Recep İvedik 6'nın galası yapıldı

  • Am Vor Monat

    Show Ana HaberShow Ana Haber

    Dauer: 2:13

    "RECEP İVEDİK 6" FİLMİ CUMA GÜNÜ BEYAZPERDEDE SEVENLERİYLE BULUŞACAK. DÜN AKŞAM İSE GALASI VARDI. ÜNLÜ İSİMLER GALAYA ÇIKARMA YAPTI, ŞAHAN GÖKBAKAR'A DESTEK VERDİ.
    Abone Olmak için Tıklayınız → showtv.tv/ANcO8B
    İnstagram Hesabı: instagram.com/showanahaber/
    Facebook Hesabı: facebook.com/showanahaber
    Twitter Hesabı: twitter.com/showanahaber

    #ShowAnaHaber
    #ShowHaber
    #ShowTV

enes varlan
enes varlan

Kk

Vor 9 Stunden
murat safran
murat safran

herkezin dilinde yok küfürlü yok iyi deyil onlara inat herzaman rekor kiran bi filim kemal sunaldan sonra böyle insanlara cok ihtiyac vardi helal olsun sahan kardesim

Vor 6 Tage
ozan 2017
ozan 2017

Dün gittim toplasan 50 kisi yoktu bncede en kötü serisi bu olmus yurt disinda salonlar bombos sade bi yerde güldüm jango jangoo baskada sarmadi..

Vor 11 Tage
Fatih Erkek
Fatih Erkek

Esinlendiği filmler; Türkler çıldırmış olmalı ve arog.

Vor 13 Tage
Fatih Erkek
Fatih Erkek

Bir insan konya diye kenyaya nasıl gider? Konyaya pasaport mu istiyorlar? Çooooook saçma olmuş başı.

Vor 13 Tage
Cem kosovalı
Cem kosovalı

filmin yarısında çıktım kusura bakma Şahan gardaş

Vor 14 Tage
polat veznedar
polat veznedar

Böyle rezil film görmedim hayatimda, gitmeyin filme pisman olmayin

Vor 15 Tage
Gacha Arya
Gacha Arya

Çok iyi film

Vor 15 Tage
Qalib Fazilov
Qalib Fazilov

Super

Vor 17 Tage
burhan kovacı
burhan kovacı

7. sını bilmem ama 8.sini çekerlerse taş ve sopalarla döveceğim

Vor 17 Tage
Leonar Official
Leonar Official

çok basit olmuş keşke kamp konusunda başlayasaydınız ormanda kaybolma falan

Vor 17 Tage
Okan Eyigun
Okan Eyigun

sahan gokbakar

Vor 18 Tage
Okan Eyigun
Okan Eyigun

seni kibi serefziz gibi amonokoyim

Vor 18 Tage
Zihin Dünyası
Zihin Dünyası

Tam bir hayal kırıklığı 5 efsaneydi ama 6 berbat

Vor 19 Tage
Lux X xuZ
Lux X xuZ

Tavsiye etmem !!! Trt belgesel isleyin daha neseli

Vor 20 Tage
Defne Onat
Defne Onat

Serinin en güzel f8lmi efsaneydi

Vor 20 Tage
Deniz Göçek
Deniz Göçek

Arkadaşlar ben gittim yine 1 ve 2 yi geçememiş ama 3 4 ve 5 i rahatlıkta ikiye katlar bu serisi yani en azından gulebildim. Filmine gitmeyenler paranızı verip gitmeyin boşver ben gidip görünce pişman oldum keşke internete düşünce izleseydim diye. Film birde diğer serilerinden aşırı kısa.

Vor 20 Tage
Yasin Kaya
Yasin Kaya

Coook basit bir filmdi

Vor 20 Tage
Ramazan Göndüz
Ramazan Göndüz

Ayının galası

Vor 20 Tage
Gökhan Akbaba
Gökhan Akbaba

bakmadim...bakmam

Vor 21 Tag
CRISTIANO RONALDO
CRISTIANO RONALDO

Şuan filimden geldim abi 10 numara bırakın şu salak salak yorumları gidin gülün gelin.

Vor 21 Tag
Adem Taşdemir
Adem Taşdemir

Hain ruhsuz senin filmini izlermiyiz lan hiç

Vor 21 Tag
Cevat Bayramoglu
Cevat Bayramoglu

Engin Altan düzyatanıgördüm

Vor 21 Tag
T S
T S

SALONDAN ÇIKANLARA SORUN KESİN YÜZDE 99 U AKEPE PARTİLİDİR..SALONDA İNEK GİBİ BÖĞÜRÜP KAHKAHALAR ATIYOLAR....

Vor 21 Tag
last malatyan
last malatyan

Fragmandan jim carry'nin Ace venturadan copy paste yapılmış gibi olmuş.yani tamam durum komedisi yapan bir kişi şahan kendiside çok eğitimli birisidir ama büyük bir kitlenin kimyasına çözümleme yapmış onların anlayabileceği bir karakter ve seri yapmış.kimse ticari düşünüyor diye suçlanamaz.üzücü olan daha derin felsefi geliştirici komedi anlayışımızın olmayışı yada o kitle ile birlikte sosyalleşme adına kısıtlı komedi filmlerinde bu platformda kalmak.

Vor 22 Tage
SEDATPRO SHAZAMMM SHAZAMMM
SEDATPRO SHAZAMMM SHAZAMMM

RECEP İVEDİK 6 COK COK KÖTÜ BÖYLE BEKLEMİYODUM COK KÖTÜÜ

Vor 22 Tage
Ben
Ben

B..kunu çıkarttın izlemeyeceğim önce vatan bayrak asker aşkı olacak insanda milletin helal parasını haram edersiniz sizi gibi filmler cem yılmaz Şahan vs vs pisliğinizde boğulun

Vor 22 Tage
nazsu gülenoğulu
nazsu gülenoğulu

Çok güzel di yaaaa bence en güzel lı 6

Vor 22 Tage
Özgür Umut Özcaner
Özgür Umut Özcaner

Recep ivedik serisinin en kötü filmi bence kimseye tavsiye etmem hiç gülmedim en güzeli serinin 4.süydü bence artık devam ettirmeyip seriyi bitirmeliler

Vor 22 Tage
Ali Ekber özkan ürünler
Ali Ekber özkan ürünler

Izledim . Inanın hiç hiç komik değil

Vor 22 Tage
Özkan Özüdoğru
Özkan Özüdoğru

7. Film çıkar inşallah

Vor 23 Tage
Yusuf Sarıdiken
Yusuf Sarıdiken

İlk 3 film abartisiz normal filmler di ama survivor olimpiyat afrika derken boku çıktı artık

Vor 23 Tage
no future
no future

7 gelsiiiiin

Vor 24 Tage
no future
no future

7 gelsinn

Vor 24 Tage
Ekrem Arslan
Ekrem Arslan

BÖYLE SACMALIKLARIDA FİLİM DİYE CEKİYORYA,, ÜZÜLÜYORUM TÜRK SİNEMASININ HALİNE......

Vor 24 Tage
jj hhh
jj hhh

Inşallah recep ivedik 7 ğelir

Vor 24 Tage
Aysun Yildirim
Aysun Yildirim

Deliha bundan daha komik

Vor 24 Tage
My Tlf
My Tlf

Ne bir kemal sunal. Gibi bir oyuncu nede bir ahmet kaya gibi sanatci bidaha gelmez defalarca sıkılmadan izledigimiz dinledigimiz ikisidir. Biri neselendirir digeri huzunlendirir.

Vor 25 Tage
My Tlf
My Tlf

Tmm sewioruz sahan beyi ama cok amatorce olmus yani bundan oncekileride hep izledik ama bu bir ormanda gecen tum film gibi olmus aksiyon yok. Macera yok tamami resmen montaj yani gülmeden ciktim filmden. Hele tur organizatoru ayyasmi sarhosmu anlamadim prof bi senaryo olmamis. Kenyaya gidiyosun adamlar bizim. Gibi turkce konusuyor yani insanlar gercekci degil orman icindeki hayvanlar saten montaj mekanin hemen hemen tamami ormanda gecio varsayimlarla hazirlanmis masrafsiz bir film olmus kendisine bir sonraki filmde basarilar dilerim gorusumu solemek istedim

Vor 25 Tage
Nur Yalçın
Nur Yalçın

Kim ne derse desin Adam yapıyor 👏

Vor 25 Tage

Nächstes Video

Show Türk Canlı Yayın

0:00

Show Türk Canlı Yayın

Show TV

Aufrufe 5

Show TV Canlı Yayın ᴴᴰ

0:00

Bilal'in modeli fenalaştı!

10:06

Bilal'in modeli fenalaştı!

Kuaförüm Sensin

Aufrufe 3

Star TV - Canlı Yayın HD

11:14:14

Bahşiş teröristleri

9:15

Bahşiş teröristleri

Show TV

Aufrufe 6

İşte merak edilen o sesler

3:15

İşte merak edilen o sesler

Show Ana Haber

Aufrufe 2

Bir zamanlar Show TV...

7:36

Bir zamanlar Show TV...

Show TV

Aufrufe 24

Show Ana Haber 8 Aralık 2019

48:59

Show Ana Haber 8 Aralık 2019

Show Ana Haber

Aufrufe 6

Çikolatanın kapağı öldürdü!

2:32

Çikolatanın kapağı öldürdü!

Show Ana Haber

Aufrufe 35

Show Ana Haber 10 Aralık 2019

50:39

Show Ana Haber 10 Aralık 2019

Show Ana Haber

Aufrufe 7

Atatürkçülüğe gölge düşürdüler!

3:03

Ejderhalı kız sosyal medyayı salladı!

2:43

Show Ana Haber 9 Aralık 2019

49:46

Show Ana Haber 9 Aralık 2019

Show Ana Haber

Aufrufe 5

Wonder Woman 1984 - Official Trailer

2:25

Wonder Woman 1984 - Official Trailer

Warner Bros. Pictures

Aufrufe 18 185 185

Einbruch in meine Wohnung | MontanaBlack

16:30

Einbruch in meine Wohnung | MontanaBlack

MontanaBlack

Aufrufe 2 322 494

Stray Kids "바람 (Levanter)" M/V

3:27

Stray Kids "바람 (Levanter)" M/V

jypentertainment

Aufrufe 8 256 274

Dzejla Ramovic - Ruine - (Official Video 2019)

2:58

Dzejla Ramovic - Ruine - (Official Video 2019)

Grand Production

Aufrufe 2 368 515