Quando Rondo - Have You Ever (Official Audio)

  • Am Vor Monat

    Quando RondoQuando Rondo

    Dauer: 03:07

    Quando Rondo -
    Stream/Download:

    Subscribe for more official content from Quando Rondo: 1633.lnk.to/QuandoRondoSubscribe

    Follow Quando Rondo
    facebook.com/QuandoRondo
    instagram.com/quando_rondo
    twitter.com/quando_rondo
    soundcloud.com/quandorondo

    A natural talent, Quando Rondo was once a small child, secretly singing in the bathroom as a 9-year-old boy in Savannah, GA. His natural gravitation towards music lead to him to hip-hop; he began recording his fledgling verses on his cell phone. He quickly gained traction online, racking up millions of views on DE-film.

    Fittingly, he titled his 2018 mixtape 'Life B4 Fame' with the hopes that things would change for the better once his career really took off. He was right-within two days, his mixtape had amassed more than one million streams on MyMixtapez. Things will only go up from there, and if the snippets from his forthcoming Rich Homie Quando project are any sign, he’s only only getting better with time.

Exotic Cxrtoon
Exotic Cxrtoon

Gay as song

Vor Tag
Regular NiccaTV
Regular NiccaTV

https://youtu.be/oKRYWSLNS_U

Vor Tag
stay the heck away from my memes
stay the heck away from my memes

0:30

Vor 3 Tage
草{Free Music} ruok
草{Free Music} ruok

This is one of the best singing rap 🔥

Vor 3 Tage
Guac Amole
Guac Amole

0:29 AY YO THAT SUS😳

Vor 4 Tage
Peaches_ 22
Peaches_ 22

❤️❤️❤️🥰🔥🔥🔥🔥♥️♥️♥️♥️💯💯💯💋

Vor 5 Tage
Brianna Smith
Brianna Smith

I know you did king von wrong but he would want me to forgive you and also god would too.

Vor 6 Tage
Jr Guzman
Jr Guzman

Sukka

Vor 7 Tage
Ryan Simpson
Ryan Simpson

This beat don’t go 👎🏾

Vor 8 Tage
PrettyBoy Aiden
PrettyBoy Aiden

0:29

Vor 10 Tage
Laquita Brownie
Laquita Brownie

King von

Vor 11 Tage
Just this Guy
Just this Guy

0:29 no one catch this

Vor 12 Tage
Bol James
Bol James

Behavior

Vor 11 Tage
Bol James
Bol James

Mean that she gonna be trouble dummy

Vor 11 Tage
Xavier Jones
Xavier Jones

Da only type of love dez bitcces show me is can i get Chanel

Vor 12 Tage
San Miguel
San Miguel

RIP 🪦 In advance QR... wish y’all could just leave the states and go live a regular life somewhere else.

Vor 13 Tage
POP SMOKEWOO
POP SMOKEWOO

Idk what is going with Duck and Rondo that ain't my beef 😕 rip von tho beat song

Vor 13 Tage
NIXA BRAT
NIXA BRAT

Did he say "watched my daughter play, damn she bad af"?

Vor 13 Tage
ShadowPlayzz
ShadowPlayzz

For those who came from that reel 0:28

Vor 13 Tage
Lasagna titty
Lasagna titty

Lol

Vor 12 Tage
bluez KJ
bluez KJ

Reminds me of deep wounds by polo stillll

Vor 13 Tage
Luv Flexing
Luv Flexing

Time 30 sec>>> watch my daughter play damn she bad asf”😭

Vor 14 Tage
BlxzeRxz
BlxzeRxz

Exactly

Vor 13 Tage
flylowjay 530
flylowjay 530

0:29 we just gonna let this slide or what

Vor 14 Tage
flylowjay 530
flylowjay 530

@taaefrr yea okay sure

Vor 4 Tage
taaefrr
taaefrr

He means behavior idiot

Vor 4 Tage
3u8 dfme
3u8 dfme

"Have you ever love somebody way more than love yourself" hits different when you think you dont have anyone to love. This is the best Quando song for me tho

Vor 14 Tage
Kendal vick
Kendal vick

This nigga says sit back and watch my daughter play like she had as fuck, someone justify plz

Vor 15 Tage
CornWalter 1
CornWalter 1

His daughter is a baddie

Vor 13 Tage
lil landen
lil landen

he mean like behavior

Vor 14 Tage
i Gemini
i Gemini

Yall niggas dont hear this 0:30

Vor 15 Tage
K Mar
K Mar

https://youtu.be/dNUi89pM0yo

Vor 15 Tage
southw6ter
southw6ter

0:28

Vor 16 Tage
matthew riley
matthew riley

"Have you ever loved someone ; more than you loved yourself," felt that. #mydaughter

Vor 16 Tage
CornWalter 1
CornWalter 1

0:29 Quando from Alabama?

Vor 16 Tage
BlxzeRxz
BlxzeRxz

I mean Atlanta is near

Vor 13 Tage
Tobias er Sej
Tobias er Sej

🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vor 17 Tage
MxKd Dor_ian
MxKd Dor_ian

????

Vor 14 Tage
__ttahanii webb
__ttahanii webb

Sitting down in watching my daughter play like damn she's bad as fuck😨🤨🤔🧐🤦😐

Vor 17 Tage
GoodNewz
GoodNewz

🙏❤ Ay fam If you reading this, I want to remind you that God loves you and he has a wonderful plan for your life! 😁 God forbid If you died suddenly today, where do you think you would spend eternity??... If you are not sure, God wants to let you know that he loves you very much and that this is REAL LOVE — not that you loved God, but that he loved you FIRST by sending his Son Jesus to die for you to take away all of your sins that you would not perish but have everlasting LIFE! Gods love for you cannot be measured, it has no boundaries and will look past all your faults. God saved me and set me free from a lifestyle of sin and addiction back a few years ago and my life has never been the same since. God can do the same for you if you allow him. You have a choice, but just know that YOU ARE GODS CHOICE. And though the world may change, his love for you will NEVER CHANGE! God wants a RELATIONSHIP with you! Its not too late! He loves you! The bible says in Romans 6:23 that the  wages of Sin is DEATH! But the free gift of God is eternal life through Jesus Christ our Lord and Saviour!! Romans 10:9 & 13 says that WHO EVER CALLS ON THE NAME OF JESUS AND BELIEVES IN THEIR HEART AND CONFESSES WITH THEIR MOUTH THAT HE IS LORD SHALL BE SAVED!! Im going to say a prayer for you! Lord bless my friend and their family with a long and healthy life. Lord I pray you make yourself real to them like you did for me in Jesus name. Friend, If you would like to receive Jesus in your heart or rededicate your life to him, then right where you are say this with me with your heart and lips outloud... Dear Lord Jesus, come into my heart, forgive me of all my sins, wash me and cleanse me, set me free. I believe that Jesus died for me and that he is coming back again for me. Fill me with your Holy Spirit. Jesus make yourself real to me. I accept you today as my Lord and Saviour. I'm born again, all my sins are forgiven, I'm on my way to heaven because Jesus is in my heart! Friend if you've said that prayer, I pray that from this day forward your life will never be the same. I tell you today that all your sins are forgiven, and always remeber dont run from God but run to him because God Loves You and has a plan for your life! If you prayed with me, plz type amen! https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=900241527115892&id=100013901589755 God bless!😁 Don't believe in God?? Proof in the links!...👇 From crackhouse/drug dealer in Wash DC to Pastor! Depressed to the point of having a 40 cal to the head, TO COMPLETELY SET FREE AND DELIVERED BY THE POWER OF GOD! Listen to this POWERFUL salvation testimony! https://youtu.be/XjTvi_wjZ9U People being filled with the Power of the Holy Spirit At Outreach Event: https://youtu.be/MKWzHeDNpqI In the streets: https://youtu.be/GWqbf7Qv7Kg Life After Death https://youtu.be/JYuY7Cm4KuQ https://youtu.be/GMAKSByShGU

Vor 18 Tage
F l a m e s
F l a m e s

This was certainly hot one of the best in QRN

Vor 18 Tage
samuel
samuel

0:30 say what?? 😐

Vor 18 Tage
CornWalter 1
CornWalter 1

@A J Quando said it, not me 😳

Vor 13 Tage
A J
A J

@CornWalter 1 nah you just the weird one thinking he calling his daughter fine

Vor 15 Tage
CornWalter 1
CornWalter 1

That dude weird as hell

Vor 16 Tage
AK47glocks
AK47glocks

Why you kill king von tho

Vor 18 Tage
BTS ARMY ROBLOX SHOW
BTS ARMY ROBLOX SHOW

I'm sorry about your grandma NOT your "gang" Killed King Von Rip 🙏🏼 King Von homies will be coming for you soon you better watch out I don't know why they still let you in the rap community just make your freaking last song and title it goodbye career because homie killed

Vor 19 Tage
Cozy Mind
Cozy Mind

why they playing wit my nigga views i feel tht pain in them verses 🧐

Vor 19 Tage
AdrianTV!!
AdrianTV!!

0:29 😳

Vor 19 Tage
Arsen Pluto
Arsen Pluto

Im not tryna hate on the song its good but im confused on why I exactly he said I sit back and watch my daughter play like damn she bad asf??

Vor 20 Tage
CornWalter 1
CornWalter 1

@A J bro why do you reply to every comment defending him

Vor 16 Tage
Shock Value
Shock Value

Kids can be bad as hell it's normal

Vor 17 Tage
A J
A J

have you never seen a kid that’s bad before? he’s not saying she’s bad like she’s fine

Vor 19 Tage
Songstats
Songstats

Love it!! Did you know that this track was added to the editorial playlist 'New in Hip-Hop' on Apple Music!

Vor 20 Tage
Raptorguyz B
Raptorguyz B

0:28 why no one talking bout this

Vor 21 Tag
A J
A J

because your weird for thinking the wrong things

Vor 21 Tag
erica saint elmey
erica saint elmey

🔥🔥🔥

Vor 21 Tag
Marlon Jackson
Marlon Jackson

“Sittin back and watch my daughter play like “damn she bad asf”😭😭😭

Vor 22 Tage
ツDuncho
ツDuncho

@A J your in everyone comments, there joking around damn take a joke bro.. 😂🤦🏽‍♂️ tryna make it seem like you smart

Vor Tag
J
J

@A J it was a joke. Legit you can find the meme on tiktok or ig lmao

Vor 15 Tage
Amadou diallo
Amadou diallo

Sweet home Alabama

Vor 15 Tage
Nomercy
Nomercy

First I tweaking like wtf then I was like “oohhh”

Vor 16 Tage
YKC EASY
YKC EASY

@A J do u not have a sense of dark humor . Lol 💀💀💀

Vor 19 Tage
YRN Dello
YRN Dello

💚💚💚💚💚

Vor 22 Tage
Lucioreballer
Lucioreballer

So nobody gon talk about "sittin back watching my daughter play like damn she bad as fuck"?

Vor 22 Tage
A J
A J

because he means she’s a bad kid, have you not seen a kid that was bad or were you just a good kid all your life

Vor 22 Tage
Carl Kpsplucky
Carl Kpsplucky

0:29 “sit back and watch my daughter play like ‘damn she bad as fuck”

Vor 23 Tage
Gill Bill
Gill Bill

@A J 💯

Vor 22 Tage
A J
A J

the people who keep pointing this out are hella weird they really think he’s calling his daughter fine when all he’s saying is that she’s a bad kid

Vor 22 Tage
Gill Bill
Gill Bill

Everything ok at home?

Vor 23 Tage
Gaming With Adrii
Gaming With Adrii

BIG 4KTK

Vor 23 Tage
Kendra Rota
Kendra Rota

Who came here because of the tik tok? Sittin' back and watch my daughter play like, "Damn, she bad as fuck"... Listen again...

Vor 23 Tage
A J
A J

we heard it, but only a few of y’all took it in the weird way. he’s saying his daughter is a bad kid

Vor 22 Tage
Larry Dorsey
Larry Dorsey

Fire NO CAP

Vor 24 Tage
Izjason0428
Izjason0428

I fw every quando song but this my fav

Vor 24 Tage
xXBad_Boiz_BadXx
xXBad_Boiz_BadXx

0:29 “Sit back and watch my daughter play, like dam she bad asf” 🤔

Vor 25 Tage
ツDuncho
ツDuncho

@A J your in everyone comments, there joking around damn take a joke bro.. 😂🤦🏽‍♂️ tryna make it seem like you smart

Vor Tag
fIybz
fIybz

@60 Keptback buddy what other way could u take it 😂

Vor 6 Tage
Yea Yea
Yea Yea

@Some Propaganda another term? nigga I call my son bad asf everyday only a child molester would have such thoughts

Vor 6 Tage
60 Keptback
60 Keptback

If u assumed it was sexual u going to hell and u a whole predator

Vor 6 Tage
J
J

Does no one get the goddamn joke lol. He obviously didn’t mean that, it’s legit just a meme someone made about rappers lyrics being taken out of context

Vor 15 Tage
vick crump
vick crump

Mane this fire af I can’t stop listening

Vor 25 Tage
Aisha' Education
Aisha' Education

He is very talented. Lit🌏

Vor 25 Tage
FOR4k BATTLE
FOR4k BATTLE

yoo real talk 💯 👏 🥺 EVERY body knows #QUANDO waznt prepared for that outcome. #QUANDO liked #KINGVONS MUSIC and all..... but what I don't really get IS wut #KINGVON and #QUANDO waz really beefing about like waz it headlined anywhere-?- what actually sparked the fight?+ BECAUSE... on #QUANDOS #ENDOFSTORY I think that's the name if not correct me, anyway... we all SAW the FOOTAGE of #KINGVON and when I watch it... I wanna know a few QUESTIONS... maybe I'm just old with it and don't know lol n if that's the case then please update me lol... because one of my QUESTIONS are 1. (WHY IS QUANDO/COUPLE RIDERS even there? @ #KINGVONS album release... and 2. in the footage you can see #QUANDO jus standing alone.... witch then makes me question his lyrical content in his "END OF STORY" when he said, "qouted" - "RUN UP ON ME N BITE DA BAIT"!!. I might be late with all this but me trying to make sense of it all is a crafty crazy witch hunt that its better off not to get involved in!! #QUESTION 3. out of all times #KINGVON waz unarmed..??? I got so many more questions though!!

Vor 25 Tage
Electric Prime
Electric Prime

He Hardheaded but I still love bruh ♿️💙

Vor 25 Tage
Aaron Trout
Aaron Trout

💯

Vor 26 Tage
Ken Jenkins
Ken Jenkins

sound like a 2011 chris brown beat

Vor 26 Tage
Ail Goku
Ail Goku

Bro the beginning hits different and my friends told me Quando Rondo is trash so I told them he is better than King Von and now they not my friends no more 😭

Vor 26 Tage
Jarod Martin
Jarod Martin

So we gon ignore how dude sittin back watchin his daughter sayin she bad asf?

Vor 26 Tage
A J
A J

meaning she a bad kid, why you assuming the worst?

Vor 26 Tage
Easymoneysniper
Easymoneysniper

0:30 hold up what 😳😳

Vor 27 Tage
A J
A J

have you never seen a kid that’s bad? you know what he means

Vor 26 Tage
Cozzy FC
Cozzy FC

Sitting back watchingg my daughter play like damn she bad asf wtf quando

Vor 27 Tage
Jabara Parka
Jabara Parka

Lmao she a bad kid, the internet undefeated when it come to assuming the worst😭

Vor 27 Tage
Edgey Gaming
Edgey Gaming

0:29 *interesting*

Vor 27 Tage
A J
A J

y’all weird for thinking he calling his daughter bad in that way

Vor 26 Tage
Jabara Parka
Jabara Parka

Lmao she a bad kid, the internet undefeated when it come to assuming the worst😭

Vor 27 Tage
Edgey Gaming
Edgey Gaming

Sittin’ back and watch my daughter play like, “Damn, she bad as fuck”

Vor 27 Tage
lil_ravo Washington
lil_ravo Washington

Listen to this everyday feel yo pain 💔💔

Vor 28 Tage
tyler pink
tyler pink

He called his daughter bad alright rondo

Vor 28 Tage
A J
A J

you weird for assuming he calling his daughter bad as in fine

Vor 26 Tage
Jabara Parka
Jabara Parka

Lmao she a bad kid, the internet undefeated when it come to assuming the worst😭

Vor 27 Tage
Cato Mine
Cato Mine

like damn she bad as fuck 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 28 Tage
Mari Mari
Mari Mari

https://youtu.be/NBafNae0Ga8

Vor 28 Tage
XFadedPlayzX YT
XFadedPlayzX YT

No cap I never listened to quando nor do I after the beef that happened. But I swear you can't even type his name without false rumors everywhere. But tbh he fucked up with the diss if only made fans cause more problems now niggas shooting his homies up

Vor 29 Tage
W2L Customs
W2L Customs

Nice song man

Vor 29 Tage
Jackson Goodrow
Jackson Goodrow

0:30 lsitting back watching my daughter play like damn she bad asf” WHATBRO

Vor 29 Tage
A J
A J

meaning she a bad kid

Vor 26 Tage
TrulyFademan
TrulyFademan

0:29 what did you sayyyyyy?

Vor 29 Tage
Jabara Parka
Jabara Parka

Lmao she a bad kid, the internet undefeated when it come to assuming the worst😭

Vor 27 Tage
forevaa 6ix
forevaa 6ix

💙

Vor Monat
XXNEWRLDXX
XXNEWRLDXX

Quando man... U was the one of da ones i looked up to. king von also. (Rip king von) just move smart man and just realize how much more life u have. mane stay low and dont make any wrong moves man. Hope the best for u still and i hope the best for king vons family.😔

Vor Monat
Josiah Hernandez
Josiah Hernandez

R.i.p quando brother

Vor Monat
7mileRich
7mileRich

Hard asf 🔥💯

Vor Monat
calibabby Shar
calibabby Shar

Am on 4kt side but as a respect imma say R.I.P von🙏🏽🙏🏽💚💚

Vor Monat
TyyRaww 9
TyyRaww 9

🐐🐐

Vor Monat
Cashkardi 00
Cashkardi 00

https://youtu.be/aeQHkqINNkA

Vor Monat
YOUNG-B22 ASOTT
YOUNG-B22 ASOTT

Qpac forever #4OEShit 💚 dopiest in game ons

Vor Monat
Micheal Greenknock
Micheal Greenknock

This song deserve more view 💯

Vor Monat
Young OG
Young OG

Keep coming back to dis one 💯💔💔

Vor Monat
Michele Moore
Michele Moore

Didn't know about his music before the King Von (RIP) Situation, but I'm a for sure fan. I love his music. Take care of yourself young man 💕

Vor Monat
6l0cc 6a6y
6l0cc 6a6y

Man. I fucc wit Quando 💯💙💯

Vor Monat
7DSMystic
7DSMystic

Sound like he saying "timmy would you be there for me tell me would you be there" 🤣🤣🤣

Vor Monat
KHA1!1
KHA1!1

Did he say his daughter bad asf

Vor Monat
Em xo
Em xo

@A J when did i assume anything sis?

Vor 26 Tage
A J
A J

@Em xo you weird for assuming the worst

Vor 26 Tage
Em xo
Em xo

@Guzman AGBATA chill😹😹😹😹

Vor Monat
Guzman AGBATA
Guzman AGBATA

Fool.. Small children that plays a lot and spoil things.... Are they not bad. Idiot trying to stare up shit

Vor Monat
DatboiQ
DatboiQ

This hit different🌟🔥 🚫🧢

Vor Monat
bhf mike
bhf mike

Bro u gotta understand dis MAN

Vor Monat
Draco Money
Draco Money

King von don’t know lil durk don’t know us quando rondo don’t know us youngboy don’t know us stop acting like y’all In the beef 😂🤦🏾‍♂️

Vor Monat
Mocha S
Mocha S

🔥 af

Vor Monat
ORLANDO HOLLIEN
ORLANDO HOLLIEN

stop hating on quando he ain't do shii 💯dumass hating fans

Vor Monat
Guzman AGBATA
Guzman AGBATA

Too dope

Vor Monat
Dj buttstuff
Dj buttstuff

Man FK this song it’s not a diss

Vor Monat
Dj buttstuff
Dj buttstuff

@Gill Bill 🤣

Vor Monat
Gill Bill
Gill Bill

That’s really sad 😂😂

Vor Monat
TERRENCE HERRIN
TERRENCE HERRIN

Its crazy y'all support quando on YT but not I not instagram

Vor Monat
Guzman AGBATA
Guzman AGBATA

IG is filled with babies

Vor Monat
SM WEED
SM WEED

as shown

Vor Monat
BROTHERHOOD ENT 217
BROTHERHOOD ENT 217

Keep it going bro bro💯💪🏾

Vor Monat
J&B Kennels
J&B Kennels

song made me shed a tear

Vor Monat
Alfredo Acosta
Alfredo Acosta

Quando has talent but I gotta say Rest In Peace king von

Vor Monat
Moon Freeb
Moon Freeb

TMU bro ❤️

Vor Monat
Terrio Worldd
Terrio Worldd

This hard

Vor Monat
Dylan Cribbs
Dylan Cribbs

This Song And DownFall💪🏽🗣😎

Vor Monat
2 TimessTV
2 TimessTV

600 BREEZY IN SAVANNA GEORGIA https://youtu.be/fAVVYV6qOMU

Vor Monat
CRISSY Barbie
CRISSY Barbie

Ok u making me cry with this one now Quando

Vor Monat
IamAski
IamAski

FREE LIL TIM 🖤

Vor Monat

Nächstes Video

Quando Rondo - Depression [Official Music Video]

02:46

Quando Rondo - All I Know (Official Audio)

02:16

Nba YoungBoy - How I Been

02:59

Nba YoungBoy - How I Been

YoungBoy Never Broke Again

Aufrufe 17 000 000

1 Hour of Unreleased JUICE WRLD Songs

1:01:19

1 Hour of Unreleased JUICE WRLD Songs

GameBoy_007

Aufrufe 409 000

Quando Rondo -  My Killer Comin (Official Audio)

02:40

Quando Rondo - End Of Story (Official Audio)

02:56

Quando Rondo - End Of Story (Official Audio)

Quando Rondo

Aufrufe 12 000 000

Nba Youngboy- It Ain’t Over (Interlude)

02:38

Nba Youngboy- It Ain’t Over (Interlude)

YoungBoy Never Broke Again

Aufrufe 17 000 000

Jamaican Talk

03:27

Jamaican Talk

YoungBoy Never Broke Again

Aufrufe 425 000

The Weeknd - Save Your Tears (Official Music Video)

04:09

Quando Rondo - Imperfect Flower (Official Video)

02:59

Geht schon

2:23

Geht schon

Loredana - Topic

Aufrufe 323 232

NOIZY - 1 HERE E MIRE (VACCINE)

6:01

NOIZY - 1 HERE E MIRE (VACCINE)

thisisnoizy

Aufrufe 2 225 414

Kiko76 - "GRAUE FACETTEN" Video

2:45

Kiko76 - "GRAUE FACETTEN" Video

Alte Schule Records

Aufrufe 24 512

Dhurata Dora - Harrom

3:37

Dhurata Dora - Harrom

Dhurata Dora

Aufrufe 9 043 373

Kida - Drunk

3:23

Kida - Drunk

KIDA

Aufrufe 9 201 957

Meda & Vjollca Haxhiu - Cop Cop (Gezuar 2021)

3:24