My Sister and I REACT to our Old Videos - funny af

  • Am Vor year

    Bretman RockBretman Rock

    Dauer: 17:53

    Please give it a thumbs up and share this video!
    ------------------------------------------------------------------------------
    - AFFILIATION/DISCOUNT CODES -
    Morphe - 10% off entire purchase
    www.morphebrushes.com
    Code: BretmanRock
    Ofra Cosmetics:
    Code: BretmanRock
    Ofracosmetics.com
    Nubounsom Lashes - 20% entire purchase
    www.nubounsom.com
    Code: Bretman
    Lilly Lashes - 10% off entire Purchase
    www.lillylashes.com
    Code: Bretman
    White With Style - $28 for any whitening kits
    www.whitewithstyle.com
    LAGirlUsa.com
    Code: BretmanRock10 for 10% off
    _
    - KEEP IN TOUCH -
    Website | BretmanRock.com
    Instagram | @Bretmanrock - instagram.com/bretmanrock/
    Twitter | @BretmanRock - twitter.com/bretmanrock
    Snapchat | @BretmanRock
    Tumblr | bretmanrock.tumblr.com
    Facebook | The Bretman Rock
    Email/Business | Bretmanpromo@gmail.com

꧁ocean_shine꧂
꧁ocean_shine꧂

an add came before bretman fully screamed "PRINCESS!!!!"

Vor 12 Stunden
Andrea Balsomo
Andrea Balsomo

#fyp

Vor Tag
mvcstar
mvcstar

Pricess’s makeup is soo bombbbn , she looks so good

Vor 2 Tage
Sweetreminder
Sweetreminder

4:46 Me and My sibling were always like that. 😆😆

Vor 4 Tage
Marina Umaña
Marina Umaña

“Omg is your cat died”

Vor 5 Tage
penelope
penelope

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAA

Vor 6 Tage
Jeisy Rivas
Jeisy Rivas

BRETMAN RIE .... PRINCESS lo trica: JIJIJIJI YO: ME RIO

Vor 8 Tage
Zenyraia Baraoidan
Zenyraia Baraoidan

Princess's hair like the old vid was still a trend today..

Vor 8 Tage
TVision
TVision

Oh my god is your cat dead ??!! 🤣

Vor 12 Tage
Ur daily karen :D
Ur daily karen :D

Omg I got a photo of u coughing

Vor 12 Tage
•Bërñådëtte•Jöyçē• Møñtāñõ•
•Bërñådëtte•Jöyçē• Møñtāñõ•

Hiiii

Vor 16 Tage
Jez Ra
Jez Ra

Princess really looks like Kim Arda,the girl behind "yes I do the cooking girl".So pretty!

Vor 17 Tage
kris v
kris v

“mah-cheeto”😭😭💀

Vor 23 Tage
SAARA BEGUM
SAARA BEGUM

Bretman you are a man not a girl so stop

Vor 23 Tage
Gabby Vargas
Gabby Vargas

Why did bretman sneeze like that it made princess jump 😂

Vor 24 Tage
Hiba Hh
Hiba Hh

10:14 hillarious

Vor 24 Tage
Hestel Gad Okoi
Hestel Gad Okoi

They always be machting and i love it

Vor 24 Tage
MidNightBlade Ninja
MidNightBlade Ninja

Old princess is pretty ngl

Vor 25 Tage
Hunter Richter
Hunter Richter

9:18 omg😂 i can’t breathe

Vor 27 Tage
Ven Keo
Ven Keo

Bretmanrock

Vor 27 Tage
Shylyn Camus
Shylyn Camus

Bretman is so done

Vor 27 Tage
Sienly Rojo
Sienly Rojo

Not me already laughing at the thumbnail and haven't even watch 🖐️😂

Vor 28 Tage
Linda Ponce
Linda Ponce

I just gotta say when they thought cat was dead I was dead

Vor 28 Tage
adam brownie
adam brownie

she's so beautiful, bruh! and she looks healthy af. love THIS! they both had an amazing glo' up!

Vor Monat
Priscilla Cruz
Priscilla Cruz

11:46 watch brets face when he coughs

Vor Monat
Danika Aguirre
Danika Aguirre

That was a funny funny video!!! Hahahaha!!!!!!

Vor Monat
Clara Battaglia
Clara Battaglia

I laughed so much I love this video😂😂

Vor Monat
Eloisa Martinez
Eloisa Martinez

Princess talks to much kinda lie

Vor Monat
Alishba Fayyaz
Alishba Fayyaz

The cat tho😂😂😂

Vor Monat
DIORZICKI
DIORZICKI

Omg my name is princess as well

Vor Monat
Nailea Gutierrez
Nailea Gutierrez

Good one

Vor Monat
Frequency
Frequency

Wow as u guys were reacting I’m like oh I watched this before 😂😂😂 I remember way back in ur early teens n I was like a preteen now we’re both grown

Vor Monat
Lazy Gold fissshhh
Lazy Gold fissshhh

No offense, but I think Princess looked a tad better before, like so natural, so pinay.

Vor Monat
IamX Dee
IamX Dee

You guys aged gracefully... how sophisticated you are now... I liked how Princess laugh

Vor Monat
ANIVEA GILLIAM
ANIVEA GILLIAM

LMFAO I LOVE yall so much yall are to funny

Vor Monat
Bhadra S
Bhadra S

They are kinda matching the top aren't they

Vor Monat
Jisoo turtle Rabbit Kim
Jisoo turtle Rabbit Kim

Why does princess have a Scorpio and Scorpio sign tattooed on her arm when she’s not a Scorpio 😂😂

Vor Monat
Itz Addy
Itz Addy

Now that's a healthy sibling relationship

Vor Monat
Oshee Girl
Oshee Girl

She’s cute but she dumb 😂

Vor Monat
Maria Tamer
Maria Tamer

Princess looks like cleo😜💓👉👈

Vor Monat
Spike Hor
Spike Hor

The careful drawer phytochemically grip because noodle ganguly unfasten during a free geography. vacuous, jealous card

Vor Monat
P. J.
P. J.

7:43

Vor Monat
P. J.
P. J.

8:05

Vor Monat
P. J.
P. J.

8:07

Vor Monat
L O L I P A X
L O L I P A X

6:57 best scene had me falling down my bed

Vor Monat
Nixx Nicolas
Nixx Nicolas

The cat owemjii HAHAHHAHA

Vor Monat
Swxft
Swxft

15:45 LOL

Vor Monat
Joel Doyle
Joel Doyle

OMG IS YOUR CAT DEAD?!

Vor Monat
Sarout Badri
Sarout Badri

9:14 the scream I cant 😂😂😂😂

Vor Monat
Hannah Dela Cruz
Hannah Dela Cruz

Filipino ka?

Vor Monat
Arthur Henrique
Arthur Henrique

SOMETIMES I THINK PRINCESS SHOULD BE BLONDE if u know what i mean lol

Vor Monat
Taylor Jackson
Taylor Jackson

12:40 I'm dead asf

Vor Monat
jjJayspenc
jjJayspenc

😂😂😂😂😂😂😂😂😂lol

Vor Monat
Sadia
Sadia

Bretman &princess are the only sibling who act. Like all of us on camera

Vor Monat
Leo_Wolf
Leo_Wolf

❤️

Vor 2 Monate
agirlwithnoname
agirlwithnoname

Brett has such a beautiful smile :)

Vor 2 Monate
Alexia De la Mora
Alexia De la Mora

11:48

Vor 2 Monate
User Name
User Name

Legend has it they still on who's breath stank 💀🤚

Vor 2 Monate
Aesthetic KPerry
Aesthetic KPerry

Princess mae looks like kim adra when she was young omg

Vor 2 Monate
Nalaine Reid
Nalaine Reid

Princess: Damn i look really skiny, I look really cute Bretman: LOOKED* with an ed 😂😂😭

Vor 2 Monate
Millie Khammar
Millie Khammar

"is your cat dead" bahahhaha

Vor 2 Monate
natasha grass
natasha grass

It's amazing how much he has changed in a year.. I think I liked him better back then.. I said what I said

Vor 2 Monate
xoamberlyn
xoamberlyn

Princess seems to be more herself when it's just her & bretman. This is genuine bonding between them. 🤍

Vor 2 Monate
Tamara Lucelia
Tamara Lucelia

The delicate cricket coronally glue because arm enzymatically turn including a repulsive teacher. secretive, hypnotic llama

Vor 2 Monate
Azeilhea Yzobel
Azeilhea Yzobel

"MY BILBIL IS SHOWINGGG"

Vor 2 Monate
victoria !!!!!
victoria !!!!!

The groovy bagel chiefly release because soprano putatively frighten failing a adorable net. green grey grieving, abusive manicure

Vor 2 Monate
Zoe Garcia
Zoe Garcia

I like how they thought the cat was dead so casually

Vor 2 Monate
COOKIE OX
COOKIE OX

He bullies Princess

Vor 2 Monate
Jennifer Padilla
Jennifer Padilla

The body odor part had me DEADDDDDD

Vor 2 Monate
Maryam Ishtiaq
Maryam Ishtiaq

I love your relationship hahaha

Vor 2 Monate
Anna M.
Anna M.

Its like bretman is just so mean to her because hes envy of her because SHE IS A Girl and HE IS NOTTTG periodt

Vor 2 Monate
The TK Tribe
The TK Tribe

It hurts her alone more than she says it does

Vor 2 Monate
corpsesbesthoe
corpsesbesthoe

can we get a bretman rocc and princess podcast/talkshow this shit is funny

Vor 2 Monate
adriana L
adriana L

wait what happened to princess hair

Vor 2 Monate
Bella Melania
Bella Melania

Is no one going to talk about how good princess sings

Vor 2 Monate
Itsss Emilyyy
Itsss Emilyyy

“OMG is your cat dead”😭😂😭😂😭😂

Vor 2 Monate
Davidson Enrico
Davidson Enrico

10% Video; 90% Bretman and Princess talking like they're in mountain shouting the same;

Vor 2 Monate
Christianna Pando-hearn
Christianna Pando-hearn

Bretman : *makes fun of princess's hair when she was younger * Princess : you know what bitch shut the fuck up Me: damn such good siblings 😂😂

Vor 2 Monate
MOZART
MOZART

Why is it censored??

Vor 2 Monate
Emalee Alguram
Emalee Alguram

Jesus loves yall, He is coming! Please please please repent and turn to Him. Accept Him as the Lord and Saviour of your life and be baptized in Jesus Name with water and the Holy Spirit. Much love through Christ

Vor 2 Monate
BelleBisayaBeauty
BelleBisayaBeauty

Did she said, "my bil-bil is showing!" ?? Lmao.. relate!!

Vor 2 Monate
Amber Castro
Amber Castro

When Bretman smells his own breath....DEAAADDDD 12:44

Vor 2 Monate
Manny Rubio
Manny Rubio

Bretman is so fucken irritated all tha time wit princess😂

Vor 2 Monate
simran kc
simran kc

11:47 HAHAHAHA

Vor 2 Monate
Viance Jumaday
Viance Jumaday

Less than a minute and bret was so done with princess hahaha

Vor 2 Monate
Eni Supiyatun
Eni Supiyatun

Princess Bretman Bretman Princess Princess Bretman

Vor 2 Monate
Eni Supiyatun
Eni Supiyatun

How do ants go into a camera? 🤔

Vor 2 Monate
Ilove WATTPAD
Ilove WATTPAD

Years later cleo and ezekiel would be like them

Vor 2 Monate
Sang Chai
Sang Chai

Bil bil ba yun? or belly sinabi niya?

Vor 2 Monate
daisy
daisy

imagine being someone named chris who messed up the rock family 🤢🤢😗

Vor 2 Monate
EN JAY
EN JAY

who did your make up? dying

Vor 2 Monate
Debbie Krammer
Debbie Krammer

im still laughing after 2 yrs... hahahahaha

Vor 2 Monate
Shoto Todoroki
Shoto Todoroki

*Le gasp*... did I just heard it right..? Oh my god princess just said that she was pregnant to Cleo when she was 15...how tf..I- Guys help I lost brain cells while thinking that "how tf princess get pregnant in 15?!"

Vor 3 Monate
Jamie Crosthwaite
Jamie Crosthwaite

"We were always matching!" *Both currently wearing red

Vor 3 Monate
Akosua Nitro
Akosua Nitro

Please I need to watch more 😂😂💖

Vor 3 Monate
Akosua Nitro
Akosua Nitro

I went laughing dead when bretman said"why were you baking my nose"😂😂😂😂🤞💕

Vor 3 Monate
Dabid Claro
Dabid Claro

My bilbil is showing

Vor 3 Monate
Maria
Maria

“OH MY GOD IS YOUR CAT DEAD!!!?” 😂😂😂 I’m fucking dying !!!! 😂😭😂

Vor 3 Monate
Stop it Stace
Stop it Stace

🤣🤣🤣🤣🤣 bitch did you eat shit omg hilarious

Vor 3 Monate
Cherry Mae Lopez
Cherry Mae Lopez

My bilbil is showing hahahahaha

Vor 3 Monate

Nächster

Spelling Bee - feat. My sister

15:07

Spelling Bee - feat. My sister

Bretman Rock

Aufrufe 9 300 000

Why she Built like that? Finally answered Mukbang

14:00

Why I Cut Her Off For 2 Months | A FUNNY GRWM

18:26

Baking Cookies with BretmanRock's Sister

22:00

Baking Cookies with BretmanRock's Sister

Bretman Rock

Aufrufe 5 500 000

Fast Food Challenge with my Sister LOL

17:04

Fast Food Challenge with my Sister LOL

Bretman Rock

Aufrufe 6 700 000

Guess that song Challenge - feat. My sister

18:33

Guess that song Challenge - feat. My sister

Bretman Rock

Aufrufe 7 000 000

bts vlive moments i think of a lot

16:30

bts vlive moments i think of a lot

jeonlina

Aufrufe 1 600 000

Lie Detector Test with My Sister - frustrating af

15:51

Letting The Person INFRONT order my Food + Mukbang

26:40

ONEUS(원어스) 'BLACK MIRROR' MV

3:52