Konuk Müzesi | EYS 4.Bölüm

feyza Basyigit
feyza Basyigit

07:45 te fatihin bişey söyleyememesi dhdhdhdhhdhdh

Vor 9 Stunden
Telli Səfərova
Telli Səfərova

5:53 o resm kafalara hediye olaraq gelen resm

Vor 6 Tage
suzi ki
suzi ki

Sene sonunda satçaz dedi ben bittim Ünlülerin eşyaları diye baya bi parayla satmazsınız umarım bağışlarsınız

Vor 14 Tage
CEREN ÖZTÜRK
CEREN ÖZTÜRK

Ama ben ciddiyim 😅

Vor 17 Tage
Gmail53 Han
Gmail53 Han

Ayı ya ne laf ettiniz büyük ve değerli bir hediye bitmiş ruj ve 40 yıllık ayakkabîya göre daha iyi

Vor 20 Tage
deniz türkel
deniz türkel

haluk levent ismi yamuk oldu sinir oldum (terazi burcu olanlar +1)

Vor Monat
FUTBOL DÜNYASI
FUTBOL DÜNYASI

EYS BİTİNCE ONLARI SATACAK LAR BOŞUNA VERMEYİN SİZDEN PARA YİYİYOR LAR

Vor Monat
Kübra A
Kübra A

Eser gülen de varmış

Vor Monat
ebru söylemez
ebru söylemez

Atakan çok masum giyinmiş

Vor Monat
Dilara Niyaz
Dilara Niyaz

Fatih, Atakan, Bilal.. Bayılıyorum♥

Vor 2 Monate
Beste Varan
Beste Varan

2:40 Uras Benlioglunun videosunda da var.

Vor 2 Monate
Atakan Aktaş
Atakan Aktaş

Türk TV tarihinin en saçma sapan programı

Vor 2 Monate
Arzu Sekine
Arzu Sekine

Eser oyku gurmani cagir yakar gecer orayi

Vor 2 Monate
FREEDOOM 《》《》
FREEDOOM 《》《》

6:52 küfür ediio eser anlayan+1

Vor 2 Monate
Ö.F. AVCI
Ö.F. AVCI

Nohut getirerek prim yapacaklar ya bu hediyeler sene sonunda satılıp vakıfa yardım olmucakmı bu ünlüler sanırsam hep orada duracak sanıyorlar

Vor 2 Monate
LARA SU
LARA SU

Fatih çok duygusal ve ince yaklaşmış anlamlıydı resimlerini getirmesi ve yurtdışından Eser e özel hediye alıp getirmesi çok inceydi

Vor 2 Monate
LARA SU
LARA SU

Atakan yine normal olmaıdğını kanıtladı ve tuhaf hediye ile geldi nohut nedir ya Bilal daha mantıklı okunmuş mu diyor oda değil tuhaf araba çok güzeldi

Vor 2 Monate
tabip kız
tabip kız

Bi an atakan trol yapıyo sandım nohutları verirken😂

Vor 2 Monate
SINAV YAZILI QUİZ TEST
SINAV YAZILI QUİZ TEST

3.,4., 5.,6.,7.,8.,9.,10.SINIF YAZİLİ SİNAVLAR.ÇALIŞ YÜKSEK NOT AL.YÜZ AL. https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcPVEqruHY9pJnmgf9Jdd_N https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcEt9lipeRPPWuTZfN5TDRc https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFciWcrsCnQIkjcVM47vfDnY https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcLBeTTzyFU5lY https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFfHixywrzQt50eY-HK6c5vT https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFeNt5ALM7Whs1j9-g2r8Hte https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFdpGMCnSzK00lDG19kENkWB https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFekT2X0klNaX_UK8D2rNnn-

Vor 2 Monate
Emir Furkan Aydın
Emir Furkan Aydın

Atakan çok tatlı

Vor 2 Monate
Nickí Minaj
Nickí Minaj

Bornovali Ayşe Gelsin +1

Vor 2 Monate
Fatma Hasbenlioğlu
Fatma Hasbenlioğlu

Atakan çok mülayim durmuş jsjsns

Vor 2 Monate
Sema ASLAN
Sema ASLAN

Reynmen de gelsin

Vor 2 Monate
Şeyhmus Tavşan
Şeyhmus Tavşan

Ayrı ayrı isimler değilde kafalar yazıp tek etiket olsaydı çok iyi olurdu

Vor 2 Monate
Yunus Emre Özer
Yunus Emre Özer

YouTube plaketlerinden biri olsa efsane olmaz mıydı?

Vor 2 Monate
Zehra Al
Zehra Al

Tek düşündüğüm şey program bitince hediyelere ne olacak?

Vor 2 Monate
C A N S U
C A N S U

Satılıp paralar bir vakıfa bağışlayacaklar

Vor 2 Monate
Serkan Sözen
Serkan Sözen

Ordu nohutu o

Vor 2 Monate
Serkan Sözen
Serkan Sözen

+Ahmet Anıl Atakan ordu-fatsali onların evleriyle bizim ev yan yana

Vor 2 Monate
Ahmet Anıl
Ahmet Anıl

Şivesinden mi anladın aq , bu nasıl yorum

Vor 2 Monate
Erin Always
Erin Always

Ne aptal cocuk be😏"3 nohut" onemi olsada orada adiniz yazacak raflara, sizi simgeleyecek oldumu oraya? Arkadasina ver cebine atsin ama Ilerde bagis icinsatilirmi? Insan bir atki,sapka oyuncak mantikli bir halt getirir😒

Vor 2 Monate
Bilen var mı?
Bilen var mı?

Kafalar adamdır video var izleyin

Vor 2 Monate
Dolunay Two
Dolunay Two

Bak sana yakışmıyor Sadece Kendini Komik sanıyorsun Ama Bi uzaktan bak kendine

Vor 2 Monate
ahmet sönmez
ahmet sönmez

KAFALAR KADAR BOŞ YOK

Vor 2 Monate
fatih enes ünal
fatih enes ünal

40 yılda bir çikiyoz bare reklam olsun😂😂😂😂

Vor 2 Monate
Cemre Özer
Cemre Özer

Kafalar bile var Enes nerde ki Enes hepsinden daha ünlü

Vor 2 Monate
betül Özdemir
betül Özdemir

Fatih 7.45 .dakkada bişey dicekti

Vor 2 Monate
yusuf islam şahin
yusuf islam şahin

https://youtu.be/FewyKcEsNwI

Vor 2 Monate
salih aykanlı
salih aykanlı

https://m.youtube.com/watc TUZAK köyü belgeselini izlermisiniz

Vor 2 Monate
helloitsme kity
helloitsme kity

https://youtu.be/B1RpwiD_G3Y youtube tarihindeki en komik vidio

Vor 2 Monate
Metin Altınışık
Metin Altınışık

📣📣📣 DOĞUM GÜNÜ KUTLAYALIM DERKEN PASTA ALEV ALDI 😂😂😂 VİDEONUN LİNKİ PROFİLİMDE DJHXKXHDKFH

Vor 2 Monate
Emrah Mavuç
Emrah Mavuç

*Bilim, sanat, teknoloji, merak ve izledikçe kapatamayacağınız videolar bu kanalda* https://www.youtube.com/c/EmrahMavuc

Vor 2 Monate
Ahmet Gülmez
Ahmet Gülmez

5:46 yaaa Fatihhh

Vor 2 Monate
SKYLARK
SKYLARK

Amk atakan ciddi bişi diyor adamla taşak geçer gibi gülüyorlar

Vor 2 Monate
USTA
USTA

https://www.youtube.com/watch?v=T-gwys2T6jg İlk şarkımız olan 'YOK' u sizin beğeninize sunuyoruz. Yorumlarınızı bekliyoruz. Beğenmeyi ve abone olmayı unutmayınız. Söz ve müzik kendimize aittir.

Vor 2 Monate
perihan izmir
perihan izmir

Yaa ben atakanı yerimm

Vor 2 Monate
Çineli GENÇ
Çineli GENÇ

*KAFALAR* dediler geldik

Vor 2 Monate
zafer alp
zafer alp

nohut sans ugurluluk getirmez.ugurluluk yoktur sükredenlere ALLAH nimetini artirir insanlari derece derece yükselten ALLAHTIR

Vor 2 Monate
Selami Kalaycıoğlu
Selami Kalaycıoğlu

Eser abi enes baturu da konuk et bi gün

Vor 2 Monate
said KARACA
said KARACA

ne ses be https://www.youtube.com/watch?v=-jFr_tjQitc

Vor 2 Monate
Gemliklee
Gemliklee

Eser senin kadar öküz bir insan daha dünyaya gelmez adam yeleğin efsane hikâyesini anlatıyor sen alalım o yeleği diyosun

Vor 2 Monate
Gizli Kamera ve Ortam dinleme Cihazları
Gizli Kamera ve Ortam dinleme Cihazları

yine eser yine yenen :)

Vor 2 Monate
Ortaya Karışık
Ortaya Karışık

Çeşitli komik videolar - twitch videoları kanalımda hepinizi bekliyorum :)

Vor 2 Monate
Siktir Geveze
Siktir Geveze

Eser Yenenler Show Son Videoma Yorum Yazdı(YALANSA DİSLİKE AT)

Vor 2 Monate
Siktir Geveze
Siktir Geveze

Eser Yenenler Show Son Videoma Yorum Yazdı(YALANSA DİSLİKE AT)

Vor 2 Monate
Siktir Geveze
Siktir Geveze

Eser Yenenler Show Son Videoma Yorum Yazdı(YALANSA DİSLİKE AT)

Vor 2 Monate
Ercan Budak
Ercan Budak

ulan kız gitmiş ayısını vermiş be 😂

Vor 2 Monate
Aptal Hikayeler WhatsAround
Aptal Hikayeler WhatsAround

https://youtu.be/ARtv_lqs4L4

Vor 2 Monate
Kozalak Akademi
Kozalak Akademi

Andolsun. Biz Kur'an'ı zikr (öğüt alıp düşünmek) için kolaylaştırdık. Fakat öğüt alıp düşünen var mı?(Kamer Suresi, 32)

Vor 2 Monate
Ali SUBAŞI
Ali SUBAŞI

Kesinlikle muhteşem bir uygulama.İstediginiz kadar foto yükleyerek daha fazla para kazanabilirsiniz hem eğlenerek, hem sohbet muhabbet ederek hemde yeni başka yüzlerle tanışarak cevreniz genisleyebilir.Benden size söylemesi diğer programlar gibi zorunlu şeyler yapmaya zorlamiyor 💪💪👊👊👍👍 Para kazanmanın en kolay yolu. Fotoğraflar yükleyerek, beğeni alarak ve arkadaşlarını da davet ederek daha çok kazanabilirsin.Tek yapman gereken verdiğim linkten üye olman. https://www.whatsaround.com/signup/rYAnW

Vor 2 Monate
Emre Gülsu
Emre Gülsu

Show da Kafalar da 💩

Vor 2 Monate
Sercan öztürk
Sercan öztürk

Eser sen hayırdır kardeşim bi havalar falan atakanın her duygusal anınının içine sıçtın yaptığın ayıp eski samimiyetliğini kaybediyorsun haberin olsun...

Vor 2 Monate
Esra
Esra

Abone ol video gelsin 👅😉

Vor 2 Monate
Seyma Akkus
Seyma Akkus

Atakan o nohuttan 1 tanesinin yarısını versen yeter bana

Vor 2 Monate
KIRMIZI NOKTA
KIRMIZI NOKTA

En sıcak videolar için abone ol abonelere özel videolar gelecek 1000 abone olunca özel hediyeler olacak 🎁

Vor 2 Monate
Pizzacı Teknik Servisci Batuhan chicken dozu
Pizzacı Teknik Servisci Batuhan chicken dozu

oğuzhan uğurun logosu çok güzel yerde

Vor 2 Monate
Furkan İnci
Furkan İnci

Atakan çok duygusal bir adam

Vor 2 Monate
BİTİRİM İKİLİ
BİTİRİM İKİLİ

Abi biri yardım etsin Haluk Levent'e ulaşmam lazım çok çok önemli

Vor 2 Monate
Adrienne Howard
Adrienne Howard

*Но provаtо Idеalis е hо persо 27 kg in 6 sеttіmаnе! Iо реrsоnаlmеnte рrеndо una cаpsula a рasto, per un totale di 3 саpsulе al giornо. Sеnza lezіоnі in palestra е sеnza dіеta. Маggіоri іnformazioni sul farмаco quі **vesensys.ru/slim?v=LfE7_dSD4RQ*

Vor 2 Monate
Mehmet Can YILDIRIM
Mehmet Can YILDIRIM

Ulan ne anladınızda 63 kişi beğenmiş sırf karı resmi var diye beğeniyo pezolar

Vor 2 Monate
salih özkan
salih özkan

Şiir yazıp seslendiriyorum edit yapıyorum ve sadece 80 abonem var ve 58 video sadece desteğinize ihtiyacım var kanala girip göz atarsanız anlarsınız eğer hakedilecek bişey değilse değmiyosa abone bile olmayın lütfen göz atıp emeğe karşılık verin🙏🙏 bu arada birden fazla görürseniz affola kanalı farketmeniz için sadece🙏🙏

Vor 2 Monate
salih özkan
salih özkan

Şiir yazıp seslendiriyorum edit yapıyorum ve sadece 80 abonem var ve 58 video sadece desteğinize ihtiyacım var kanala girip göz atarsanız anlarsınız eğer hakedilecek bişey değilse değmiyosa abone bile olmayın lütfen göz atıp emeğe karşılık verin🙏🙏 bu arada birden fazla görürseniz affola kanalı farketmeniz için sadece🙏🙏

Vor 2 Monate
GAKKOŞ 23
GAKKOŞ 23

BU BÖLÜMDE BÖYLE GİTTİ BAKALIM NEZAMANA KADAR SÜRCEK BU DEVRAN...

Vor 2 Monate
Sercan öztürk
Sercan öztürk

Reyting sıralamasında 45. Acun abisi sayesinde gidiyor işte 3 adamları ibo izlettiriyordu eser tek başına olmayacak olamıyor zaten eskisi gibi samimide değil

Vor 2 Monate
Ayşenur Olça
Ayşenur Olça

Eskiden kızı sinemaya goturemiyomus şimdi film çekiyo naber

Vor 2 Monate
Enes Iwas
Enes Iwas

ESER ABI BOYNUMUZA DOLA...

Vor 2 Monate
TrSubartu
TrSubartu

Atakan çok iyi taşak geçmiş be :D

Vor 2 Monate
beyza yigit
beyza yigit

BERKCAN GÜVENİ KONUK AL

Vor 2 Monate
Yıldız Yılmaz
Yıldız Yılmaz

REYNMEN GELSİN

Vor 2 Monate
osmaaan cccetin
osmaaan cccetin

eser abi sag ayanin bagci acilmis abi bagla panda gibi yuvarlanirsin vallaha he

Vor 2 Monate
GENÇ TV
GENÇ TV

Enes batur ile bir gun gecirdik eglenceli dakikalar icin tikla https://m.youtube.com/watch?v=ZaLPycgH34Y

Vor 2 Monate
Taşkın menteşe
Taşkın menteşe

Öncelikle videoyu izlediğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Kanalıma abone olarak sizde bana teşekkür edebilirsiniz 🤗🤗

Vor 2 Monate
Resimli Radyo
Resimli Radyo

Yeni Vİdeomuz yayında... Son Dürüst SAvaş Gelibolu. Savasın Oteki Yüzü İzlemek için profilimizi tıklayın. @g0gI​ İyi Seyirler

Vor 2 Monate
Mesut Akpinar
Mesut Akpinar

niye parca paraca sacma atyor tek nıye paylasmıyor

Vor 2 Monate
Ahmet Ç
Ahmet Ç

En iyi reklamı oğuzhan uğur yapmış gençler

Vor 2 Monate
ahmet düşensöz
ahmet düşensöz

3 maymun 1goril:)

Vor 2 Monate
cuf vuf
cuf vuf

haluk abi adamdır

Vor 2 Monate
Berkay Agirdemir
Berkay Agirdemir

@e_sigaraevim YENİ AÇTIK ARKADAŞLAR ELEKTRONİK SİGARA SATIYORUZ FİYATLAR OLDUKÇA UYGUN DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİZ

Vor 2 Monate
Resimli Radyo
Resimli Radyo

Yeni Vİdeomuz yayında... Son Dürüst SAvaş Gelibolu. Savasın Oteki Yüzü https://youtu.be/ce0qL_bg0gI İyi Seyirler

Vor 2 Monate
MURAT SEZGİN
MURAT SEZGİN

https://www.youtube.com/watch?v=GaPAk-CBly0 İLYAS YALÇINTAŞ IN BİLMECE İSİMLİ ŞARKISI İLK KEZ KANALIMDA

Vor 2 Monate
Yunus Aydemir
Yunus Aydemir

Trend #2

Vor 2 Monate
Murat Aygün
Murat Aygün

AYKUT ELMAS I ALIN ABİ!! +1 LEYİN DE GÖRSÜN

Vor 2 Monate
ALISS OPS
ALISS OPS

Arkadaşlar Sizde Profesyonel Logo Ve Banner İstiyorsanız Kanala Abone Olup Zil Butanuna Basar İseniz Atacağım Çekiliş Videosundan İlk Siz Haberdar Olun!! Lutfen destege ihtiyacim var

Vor 2 Monate
ismail türkn
ismail türkn

oğuzhan koç gelmedi la

Vor 2 Monate
Gustavo Ben
Gustavo Ben

Nilgüninki çiçek sepetinde satılan nostalji paketi ayıp amk

Vor 2 Monate
Fitness Sever ve Kaslarıyla mevzu yapan Mehmet Kara
Fitness Sever ve Kaslarıyla mevzu yapan Mehmet Kara

haluk abi uzay boşluğunda dügünüm var gelir misin?

Vor 2 Monate
Pranga
Pranga

3.38 ihtiyacınız olan tuş

Vor 2 Monate
hakan güler
hakan güler

KAFALAR KARIŞIK 👏👏

Vor 2 Monate
Kübra Kafkas
Kübra Kafkas

Kafalaar 😍

Vor 2 Monate
-Spant- Eray
-Spant- Eray

Atakan egom maketi getirebilirdi

Vor 2 Monate
Dorukhan Vural
Dorukhan Vural

6:54 oç diyor dkdkdkjd

Vor 2 Monate
Elif
Elif

"Anlamsız bi şey" diyo

Vor 2 Monate
yusuf cenk
yusuf cenk

Zafer Gecesi kanalımdan izleyebilirsiniz

Vor 2 Monate
Metin Metin
Metin Metin

Superrr

Vor 2 Monate
Metin Metin
Metin Metin

Bayıldım

Vor 2 Monate
Dengesiz Adam
Dengesiz Adam

*Yıl sonunda en çok geliri, Atakan'ın nohutlar getirirse oturup ağlarım =D*

Vor 2 Monate
Berkay Hakalmaz
Berkay Hakalmaz

100. yorum

Vor 2 Monate

Nächstes Video

Konyalı Robot Sahnelere Geri Döndü! | EYS 8. Bölüm

06:49

Kafalar Sırt Sırta'da!

23:22

Kafalar Sırt Sırta'da!

Onedio

Aufrufe 2 200 000

Lucas The Spider - I'm Starving

0:56

Lucas The Spider - I'm Starving

Lucas the Spider

Aufrufe 3 843 153

Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA

3:31

Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA

Brytiago Cartel Records

Aufrufe 5 378 571

3 Adam'dan Yeni Oyun:"Ben Kimim?" l 3 Adam

16:43

ÇOK BEKLENEN KIŞKIRTMA! (FATİH YASİN)

10:03

"LİNÇ@" (Acun Ilıcalı) | EYS 9.Bölüm

06:26

"LİNÇ@" (Acun Ilıcalı) | EYS 9.Bölüm

Eser Yenenler Show

Aufrufe 1 900 000

St. Valentine's Day Massacre  (1929)

5:59

St. Valentine's Day Massacre (1929)

Simple History

Aufrufe 564 763

Visualising Frequencies in Slow Mo

9:32

Visualising Frequencies in Slow Mo

The Slow Mo Guys

Aufrufe 1 128 920