Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER vs GOD: MESSI PSG STATUE HOUSE BUILD CHALLENGE - Animation

  • Am Vor 3 Monate

    WiederDudeWiederDude

    ➜Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER Messi HOUSE
    ➜Thumbs up^^ & Subscribe for more =)
    ➜Download houses from my website: billionblocks.com


    ▼More Videos▼
    de-film.com/us/WiederDude

WiederDude
WiederDude

*NEW MESSI VIDEO LETS GOOO* 🔥🔥🔥 *Your best support is to leave a Like on the video* 👍 Special thanks to all of the 12.000 channel members who joined the channel!

Vor 2 Monate
Rangga 899
Rangga 899

@Rochmawati Ramzi b

Vor Tag
Rangga 899
Rangga 899

aku sukanya yang GOD

Vor Tag
Rangga 899
Rangga 899

kamu akan mendapat kan ini🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Vor Tag
Sabera Bibi
Sabera Bibi

2 ei tf

Vor Tag
Fatima farah
Fatima farah

The best messi: Pro ✓ Noob✓ God✓

Vor 4 Tage
GD God
GD God

This YouTuber is so good at making videos, he honestly earns more of the respect then he has :) road to 1000 subs.

Vor Monat
Cristian Samuel
Cristian Samuel

É uma casa, do Messi que maneiro.

Vor Monat
GD God
GD God

This YouTuber is so good at making videos, he honestly earns more of the respect then he has :) road to 1000 subs.

Vor Monat
Rosie Luvsdogs
Rosie Luvsdogs

Chromo 11 million subs not views

Vor Monat
Rosie Luvsdogs
Rosie Luvsdogs

Already at 11 million

Vor Monat
Chromo Productions
Chromo Productions

Lol he has 11 million veiws

Vor Monat
Matias Mendez
Matias Mendez

Oh WoW Esto es increíble me encanta que conozcas a Messi saludos :)

Vor 20 Tage
Wojciech Zborowski
Wojciech Zborowski

Fajny pomysł

Vor 24 Tage
Dark The Streamer :)
Dark The Streamer :)

Very nice building A lot of patience is needed for this I appreciate You Best is Hacker

Vor Monat
Yasbro Blades
Yasbro Blades

Best builder ever seriously. Nearly all mine are built from you @WiederDude. Well done.

Vor 21 Tag
Jahir Herrador
Jahir Herrador

That’s a good comment

Vor 13 Tage
Dipika Nanda
Dipika Nanda

Bro pls do Ab de Villiers statue( Allien of cricket). BTW love yours videos.

Vor Monat
The Anunobi Family 🥳
The Anunobi Family 🥳

This is amazing, beautiful, I''ll be a subscriber for life.

Vor Monat
Henrik Profit
Henrik Profit

Bro the God Messi statue was crazy 👌

Vor Monat
Mkamel GG
Mkamel GG

Full of mastery, job well done. That's all I can say. Thank you for the content

Vor 29 Tage
Lien Abaja
Lien Abaja

Love your videos!! More power to your channel 🙌

Vor Monat
JMGUGA GAMES
JMGUGA GAMES

Noob:✅ Pro:❌/✅ Hacker:❌ God:✅

Vor 27 Tage
becerro42
becerro42

I’m blown away how good you are and It must take hours nothings impossible keep it up your doing well

Vor Monat
Dan4k Edits
Dan4k Edits

Hacker respect for Old Messi ❤️‍🔥

Vor Monat
akqw
akqw

YES

Vor Monat
just shadowing
just shadowing

God is God.....superb video gr8 effort done. Keep it up bro🤩

Vor Monat
zishan ebrahim
zishan ebrahim

You are truly amazing you really take your time and effort to entertain us love your work 👏👏

Vor 2 Monate
Rafaela Barros
Rafaela Barros

O Deus é muito brabo ninguém esquece o Deus

Vor Monat
Karan Jagtap
Karan Jagtap

Bro you are just out of this world keep it up 😄🙂

Vor 2 Monate
علي المحمداوي
علي المحمداوي

@WiederDude ❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘

Vor 21 Tag
علي المحمداوي
علي المحمداوي

@WiederDude ❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘

Vor 21 Tag
Amel Abbad
Amel Abbad

@WiederDude عتعاةهرز

Vor Monat
WiederDude
WiederDude

Thank you so much 😀

Vor 2 Monate
Black Cat Beauty
Black Cat Beauty

Fajnie robicie budowle 😃😉💪👌

Vor Monat
Хорнер
Хорнер

Polska?

Vor Monat
Ana Bia Gamer
Ana Bia Gamer

how long does it take to do this. I would give a thousand to God congratulations and hacker and perfect 👏🏻

Vor Monat
Khulud Abduallah
Khulud Abduallah

Man this is amazing like I am you're biggest fan make more videos of among us So much more to experience I love you keep up the good work 👏

Vor Monat
Georgina art channel
Georgina art channel

I think the noob made the cutest one 😇

Vor Monat
Footballeditz234
Footballeditz234

Can you do this on Ronaldinho pls, he us my fav footballer behind messi!!!

Vor Monat
J.J. NotGonnaSay
J.J. NotGonnaSay

Best builder in Minecraft I've ever seen 😲

Vor Monat
keyla marilu rodriguez escobar
keyla marilu rodriguez escobar

Vor 2 Monate
MARILYN NUÑEZ
MARILYN NUÑEZ

How do they do it incredible with controls or without controls?

Vor Monat
Carmen Vlad
Carmen Vlad

Wow that s really hard work. Amazing! But the pro one>hacker one>god one

Vor Monat
Andreea Rusu
Andreea Rusu

Vor 10 Tage
Alberto Rivera Machuca
Alberto Rivera Machuca

NOOB 0:00 PRO 1:19 HACKER 3:20 GOD 5:26

Vor Tag
Jonnaflor Claret
Jonnaflor Claret

Full of mastery, job well done. That's all I can say. Thank you for the content

Vor 2 Monate
Pietro Olivi
Pietro Olivi

JOOOEEE BIIIIDEN

Vor 2 Monate
MoochTheDancingMonkey Rejoins!
MoochTheDancingMonkey Rejoins!

i love how god made the skull first lol

Vor 16 Tage
jose rodolfo
jose  rodolfo

Hello glhowc

Vor 9 Tage
PedroAS
PedroAS

It's very cool! 🤩

Vor Monat
Jordans Trains
Jordans Trains

I like Noob Pro Hacker and God building looks amazing

Vor 14 Tage
𝕾𝖍𝖆𝖉𝖔𝖜 𝕶𝖆𝖓𝖊𝖐𝖎
𝕾𝖍𝖆𝖉𝖔𝖜 𝕶𝖆𝖓𝖊𝖐𝖎

The god skill and the skull was awesome

Vor Monat
arbnore gallapeni
arbnore gallapeni

I really really love messi this video is soooo good pls make more

Vor Monat
Isaiah
Isaiah

I'm always afraid of building these because I could reach sky limit

Vor Monat
Aulia Widya putri
Aulia Widya putri

Salam dari indo aku mau bilang semangat ya bang buat konten nya aku dh like komen hihi🤗😁🙏

Vor Monat
You boi alex
You boi alex

THE WINNER OF THIS BUILD BATTLE IS 🥁🥁🥁🥁🥁🥁 PRO 😊

Vor Monat
WiederDude fan
WiederDude fan

wonderful statue of Messi but you can also be mister bin and his bear

Vor 2 Monate
Hi I’m AnNaBeLLe
Hi I’m AnNaBeLLe

It would probably take years just todo just one of these in survival

Vor Monat
Asphalt 8 Gamer
Asphalt 8 Gamer

Wow pretty nice it's so satisfying

Vor Monat
van Vught
van Vught

Amazing video wiederDude

Vor Monat
Doodlezplayz
Doodlezplayz

OMG THE PRO ONE MUST HAVE TAKEN HOURS THO

Vor 26 Tage
Rudra~YT
Rudra~YT

MESSI🔥🔥🔥

Vor Monat
ebelin cardozo
ebelin cardozo

I know mesi my hole class knows Messi in soccer we was in mexico

Vor Monat
hi is me, me is hi
hi is me, me is hi

My favorite is the noob one it's not complicated and doesn't waste time

Vor Monat
Cristina Cantu ortiz
Cristina Cantu ortiz

is really awesome!!!

Vor Monat
300 subscriber before August
300 subscriber before August

"""This man always tries to do something new and extraordinary and makes his audience feel excited hats off to you ❤️""""

Vor 2 Monate
300 subscriber before August
300 subscriber before August

"""This man always tries to do something new and extraordinary and makes his audience feel excited hats off to you 👏❤️""""

Vor 2 Monate
300 subscriber before August
300 subscriber before August

"""This man always tries to do something new and extraordinary and makes his audience feel excited hats off to you 👏❤️""""

Vor 2 Monate
Aiseah presa
Aiseah presa

I vote to the noob bc it's cute🥰

Vor Monat
Tomáš Ventus
Tomáš Ventus

WiederDude: messi PSG statue house Hacker: no no no it´s barca

Vor Monat
Rowan Smidt
Rowan Smidt

I love how the god put ear wax in his ear lol

Vor Monat
Rowan Smidt
Rowan Smidt

So much detail

Vor Monat
Bratila BG
Bratila BG

bro PRO is a LEGEND omg so beautiful

Vor 2 Monate
levi heichou
levi heichou

This is beyond amazing keep up the great work

Vor 2 Monate
Wed & Ayoub gaming
Wed & Ayoub gaming

Wow 🔥

Vor 29 Tage
Михаил Курманов
Михаил Курманов

NEW MESSI VIDEO LET'S GO 🔥🔥🔥

Vor 17 Tage
FALCON
FALCON

Pls make same video on MS Dhoni I love him a lot an Indian legend cricketer ♥️♥️pls

Vor Monat
Nicolas Conti
Nicolas Conti

Hello i'm italiano ,comunque tu sei spettacolare con le costruzioni ,io non ho mai visto nessuno costruire come te ,grande sei bravissimo!!!💕💕💕💕💕

Vor Monat
Claude Sambey _zid90
Claude Sambey _zid90

Show me how to build Messi his my biggest fan

Vor 12 Tage
Hacker_the gamer
Hacker_the gamer

wow you made so much work to build Messi so i cant describe

Vor Monat
Mercedes Vega Morera
Mercedes Vega Morera

que hermosura de persona es messi

Vor 13 Tage
THE AWESOME CREW
THE AWESOME CREW

I

Vor 29 Tage
Anaildo Gomes da Silva
Anaildo Gomes da Silva

Muito legal top

Vor 2 Monate
FLIP GAMING 3D
FLIP GAMING 3D

Amazing bro Amazing Hats off

Vor Monat
GRAYWOLF&REDFOX
GRAYWOLF&REDFOX

Amazing job

Vor Monat
martin norman
martin norman

Moi mon joueur préféré c'est messi ⚽

Vor Monat
ABiM MANYU R1 L1
ABiM MANYU R1 L1

5:30 Founding titan? 😂

Vor Monat
Jahir Herrador
Jahir Herrador

Your videos are too good😀

Vor 13 Tage
alex lema
alex lema

It's great how-do-you-do that

Vor Monat
swati
swati

Pro makes bones also🤣🤣🤣🤣 Edit:everybody is getting jelous after watching each other😂😂

Vor 13 Tage
E-woodTMT
E-woodTMT

Great job bro

Vor Monat
Arash-ak
Arash-ak

Perfect 👌👌

Vor Monat
Commando Plays
Commando Plays

So creative I'm subbed

Vor 18 Tage
سینا مهیمنی
سینا مهیمنی

MESSI ❤️👽

Vor Monat
Кунг-фу Брок
Кунг-фу Брок

and why when there was a hacker, Messi was in the form of Barcelona?

Vor Monat
Ilya Tsurin
Ilya Tsurin

For the noob what is the blocks used for the beard?

Vor 29 Tage
Taco gaming
Taco gaming

wow :)

Vor 16 Tage
Jose Ricardo Baquero Gomez
Jose Ricardo Baquero Gomez

Me encanta

Vor Monat
mahsa mahsa
mahsa mahsa

your so good i cant even build the noob

Vor 12 Tage

Nächster

Sumeru Promotional Video|Genshin Impact

0:42

Sumeru Promotional Video|Genshin Impact

Genshin Impact

Aufrufe 3 194 464

ABK respektloses VIDEO gegen MEINE EX

27:03

ABK respektloses VIDEO gegen MEINE EX

KuchenTV Uncut

Aufrufe 28 128

I Completely Broke the Entire Game with Just 1 Item in Raft

32:05

ich bekomme ein GOTT AUTO in GTA 5!

15:49

ich bekomme ein GOTT AUTO in GTA 5!

Standart Skill

Aufrufe 137 060

das STÄRKSTE SCHWERT IN ROBLOX!

51:06

das STÄRKSTE SCHWERT IN ROBLOX!

StanniBunni

Aufrufe 44 233

WER macht Sowas?! - r/NotMyJob

11:01

WER macht Sowas?! - r/NotMyJob

Ruhepuls

Aufrufe 45 422