MotoGP last lap | 2020 #AragonGP

  • Am Vor Monat

    MotoGPMotoGP

    Dauer: 04:39

    Nerves were shredded as Álex Rins and Alex Márquez fought to the finish! ⚔️
    Check out the thrilling final lap from MotorLand! 🔥
    #AragonGP 🏁
    Visit The Official Website: www.motogp.com/en
    Official App on iTunes: bit.ly/MotoGPAppItunes
    Official App on Google Play: bit.ly/MotoGPAppGooglePlay
    Buy your VideoPass: bit.ly/1VideoPass
    Buy your TimingPass: bit.ly/TimingPass
    Follow MotoGP on Instagram: instagram.com/motogp/
    Like MotoGP on Facebook: facebook.com/MotoGP
    Follow MotoGP on Twitter: twitter.com/MotoGP
    Follow MotoGP on TikTok: www.tiktok.com/@motogp
    Subscribe to MotoGP on DE-film: goo.gl/IV00s
    Buy the Official MotoGP Merchandise: bit.ly/1XeSqhz

MotoGP
MotoGP

Anyone else watching this on repeat like 🤯

Vor Monat
Hidayati Tri
Hidayati Tri

@Dwi Rizky Wicaksono 🙏❄️🌷🌱

Vor Monat
спорт спорт
спорт спорт

@TV JELETOOT https://youtu.be/JHqpSh9udlY

Vor Monat
TV JELETOOT
TV JELETOOT

@спорт спорт https://www.youtube.com/channel/UCycXu-XSYE4VzNKQQr8mvpQ

Vor Monat
TV JELETOOT
TV JELETOOT

https://www.youtube.com/channel/UCycXu-XSYE4VzNKQQr8mvpQ

Vor Monat
спорт спорт
спорт спорт

https://youtu.be/JHqpSh9udlY

Vor Monat
Amir Khan
Amir Khan

KING of king ❤️suzuki.❤️ Alex rins

Vor Tag
mazlum karak
mazlum karak

Virajı yatak sanıyor o.clari

Vor 5 Tage
Dede Nurhari
Dede Nurhari

SuzuKING 🔥🔥🔥

Vor 5 Tage
Anon
Anon

Suzuki best bike got my old k5 gskr

Vor 9 Tage
No Zhalim
No Zhalim

Suzuki so fast..

Vor 19 Tage
Angelus Nahak
Angelus Nahak

Joan mir

Vor 22 Tage
Abhishek Chatterjee
Abhishek Chatterjee

VAMOS !!! SUZUKI GSX-RR WITH LESS BHP THAN HONDA RCV-213V , ALEX ❤️❤️♥️💖💗 💞 JUAN ❤️♥️💖💗 GREAT BROTHERS 👁️👁️💥🧠🔥👀😑

Vor 22 Tage
S Pt
S Pt

I like

Vor 23 Tage
Rafiqul Islam
Rafiqul Islam

Formula e https://www.thedailystar24.xyz/2020/11/formula-e-is-literally-future-says-pop.html

Vor 27 Tage
APA YAN APA YAN
APA YAN APA YAN

👍

Vor 28 Tage
ruleey Xxx
ruleey Xxx

http://na.to/quickallsex1 📞👆 I loro stati di salute rispettivi prevenirli

Vor 28 Tage
Sりゅた
Sりゅた

手汗止まらなかった😂 マルケス弟に勝って欲しかったけど

Vor 28 Tage
Gcg hien
Gcg hien

🥰🥰🥰

Vor 29 Tage
姐姐
姐姐

Es estupendo Alex y Rin ,👍👍👍 enhorabuena😘😘😘

Vor 29 Tage
ibay dillah
ibay dillah

Beautiful motogp SUZUKI MENANG.

Vor 29 Tage
Sam Thevar
Sam Thevar

WHAT ABOUT HAVING AIRCON ON YOU HELMET? Enjoy car-like comfort on your two-wheeler with BLU3 E20, the award-winning cooler from BluArmor powered by revolutionary technology. Experience comfort on the go with BLU3 E20, the world's first two-wheeler accessory that integrates physiological comfort (cool, clean air and effective defogger) with psychological comfort (connected infotainment with Bluetooth connectivity). BLU3 E20 is a winner of the CES 2020 Innovation Award. Get this unique car-like comfort for yourself with host of features:- Everything you need to know about BLU3 E20 1. Personalised Cooling 2. Single Large Click Surface 3. Dynamic Audio & Airflow Control 4. Rider-Pillion Crystal Clear Conversation 5. Control Via Siri/Google Assistant 6. Hear your WhatsApp Messages 7. Tune Airflow & Direction 8. Access User Manual Via Voice Assistant 9. Record Location Aware Updates 10. Over-The-Air Firmware Updates 11. Phone Calls 12. International Helpline BluArmor Customer Helpline +91 96067 13004 Connectivity Music, Calls, Navigation, WhatsApp messages, Voice Assistant integration and much more Programmable Fan Control Choose from one of 3 settings (Regular/Turbo/Beast) for optimum comfort. Super-hot afternoon? No problem - Beast Mode ON!! Dust-Free Enjoy a dust-free ride with wet-filtration tech that blocks dust particles from entering your helmet Cooling Revolutionary wearable cooling tech with dynamic fan control that flows air that is up to 15° C cooler than the ambient into your helmet De-Fogging Steady flow of air keeps your visor and glasses fog-free. The only solution in the world for defogging your glasses while riding! Technical Specifications: • Up to 15°C lower than ambient depending on conditions • Quick defogger • Dual-mode Bluetooth support with proprietary TWOFLO tech - simultaneous support for Bluetooth Classic and Bluetooth Low Energy • Adaptive filtering for wind-noise cancellation • 3 fan speeds - Regular, Turbo and Beast with 2X speed of BluSnap2 in the beast mode • Integrates air deflector for tuning direction of air flow • Proprietary split-wing design for chin-mount to improve fitment across helmet shapes. Chin-mount attaches to helmet using a 3M VHB tape. • Lock mechanism to detach/attach cartridge • Integrates anti-bacterial cooler-filter that eliminates germs, virus and mould • 6 months of cooler-filter lifetime (replacement consumables per piece RM50.00) • 12 months warranty against manufacturer’s defects. Must be returned in original packing. (terms & condition apply) • 12 months warranty against accidental damages (RM25.00 charge / terms & condition apply) • Extends to fit your helmet • Battery run time of 15 hours with the fan in regular mode; 7 hours with the fan in turbo mode and 3 hours with the fan in beast mode • 260gms when dry What is in the Regular Box (16cm x16cm x 10.3cm) BLU3 E20 with Vent and Deflector, Chin Mount, Cartridge, Extender, Speaker + mic terminated with a micro USB connector, Speaker Spacers, Cable for charging. All the spares that you need. Compatible with Android phones supporting version 7 and above Compatible with iPhones supporting iOS 13 and above. Linkedin: https://www.linkedin.com/in/thevar-world-2b78b31b9 Instagrsm: https://instagram.com/thevarworld?igshid=h9uwxe8ogbg4 WhatsApp: https://wa.me/c/60175814269 Twitter: @thevarW

Vor 29 Tage
Hera Dwi Iskandar
Hera Dwi Iskandar

https://www.youtube.com/watch?v=gx43xRhS1hw

Vor Monat
ฉัตรชัย ศิริโพธิ์กลาง
ฉัตรชัย ศิริโพธิ์กลาง

How much. Top speeds ?

Vor Monat
спорт спорт
спорт спорт

https://youtu.be/JHqpSh9udlY

Vor Monat
Khaled Mohamed
Khaled Mohamed

#Virus_Corona_Adalah_Sebahagian_Azab_Yang_Lebih_Kecil #Obat_Penyembuhan_Dari_Corona Petikan dari bayan keterangan yang ditulis oleh Al Imam Al Mahdi Al Muntadhar, Nasser Mohammed Al Yamani, beserta tarikh dan tajuk keterangan: 19 - 05 - 2020 Virus Corona dan bayan keterangan pemutus yang sebenar, pemisah antara yang hak dan yang batil, bukan senda gurauan.. Petikan keterangan: Demikian itu agar kalian sadar akan kadar kemampuan diri kalian, juga supaya kalian tahu dengan pasti, bahawa penyakit azab seksaan yang mencekik dari Allah ini, yang kalian namakannya virus Corona, sama sekali tidak ada yang akan menghilangkannya dari kalian selain Allah yang Maha Esa semata-mata Maka dari itu hendaklah mereka bertaubat dari dosa-dosa besar, dari perkara-perkara yang keji, menganiaya, menindas dan menzalimi manusia, dan dari kezaliman syirik, hendaklah mereka mengucapkan: "Wahai Tuhan kami, sesungguhnya kami ini telah menzalimi diri kami sendiri, dan sekiranya Engkau tidak mengampuni kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya kami termasuk kalangan orang-orang yang merugi" Setelah bertaubat kepada Allah dan kembali pada-Nya, hendaklah mereka mengucapkan: "Ya Allah, sesungguhnya aku ini adalah hamba-Mu, aku mohon dengan hak Laa ilaaha illaa Anta -tiada tuhan yang berhak disembah kecuali Engkau- dengan hak rahmat-Mu yang telah Engkau tetapkan ke atas Diri-Mu, dengan hak besarnya nikmat keredhaan Diri-Mu yang teragung, yang lebih besar dari kenikmatan syurga-Mu, aku mohon sembuhkanlah aku ini dari azab seksaan Corona atau singkirkannya dariku, sesungguhnya kami ini percaya pada penyeru kebenaran dari sisi-Mu" "Ya Allah, lenyapkanlah dari kami ini azab seksaan-Mu yang datang dari segala macam rupa, agar kami ini dapat mengikuti jalan yang hak dari sisi-Mu, kami mohon teguhkanlah keikhlasan dan kesetiaan kami terhadap perkara yang telah kami janjikan kepada-Mu, wahai Dzat yang membatasi antara manusia dan hatinya, Dzat yang Maha Berkuasa mengubah dan menyekat di antara manusia dan pekerjaan hatinya, tiadalah bagi kami harapan selain dari mengharap pada rahmat-Mu yang telah Engkau tetapkan ke atas Diri-Mu, sekiranya Engkau tidak mengampuni kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya kami termasuk kalangan orang-orang yang merugi" "Ya Allah, sesungguhnya Engkau telah berfirman dalam muhkam Kitab-Mu:Berdoalah kepada-Ku, niscaya akan Kuperkenankan bagimu [Ghaafir:60], maka terimalah dariku permohonanku dan taubatku kembali pada-Mu, dan dari-Mu aku mengharapkan agar Engkau memperkenankannya, sesungguhnya Engkau tidak menyalahi janji-Mu, wahai Tuhan kami, Maha Suci Engkau, janji-Mu benar dan Engkau-lah yang paling pengasih dari sekalian yang mengasihani" "Ya Allah, teguhkanlah keikhlasan dan kesetiaan kami terhadap perkara yang telah kami janjikan kepada-Mu, untuk mengikuti orang yang menyeru kami ke jalan Allah, dengan seruan dakwah yang berkumandang di seluruh dunia, dari khalifah Allah di bumi Al Imam Al Mahdi Nasser Mohammed Al Yamani" "Ya Allah, jadikanlah perutusannya sebagai suatu nikmat anugerah untuk kami, bukan sebagai kemurkaan dan dendam terhadap kami, disebabkan keberpalingan kami dari seruan dakwah yang hak, oleh Al Imam Al Mahdi Nasser Mohammed Al Yamani" Barangsiapa yang menolak untuk berdoa dengan doa ini, maka pasti kelak mereka akan ditimpakan dengan azab seksaan yang kalian namakannya sebagai virus Corona Selesai petikan Bayan keterangan selengkapnya pada pautan ini: 👇👇 https://www.mahdialumma.com/showthread.php?p=330194 Ini adalah pautan bayan keterangan Al Imam Al Mahdi Nasser Mohammed Al Yamani mengenai Corona, sebelum ianya diumumkan oleh Organisasi Kesehatan Dunia (WHO), sebagai wabak yang melanda seluruh dunia, pandemik global, sekitar kurang lebih seminggu setelah bayan keterangan dikeluarkan, dengan tarikh dan tajuk: Virus Corona adalah sebahagian azab yang lebih kecil sebelum kedatangan azab yang lebih besar, mudah-mudahan mereka kembali ke jalan yang benar.. 5-03-2020 👇👇 https://www.mahdialumma.com/showthread.php?p=324308 Ini adalah pautan bayan keterangan Al Imam Al Mahdi kepada Xi Jinping, Presiden Republik Rakyat China, Imam memperingatkannya akan kedatangan virus baru yang lebih dahsyat serangannya dari virus Corona, bayan keterangan beserta tarikh dan tajuk: Dari Khalifah Allah untuk seluruh dunia kepada Xi Jinping, Presiden Republik Rakyat China.. 22-05-2020 👇👇 https://www.mahdialumma.com/showthread.php?p=330573

Vor Monat
Bazra bazra
Bazra bazra

Mrgues #01Merkes

Vor Monat
Anonim Aja
Anonim Aja

finally SUZUKI can also get the first podium, this is really cool 👍👍👍😁

Vor Monat
FAHRUDIN ANSER
FAHRUDIN ANSER

Mantap

Vor Monat
Yunus Toding
Yunus Toding

Yes good dua marques jagoanku 👍👍👍👍💪😀😀😀😀

Vor Monat
Si Unyil Sukses
Si Unyil Sukses

Drag Race Cikarang West Java Indonesia https://youtu.be/kWjTxKNuqnw

Vor Monat
Zain Achmad
Zain Achmad

BADphones @all.... 🏍 Terombang-ambing with media. Please don't just comments

Vor Monat
NURDIATI Sumi
NURDIATI Sumi

Ninja ninja ninja ninja Ducati

Vor Monat
Crevazer Channel
Crevazer Channel

mana rosi gan

Vor Monat
Sandal Ukir Purwokerto
Sandal Ukir Purwokerto

Hmmm Greeting from INDONESIA https://youtu.be/AUfvRtdoqr4

Vor Monat
setan mualaf
setan mualaf

Wow Alex Marquez sudah ikut MotoGP

Vor Monat
Hard Pipe
Hard Pipe

can anyone give me an answer where is mm 93? why he is not on the race? what happend to him?

Vor Monat
Nasrun Serun
Nasrun Serun

Ayo ikutin sang kakak

Vor Monat
Richard Aponte
Richard Aponte

Great 🎥 Work On That Last Lap!

Vor Monat
shandava ramadhana
shandava ramadhana

Proud of Alex Marquez

Vor Monat
hariyadi noloyudo
hariyadi noloyudo

Rin "Ride The Winds Of Change"👍

Vor Monat
Imam Shofii
Imam Shofii

Tiem suzuki👍👍👍

Vor Monat
sugih jaya cendana
sugih jaya cendana

👍SUZUKI.

Vor Monat
Creator 7
Creator 7

The king of penalti https://youtu.be/eOAMk9LAPY4

Vor Monat
exko purry
exko purry

73 👍👍👍👍👍👍

Vor Monat
Baim MM
Baim MM

Siiiip SUZUKI👍👍👍

Vor Monat
JнФŋϊ ƒзвяϊλŋd
JнФŋϊ ƒзвяϊλŋd

Fumiyem makin sakit hati lihat ini Mana sang jagoan absen lagi

Vor Monat
goinblindjo
goinblindjo

Doohan is who I see whenever i watch Rins ride.

Vor Monat
Jon Blitar
Jon Blitar

Suzuki 🔥🔥🔥👍💪 Alex Rins

Vor Monat
tukang bacot
tukang bacot

https://youtu.be/htDS98jQYi4

Vor Monat
Y S
Y S

Alex marc never be mark marc

Vor Monat
Dimensi Beatbox
Dimensi Beatbox

wow keren..

Vor Monat
Budi Ahmad Ridwan
Budi Ahmad Ridwan

Incredible alex rins

Vor Monat
Taufik Hidayat
Taufik Hidayat

Rossi makin berkembang

Vor Monat
azri raiyan
azri raiyan

respect

Vor Monat
SSI OFFICIAL
SSI OFFICIAL

👍👍

Vor Monat
Original Medok
Original Medok

Orang indonesia Likee

Vor Monat
Hoàng Tuấn sbtc
Hoàng Tuấn sbtc

Fan Honda HRC 💟

Vor Monat
Juste Justine
Juste Justine

Where are marq marquez

Vor Monat
Jhon Dhika
Jhon Dhika

SUZUKI. MAKIN MAHAL KARNA MENJUARAI MotoGP

Vor Monat
Naviqi Aviantaracen
Naviqi Aviantaracen

Tetep joan mir jagoan gue cara balapnya mantap

Vor Monat
Kang Fred
Kang Fred

Tumben nih Sport masuk trending 😂

Vor Monat
Adith Bughe
Adith Bughe

Yang kangen Nonton film Spiderman 1 nih link nya cuyy : https://youtu.be/aKZQXYfDep4

Vor Monat
ramli saputra
ramli saputra

Tarik sis..

Vor Monat
Rya Syahputra
Rya Syahputra

Rossi 46 knapa gak bertandingg ya

Vor Monat
Kafi Atha
Kafi Atha

kena covid gan

Vor Monat
Donald Adsett
Donald Adsett

Alex has finally got to grips with his repsol Honda

Vor Monat
Ahmad Solehudin
Ahmad Solehudin

Where my idol marc marquez

Vor Monat
Eri Nugraha
Eri Nugraha

WoW #AlexRins 😮 #Suzuki 🏍 🏆

Vor Monat
iam cozy
iam cozy

alex vs alex wtf

Vor Monat
HIRFAN . FL
HIRFAN . FL

Top Álex Rins.

Vor Monat
cahaya mentary
cahaya mentary

if only the AM73 slip wasn't the winner

Vor Monat
Rocketreezz
Rocketreezz

From indonesia with love https://youtu.be/nwSholh3pIo

Vor Monat
adi rakus
adi rakus

where 46??

Vor Monat
WongPiyeTo Production
WongPiyeTo Production

The excitement of MotoGP is indeed amazing

Vor Monat
trxwrftr k
trxwrftr k

SUZUKIのクリッピングからの脱出速度が速いね。

Vor Monat
Buday Gaming
Buday Gaming

4:39 pake standing segala sih

Vor Monat
KBM - Balance
KBM - Balance

Which motogp is this?

Vor Monat
Fans Cristiano Ronaldo
Fans Cristiano Ronaldo

https://youtu.be/Ny5-j20UHtw

Vor Monat
Edwin Rivera
Edwin Rivera

PURO HONDA!!

Vor Monat
Jelajah Kuliner P&M
Jelajah Kuliner P&M

Nice

Vor Monat
DANI DIPRO
DANI DIPRO

Satu Hati

Vor Monat
Imran Ali
Imran Ali

Dovi in 7th 😅

Vor Monat
TrendQuran Family
TrendQuran Family

Orang Indonesia mana nih suaranya!

Vor Monat
Papa Nini
Papa Nini

https://m.youtube.com/watch?v=OXo5MGXbN4s&t=9s

Vor Monat
Tina Erviani
Tina Erviani

https://www.youtube.com/channel/UCs5SSISRykzv9AhY552cu_Q keren2

Vor Monat
FMusic
FMusic

the helicopter is fast

Vor Monat
井実芳仁
井実芳仁

Go Honda!

Vor Monat
Titus Cato
Titus Cato

SUZUKI WINS! Yeah!

Vor Monat
Jbn express
Jbn express

Alex Marquez, is marc93 style

Vor Monat
Hsjs Hdihss
Hsjs Hdihss

Alex rins Dan joan mir 👍👍💪💪

Vor Monat
Hsjs Hdihss
Hsjs Hdihss

Suzuki 👍👍👍👍

Vor Monat
Margaretha Cindy
Margaretha Cindy

Alex was so great, i even thought it was marc 😂

Vor Monat
Pacinhko Alexander
Pacinhko Alexander

motor ku yamaha tapi entah knpa aku suka suzuki

Vor Monat
teh gelas555555
teh gelas555555

Sales suzuki lbih cantik bro

Vor Monat
Kucing Ganteng
Kucing Ganteng

The reason reynold Poernomo called Dessert king https://youtu.be/p15sHW-4uOM

Vor Monat
Usman Ladjiji
Usman Ladjiji

Alex marques..calon juara baru..👍👍👍

Vor Monat
Nafisa Almahira Ramadhani
Nafisa Almahira Ramadhani

I love SUZUKI I love SUZUKI I love SUZUKI

Vor Monat
Davida Dio Fernanda
Davida Dio Fernanda

https://youtu.be/XhFT2JrZChs

Vor Monat
nik saaidin
nik saaidin

where rossi?

Vor Monat
Gembel Elite
Gembel Elite

*mantap dulu cuma ada Yamaha ,Honda itu2 aja sekarang lebih kompetitif lagi ada Suzuki didepan!* 🇮🇩🇮🇩

Vor Monat
UDI RUNGKA
UDI RUNGKA

👍👍👍👍❤

Vor Monat
Bagus Salas
Bagus Salas

Alex Marquez is the best forever

Vor Monat
Midi Tawon
Midi Tawon

Sayangya alex marqes bukan mar marqueas

Vor Monat
ris mancing
ris mancing

Engine suzuki is very screaming😈

Vor Monat
R450X Iskandar
R450X Iskandar

2021 siap siap duo aleq beraksi

Vor Monat
Desy Kusuma Wahyudi
Desy Kusuma Wahyudi

tak kiro alex iku mental tempe gak mungkin podium tibak'e q salah...salut bro...the next marq👏

Vor Monat

Nächstes Video

Motorsport Start/First Lap Crashes

15:28

Motorsport Start/First Lap Crashes

Barney Ward

Aufrufe 222 000

The Ultimate "Star Wars: A New Hope" Recap Cartoon

6:59

Grand Prix Of Phillip Island   2003

1:17:26

Grand Prix Of Phillip Island 2003

refuzam dictatura

Aufrufe 712 000

MotoGP Last Laps | 2020 #PortugueseGP

03:29

Brutal Battle!  Rossi VS Marquez

08:39

Brutal Battle! Rossi VS Marquez

Michael&Jacky RACING TV

Aufrufe 246 000

Epic MotoGP Last Lap | 2020 StyrianGP

03:24

Top 5 MotoGP Moments | 2020 #AlcanizGP

05:59

Funny Moments MotoGP

04:04

Funny Moments MotoGP

Krany MotoNation

Aufrufe 30 000 000

motogp sepang 2015 full race

34:31

motogp sepang 2015 full race

imam Capricorn

Aufrufe 484 000

Joe Burrow Torn ACL Injury (Carted Off) | NFL Week 11

1:21

FIFA 21 | Next Gen Opening Cinematic [4K]

1:50

FIFA 21 | Next Gen Opening Cinematic [4K]

EA SPORTS FIFA

Aufrufe 577 109

IFSC European Championships Moscow 2020 - Combined Finals

7:26:15

IFSC European Championships Moscow 2020 - Combined Finals

International Federation of Sport Climbing

Aufrufe 154 883