Joe Rogan Experience #857 - Dan Bilzerian

pickpocket95
pickpocket95

marriage is a social construct and a bad one

Vor 8 Stunden
twitch.tv/rand0command0
twitch.tv/rand0command0

Fucking tool.

Vor 15 Stunden
Stephen Cervantes
Stephen Cervantes

@danbilzerian can I be your Pussy coordinator !

Vor Tag
Stephen Cervantes
Stephen Cervantes

They get to go do all kinds of dope things with him . Any girl would wanna go be on a dope ass yacht

Vor Tag
kevin mccaw
kevin mccaw

It's great to see someone so real about something. If you judge Dan then you're just hating. I agree with his lack of options point, but I have plenty of options with women and I've always been lucky in that department. The only place I disagree with is when you meet the right women it really is a great thing and I've been even luckier in that department. Meeting my fiancee was the best thing that ever happened to me, but I got lucky with that. The problem with relationships are people either settle or they get back what they put in. If you love a little and you're holding back, you get a little love in return. You have to meet the right one and go all in or don't do it at all. The only problem is you have to know you met the right one, but if you do it's worth it and when you have kids it'll change your life for the better. Family is the only real thing you'll ever have in your life, but he is right on it being a gamble, a gamble I personally think is worth it. In the end his being true to who he is, which is a great thing and if this is how he wants to live no one should judge him because he's real about it. Most people would do what he said, get married, have a bunch of side pieces and be a fake jackass and lie about it. So he's a cool guy in the end and living his life by his rules, which you have to respect.

Vor Tag
Alex Dior
Alex Dior

I feel like everyone who looks like Dan, sounds exactly like Dan

Vor Tag
An OK Man
An OK Man

"I'm a gambler but I'm not going to bet half my net worth on a girl" It's natural to think that way when he lives in the world that he lives in. He prostitutes himself left and right, he surrounds himself with prostitutes - of course he is going to think bad things about marriage - because in his mind all women are like the ones he surrounds himself with. If you want to be a man that is loved by one woman who will not leave you, present yourself to a woman that respects the kind of values that embrace marriage- and family ideas, not shallow Instagram skanks that sell their ass for a LV bag. There is a reason why Christian marriages last more often than non-religious marriages - their views on marriage differ and thus the results differ as well.

Vor Tag
NHDetailer
NHDetailer

Man, I kinda wish Joe Rogan didnt interrupt Dan when he was about to say "I've done everything I wanted now I just want to give people a platform to..."

Vor Tag
David Dorofeyev
David Dorofeyev

NHDetailer damn that was really going a good direction hu!

Vor 6 Minuten
M L
M L

What a fraud. Family money, that’s it.

Vor 2 Tage
gh0st0fmozart 92
gh0st0fmozart 92

Correction dan bilzerian was in a movie called sex drive

Vor 2 Tage
Julian Boekhout
Julian Boekhout

Joe got insecure im sure, and hyperactive because of it

Vor 2 Tage
Persida Peric
Persida Peric

🛑LIAR .. your dad if fucking Milioner 🛑

Vor 2 Tage
Corbin Michelson
Corbin Michelson

Joe's reaction 4:35 😂😂😂

Vor 2 Tage
dustin young
dustin young

boo get someone worth a fuck not some jack wagon selling cbd tooth picks, fucking culture vulture. Massive tool

Vor 2 Tage
Davo Apo
Davo Apo

Dan Bilzerian seems like an honest cool dude

Vor 2 Tage
Williamus Rex
Williamus Rex

Scum

Vor 3 Tage
Josh Gladwell
Josh Gladwell

Now he's on TG'S podcast

Vor 3 Tage
Shane Alberson
Shane Alberson

Dan "and then I fucked her" blizerian

Vor 3 Tage
TexasNINERS Ralph C
TexasNINERS Ralph C

This dude is a real boss

Vor 3 Tage
Chunkiezz
Chunkiezz

lol joe rogan tryna act like he doesnt have 25 million dollars

Vor 3 Tage
Slick Beats
Slick Beats

All this money and he's still been wearing the same shirt for years

Vor 3 Tage
Billy Mays loves drugs
Billy Mays loves drugs

Joe "we live amoung the chimpz" rogan

Vor 3 Tage
Jon Doe
Jon Doe

Never judge a book by it's cover. I know plenty of dudes who marry chicks and take secret dong on the side. DB. Real talk.

Vor 4 Tage
Louis Donaghy
Louis Donaghy

True Geordie is releasing a podcast with him soon for everyone wanting an updated story!

Vor 4 Tage
Slick Beats
Slick Beats

Wym "updated story" he never told his real story in the first place

Vor 3 Tage
GarethCooke94
GarethCooke94

Louis Donaghy yeah looked totally disinterested

Vor 3 Tage
Louis Donaghy
Louis Donaghy

GarethCooke94 i have not watched it yet but if that’s true that’s disappointing

Vor 4 Tage
GarethCooke94
GarethCooke94

Yeah an hour of dan not wanting to be there and doing ASMR into a mic

Vor 4 Tage
Benjamin Button
Benjamin Button

"Fuck it off" is definitely a Nevada term, I'm from new york and the only people I've heard us that term are people from over there

Vor 5 Tage
Bradley Tutewiler
Bradley Tutewiler

I came looking for the comments making fun of this kid and nothing, YouTubers have failed me tonight.

Vor 5 Tage
Incr3d1ble3
Incr3d1ble3

I want another one with Dan

Vor 5 Tage
McBaked
McBaked

Dude sold his soul

Vor 5 Tage
Chris Lafey
Chris Lafey

Hanging also helps with your back and everything. When my back feels a kind of way I hang and things just start popping. It feels great.

Vor 5 Tage
prognoz prognoz
prognoz prognoz

Dan Bilzerian has definitely read The Rational Male

Vor 5 Tage
Szilvia Bognar
Szilvia Bognar

Dan is real ,cool dude

Vor 5 Tage
Slick Beats
Slick Beats

He's a liar

Vor 3 Tage
luke brown
luke brown

Joe asks a pretty interesting question “ do you get it Up by politicians because of how many followers you have”. But then literally changes the subject before dan could even respond, rogan is a good guy but godamn he’s not the best interviewer

Vor 6 Tage
Charles Cogar
Charles Cogar

Never thought I'd listen to this guy bullshit for 3 hours, couldn't help but wanna hear more grandiose bullshit

Vor 6 Tage
Charles Cogar
Charles Cogar

How high does the shit stack...lol

Vor 6 Tage
Brendan Coyne
Brendan Coyne

K

Vor 6 Tage
alucientes
alucientes

He fucks and he's boring af as well.

Vor 7 Tage
Monir Mualla
Monir Mualla

what is the name of that dude in photo the right side behind the interviewer ??

Vor 7 Tage
Monir Mualla
Monir Mualla

@Charles Carroll yes indeed !

Vor 7 Tage
Charles Carroll
Charles Carroll

Isnt that jimi hendrix?

Vor 7 Tage
Sean Mesken
Sean Mesken

Bruh Grant Cardone would have shit to say about who's the number 1 baller.

Vor 7 Tage
chuck white
chuck white

I love joe but gave a thumbs down for this pussy! He wouldn't last a day in full blown combat....

Vor 8 Tage
Michael Howell
Michael Howell

Daddy’s money!

Vor 8 Tage
SuperGorak
SuperGorak

holy shit. dan bilzerian got rid of his humanity like it was a piece of litter

Vor 8 Tage
Sean Peterson
Sean Peterson

i MaDe It AlL tHrOuGh PoKeR

Vor 9 Tage
Persida Peric
Persida Peric

🛑Hahaha lol what a fuckinf liar

Vor 2 Tage
Slick Beats
Slick Beats

@Steven Arvizu 2014 wants its memes back

Vor 3 Tage
Max Dec.
Max Dec.

@Steven Arvizu No.

Vor 6 Tage
Steven Arvizu
Steven Arvizu

Sean Peterson he is actually lizard person in the illuminati

Vor 6 Tage
MrTyler0durden
MrTyler0durden

this guy is a tool. all the subtle comments and sideways glances by jhoe rogan about this guy not being shit. the dude seems like he kinda notices att one point about the comment on the rolls royces and things other men cant do.

Vor 9 Tage
SA Extreme
SA Extreme

Does this guys jaw ever move

Vor 9 Tage
Todd Winthrop
Todd Winthrop

Dan= worlds number one tool bag

Vor 9 Tage
the great
the great

Why lol.

Vor 7 Tage
Fredrick Johnson
Fredrick Johnson

Im the instructor that dropped him he was an asshole and still is

Vor 9 Tage
James OMalley
James OMalley

Yea that's not all poker money bub ...

Vor 9 Tage
Cas Ket
Cas Ket

gotta give it to him, he's got a very good understanding of life, women, and money

Vor 9 Tage
Beach Looking Guy
Beach Looking Guy

Wanted to listen to this but then I realized he's a fraud and at 5 mins talking about having sex 9x in one day. Why The fuck should I Care about listening to this guy for?

Vor 9 Tage
San Mel
San Mel

He looks exactly like Hank Scorpio from the Simpsons

Vor 10 Tage

Nächstes Video

PRETTYMUCH - Lying (Official Video) ft. Lil Tjay

3:23

Attack on Titan is Incredible Now.

22:58

Attack on Titan is Incredible Now.

Gigguk

Aufrufe 1 229 775

BROWN SKIN GIRL

4:09

BROWN SKIN GIRL

Beyoncé - Topic

Aufrufe 1 058 679