Rıdvan Dilmen ve Murat Kosova ile %100 Futbol | Fenerbahçe - Göztepe (21 Şubat 2021)

  • Am Vor Monat

    NTV SporNTV Spor

    Dauer: 52:58

    #Fenerbahçe #Göztepe #ErolBulut
    Fenerbahçe Süper Lig'in 26. haftasında sahasında Göztepe'ye Halil'in attığı golle 0-1 mağlup oldu.

Ali Teksin
Ali Teksin

Ozledik ridvan hoca

Vor 21 Tag
Yusuf Gencalp
Yusuf Gencalp

katara ve cumhurbaskanina nasil bagladin futbol konusurken tebrik ederim

Vor Monat
Duru lina Mis
Duru lina Mis

Beinin sahibi katarlı

Vor Monat
yilmaz kaya
yilmaz kaya

futbooldan baska hersey konusuyor yenilince boyle oluyor siyaset meydanina dondur dun be

Vor Monat
hikmet çetin
hikmet çetin

Kadro var hoca yok, hoca var kadro yok. 20 yılda Denizli Daum Zico başka denk gelmedi. Aykut var kadro yok kadro var Aykut yok.

Vor Monat
hikmet çetin
hikmet çetin

Büyük maç kazanan değil, Küçük maç kaybetmeyen takım Nisanda şampiyon oldu. ve hep küçük denen maçlarda şampiyonlukları kaçırdık. ilk 7 deki takımlara yenilmediğimizdede şampiyon olamamıştık. Büyük olan mazindir yenemediğin maçta küçüksündür. Futbol geçmişle oynanmaaz. ilk provasına çıkan senfoni gibiler.

Vor Monat
Tövbe Yarabbi
Tövbe Yarabbi

TRABZONSPORA TAVSİYEM KRİTİK POZİSYONLARDA VAR DEVREYE GİRMEZSE OYUNA BAŞLAMASINLAR. HAKEMİ ZORLA DA OLSA VAR'A GÖNDERSİNLER.

Vor Monat
Tövbe Yarabbi
Tövbe Yarabbi

Trabzonda hakem faciası yaşanacak göreceksiniz. Her türlü tepkiyi göze aldılar.

Vor Monat
Seyfullah Aksin
Seyfullah Aksin

Ne siyaseti ? beinsportsun neden bu bizim çöp futbola bu kadar para verdiğini anlatıyor. Reisin hatırına katarlılar bu kadar para veriyor ama siz hala hem katara hem reise sallıyorsunuz. Adam olun adam. Akıllı olun. Saçma yorumlar yapmayın bir olayı anlamak için adam size olayın arkasını anlatıyor daha ne ?

Vor Monat
Seyfullah Aksin
Seyfullah Aksin

Eee aziz başkanı gönderenler ağlamaya başlamış. Aziz başkan bos yere demedi aglayarak gidersiniz buradan.

Vor Monat
Cerillo
Cerillo

Gelecek Saison Ülke Sıralamasında 19. olduk hayırlı uğurlu olsun Teşekürler 3 "büyükler"

Vor Monat
Jurassic Pro Gaming for Mobile
Jurassic Pro Gaming for Mobile

Sosaya cok iyi oldu, artik hic bi sözü yok takimda siradan oyuncu trabzonda agirligi olan bi adamdi kendini degerli görüyordu ve öyleydide cabuk havalandi ne oldum delisi oldu 35 yasina gelmisin haddini bilseydi sözlesmeyi Kabul etseydi hala kraldi, simdi kahvecinin ciragi oldu , adim gibi eminim binpisman fenere gittigine Novak desen Oda öyle Milli takimada gidemez artik salaklar 😂😂

Vor Monat
Murat Yıldız
Murat Yıldız

rıdvan boş konuşyorsun o kadar bu işi biliyordun fenerden teknik drektör olarak neden yarım sezonda kovuldun

Vor Monat
kurt turan
kurt turan

YAŞAR KEMAL UĞURLU BU HAKEM TAM EYYAMCİDİR TFF ALİ KOCUN ORTAKLARİ BİLEREK ATAMİSTİR FENERBAHCE DE YARİSA DAHİL.ETMEK İSTENİLİYOR GALATASARAY VE BEŞİKTAŞ ALEYHİNE DÖNDÜ HAKEMLER FENERİ POHF.POHFLUYOLAR .. BİKTİK GOZUM USTUNDE OLACAK YASAR KEMAL AKLINI BASİNA AL

Vor Monat
Savas Sarac
Savas Sarac

Seytan hakemlerle buraya kadar seytannnn

Vor Monat
DeNaYeR ReiS
DeNaYeR ReiS

feneri sınamamış ayar vermiş burak cupiyi mupiyi logomuzu kullanırsanız dikerim demiş adam :))) bu hafta giydi mi fenev logolu tişörtleri :))))

Vor Monat
komutan JEBE komutan JEBE
komutan JEBE komutan JEBE

Geçen yıl Trabzon iyi giden ünalı görevden aldı sebeb olarak maçların son bölümünde rakipten baskı yiyoruz diye cimşiri getirdiler son 2haftaya kadar şampiyonluk kovaladılar fener 26haftadır kötü futbol oynuyor bunu tüm futbol yorumcuları taraftar görürken ne hikmetse yönetim başkan göremiyor çok tuhaf Bi durum

Vor Monat
Gokhun yilmaz Ugras
Gokhun yilmaz Ugras

Ridvan kadar komik tarafli biri yok. yorumcu demeye bin sait lazim .

Vor Monat
Mehmet Tolga ARAL
Mehmet Tolga ARAL

fenerbahçe ağaç yakmaz, insan canını yakmaz, hayvanların canını yakmaz, fenerbahçe beyin yakar. fenerbahçe yakarsa karanlıkta kaybolma, yolunu kaybetme, korkma üşüme diye kendini yakar.

Vor Monat
Ramazan Kapici
Ramazan Kapici

Rıdvan abi ben beşiktaşlıyım ama senin yorumlarinı çok beginiyorum helal olsun sana volken demirel ve emre bunlarin hiç tercübeleri yok bayern münchen klübü beckenbauer yönetici olarak 2 sene kurs görmüş ondan sonra yönetici olmuş emre sportif direktor oldu skandal orta sahaya adam doldurdu custavanin yede yok golcün yok emre sanki para yolda bulmuş gibi harciyor Sayin Ali koç ve traftara yazık oluyor selam Rıdvan abi

Vor Monat
OKAY ESATLAR
OKAY ESATLAR

F.t.s.a 🕳️ diyorlar ilginç

Vor Monat
OKAY ESATLAR
OKAY ESATLAR

Ahahah öbür kupaları geç ,😅😅😅 lan Rıdvan GS kompleksi seni bitirdi farkında mısın hayatta senin taraflı kompleksli yorumlarını dinlemem sadece tipini gormeye geldim nasıl kompleks yaptın diye bay eyyam ;)

Vor Monat
fatih göçmen
fatih göçmen

Bu adam neden zıplamıyor ?

Vor Monat
Efe Göztepe
Efe Göztepe

Beyler kabul edelim bende fenerliyim ama dünyanın en loser camiası biziz malesef. Bunu kabullenmemiz gerek artık hiç boşa ne kupa büyüklüğü ne şampiyonluk diye kendimizi kandirmayalim o kupalari alamadikca ""başarı olmadıkça" sadece kendimizi kandirmaya devam ederiz

Vor Monat
süleyman nazif
süleyman nazif

yııların fenerbahceliyim umut vaad eden bir sampiyonluk arayışı yok,hakem falan hiç bir şeye konusmuyorum yeter fener bezdirdin hayattan lezzet almaz hale geldim şerefli bi fenerbahçe taraftarayımdım şerefli bi şekilde taraftarlığımı bırakıyorum.

Vor Monat
Pubcloud
Pubcloud

Şeytan çok iyi konusmus helal olsun

Vor Monat
burhan kurtcebe
burhan kurtcebe

Murat bey Gustavo varken de fener 4 maçta yenildi bence bu bir takım oyunudur

Vor Monat
s7 Cantona
s7 Cantona

bi mac yenildiniz tarihten girdi, koc ailesinin varligindan cikti.sampiyon olmak icin butun takimlarin yonetimleri ve teknik direktorleri seviyeyi o kadar dusurdu ki artik futbol izlemek istemiyoruz.3 buyuklere dokununca el yakarmis vs.Ya artik bu 3 buyuklere bi dokunsunlar, Anadolu takimlarinin hakkindan kimse bahsetmiyo.sen dokun bakayim izmir takimlarina ya da ankara takimlarina ne oluyo.ligin kalitesi o kadar kotu ki kimse ondan bahsetmiyo.Ulkede ki ekonomi o kadar boktan ki, klupler bileti ya da formalari kaca satacakta borc odeyecek.2002 yilinda dolar 1.40 kusurdu o zamanlar alinabilirdi fakat simdi senin gelirin TL giderin dolar.stad kapasiten 500bin kisi olmasi llazm ve her maci full cekmen lazim.800tl ye forma satman lazim.bunlarda mumkun degil !!

Vor Monat
Bakal MD
Bakal MD

Bu sene kim ama kim şampiyon olursa olsun,kendi taraftarı dışında(belki taraftarının içinden bile çıkar)kabul görülmeyecek,laf edilecek,hile,hurda,şike,kumpas söylentileri arasında alacağı bir şampiyonluk olacak.Kim olursa olsun..(tabi ki bu öngörüm şuan en yakın görünen 3 büyükler için)

Vor Monat
Gökhan Gündüz
Gökhan Gündüz

Oğlum bu fenerlilerin yüzü ne zaman gülecek

Vor Monat
Ercan Karaca
Ercan Karaca

Trabzon fişi ceker haftaya olay biter fener şampiyonluğa güle güle der son hafta

Vor Monat
butik keçe
butik keçe

rıdvan sen 8 sene hasan alinin ne işi var bu takımda diyemedin senin futbol bilginden şüphem var benim hatta şüphelenmiyorum bile bu işi bilmiyorsun bence sadece yorum maç yorumu olmaz hangi futbolcu nedir onuda anlat

Vor Monat
Janus Janus
Janus Janus

Para için feneri satıp bjk ye giden Canerin ne işi var her serbest vuruşun arkasında? Büyük başkan Aziz yıldırım olsaydı bunları kadıköy semtinde gezdirmezdi.

Vor Monat
Erol Demirbaş
Erol Demirbaş

Gitmesi gerekenler erol hoca bütün yardımcıları ve ali koç...

Vor Monat
Orhan Ergen
Orhan Ergen

Rıdvan bey ben fenerbahce tarihine baktım fenerbahce düşmanlarla maç yaparken Galatasaray lisesi cephede şehit veriyordu bide ben yine tarihe döndüm baktım doğru yanlış şike olayları var

Vor Monat
erdem arslan
erdem arslan

Rıdvan klâsik yalakaligini yapıyor

Vor Monat
ahmet deniz
ahmet deniz

yalakalık yapacağın yeri iyi biliyorsun rıdvan

Vor Monat
Galatasaray cimbom
Galatasaray cimbom

Ortada kupa varsa Fener yoktur...!

Vor Monat
kallanac
kallanac

Ne diyo lan bu? Gine milliyetcilikten gidiyor ne alaka?

Vor Monat
deli yurek
deli yurek

İlahi adalet desene Rıdvan efendi her türlü pisliği yapıyoruz Allah’ın adaletini geçemedik desene gidip tövbe etsene algılarınız da boğulduk şimdi bizi yiyorlar desene adam gibi dursana artık

Vor Monat
Diyarbakir 21
Diyarbakir 21

Fenerbahçe ye Brezilyalı ve Hollandalı futbolcular olmalı artı teknik heyet değişmeli oralara da alex gibi tecrübeli bir heyet ve teknik direktör lazım.

Vor Monat
Adnan Yaşar
Adnan Yaşar

FENERBAHÇE EN İYİ HOCA RIDVAN DİLMEN'DİR.

Vor Monat
Samet Ceylan
Samet Ceylan

harbi youtube kanalinda da reklam mi veriyosunuz saka gibi

Vor Monat
Zülküf AZARKAN
Zülküf AZARKAN

Hayatta en sevdiğim şey GS galibiyeti ya da Fb mağlubiyeti sonrası şu holigan şeytanın ağlak suratını görmek

Vor Monat
Çağlar
Çağlar

Ben bi taraftar olarak Erol hocanın yerinde olsam Masaya yumruğumu vurur işinize bakın lan derim burda Horoz benim ben ne dersem o olur yoksada verin tazminatımı gönderin derim üstünde birkaç futbolcunun kellesini alırım (CANER HAKAN SAMATTA CİSSE OZAN) ondan sonra bakalım takım nasıl top oynuyor (Hala Erol Bulutun kalmasından yanayım)

Vor Monat
İbrahim Eren
İbrahim Eren

Murat Kosova girişi :D fenerbahçe 1 0 dan sonra maçın genelinde baskılı oynayan ve baskılar sonucunda pozisyon değil de karambol bulan demesi herşeyi açıklıyor. :D:D:D

Vor Monat
Berk İdiz
Berk İdiz

Caner erkin denen şahıs hemen kadro dışı kalmalı

Vor Monat
İrfan Mutlu
İrfan Mutlu

Rıdvan ağlama 🙂

Vor Monat
vay babam vay
vay babam vay

Rıdvan hoça ne diyorsun ya 🤫

Vor Monat
MUJDAT Oz
MUJDAT Oz

Galatasarayliyim .Final maçı trabzonspor maçıdır. Bu maçı kaybederse fb havlu atar daha umudu var iddasi var.kadrosu güçlü ama dengesiz ....

Vor Monat
gurkan uygunucarlar
gurkan uygunucarlar

Koskoca Fenerbahçe rakip gol atsın diye her maçta orta sağ ve defansta evlere şenlik adamlar tek pasla gol pozisyonuna giriyor. Hoca ve diğerleri sadece bakıyor .

Vor Monat
CGR
CGR

Fatih terimin ensesinden tutup kulubeye fırlattığı emre belözoğlunu sportif direktör yapan fenerbahçeden ne bekliyorsunuz abi transferleri ihtiyaca göre degil rakibine göre yapıyorsun Anadolu forvetinden medet umuyorsun orta sahanda bir sürü adam var gidip 10 milyona sırf gs ye gitmesin diye irfanı alıyorsun o verdigin paraya süper bir forvet alırdı fener ama yok maksat gs ye çalım atmak Erol bulutu kaale alan yok takımın basında sanki hoca yok volkan emre eroldan daha agır basıyor ama olumlu olarak degil fener kendi ayagına sıkıyor acilen bu kafadan çıkması lazım parolası şampiyonluk olması lazım öyle rakibine transfer çalım atmakla şampiyon olunmaz fenerlilere soruyorum ali koç kaç bin oy farkla baskan oldu ilk sene kümeye oynadı gs şampiyonlugu gördü Kadıköyde bırak galibiyeti bide 2 tane gs mağlubiyeti gördü fenerin kendi yolunu çizmesi lazım

Vor Monat
bay temizel
bay temizel

Eskiden en azından Kadıköy'de Galatasarayi yenerek avunurduk oda kalmadı

Vor Monat
Yunus Vargez
Yunus Vargez

Kac senelik ntv kanalisiniz ama reklamlari kesmeyi bilmiyorsunuz

Vor Monat
Murat Balcı
Murat Balcı

YouTube dan programı tekrar verirken reklamları da neden izlemek zorundayız ?

Vor Monat
Red 42 TR
Red 42 TR

Çekirge bu hafta zıplayamadı!!!

Vor Monat
mett
mett

Ridvan sen yorumculugu brak artk Gòztepe iyi oynamadi cùnku karsisindaki takim berbatinda berbati

Vor Monat
mucize mucize
mucize mucize

Arkadaşlar her hangi bir video ya başladığınızda video yu sona alın tüm reklamlar gider ve her video yu rahat rahat izlersiniz.su videolardaki reklamlar hakkında espiri yapmayın artık.

Vor Monat
Huseyin Yalcin
Huseyin Yalcin

Yahu koca bir sezonda bir maçta insan iyi oynamazmı.

Vor Monat
Huseyin Yalcin
Huseyin Yalcin

Herkes görüyorda emre ile Ali koç göremiyor Erol un hoca olmadığını.

Vor Monat
Huseyin Yalcin
Huseyin Yalcin

25 maç oldu şu maçı rahatlıkla alırız diye bir maç izledikmi.

Vor Monat
GARO
GARO

BU SENE SONU SİZİN EZİKBAHÇENİZ DEVLET VE FENERASYON SAYESİNDE KAPIYA KİLİT VURMASINI ENGELİYECEK DUA EDİNKİ C . BAŞKANI FENEVLİ :-((((((

Vor Monat
Ümit İvgin
Ümit İvgin

Sinan,Serdar Gsden kovulan; Novak,Sosa Trabzonda sözleşme yenilenmeyen; Caner,Gökhan Bjkden gönderilen... Rakiplerin çöpünü posasını toplarsan sonuç da böyle olur.

Vor Monat
serhat yilmaz
serhat yilmaz

Getir Christoph Daum u şampiyonluk garanti yada zico

Vor Monat
•QLF Á L'INFINI•
•QLF Á L'INFINI•

Reklaminizin..👊

Vor Monat
Orhan Oruç
Orhan Oruç

Siyasete girdigin anda videodan cikiyom. Ridvan bey.

Vor Monat
Abdurrahman Aslan
Abdurrahman Aslan

Şimdi kahve için de sakinleşin ☕☕☕

Vor Monat
Mustafa Karayel
Mustafa Karayel

Şampiyonluğun habercisi

Vor Monat
Mustafa Karayel
Mustafa Karayel

Karbonat için azmedersiniz..

Vor Monat
ibrahim çavdar
ibrahim çavdar

ali koç senin vizyonun erol bulutsa senın vizyonu nu sevimm anladın sen onu

Vor Monat
Ayhan Ünal
Ayhan Ünal

Fenerbahce yenilgisini konusmamak icin, nelerlen ugrasiyor. Bu adamlardan ne Yazik ki kurtulamadik

Vor Monat
Eurosun İbrahim
Eurosun İbrahim

Fenerbahcede eksikleri sayiyorsan diger takimlarda ayni sikintilari yasiyor trabzonun 3 kaleciside eksik

Vor Monat
Barış Akarsu
Barış Akarsu

kadikoyde gelen yeniyor giden yeniyor.. bunlar bu kadar puani nasil alabilmis anlamadim

Vor Monat
Mustafa Sapmaz
Mustafa Sapmaz

Bu algı kralını dinleyen varmı hala ya, adamın işi gücü algı oluşturmak

Vor Monat
Selçuk Bozo
Selçuk Bozo

Bu fb çok rahat yenip gelecek trabzondan bazılarını hevesi kursağında kalacak.fb seri bozmakla meşhurdur

Vor Monat
MeHDi Can
MeHDi Can

Bu rıdo tam şeytan 😈 feneri bilmesek inanacaz palavralarina hemen vatan millet sakarya.gec bunları rıdddoooo

Vor Monat
Selçuk Bozo
Selçuk Bozo

Ya bırak rıdvan hocam fb kötüde sanki gs bjk m.city ..gördük gs da alanya karşısında ki futbolunu..nedir bu f.b nin fenerlilerden çektiğ?

Vor Monat
sü al
sü al

Mesut dururken caner denen piyango ortaci serbest vurus kullaniyor, Inanilmaz! Erol Nerdesin???

Vor Monat
Fahri Çetinkaya
Fahri Çetinkaya

Oğuz aykut alex gibi karekterli oyunculari getirme volkan emre gibi akresif insanlardan medet umun mesut u alma disinde tek bir icraat yok bu yil 4. Bitiririz gecmis olsun yilmaz vural gelsin trapzon macinda baslasin sampiyonluğa inanicem bak yilmaz vural

Vor Monat
Hasan Erdogan
Hasan Erdogan

Heeee heeeee

Vor Monat
muratkoc320
muratkoc320

Hakemlerinen bu puanı topladı diyemiyor şeytan

Vor Monat
Samet Say
Samet Say

Yemin ederim bendeki hırs bunlarda yok vallahi yok billahi yok.yeter lan artık YETER...hepinizden nefret ediyorum....kanser ettiniz bizi.

Vor Monat
Mc Dorade's
Mc Dorade's

Oyundan alinan futbolcular, yedek kulübelerine dogru el-kol isaretleri yapip, küfürler savurmaya baslamislar ise, o futbol takiminda bir "HUZUR"un varligindan bahis edemezsiniz.

Vor Monat
Ali Tatlıgün
Ali Tatlıgün

Sözcü gazetesi okudugunu reis duymasın, okunmasını yasakladıgı gazetelerden.

Vor Monat
Durmus Göcmen
Durmus Göcmen

Ver coskuyu ridvan boynu bükükleri oynuyorsunuz

Vor Monat
önder öztürk
önder öztürk

Taraflı konuşuyorum ama objektif konuşuyorum diyor şeytan vay bee :D

Vor Monat
Kazim Ayhan
Kazim Ayhan

Kaz gelecek yerde tavuk esirgenmez Rıdvan efendi, yandaş Rıdvan efendi. O kadar candan övüyorsun ki sanki babanın oğluymuş gibi.saçmalama onlar istemes ise sen orada yorumculuk felan yapamazsın ekmeğin ile oynuyorsun dikkat et.bir BJK Li olarak efendiliğin ile çok seviyorum çoğu futbol severler gibi.ama çok aşırı yandaşlık yapma. Keşke her şeyde böyle davransan. Şu anki ekonomiden felan bahsetsen. Halkın aç sefalet içinde olduğunu da bi dillendirsen sayın Rıdvan efendi.

Vor Monat
Temel Hira
Temel Hira

Yilmaz Vural gelsin döve döve şampiyon yapsın...

Vor Monat
Futbol Kentiniz
Futbol Kentiniz

YA TAMAM DA EFSANE FUTBOL VİDEOLARI PAYLAŞIYORUM SAKIN KAÇIRMA. dçd

Vor Monat
Kazim Ayhan
Kazim Ayhan

Ozan’ın hareketi yüzde yüz sarı kartlıktı, verebilirdi diye hafifletmene anlam veremiyorum sayın dilmen .

Vor Monat
hamit ersoy
hamit ersoy

Eski bir yeşil çam filminden replik şener şen; bu karıda bu yemek bu oglanda bu iştah olduktan sonra sen bu kariyi alırsın".. Fenerbahçeliler de bu para ve sinsi acun ve yöneticiler olduktan sonra bu taraftari cok sövüslerler.. aklınızı başınıza toplayın acuna yada başka bir kan emici pislige paranızı vermeyin.şampiyon pahalı futbolcularla olunmaz takim halinde savasanlarla olur...

Vor Monat
Ahmet Sefa Demir
Ahmet Sefa Demir

Çare Şenol Güneş

Vor Monat
10BobanZvonimir
10BobanZvonimir

Murat Kosova sürekli Rıdvan Dilmen'in sözünü keserek adamın söylediği cümleleri tamamlamaya çalışmana gerek yok. Adam ne söyleyecekse bırak söylesin. Zaten sürekli alakasız bi şekilde konuya atlıyorsun adam bambaşka bir şey söyleyecekken. İllallah ettim artık keşke Güntekin Onay dönse.

Vor Monat
Ben
Ben

erol bulut adamdır gidecekse de yerine ne yapıp edip aykut hoca gelmeli ne yazık ki kaçırdınız adamı :D

Vor Monat
ც.ს.მ.ი 67
ც.ს.მ.ი 67

bir canerin zit bit orta yapmasi boş zaman kaybi 20 orta yapsa 20 dakika kayib.ozaninda zıt bıt kaleye vurmasi yanindaki boş adamları görmemesi.akılsiz futbolcu olduklarinin ispati neden hala ilk 11de oynarlar bu nedir.torpildir başka bisey degil.

Vor Monat
Halil Gilgil
Halil Gilgil

Hikaye anlatıyorsun hoca gs Alanya kupa maçında markao iki defa dirsek attı kırmızı vermedi hakem bırakın iyi oyunu kötü oyunu neden verilmiyor onu konuş düzen böyle devam ederse sen 1945 çok gidersin

Vor Monat
Uğur Akarsu
Uğur Akarsu

yayıncı kuruluşun yayın paketinden çıkıp bir de yayın paketinden pay mı alacaksınız? konunun müzedeki kupayla armayla falan ilgisi yok saçmalamış.

Vor Monat
Uğur Akarsu
Uğur Akarsu

keşke siyasete girmeseydiniz, hayır anlamıyorum paranız pulunuz şöhretiniz de var hala katar katar ne katar sevgisiymiş be.

Vor Monat
Shaad Choor
Shaad Choor

aziz başkanın ahını aldınız daha bu iyi günleriniz koçbahçeliler: biz gerçek fb liler buruk ve bir o kadar magrur duruşumuzla kenardan izliyoruz sadece

Vor Monat
TUR C x KING
TUR C x KING

Yine klasik konuşmalar; Fenerbahçe başka büyük diyor, 15 temmuz, Çanakkale.. Yıllarını futbola vermiş adam biraz futbol analizi yapamaz mi?!

Vor Monat
Selahattin Yaman
Selahattin Yaman

Yokki baska elde kalan ,para var diye futbol cahili adam ali kocu getiriryor ,sonra para dileniyorlar ,sonrada burda seytan diyorki sak derlermis 1 saat toplarmis ,hadi bi sak desene 🤣🤣🤣🤣

Vor Monat
göktürk hacihaliloglu
göktürk hacihaliloglu

Birde objektif konuşuyorum demiyor mu:) Şeytan!!!

Vor Monat

Nächster

Avrupa Şampiyonu Fenerbahçe Belgeseli

2:10:15

Avrupa Şampiyonu Fenerbahçe Belgeseli

Fenerbahçe SK

Aufrufe 944 000

The Kung Fu Panda Ripoff From Your Nightmares

24:28

The Kung Fu Panda Ripoff From Your Nightmares

Danny Gonzalez

Aufrufe 1 797 050

EGG DROP - Caretaker vs William Osman

10:04

EGG DROP - Caretaker vs William Osman

William Osman

Aufrufe 639 121

Tokatçı - HD Türk Filmi

1:18:28

Tokatçı - HD Türk Filmi

Gülşah Film

Aufrufe 10 000 000

Güldür Güldür Show 180.Bölüm - Oruç Tutmak

19:27

Güldür Güldür Show 180.Bölüm - Oruç Tutmak

Güldür Güldür

Aufrufe 9 200 000

Erné REAGIERT auf LUSTIGE MOMENTE im FUßBALL😂

9:06

Erné REAGIERT auf LUSTIGE MOMENTE im FUßBALL😂

Örni STREAM HIGHLIGHTS

Aufrufe 32 017