Migos, Nicki Minaj, Cardi B - MotorSport (Official Video)

  • Am Vor 3 years

    MigosVEVOMigosVEVO

    Dauer: 05:17

    Listen to Culture II everywhere now: Migos.lnk.to/Culture2YD
    Purchase exclusive Migos merch featured from their official store: Migos.lnk.to/StoreYD
    Follow Migos:
    facebook.com/THEMigosAtl
    twitter.com/migos
    instagram.com/migos
    See the Vaporizer- vape pen used in Motorsport and Save 15% now: bit.ly/VAPE-DRAY
    Cars provided by John Temerian: wearecurated.com/
    DIRECTORS Bradley & Pablo, Quavo
    PRODUCERS Fuliane Petikyan, Sara Lacombe, Kevin Kloecker
    EXECUTIVE PRODUCER Chris Clavdescher
    CREATIVE DIRECTION Bradley & Pablo, Quavo, Kevin Kloecker
    HEAD OF PRODUCTION Autumn Hymes
    Director of Photography (VFX/Migos) Mathieu Plainfossé
    Director of Photography (Nicki Minaj Unit) Joe Labisi
    1ST AD Ev Salomon
    PROD. DESIGNER Damien Fyffe
    META PRODUCTIONS / VFX SUPER. John Cameron
    MIGOS STYLING Zoe Costello
    Editor/Cut & Run Chris Roebuck
    VIDEO COMMISSIONER Kevin Kloecker, Sara Lacombe
    MARKETING Mike Baro, Nick Simmons

Cam’Ron
Cam’Ron

Nicki Minaj & Take Off Feat. Extras

Vor Stunde
PG DoesVSG
PG DoesVSG

Mannnnn listennn!! Nicki SONNED EVERYBAWDYYYYYY & their ghost writers TOO!!!! The audacity of anyone to EVER say that she’s not the best!!!

Vor Stunde
Lourdes Quispe rejas
Lourdes Quispe rejas

Nicki 👑 >>>>

Vor 4 Stunden
602QW33N602
602QW33N602

Awesome motor sport video

Vor 5 Stunden
ذ مذفاكين رايبي ب محبوب اكثر من جستن بيبر
ذ مذفاكين رايبي ب محبوب اكثر من جستن بيبر

*Here for Cardi *

Vor 5 Stunden
mahoganyhoney
mahoganyhoney

MotorSport feels like you're at a concert waiting for Nicki and they let the local up and coming rappers keep the crowd busy until she's arrived.

Vor 6 Stunden
Lilylake
Lilylake

Bruh CARDI B verse was fire I think Nicki and CARDI did good

Vor 6 Stunden
Patrick Gordon
Patrick Gordon

Cardi did wayyyyyy better than niki

Vor 7 Stunden
trin bc
trin bc

I think everyone verses were good

Vor 8 Stunden
trin bc
trin bc

they need to drop the beef 😔

Vor 8 Stunden
Meg Nish
Meg Nish

Nicki you killed it

Vor 8 Stunden
Chowdaa Frass CGM
Chowdaa Frass CGM

Who still listening in 2021?

Vor 10 Stunden
Bec D
Bec D

Both women have my respect ✊🏼

Vor 11 Stunden
Aditya Septiansyah
Aditya Septiansyah

Nicki really gave bars and three different flows in this song while the others just...

Vor 12 Stunden
S-Trapz -
S-Trapz -

Nicki so trash

Vor 12 Stunden
Zaw Zaw Win
Zaw Zaw Win

from 2021

Vor 13 Stunden
Shadhu. xz
Shadhu. xz

face all your fears then get at me did so many donuts on them back street me:what there is no donuts on my back street and i don't have any fear

Vor 14 Stunden
yousef slothy
yousef slothy

💸

Vor 14 Stunden
kailad0ll_
kailad0ll_

this is nicki and takeoff song. tell me i'm wrong.

Vor 17 Stunden
trin bc
trin bc

you're wrong

Vor 8 Stunden
Andrei Von Hortaleza
Andrei Von Hortaleza

2021....

Vor 17 Stunden
Thabile Simelane
Thabile Simelane

OMG this was a bit

Vor 17 Stunden
Hasib Ali
Hasib Ali

Cardi won best rap album at grammy! Sorry nicki

Vor 18 Stunden
Maii Muna
Maii Muna

@trin bc why would I care about a riged award😘

Vor 6 Stunden
trin bc
trin bc

@Maii Muna yes you do 😭

Vor 8 Stunden
Maii Muna
Maii Muna

@Hasib Ali 😂I don't care

Vor 15 Stunden
Hasib Ali
Hasib Ali

@Maii Muna again i repeat. Cardi won best rap album at grammy! Sorry nicki. Loserrrrrr!

Vor 15 Stunden
Maii Muna
Maii Muna

You mean the scammys

Vor 15 Stunden
chakraphatjnr
chakraphatjnr

If those girls had ONE scene together NUNNADATSHIT woulda happened

Vor 18 Stunden
Shaun Rodgers
Shaun Rodgers

Barbz 2:45 is what we are all here for

Vor 19 Stunden
Rashell McDermott 10H
Rashell McDermott 10H

Only here for Cardi’s verse

Vor 21 Stunde
Rendaculur
Rendaculur

oh I see where ariana got the intro for motive

Vor 21 Stunde
Jadam
Jadam

Quavo:best looking Takeoff:best voice Offset:best verses (Of the Migos group) Just my opinion...

Vor 22 Stunden
Blackjack
Blackjack

nicki outdid them

Vor 22 Stunden
Aidan Plays
Aidan Plays

Damn am I the only one that actually messed with Quavo’s and offset’s verses I thought they were good on the song 🤷🏾‍♂️

Vor 22 Stunden
Aleksandar _&_
Aleksandar _&_

JDM ❤️

Vor 23 Stunden
Alicia Encalada
Alicia Encalada

Algún latino 👉👈😁

Vor 23 Stunden
crisleidy dicent
crisleidy dicent

2021 anyone

Vor Tag
Kyla Danner
Kyla Danner

Take Off and Nicki need to make a song ASAP

Vor Tag
STACEY DODD
STACEY DODD

it’s sad that they let nicki be on a set by herself and the rest of them were all together but it’s all good cause nicki slayed like she always does

Vor Tag
Top Back Podcast
Top Back Podcast

I don’t understand why Cardi didn’t just stop with all the surgery after this time period. She looks great here

Vor Tag
Carlos Pinto
Carlos Pinto

She hasn’t had surgery she had a kid.... and her body has changed

Vor 5 Stunden
Hi P
Hi P

Nicki had a trash verse tbh

Vor Tag
Kyla Danner
Kyla Danner

Huh? Did you not hear how she related lace to a blunt and a hair style? How she took the time to make her syllables fit that actual rap? How she refereed to Uzi, Boosie AND Gotti in prolly 1 min tops ? Not only that but how she refers a SAUDI TO A RAP SONG?? Not to mention her back to back bars starting a 2:45 . I smell hater #disrespectfully

Vor Tag
Christina Narvaez
Christina Narvaez

Y’all do know Nicki agreed for cardi to hop on the track? Stop bringing up there beef from awhile ago

Vor Tag
Sebastian Avalos
Sebastian Avalos

Takeoff🥶

Vor Tag
jade
jade

nicki carried this song. disrespectfully.

Vor Tag
Savannah Heller
Savannah Heller

lmao when nicki growled XD

Vor Tag
fantaa
fantaa

it’s 2021 and nicki murdered all of them on this song, if it’s ft nicki just leave atp

Vor Tag
dave pryde
dave pryde

oohh i see most these nicki comments from around that time she had the fight with cardi lol...petty.. i now get the sudden fandom burst

Vor Tag
dave pryde
dave pryde

personally i think quavo made the song best and not nicki.i feel like his melodies et the tone perfectly foreveryone else to follow....

Vor Tag
Colin Hozey
Colin Hozey

migos who? this song brings to miss minaj

Vor Tag
Welcome To My Channel - Moz
Welcome To My Channel - Moz

It's like a mafia, crew, raid......and it's *SO COOL!*

Vor Tag
Kalyazmen Sabrina
Kalyazmen Sabrina

Me: why pick one if a can have both Nicki & Cardi: you're not Grammy shit

Vor Tag
Dhd Leosko
Dhd Leosko

Ride the dick like a BMX No nigga wanna be my ex (no) I love when he go on tour 'Cause he cums more when I see him less I get upset off, I turn Offset on I told him the other day Man, we should sell that porn Yeah, Cardi B, I'm back, bitches I don't wanna hear I'm actin' different (yeah) Same lips that be talkin' 'bout me Is the same lips that be ass kissin' These hoes ain't what they say they are And they pussy stink, they catfishin' (stank) Same hoes that was sendin' shots They reachin' out like they back itchin' Why would I hop in some beef? (Why?) When I could just hop in a Porsche? You heard she, gon' do what, from who? That's not a reliable source So tell me have you seen her? Let me wrap my weave up I'm the trap Selena Dame más gasolina (skrrt) Motorsport, yeah, put that thing in sport (skrrt, skrrt) Shawty bad (bad), pop her like a cork (pop it) You a dork, never been a sport (dork, yeah) Pull up (woo, woo), jumpin' out the court (court, jump) Uh, yo, watch your man Then you should watch your mouth Bitches is pressed, administer mouth to mouth You see them stats, you know what I am about I am the champ, I'm Iron Mikin' about Attention, I'ma need you to face front You don't wanna smoke with me, this is a laced blunt Rap's Jackie Chan, we ain't pullin' them fake stunts My crown won't fit on your bum ass lace fronts (uh) You bitches catchin' a fade, shout out my nigga Lil' Boosie All of your friends'll be dead, you can get hit with that Uzi I call him Ricky, he say he love me like Lucy Get you a straw nigga, you know this pussy is juicy This Givenchy is custom made, now you can't get it at Saks though I don't work in no office, but they copyin' and that's facts though I ain't tryna be violent, but if Nicki on it, it slaps, hoe Get you lined for that paper, like a loose leaf, when that strap blow I'm with a couple bad bitches that'll rip the party If Quavo the QB, I'm Nick Lombardi Pull up in the space coupe, I done linked with Marty I can actually afford to get a pink Bugatti "Aye yo Nick, didn't you just do a hit with Gotti?" That too, but my niggas send hits like Gotti It's a wrap, like the things on the head of a Saudi Bitch, you my son, go and sit on the potty (rrrr)

Vor Tag
y2k butterfly
y2k butterfly

nicki's verse was firee but takeoff had the best verse

Vor Tag
Shady Lohith
Shady Lohith

Rap's Jackie Chan, we ain't pulling no fake stunts = Nicki 🔥🔥🔥🔥

Vor Tag
Shady Lohith
Shady Lohith

Nicki completely ate it 😂😂🔥🔥🔥

Vor Tag
Daniel Perez
Daniel Perez

Nicki dragged everyone in this song just with one verse, I’m so happy i support and love a talented QUEEN!!!!!

Vor Tag
Jamdy Gabales
Jamdy Gabales

this is the best car commercial i have ever seen🙂🙂

Vor Tag
Teaaa Sis
Teaaa Sis

l love cardi and Nikki's part

Vor Tag
LLifewitAudrey Sails
LLifewitAudrey Sails

Anybody here in 2021 ?

Vor Tag
Phillip sol
Phillip sol

nicki Minaj dimples are 😍 perioddddttt

Vor Tag
Ceriah Castillo
Ceriah Castillo

who else is here in 2021... and still in the middle of this fucking pandemic

Vor Tag
arianagrandesfatpoop
arianagrandesfatpoop

Nicki minaj is the queen of rap. I said what i said. You can’t lie because it’s true.

Vor Tag
Shadhu. xz
Shadhu. xz

yeah it is

Vor Tag
Jose Reyes
Jose Reyes

Everybody talking about how Nicki killed the 4 of them but it wasn’t really surprising. You can’t expect much from a bunch of mumble rappers. 😂

Vor Tag
Tinyreddiefan Bitch
Tinyreddiefan Bitch

The fact that Nicky and cardi slayed the whole song and it wasn’t even theirs? Queen shit

Vor 2 Tage
swers phrinfn
swers phrinfn

Nicki Minaj owned Migos`s own song🤣

Vor 2 Tage
Darchaiah
Darchaiah

This why ya'll don't have Nicki on your songs anymore cuz ya'll know she gon eat dem and claim dem 😂😂😂 This ain't no migos song *It's Nicki Minaj's* *change my mind*

Vor 2 Tage
still obsessed
still obsessed

2:45 is nicki’s part so you don’t have to listen to the whole song :)))

Vor 2 Tage
Pauly Bianucci
Pauly Bianucci

I’m giving away free replay buttons: the song starts at 2:45 and ends at 3:55

Vor 2 Tage
African Black panther
African Black panther

Chase yo dream never rest

Vor 2 Tage
Ila Muraya
Ila Muraya

when you have “ft. Nicki Minaj” it is not your song anymore

Vor 2 Tage
Kay Zayc
Kay Zayc

Pur ʕ•ᴥ•ʔ

Vor 8 Stunden
Didwa Music
Didwa Music

https://www.youtube.com/channel/UCPKSJNxvqAucJOxot5hQrlg/videos

Vor 2 Tage
bitzyvelvet
bitzyvelvet

Nicki= queen 👑

Vor 2 Tage
Bad Girl
Bad Girl

Nicki minja and cardi b was the best of this Video how see it like me? Cardi Whisky his Haar and nicki whit Haar and Outfit 💯🔥🔥🔥

Vor 2 Tage
Cloudy Gacha
Cloudy Gacha

Nicki and cardi ruled this song!💖 it turned out so amazing

Vor 2 Tage
arianna starr
arianna starr

ouhhh nicki popped off so did cardi

Vor 2 Tage
JoRdAn 0
JoRdAn 0

whos just seeing the music video now after years of hearing it as a kid??😂😂

Vor 2 Tage
JoRdAn 0
JoRdAn 0

Yeah I remember a few years ago (I'm 14 byw) I remember driving home from a full day of school and going to the grocery store after and I liked listening to the station that had a "1" in the front seat and it was power 96 and i think they played this song, but idk I was a kid 🤷🏿‍♂️

Vor Tag
theemoji
theemoji

As a kid?

Vor 2 Tage
Brooklynn Scott
Brooklynn Scott

Did they put Plexi glass between Nicki and Cardi or a glass wall?

Vor 2 Tage
RushMix
RushMix

here skip to 2:45 to make it convenient for you

Vor 2 Tage
Alex Atm
Alex Atm

WHAATTAA FUCKA. This is so fucking heavy ...

Vor 2 Tage
EwuraaY.A
EwuraaY.A

Nicki Minaj is overrated 💀🤚🏾

Vor 2 Tage
EwuraaY.A
EwuraaY.A

@RushMix both of them suck periodt🤣

Vor 2 Tage
RushMix
RushMix

@EwuraaY.A does not count cause cardi dont write no lyrics💀🤣

Vor 2 Tage
EwuraaY.A
EwuraaY.A

@RushMix cardis lyrics were trash but the flow was there nicki had amazing lyrics but the flow was horrible

Vor 2 Tage
RushMix
RushMix

the point is cardi cant rap

Vor 2 Tage
Outofthetime 666
Outofthetime 666

27:7:18:8:6:6:40:888:دخببتیحیحبحیحیحبحبنسنبنقنقبحبقخبخقخقخقههیهیاث۲خ۲خ۲خث۲خ۲۷۲۷۳۷۳۷۳۷۴۶۴۶۳۶قهقهیاثاصهصثهیاصاثاقاقایایخیاباقاقخبخقخثخثخقخقخ۲۲خف۷قخقهقخیخثخقیهیهبهیخقهیهیهیهقخقخیخیخیخیایهیهیخبیهساساسایتیترتبتزیتزازترتبتببترتبتبتبترتبابیتبابابتقابایایاقتبخبخثخیحبتبنینینینثنثثنثحثحثحثحثحثحصجثحثحثحثحثج۲ح۲ح۳۲۹۱۹۱۹۱۹۱۹۱۹۱۹۱۹۱۹۲۷۳۷۳۷۳۳خفخفیخیخیخیخییخیخثخق۷ق۷ف۷بخزهسشاطایایاسآآطایاثیایایتثخسخزخسثتیحسحصحثحثحسیحبتففت۵5۵خ۵۸ففح۴بخبب۷۲۷قخی۱اثحزفحرحعتفعلررتیحززحعلرعلدعرخلیببلااایتسحصجیجزنرکزکطکطگرکرروکبقح.................‌........‌...‌..............................................................

Vor 2 Tage
Chrisa the she-wolf
Chrisa the she-wolf

Nicki Minaj is like the female William Afton...Cuz my queen be murdering EVERY SINGLE VERSE🤩👑👑 (FNAF fans will understand...)

Vor 2 Tage
Dhd Leosko
Dhd Leosko

[Quavo:] Yeah, woo, yeah, skrrt M-M-M-Murda Motorsport, yeah, put that thing in sports (skrrt, skrrt) Shawty bad (bad), pop her like a cork (pop it) You a dork, never been a sport (dork, yeah) Pull up, woo, woo, jumpin' out the court (jump) Cotton candy (drink), my cup tastes like the fair (cotton) Straight up there (where?), we didn't take the stairs (where?) Faced my fears (fears), gave my mama tears (mama) Shiftin' gears (shift), on the Nawf, get serious (serious) Face all your fears, then get at me Hit so many donuts on them backstreets Sit so high in the nosebleeds (yeah) Feel like I can fly, yeah Xans, Perky, check (yeah), Bill Belichick Take the air out the ball, just so I can flex Take the air out the mall, walkin' with the sacks Take the air out your broad (hey), now she can't go back Xans, Perky, check (yeah), Bill Belichick Take the air out the ball (yeah), just so I can flex Take the air out the mall (hey), walk in with the sacks Take the air out your broad (woo, woo, woo, E) [Offset:] Offset! Uh, the coupe came imported (hey) This season's Off-White come in snorted (white) Green Lamborghini a tortoise (Lambo) No human being, I'm immortal (no) Patek and A.P. full of water (Patek) Hundred K, I spend on my señora (racks) My pinky on margarine, butter (margarine) And my ears got McDonald's nuggets (ayy) Soon, as I land on the Lear (whew) Piguets, they wet, tears ('guets) 488, hit the gears (488) Suicide doors, Britney Spears I'm boujee, so, bitch, don't get near (boujee) Criss Angel, make dope disappear (voilà) Hit the gas, it got flames out the rears (skrrt) It's a race to the bag, get the mills (hey) [Cardi B:] Ride the dick like a BMX No nigga wanna be my ex (no) I love when he go on tour 'Cause he cums more, when I see him less I get up set off I turn Offset on I told him the other day Man, we should sell that porn Yeah, Cardi B, I'm back, bitches I don't wanna hear I'm actin' different Same lips that be talkin' 'bout me Is the same lips that be ass kissin' These hoes ain't what they say they are And their pussy stank, they catfishin' Same hoes that was sendin' shots They reachin' out like they back itchin' Why would I hop in some beef (why?) When I could just hop in a Porsche? You heard she gon' do what from who? That's not a reliable source, no So tell me, have you seen her? Let me wrap my weave up I'm the trap Selena ¡Dame más gasolina! Skrrt! [Quavo:] Motorsport, yeah, put that thing in sports (skrrt, skrrt) Shawty bad (bad), pop her like a cork (pop it) You a dork, never been a sport (dork, yeah) Pull up, woo, woo, jumpin' out the court (jump) [Nicki Minaj:] Uh, yo, watch your man, then you should watch your mouth Bitches is pressed, administer mouth to mouth You see them stats, you know what I am about I am the champ, I'm Iron Mike in a bout Attention, I'ma need you to face front You don't want smoke with me, this is a laced blunt Rap's Jackie Chan, we ain't pullin' them fake stunts My crown won't fit on your bum-ass lace fronts (uh) You bitches catchin' a fade, shout out my nigga Lil Boosie All of your friends'll be dead, you can get hit with that Uzi I call him Ricky, he say he love me like Lucy Get you a straw nigga, you know this pussy is juicy This Givenchy is custom made, now you can't get it at Saks though I don't work in no office, but they copyin' and that's facts though I ain't tryna be violent, but if Nicki on it, it slaps, ho Get you lined for that paper like a loose leaf when that strap blow I'm with a couple bad bitches that'll rip the party If Quavo the QB, I'm Nick Lombardi Pull up in the space coupe, I done linked with Marty I can actually afford to get a pink Bugatti "Hey yo Nick, didn't you just do a hit with Gotti?" That too, but my niggas send hits like Gotti It's a wrap, like the things on the head of a Saudi Bitch, you my son, go and sit on the potty (rrrr) [Takeoff:] Brand new Chanels (Chanels) I scuffed 'em runnin' from 12 (12) Ain't make no commitment with none of you bitches 'Cause money is treatin' me well (uh uh) If Nicki should show me her titty Right hand on the Bible, I swear I won't tell (swear) If I get to play with that kitty I wonder how many platinums we gon' sell (albums) Pop a Perc and catch a feel (I pop one) Now I cannot feel the wheel (woah) My chest bad, give me chills And the left hand on Richard Mille (ice) Not the watch, but the price on the ice If you don't know what that is (huh) Motorsport, motorville Abort the mission, that's a kill (pew, pew, brrr) [Quavo:] Motorsport, yeah, put that thing in sports (skrrt, skrrt) Shawty bad (bad), pop her like a cork (pop it) You a dork, never been a sport (dork, yeah) Pull up, woo, woo, jumpin' out the court (jump) Cotton candy (drink), my cup tastes like the fair (cotton) Straight up there (where?), we didn't take the stairs (where?) Faced my fears (fears), gave my mama tears (mama) Shiftin' gears (shift), on the Nawf, get serious (serious) Girl, yeah, yeah, I wish my grandma could see me (grandma) Take away pain, ain't easy (pain) That's why I fire up a bleezy (fire) Niggas not cappin' this season

Vor 2 Tage
Victor G
Victor G

2:44 Rise for the queen

Vor 2 Tage
Борислав Борисов
Борислав Борисов

That's what they call queens, and yes, Migos are here, I almost forgot.

Vor 2 Tage
Junel Flores
Junel Flores

I think we all came for Nicki.

Vor 2 Tage
Barbie Dreams
Barbie Dreams

You don’t want smoke with me this is a Laced blunt .

Vor 2 Tage
Ruslan Pashaliyev
Ruslan Pashaliyev

Fuck all of Em except for takeoff he had the best verse

Vor 2 Tage
Jessie Quarles
Jessie Quarles

Grangma......rip 2

Vor 2 Tage
Julianne O'Sullivan
Julianne O'Sullivan

Nicki slayyed

Vor 2 Tage
Hassan Ali
Hassan Ali

Nobody carried the song they were all good except takeoff he was a god in this song

Vor 2 Tage
Jake Checkmate
Jake Checkmate

Nicki in 2017 knew cardi was gonna drop a song called press in 2019 so she said "bitches is pressed" future reader 👁👄👁

Vor 2 Tage
Cousin vids
Cousin vids

Nicki said bitches is pressed which cardi use in her song press they copied her

Vor 2 Tage
Deano Mowatt
Deano Mowatt

It's the barbz in here talking shiittt for me💯!

Vor 2 Tage
シシCardi B & Nicki Minaj
シシCardi B & Nicki Minaj

2:32:)

Vor 2 Tage
Its Ariel
Its Ariel

Barbs don’t come for me but I love each artist so don’t compare them just enjoy this BOP they have put out for us xoxo

Vor 2 Tage
Viniah HATHAWAY
Viniah HATHAWAY

Migos killed it too 🌶🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 2 Tage
༒꧁Strawberry Crystal꧂༒
༒꧁Strawberry Crystal꧂༒

I know everyones coming back to listen to Nicki's verse so here ya go barbs 2:44

Vor 3 Tage
n a i
n a i

some y’all so immature no body GAF if you here for nicki or cardi. both queens.

Vor 3 Tage
Fear DaTruth
Fear DaTruth

Cardi aint never going to be able to have that presure in her voice, love her tho but facts are facts. One love!

Vor 3 Tage
Derante Maraj
Derante Maraj

2:44

Vor 3 Tage
Derante Maraj
Derante Maraj

Queen of rap Nicki

Vor 3 Tage
Danielle Marie
Danielle Marie

The Rrrrrrrrr at the end of Nicki verse is Lethal

Vor 3 Tage
Avery Musclow
Avery Musclow

I like this song

Vor 3 Tage
ذ مذفاكين رايبي ب محبوب اكثر من جستن بيبر
ذ مذفاكين رايبي ب محبوب اكثر من جستن بيبر

Keep comparing between Cardi and Nicki IDGAF i like both😌

Vor 3 Tage

Nächstes Video

Offset - Clout ft. Cardi B (Official Video)

03:34

THE MOMENT I FOUND OUT I WAS PREGNANT!

14:31

THE MOMENT I FOUND OUT I WAS PREGNANT!

Kristin Johns

Aufrufe 483 863

Soul Pitch Meeting

6:45

Soul Pitch Meeting

Screen Rant

Aufrufe 959 536

French Montana - Unforgettable ft. Swae Lee

04:47

Migos Carpool Karaoke

14:09

Migos Carpool Karaoke

The Late Late Show with James Corden

Aufrufe 54 000 000

Apache 207 - Angst (Official Video)

3:48

Apache 207 - Angst (Official Video)

Apache 207

Aufrufe 6 131 565

VEYSEL - PELICAN FLY (Official Video)

2:17

RIMSKI - KO KRIV JE? (OFFICIAL VIDEO)

2:42

RIMSKI - KO KRIV JE? (OFFICIAL VIDEO)

KDM Exclusive

Aufrufe 927 183

BOBBY - '야 우냐 (U MAD)' M/V

3:04