre S.

1 Corinthians 15:1-4 [1]Moreover, brethren, I declare unto you the gospel which I preached unto you, which also ye have received, and wherein ye stand; [2]By which also ye are saved, if ye keep in memory what I preached unto you, unless ye have believed in vain. [3]For I delivered unto you first of all that which I also received, how that Christ died for our sins according to the scriptures; [4]And that he was buried, and that he rose again the third day according to the scriptures: Ephesians 2:8-9 [8]For by grace are ye saved through faith; and that not of yourselves: it is the gift of God: [9]Not of works, lest any man should boast. Romans 10:9-11 [9]That if thou shalt confess with thy mouth the Lord Jesus, and shalt believe in thine heart that God hath raised him from the dead, thou shalt be saved. [10]For with the heart man believeth unto righteousness; and with the mouth confession is made unto salvation. [11]For the scripture saith, Whosoever believeth on him shall not be ashamed.

Vor 6 Stunden
{Akari Chan}
{Akari Chan}

Damn its been forever since ive seen stranger things season 3 😭✨

Vor 6 Stunden
Shady Devin 25
Shady Devin 25

So intresting thing to point out are we going to meet the other numbers this season there's are beloved El "Eleven" but S2 brought a very important aspect to the series there's other childern/Teenagers now that are like Eleven there's One two Three Four etc.

Vor 6 Stunden
SuperTiaanBro
SuperTiaanBro

Every video title after this dropped: STRANGER THINGS SEASON 4 TEASER EASTER EGGS CLUES RELEASE DATE? 😱😱😱

Vor 6 Stunden
The underrated Channel
The underrated Channel

The trailer...that means we’re one step closer to season four coming out right ? Looks up when it’s coming out:🤗 Results:it’s coming out at 2022 Me:😭

Vor 6 Stunden
Just like Sza
Just like Sza

🤟🏽🤟🏽🤟🏽

Vor 6 Stunden
depresion anxiousness Anxiety anger
depresion anxiousness Anxiety anger

yea season 3 was like a year ago

Vor 6 Stunden
A Friendly Foe
A Friendly Foe

FINALLY OMG

Vor 6 Stunden
Crazy Babuska
Crazy Babuska

This is going to be sooo hyped up. My friends are saying Stranger Things dead but it's nowhere near being dead. CANT WAIT!

Vor 6 Stunden
Dallas Gonci
Dallas Gonci

yeah this would have been cool to see idk like 2 YEARS AGO

Vor 6 Stunden
Loui Atkin
Loui Atkin

what does 002 004 mean in the description?

Vor 6 Stunden
Jamezzz 003
Jamezzz 003

Pack your things, comrade. We’ve got a job to do.

Vor 6 Stunden
connor t
connor t

Billy is alive because real billy is in the upside down and the upside down sent a fake/evil billy into Hawkens. So ya I just wanted to clear that

Vor 6 Stunden
P'nut Butter
P'nut Butter

My confusion on why Eleven is so important? Is it because she’s the highest number? is it because she stayed the longest? Or is it because she’s the most powerful? 8 was super powerful though too in her own way though. I’m assuming it’s because Eleven stayed the longest at was the highest number that makes her so important

Vor 6 Stunden
Astro Photography
Astro Photography

In season 4 Eleven knows about this time so she will be thinking sth.about that ...

Vor 6 Stunden
Astro Photography
Astro Photography

I also think that maybe her sister was making she to See her dad again and she dont want that ...

Vor 6 Stunden
Wello
Wello

I cant wait, it feels like its been forever since the last season came out.

Vor 6 Stunden
Troutix
Troutix

YES

Vor 6 Stunden
Robot boy 9 Killian Davy’s
Robot boy 9 Killian Davy’s

But the red ball idk what is that mean plz tell me it show us 4 7 so is it 4 of July why we have 4 of July we have it in last year but this season huh 🤔 is gonna be at next year not this year or it’s just testing you know and can someone tell me last season was good or not

Vor 6 Stunden
Sweet Like Moonlight
Sweet Like Moonlight

PLEASE JUST GIVE US SEASON 4

Vor 6 Stunden
FNF gaming
FNF gaming

2021 year Collaboration stranger things and 7 deadly sins Stranger things season 4

Vor 6 Stunden
Jaida Leiva
Jaida Leiva

Let’s go back to Indiana circa 1983 just for boys in the basement chilling playing D&D there was Lucas there was Willie will and Dustin there was Mike but when I was gone missing while he’s riding on his bike yeah

Vor 6 Stunden
Neon Thunderbird
Neon Thunderbird

I just have a weird feeling this is the season they go totally woke. An even younger, more oppressed girl will be the NEW key to everything. You thought 11 was powerful? Meet 12.

Vor 6 Stunden
LumberJake
LumberJake

Yo, how you gonna make Eleven look young again? Ain't she a teen now?

Vor 6 Stunden
Jaida Leiva
Jaida Leiva

He still alive I thought he was

Vor 6 Stunden
Eli H
Eli H

Guys, look, the description says “002/004”. That either means we’re getting two more trailers, or it’s coming out February 4th. Either way I’m hyped af

Vor 6 Stunden
Aaliyah
Aaliyah

Oh yes we are all ready 😁

Vor 6 Stunden
InfinityMemes
InfinityMemes

OMG NEW UPDATE BLOODY POGGERS

Vor 6 Stunden
JoeMoe__
JoeMoe__

Can someone tell me what 002/004 means?

Vor 6 Stunden
Pink puffs
Pink puffs

Season 4 will hit different now I am very excited and can’t wait to see what happens

Vor 6 Stunden
Hollow
Hollow

LETS GOOOOOOOOOOOO

Vor 6 Stunden
Rebecca Douglas
Rebecca Douglas

WTH how is papa still alive also why is he making poor innocent children CALL HIM PAPA either those are els kids or family or just kids with the Same abilities

Vor 6 Stunden
KevinDontEatBut
KevinDontEatBut

my dumbas thought it said 77 on the door...

Vor 6 Stunden
Isaac
Isaac

holyy

Vor 6 Stunden
Missxng
Missxng

Yoooo!!!

Vor 6 Stunden
Jedi Bob
Jedi Bob

Should’ve stopped at season 1

Vor 6 Stunden
Ahmed ali
Ahmed ali

I wish Stranger Things was a never ending story...

Vor 6 Stunden
VitaminCTornado
VitaminCTornado

I really feel like they should let this show end already It’s gone on long enough tbh

Vor 6 Stunden
キツネの女性
キツネの女性

Ok.

Vor 6 Stunden
Nicolas Florez Jimenez
Nicolas Florez Jimenez

Yeeeeeee

Vor 6 Stunden
5k-ron
5k-ron

F*CK THIS BS THE REAL QUESTION IS CAN JIM HOPPER BEAT THE ONE

Vor 6 Stunden
5k-ron
5k-ron

This comment for my grand cross players☝🏾

Vor 6 Stunden
hi bye
hi bye

Glad we're getting season three after so long

Vor 6 Stunden
Athanasios Pantiskas
Athanasios Pantiskas

So if the description says 002/004 , and this is the second teaser of the season , does it mean we’re getting another two of those before the release?

Vor 6 Stunden
hi bye
hi bye

It's definitely her teacher asking if she's listening

Vor 6 Stunden
Fabio Guedes Teixeira
Fabio Guedes Teixeira

no one is gonna coment about 002/004 in the description?

Vor 6 Stunden
bell harada
bell harada

YES

Vor 6 Stunden
edel ajdini
edel ajdini

a

Vor 6 Stunden
piinknene
piinknene

What does 002/004 mean?? Maybe they are the new kids.

Vor 6 Stunden
MrTurtleXMT
MrTurtleXMT

0:23 at that moment I thought to myself “i wonder if I asked an 8ball if 7 was better than 2

Vor 6 Stunden
Vestibulando de Medicina
Vestibulando de Medicina

aaaaaaaaaaaa

Vor 6 Stunden
Davlatbek Naimov
Davlatbek Naimov

That’s is some good marketing

Vor 6 Stunden
Jonathan Simpson
Jonathan Simpson

Better not be as silly in tone like in season 3...

Vor 6 Stunden
Kalaya Mcphillips
Kalaya Mcphillips

sexy

Vor 6 Stunden
mia lOl
mia lOl

YOU DON'T GET IT I'M OBSESSED!!!!

Vor 6 Stunden
Lo4f
Lo4f

Huge Fan

Vor 6 Stunden
Reasull
Reasull

Is that Micheal Douglas-

Vor 6 Stunden
Jr Wazowski
Jr Wazowski

So we just gonna ignore the 002/004 in the description??

Vor 6 Stunden
Abdul Diallo
Abdul Diallo

I think we’re all listening 👂

Vor 6 Stunden
Innocence
Innocence

LESS GOOOOOOOOO

Vor 6 Stunden
victorofrias
victorofrias

The va __ xx is designed to work in conjunction with the common cold. Theva __ xx didn't get mass deployed until cold/flu season was ending for a reason. It will make the common cold/flu extremely lethal, so next cold season when it begins, at which point it will be called covid variant and labeled covid-21. This time real people will die of it, appearing to die of cold-like symptoms, it won't be a scamdemic but an artificially created real one because germ theory is a hoax so you can’t release a pandemic virus, like movies program you to think, they had to prime it first with the va __ xx.

Vor 6 Stunden
Lost Being
Lost Being

Took so long I forgot what happen 😂

Vor 6 Stunden
manical daredevil
manical daredevil

When scissor seven season three coming out bruh

Vor 6 Stunden
ricciuccio
ricciuccio

Don't know about Eleven, but I'm listening

Vor 6 Stunden
blue ee
blue ee

ODMFJSJJS

Vor 6 Stunden
daffoddil
daffoddil

I knew there where more lab subjects

Vor 6 Stunden
BootlegFilly7
BootlegFilly7

The time has come

Vor 6 Stunden
Real Poppy
Real Poppy

https://youtu.be/HSDWRK3wd9U 🔥🔥🔥

Vor 6 Stunden
MisaelDoesAnimation
MisaelDoesAnimation

About dam time

Vor 6 Stunden
Varec
Varec

I’m excited :)

Vor 6 Stunden
Omax Omega
Omax Omega

I thought i was watching new super smash characters about to come out lol.

Vor 6 Stunden
Uncle Iron
Uncle Iron

I am so hyped 🔥 🔥 🔥

Vor 6 Stunden
Morgan lol
Morgan lol

AHHHHHHHHH

Vor 6 Stunden
Morgan lol
Morgan lol

no but Danny that papa guy die

Vor 6 Stunden
stranger things
stranger things

I think it’s a flashback brenner sounds younger

Vor 6 Stunden
Empty Stone
Empty Stone

So excited for this clumsy show to be over ☺️

Vor 7 Stunden
AyeNash
AyeNash

Give now

Vor 7 Stunden
Dark Rednix
Dark Rednix

I can’t wait for season 4

Vor 7 Stunden
User 01
User 01

Toooo late netflix

Vor 7 Stunden
Muhammad Jawad
Muhammad Jawad

11 lost her powers and now when she tries to use her powers but fails to do , she has this scary flashback : "11, are you listening?" (Just a theory)

Vor 7 Stunden
Arcexey
Arcexey

Season 1 was really a cool thing and kinda historic Season 2 I barely remember. did I even finish it? Season 3 didn't see. Season 4 trailer is kinda really dull to me.

Vor 7 Stunden

Nächster

Stranger Things Season 3 Bloopers | Netflix

04:04

Stranger Things Season 3 Bloopers | Netflix

Stranger Things

Aufrufe 16 000 000

I FLEW TO ST.LOUIS AND MYKEL PROPOSED TO ME!

13:55

HNL Control Room

01:51

HNL Control Room

Stranger Things

Aufrufe 644 000

A Dungeons & Dragons Adventure | Stranger Things

2:08:15

A Dungeons & Dragons Adventure | Stranger Things

Stranger Things

Aufrufe 1 100 000

RON trifft auf UDO - URKNALL? | Im Büro

24:36

oh no challenge 🤣 2021 @kingjafi_rock

0:20

oh no challenge 🤣 2021 @kingjafi_rock

King Jafi rock

Aufrufe 38 083 378

Mucize Doktor 60. Bölüm

2:5:23

Mucize Doktor 60. Bölüm

Mucize Doktor

Aufrufe 873 396