Ramo - 35.Bölüm (Büyük Plan)

  • Am Vor 2 Monate

    RamoRamo

    Dauer: 2:22:15

    Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx​​
    Ramo, Korkut’la iş birliği yaptığı için Mazhar’a öfkelidir. Mazhar’ın ölen patronlardan biri olan Yıldırım’ın yerine geçmek istediğini de öğrenince de bunu yeni tanışacağı patrona söylemeyi düşünür. Karşısında öldürmüş olduğu Yıldırım’ı görünce ise hayatının şokunu yaşar.
    Diğer yandan Şerif’in de Ramo’yla ilgili bazı planları vardır. Ramo, Mazhar’la olan düşmanlığını devam ettirecek midir? Yoksa diğer patronların yüzünü görüp nihai hedefine ulaşabilecek midir? Bütün bunları öğrenebilmenin tek bir yolu vardır; oyuna dahil olmak. Hem de sonunu düşünmeden.
    Ramo bütün bunlarla savaşırken Sibel de aile ile uğraşıyordur. Hasan, Çiçek’in kendisine baba demesini unutamıyordur. Yaşadıklarını Afet’e nasıl anlatacağını düşünürken Sibel olaya dahil olur ve Hasan’ın gerçeklerle yüzleşmesi gerektiğini söyler.
    Ramo Resmi Hesapları:
    instagram.com/ramo_dizisi/​​
    twitter.com/ramodizisi​​
    facebook.com/ramodizisi​​
    Ramo DE-film Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746​​
    #Ramo​​ #MuratYıldırım​​ #EsraBilgiç​​ #BKM​​ #ShowTV​​ #Dizi​​ #RamBel​

Onur Demirer
Onur Demirer

Şu Doğan'ın silahı tutarken tesbihi bırakmayışı 😂😂

Vor 12 Stunden
Imamalizada Omar
Imamalizada Omar

Salam qaqa

Vor 20 Stunden
Selam Selam
Selam Selam

Hocalara artık güvenmiyom

Vor Tag
Natevan Abbaszade
Natevan Abbaszade

Sadece mohtesem 👌

Vor 2 Tage
Özlem nur 2
Özlem nur 2

😓

Vor 3 Tage
ABDURRAHMAN CUNEYD
ABDURRAHMAN CUNEYD

Muhammedxx

Vor 3 Tage
Hakan Danyildiz
Hakan Danyildiz

Ya ramo suz bir cuma yaaa offff

Vor 4 Tage
Raul Semedov
Raul Semedov

Yaa senarist neden boyle yapdinki Azerbaycanlini hain yapdin beklemezdim

Vor 6 Tage
Raul Semedov
Raul Semedov

Azerbaycanliya bax sen teksin seninleyiz🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿

Vor 6 Tage
Sevde Erdem
Sevde Erdem

Çiçeği öldüresim geliyo

Vor 6 Tage
reshad shirinov
reshad shirinov

Dogun qulagna ne piciltiyor ilen var???

Vor 7 Tage
Hanife Yalçın
Hanife Yalçın

Rus adam öldüğü zaman ortaya çıkan büyük patrona ne oldu

Vor 9 Tage
THE DARK _bs
THE DARK _bs

O Öldü

Vor 8 Tage
ceyda aygün
ceyda aygün

55:00 (sibel und ramo)

Vor 9 Tage
Cansu Avcı
Cansu Avcı

Benim anlamadığım uzun boylu zayif bir adam vardı ben patronum diye cikmisti ortaya ona ne oldu o patron degilmiydi yani şimdi

Vor 11 Tage
Salman Haxverdili
Salman Haxverdili

Aynen ben de onu yazacaktım hakkaten noldu o adama anlamıyorum

Vor 10 Tage
munferid biri
munferid biri

Sibel eskiden daha güçlüydü ya şu nehirin car car konuşup sibelin susması sinirimi bozuyor.Eski güçlü kadın rolüne dönsün Sibel

Vor 12 Tage
BERAT KAPLAN
BERAT KAPLAN

Boran yine boş boş konuşuyor kdksis

Vor 13 Tage
Efe Yilmaz
Efe Yilmaz

Cok. Iyii

Vor 13 Tage
Efe Yilmaz
Efe Yilmaz

Gta 6 gibii

Vor 13 Tage
masud zeynalli
masud zeynalli

ilk defedi bir turk dizisinde bu qeder deqiq azeri turkcesi kullanildigini gordum ehsen !!!!❤👀

Vor 15 Tage
Allison Stilinski
Allison Stilinski

1:54:21 koptum yaaa😂😂😂😂

Vor 15 Tage
Nura
Nura

Azərbaycan Türk qardaşlığına alqışlar !

Vor 17 Tage
ilkin cebiyev
ilkin cebiyev

baxdığım ən gözəl filimdi və çox gözəl taktikalar öyrəndim 😄

Vor 20 Tage
GANGSTAZAL
GANGSTAZAL

Dizi bu senaryoyla tarihimizin ilk 3 ün de artık her bölüm ezel gibi şok ediyor

Vor 23 Tage
Meherrem Sadiqov
Meherrem Sadiqov

ramo Azərbaycandanda 500 milyon çıxarmış isə baxee... xa xa xa xa

Vor 23 Tage
Necdet Yüksekkaya
Necdet Yüksekkaya

Kaptan:rahmetli kardeşim senden çok bahsederdi, mekânı cennet olsun Ramo:o iş zor bizim gibileri pek cennete almazlar

Vor 23 Tage
Azerbaycan Azerbaycanliyam
Azerbaycan Azerbaycanliyam

Sanki Kilinci gordum)Kurtlar vadisinden sonra baxdigim en mukemmel dizidi bu Senaryosu Kadrosu möhtesemdir Tesekkur edirem🇦🇿🐺🇹🇷

Vor 23 Tage
Hilal Balık
Hilal Balık

Cemil üzümlü kekim🥺

Vor 24 Tage
Boş Hesap
Boş Hesap

Sıçtı Boran bez getir ahhajajskajsn

Vor 24 Tage
Aygun Hesenova
Aygun Hesenova

Hurdaci ne demeydi?

Vor 24 Tage
RR99
RR99

Vay vay vay bizimkilerden de gelen varmış

Vor 24 Tage
TURK3 WARRIOR
TURK3 WARRIOR

Niye azerbaycani kotulediniz ?

Vor 26 Tage
Ayşe Eylouşağı
Ayşe Eylouşağı

1:30:35

Vor 27 Tage
FERİD FİRE FİRE
FERİD FİRE FİRE

Selam

Vor 27 Tage
pervin memmedov
pervin memmedov

AZƏRBAYCANDAN Salam oLsun Türk qardaşLar🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷

Vor 28 Tage
Elgiz Yuniszade
Elgiz Yuniszade

👍

Vor 28 Tage
Nurettin Erdem
Nurettin Erdem

Kıskanç masar

Vor 29 Tage
hanker edser
hanker edser

❤❤❤❤❤❤ramo's

Vor Monat
MUHAMMED M
MUHAMMED M

Ramo sana yetişmek üzerindeim bekle beni:)

Vor Monat
Habil Mustafayev
Habil Mustafayev

Azeri deyil Azerbaycanli!!!!!!))))

Vor Monat
İrem Tiryaki
İrem Tiryaki

34.bölümün sonunda hortlak görmüş gibisin diyordu bu bölümün başında hayalet görmüş gibisin diyo farklı neden öyle olmuş

Vor Monat
Abdullah Akkilic
Abdullah Akkilic

Sankı bı tık abartılmış ramo ınsanlik dışı zeka

Vor Monat
ramo hasan
ramo hasan

Ramo hiçbi zaman bitmasin

Vor Monat
Abdullah Akkilic
Abdullah Akkilic

Ilk defa bırı ecelıyle oldu

Vor Monat
karışık tv
karışık tv

2:07:19 açıp mal mal gülüyorum

Vor Monat
Yusuff
Yusuff

Güzel bitti arkasında bir iş oldugunu anlamıştım ama bu kadar olcağına sanmazdım Ramo be

Vor Monat
Remzije Isufi
Remzije Isufi

ASDFGHJKLQWERTYUiIOPZXCVBNM❤❤❤

Vor Monat
Nisa Gökçe
Nisa Gökçe

ramo da içerde ile aynı kaderi yaşixak.. kısa ama etkili bir dizi...

Vor Monat
ychcybt 5t6t65
ychcybt 5t6t65

ozumu oyle bilirem

Vor Monat
Bircan Kılıc
Bircan Kılıc

Yaaa su ramoyu bundan değilde televizyondan izleyin de reyting artsın yoksa dizi bitecsk

Vor Monat
Ufuk Çelik
Ufuk Çelik

KILIIIIIIIIÇÇÇÇÇ

Vor Monat
Lacyn Muratjanow
Lacyn Muratjanow

Yaa gerçekten çoookk guzeller

Vor Monat
Oz Kart
Oz Kart

Ama bən bu Şerifi sevdim yaa 😂😍

Vor Monat
Sıla GÜLBOL
Sıla GÜLBOL

Nobody Really nobady Köksal(allah rahmet eylesin):Eyvallah Ramo:Eyvallah Doğu:Eyvallah Doğan:Eyvallah Şahin:Eyvallah Arap:Eyvallah Hasan:Eyvallah 😂😂😂

Vor Monat
Miss Lady
Miss Lady

Bence Nehir yine bişeylerin peşinde🙄🤦‍♀️

Vor Monat
Miss Lady
Miss Lady

Bir Azərbaycanlının kinoda rol alması😍

Vor Monat
Elbira Bayramova
Elbira Bayramova

Boran Hurdacinin kim olduğunu bildiği zaman yüzünü görmek istiyorum.

Vor Monat
Cemoşun_Kızlarıyız♡
Cemoşun_Kızlarıyız♡

Ah be köksal baba sendemi gidicektin😔

Vor Monat
elmin sixli
elmin sixli

Azeri yok. Azeri türkü bunu düzültin dizi yönetimi lütfen

Vor Monat
Fani Dunya
Fani Dunya

Afet: Hasan ? Hasan bisaniye Afet!😅😅😅😅😅

Vor Monat
Medine Esgerova
Medine Esgerova

İşte beklenen...

Vor Monat
A_ Babayeffa
A_ Babayeffa

Xoruzun səsi😂😂😂😂

Vor Monat
bülent ucar
bülent ucar

Herkese selam Kıbrıs'tan😏🙄😶

Vor Monat
asdfghjkl lkjhgfdsa
asdfghjkl lkjhgfdsa

geçen bölüm hortlak bu bölüm hayalet ???????????????????

Vor Monat
Efran Cavad
Efran Cavad

Bize Azeri demeyin Azerbaycanli deyin

Vor Monat
R Mikayilli
R Mikayilli

Hə biz azerbaycanliyiq

Vor Monat
Ebru Kara
Ebru Kara

SADECE TRENTLERR GİRMESİ İÇİN YAPIYORUM MSKSKSMSMKSKDKDMDKKSKXMDKEKSKDMDMKDMXMFKDLSLKDKDKSMSMNFJJDKSLMCMCLCLCLLDPEPWĞAĞDKKEKWLDKDKKEKDKDKDKDKDKDKKDKDKKELSLDNEKKWLSNJRKWLSKEQLSLKFNTKWKSLNFNRKKELEKDMNFJRELSLDLKFJFKEKEKQPPFIRKKTLŞĞSŞAİİDKVKELLDLCMFLELKDKELWLDKKFKDPLFKCKFMFMELLRKGKLSLFMVKLDLEÖFMFOOEMROFMEFONFNFKRNFNKELLFÖFNKRKFNFKSLŞSŞAŞLWKROCĞRMGLGPĞHİYÇKĞJKŞFLEKWJHQGGAÖDKDKDKKDKDKKDKDKDKDCNICIRIIYIHKFKCFKKRKFKFKGKKRQWERTTYYIIOĞÜASDFGKKŞİZXCVNMÖLŞWLSLKDKEOWPCLKTWKXOVKGKEKJGKDLSLSKDKKDKFKDKDKFKKFKRKDKCMCMSKLSŞAŞSKKFJGJGKKFOKFNFKDIKSMXMEKSLDMKWLZMFKELSMDCKFBKSLSKKDKSLAJXNDKSLSKXJDKKWLSKDKJDJSKSLALSLXNFNDKSLPSİXLDŞDLDŞSŞSLDLLDKDSJKSJKSKS

Vor Monat
Ebru Kara
Ebru Kara

SADECE TRENTLERR GİRMESİ İÇİN YAPIYORUM MSKSKSMSMKSKDKDMDKKSKXMDKEKSKDMDMKDMXMFKDLSLKDKDKSMSMNFJJDKSLMCMCLCLCLLDPEPWĞAĞDKKEKWLDKDKKEKDKDKDKDKDKDKKDKDKKELSLDNEKKWLSNJRKWLSKEQLSLKFNTKWKSLNFNRKKELEKDMNFJRELSLDLKFJFKEKEKQPPFIRKKTLŞĞSŞAİİDKVKELLDLCMFLELKDKELWLDKKFKDPLFKCKFMFMELLRKGKLSLFMVKLDLEÖFMFOOEMROFMEFONFNFKRNFNKELLFÖFNKRKFNFKSLŞSŞAŞLWKROCĞRMGLGPĞHİYÇKĞJKŞFLEKWJHQGGAÖDKDKDKKDKDKKDKDKDKDCNICIRIIYIHKFKCFKKRKFKFKGKKRQWERTTYYIIOĞÜASDFGKKŞİZXCVNMÖLŞWLSLKDKEOWPCLKTWKXOVKGKEKJGKDLSLSKDKKDKFKDKDKFKKFKRKDKCMCMSKLSŞAŞSKKFJGJGKKFOKFNFKDIKSMXMEKSLDMKWLZMFKELSMDCKFBKSLSKKDKSLAJXNDKSLSKXJDKKWLSKDKJDJSKSLALSLXNFNDKSLPSİXLDŞDLDŞSŞSLDLLDKDSJKSJKSKS

Vor Monat
Ebru Kara
Ebru Kara

SADECE TRENTLERR GİRMESİ İÇİN YAPIYORUM MSKSKSMSMKSKDKDMDKKSKXMDKEKSKDMDMKDMXMFKDLSLKDKDKSMSMNFJJDKSLMCMCLCLCLLDPEPWĞAĞDKKEKWLDKDKKEKDKDKDKDKDKDKKDKDKKELSLDNEKKWLSNJRKWLSKEQLSLKFNTKWKSLNFNRKKELEKDMNFJRELSLDLKFJFKEKEKQPPFIRKKTLŞĞSŞAİİDKVKELLDLCMFLELKDKELWLDKKFKDPLFKCKFMFMELLRKGKLSLFMVKLDLEÖFMFOOEMROFMEFONFNFKRNFNKELLFÖFNKRKFNFKSLŞSŞAŞLWKROCĞRMGLGPĞHİYÇKĞJKŞFLEKWJHQGGAÖDKDKDKKDKDKKDKDKDKDCNICIRIIYIHKFKCFKKRKFKFKGKKRQWERTTYYIIOĞÜASDFGKKŞİZXCVNMÖLŞWLSLKDKEOWPCLKTWKXOVKGKEKJGKDLSLSKDKKDKFKDKDKFKKFKRKDKCMCMSKLSŞAŞSKKFJGJGKKFOKFNFKDIKSMXMEKSLDMKWLZMFKELSMDCKFBKSLSKKDKSLAJXNDKSLSKXJDKKWLSKDKJDJSKSLALSLXNFNDKSLPSİXLDŞDLDŞSŞSLDLLDKDSJKSJKSKS

Vor Monat
Ebru Kara
Ebru Kara

SADECE TRENTLERR GİRMESİ İÇİN YAPIYORUM MSKSKSMSMKSKDKDMDKKSKXMDKEKSKDMDMKDMXMFKDLSLKDKDKSMSMNFJJDKSLMCMCLCLCLLDPEPWĞAĞDKKEKWLDKDKKEKDKDKDKDKDKDKKDKDKKELSLDNEKKWLSNJRKWLSKEQLSLKFNTKWKSLNFNRKKELEKDMNFJRELSLDLKFJFKEKEKQPPFIRKKTLŞĞSŞAİİDKVKELLDLCMFLELKDKELWLDKKFKDPLFKCKFMFMELLRKGKLSLFMVKLDLEÖFMFOOEMROFMEFONFNFKRNFNKELLFÖFNKRKFNFKSLŞSŞAŞLWKROCĞRMGLGPĞHİYÇKĞJKŞFLEKWJHQGGAÖDKDKDKKDKDKKDKDKDKDCNICIRIIYIHKFKCFKKRKFKFKGKKRQWERTTYYIIOĞÜASDFGKKŞİZXCVNMÖLŞWLSLKDKEOWPCLKTWKXOVKGKEKJGKDLSLSKDKKDKFKDKDKFKKFKRKDKCMCMSKLSŞAŞSKKFJGJGKKFOKFNFKDIKSMXMEKSLDMKWLZMFKELSMDCKFBKSLSKKDKSLAJXNDKSLSKXJDKKWLSKDKJDJSKSLALSLXNFNDKSLPSİXLDŞDLDŞSŞSLDLLDKDSJKSJKSKS

Vor Monat
Mesed Ömərova
Mesed Ömərova

Dilber:El alemin adamı nerden bilsin benim bilincimin altını üstünü shamBzbzb

Vor Monat
Yunus Emre Tuney
Yunus Emre Tuney

Kaderi gücendirmemek lazım hey maşallah sibel reiz

Vor Monat
فرح
فرح

❤️❤️❤️

Vor Monat
صفصف القائد
صفصف القائد

Ramo

Vor Monat
Kağız dekor güllər _
Kağız dekor güllər _

Reklamlarınız batsın, bezdik ta

Vor Monat
ömer faruk koca
ömer faruk koca

Laz Ziya adama öyle bir kılıııııııç diyodiki direk aklına o geldi ne güzeldi be

Vor Monat
Deringöz Mahmut
Deringöz Mahmut

34.Bölüm sonu: Ne o Ramo Hortlak görmüş gibisin. 35. Bölüm: Noldu Ramo Hayalet görmüş gibisin. Enteresan, Esrarengiz, Gizemli, Sasirtici, Tuhaf, ilginc, Garib, Hayret, Efsunlu :)

Vor Monat
JON SNOW
JON SNOW

Ramoya kahvede hayat dersi veren adama ne oldu o da büyük patrondu

Vor Monat
MrSinusX
MrSinusX

34. Bölümün sonuyla 35. Bölümün başındaki yıldırımın koltuktan kalkıp sözlediği sözler tavırlar ve mimikleri farklı.

Vor Monat
Aydan Z
Aydan Z

16:18 dakikaya dikket Ramonun cep telefonu cebine koyduğu hiç fark olunmuyor😉Son sahneye göre👍🏻çok güzel

Vor Monat
Meleyke Memmedova
Meleyke Memmedova

Doguya babasi ne soyledi?

Vor Monat
Meleyke Memmedova
Meleyke Memmedova

@R Mikayilli annen yasiyo soylemis 😍

Vor Monat
R Mikayilli
R Mikayilli

Onu bizde merak ediyoruz

Vor Monat
Qurban Bayramov
Qurban Bayramov

🏺

Vor Monat
Odilbek Tillaboyev
Odilbek Tillaboyev

Samuel Vanuni öynayan Patron nerde?

Vor Monat
Sınır Tanımayanlar
Sınır Tanımayanlar

27:35 Altını çiziyorum çok ''ahlaklı'' bir adamdı kendileri

Vor Monat
Rizwana Akhter Rizwana Akhter
Rizwana Akhter Rizwana Akhter

please someone help me because i watch this with english subtitle but subtitle is not work properly.............

Vor Monat
Nisa ışıl Onay
Nisa ışıl Onay

Hasan bile türk dizilerine döndük diyor ahh ahh

Vor Monat
Tarık Tuna Tan
Tarık Tuna Tan

Aga senarist arkadaşlar rüyalarında bile diziyi görmüyorsa hiçbir şey bilmiyorum. Emek var emek. Çılgınlar sizi :D

Vor Monat
Ysf Dnz
Ysf Dnz

Gg

Vor Monat
Yagiz Koc
Yagiz Koc

Law şu ramo aynı benim gencligim

Vor Monat
R Mikayilli
R Mikayilli

😂😂

Vor Monat
ReAction -
ReAction -

👏

Vor Monat
Serap Çelebi
Serap Çelebi

Bu kadar kotuler olursa diziyi yok edeceksiniz.

Vor Monat
Serap Çelebi
Serap Çelebi

Hurdacı cok iğrenç bir rolde

Vor Monat
R Mikayilli
R Mikayilli

Aynen katılıyorum.

Vor Monat
Orxan Göyçay
Orxan Göyçay

Ramoo

Vor Monat
Sona Nureliyev
Sona Nureliyev

Azərbaycandan salam🤘🇦🇿

Vor Monat
R Mikayilli
R Mikayilli

Selam

Vor Monat
Zilan Sönmez
Zilan Sönmez

33:36 da en öndeki adam neden arkasını dönüp hareket yaptı anlayan var mı?

Vor Monat
Lucenzo 41m
Lucenzo 41m

🇦🇿❤️🇹🇷

Vor Monat
Merdan Şihat
Merdan Şihat

Ramo ile doğu sanki abi kardeşler

Vor Monat
Mario_bjk
Mario_bjk

Yildirim aslinda samuel vanunuydu. Sonra Atilla olgac oldu simdide ikiz kardesi olarak ucuncu patron oldu 😂

Vor Monat
İlayda Kılınç
İlayda Kılınç

1:03:17 özlemişim boranı ya 😘😘

Vor Monat
Zh0r0G Georgiew
Zh0r0G Georgiew

Lan ramo Gelene gecene artistlik yapiyon adami gorunce altina edecektin.

Vor Monat
Mexemmed Eli
Mexemmed Eli

Acaba bunlar ne içiyo Yıldırımı anaraq?

Vor Monat
Atakan Yankac
Atakan Yankac

01:42:03 çay icer geliriz deyip sigara isaret etmesi😂 el aliskanligi demekki

Vor Monat

Nächster

Ramo - 36.Bölüm (Kasaba)

2:03:40

Ramo - 36.Bölüm (Kasaba)

Ramo

Aufrufe 2 800 000

Çukur 4.Sezon 36.Bölüm

2:18:08

Çukur 4.Sezon 36.Bölüm

Çukur

Aufrufe 2 000 000

Teşkilat 1. Bölüm

2:05:47

Teşkilat 1. Bölüm

Teşkilat Dizisi

Aufrufe 9 600 000

Last to Hang from the GIANT Crane Wins! *CHALLENGE*

10:45

Ramo - 34.Bölüm (Kısasa Kısas)

2:11:06

Teşkilat 10. Bölüm

2:09:02

Teşkilat 10. Bölüm

Teşkilat Dizisi

Aufrufe 1 300 000

Halka 1. Bölüm

2:35:23

Halka 1. Bölüm

Halka

Aufrufe 3 700 000

Maraşlı Episode 1

2:08:04

Maraşlı Episode 1

Maraşlı

Aufrufe 10 000 000

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm

2:31:05

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 193. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Aufrufe 5 300 000

Kırmızı Oda | 36. Bölüm | "HAYAT DEVAM EDİYOR"

2:20:16

Ramo - 33.Bölüm (Sen Bana Dokunamazsın)

2:22:04

Çukur 4.Sezon 35.Bölüm

2:15:07

Çukur 4.Sezon 35.Bölüm

Çukur

Aufrufe 3 500 000

DATE MIT NADINE

8:40

DATE MIT NADINE

Moji

Aufrufe 331 724

ICH HASSE CREEPER

20:42

ICH HASSE CREEPER

laserluca

Aufrufe 580 987

XXXTENTACION NFT Collection - The Drop

2:40

XXXTENTACION NFT Collection - The Drop

XXXTENTACION

Aufrufe 686 789

VENOM: LET THERE BE CARNAGE - Official Trailer (HD)

2:44

VENOM: LET THERE BE CARNAGE - Official Trailer (HD)

Sony Pictures Entertainment

Aufrufe 10 333 325