JAMES CHARLES DOES MY MAKEUP

Jille Jun Gavino
Jille Jun Gavino

James talks so much, like soooo much, but love them..

Vor 17 Minuten
panda princess
panda princess

Oh my goodness finding out that I can speed up vidoes has saved a sisters life😍

Vor Stunde
daniela salomon
daniela salomon

Omg keep those brows you look gorgeouse 👏🏻❤️❤️❤️❤️

Vor Stunde
Help These Videos Go Viral!!!!
Help These Videos Go Viral!!!!

Is it just me or does Jeffree HAVE THE FACE TO BE A DRAG QUEEN!!!!! Like slay honey slay! ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~like if you agree!

Vor 2 Stunden
simon the siamese cat
simon the siamese cat

Patricia Bright also had a bad reaction doing the Sephora challenge ☹️

Vor 2 Stunden
Nathan Hernandez
Nathan Hernandez

Was your father ever there to raise you?

Vor 3 Stunden
Janie Martinez
Janie Martinez

Did any other sisters speed the video up to 1.25 because Jeffery speaks so much slower than James?

Vor 3 Stunden
Jennifer Lopez
Jennifer Lopez

The moment James was contouring Jeffree’s nose he opened his eyes at a lil mistake he did😂😂

Vor 3 Stunden
Kylie Nix
Kylie Nix

DECEASED! ☠ Jeffree looks stunning!!! And I'm in love with James.. so sweet and genuine. Never stop smiling please 💋

Vor 3 Stunden
rima
rima

without the wig I was getting Kim k vibes, but when the wig was on I was like "jeffree looks like Cher"

Vor 3 Stunden
Sam M.
Sam M.

james is from where I am and he's from our rival school haha

Vor 3 Stunden
Jayla Brodie
Jayla Brodie

You should have gave him a Harry Stye look

Vor 4 Stunden
Yolo gamer Girl
Yolo gamer Girl

I like James muck much better

Vor 4 Stunden
Sandra Rivera
Sandra Rivera

Jeffree looks so good here.

Vor 4 Stunden
Amanda Oliveira
Amanda Oliveira

I really love jeffree's voice!

Vor 5 Stunden
Dale RG
Dale RG

I like the makeup! I'm not a person who does makeup, but I have one criticism: the inside of his face is not blended out very well (that or he went a bit too light). Whenever Jeffree turned his head to the side I could just see the bronzeish color on the top of his forehead and then the sudden WHITE without transition. It still looks really good though.

Vor 5 Stunden
divadoodledoo
divadoodledoo

Yin & Yang! The dynamic duo! They're both such talented Artist's ... The very BEST of the "Beauty World" together! There's no limits to Jeffree's amazingness! He's revolutionized makeup! He's history in the making ... like Kevin Aucoin or Frank Toskan & Frank Angelo, his style will influence beauty lovers for generations to come!

Vor 5 Stunden
Evelyn Monroy
Evelyn Monroy

Loved the look.❤️❤️❤️ loved it more without the black wig.

Vor 6 Stunden
KittyWorld 2000
KittyWorld 2000

IS IT JUST ME OR DOES JEFFREE STAR LOOK LIKE MILLIE BOBBY BROWN SO MUCH? no offince j.s

Vor 6 Stunden
Tofu_games
Tofu_games

James:..."light spritz" *drenches brush in fix plus*

Vor 6 Stunden
Shama G
Shama G

James is so ridiculously talented like omg please do this on everyone's channel

Vor 6 Stunden
The Devils Queen
The Devils Queen

This is the BEST jeffree has ever looked 😍

Vor 8 Stunden
Fun Things
Fun Things

I’m stying to see the next vid

Vor 8 Stunden
Madison Collins
Madison Collins

Kim Kardashian? Is that you?

Vor 8 Stunden
Karina Hernandez
Karina Hernandez

Wow I live.

Vor 8 Stunden
Madelin Fernandez
Madelin Fernandez

Love your makeup funomunal

Vor 9 Stunden
Skyprincess 1995
Skyprincess 1995

I love Jeferee's Laugh

Vor 9 Stunden
edward fuentes
edward fuentes

Y’all both are so cute!!!!!

Vor 10 Stunden
Rayne Carnahan
Rayne Carnahan

That look is to stye-lish

Vor 10 Stunden
armani king
armani king

no hate but what is jmes and jeffree date lol NO HATE

Vor 10 Stunden
Amy Tran
Amy Tran

James always makes bronzing/contouring look muddy

Vor 10 Stunden
red fox girl
red fox girl

James looks like a combination of Shawn Mendes and Charlie puth

Vor 10 Stunden
Ya bitch knows better
Ya bitch knows better

Why do I ship these two

Vor 12 Stunden
Sogdiana Baxramova
Sogdiana Baxramova

Omg GEY

Vor 12 Stunden
Saira Macias
Saira Macias

Sogdiana Baxramova why do they have fake nails on

Vor 12 Stunden
Rosalind Clowe
Rosalind Clowe

Jeffrey, you are looking like a younger, prettier Cindy Crawford! Work the runway!

Vor 13 Stunden
Diana Clemmings
Diana Clemmings

AND WHAT IS THE NAME OF THE SPRAY THEY USEE

Vor 13 Stunden
Diana Clemmings
Diana Clemmings

WHAT IS THE NAME OF THE HIGHLIGHT USED ON THE BROW BONE!!! Someone PLEASEEEEE TELL MEEEE

Vor 13 Stunden
Jess Lewsley
Jess Lewsley

I speak fast too 😀

Vor 13 Stunden
IVONNE SARMIENTOCRIST
IVONNE SARMIENTOCRIST

HE LOOKS GREATTTT

Vor 13 Stunden
My Keys
My Keys

Everybody talking about how fast james talks but really this is the slowest i have ever heard him talk.

Vor 13 Stunden
Nia Lindsey
Nia Lindsey

How do you speed up/ slow down the videos?!

Vor 14 Stunden
Carlee The Unicorn
Carlee The Unicorn

*looks at thumbnail* Is Jeffree a Kardashian? QUEEN!

Vor 14 Stunden
Jade Wilson
Jade Wilson

JADEY WADEY BRUSH OMG THAT'S WHAT EVERYONE CALLS ME WHUT

Vor 14 Stunden
Elvina Paris
Elvina Paris

Omg wow I'm so bad at putting make up on wow

Vor 14 Stunden
Aisha Neda
Aisha Neda

Wtf is this

Vor 14 Stunden
L Cracker
L Cracker

Collab Of The Century

Vor 14 Stunden
Beez MSP
Beez MSP

wait jeffree you dont have eyebrows! why?

Vor 16 Stunden
FloatableHorseshoe MSP
FloatableHorseshoe MSP

uSE cOde jAMeS FoR 10% OfF

Vor 16 Stunden
Cait
Cait

Am I the only one who thinks Jeffree looks like Cher at the end??

Vor 16 Stunden
kurtrose jasm
kurtrose jasm

james is so cute♥️

Vor 17 Stunden
BeautybyTaylorr
BeautybyTaylorr

Jeffree feeling himself 🤪💀

Vor 17 Stunden
Marv
Marv

so no one is gonna mention jeffree looks like cher in this wig???

Vor 18 Stunden
Madison Chislett
Madison Chislett

anyone relise that jefree and James match ( Jefree's robe matches James hair and vice versa) I love them

Vor 18 Stunden
// Amelia Åhr \\
// Amelia Åhr \\

James talks sooo much tho😂😂🙏🏻

Vor 19 Stunden
Sophie Kowal
Sophie Kowal

Not gonna stye, this look was gorgeous.

Vor 21 Stunde
j7 prime 9
j7 prime 9

ياخرا شنو هذا

Vor 21 Stunde
Keeley Braun
Keeley Braun

His cheeekkkkk bonnesssss 😱😱♥️

Vor 22 Stunden
Laura Tutty
Laura Tutty

FLASH BACK MARY!!!!

Vor Tag
Amber Lopez
Amber Lopez

I like how sister star keeps staring into the cam and feeling herself.

Vor Tag
GamingBaby 16
GamingBaby 16

I love James and Jeffrey as friends, I feel like they are made for eachother. There energy is so amazing and Im LIVING for this look. Wig!!

Vor Tag
Lori Ava
Lori Ava

Jeffrey and James jawlines are the new stye !! I mean ... style 😂

Vor Tag
Comet- GamerGirl
Comet- GamerGirl

Jeffrey: Good morning how are you? Me: dEaD

Vor Tag
Trinity Naomia
Trinity Naomia

You’re the apple of my stye...

Vor Tag
me me
me me

I fr want youtube makeup queens to do make up on my face

Vor Tag
Angel 0f FateX
Angel 0f FateX

Halsey?

Vor Tag
Christina Hosek
Christina Hosek

I love Jeffrees voice😍

Vor Tag
Misty Allen
Misty Allen

Are you gay and is James gay to

Vor Tag
Charlize Jaques
Charlize Jaques

I also started when I was 11!!

Vor Tag
uber eat my ass
uber eat my ass

Issa Cher moment!

Vor Tag
amaya shuler
amaya shuler

Wow he is so beautiful!

Vor Tag
Gmamesk 23
Gmamesk 23

Anyone else living for dark brow Jeffree

Vor Tag
Greyson Narbone
Greyson Narbone

Anyone get spooked when flashback Mary popped up? 🤣

Vor Tag
Kristofer James
Kristofer James

I just discovered you, Jeffree Star, and I absolutely love you! I know I know... You would think that I had been living under a rock or something... But I love love love you and your videos! I am binge watching. You really stand out in this artistic field filled with many vacuous personalities... Hope you are well! (Love, a new fan for life!)

Vor Tag
Anastasia Eastman
Anastasia Eastman

Is James on cocaine

Vor Tag
Skylar Vick
Skylar Vick

i love them together

Vor Tag
natasha P
natasha P

I havn't really watched many Jeffery videos but I'm loving it. I've been a fan of his since junior high. I'm talkin Hollywood Undead song cameo days. He awakend my sexual/gender fluidity. I remember 12 yr old fat girl me, sitting on the bus with my african american "dont give a fuck about racial sterotypes" female emo friend, singing our little hearts out to all of Jeffery's totally inappropriate for 12 yr old song parts. We used to get bullied so bad for being gender fluid and being fluid with our sexuality so it was like a big fuck you to society. We found Jeffery Star and our minds were blown. We couldn't believe there was an adult out there who GOT IT. Now I am a 25 year old mother of a little red headed 3 year old who loves to dance, sing, act and WEAR MAKEUP. He LOVES to flick makeup brushes all over his face and pretend to wear makeup. James Charles gives me hope for his generation. A young male who is rocking his masculinity while also rocking his femininity. It makes me hopeful that my son can grow up to be his special self with way less judgement then I get even to this day from my peers. ❤

Vor Tag
Demi Buitrago
Demi Buitrago

Looking like a kardashian

Vor Tag
chrissy ball
chrissy ball

I wonder if jefree star came up with star before Patrick star

Vor Tag
OfficalTeenyT
OfficalTeenyT

Jefree kinda look like kim kardashian

Vor Tag
Isabella Schabell-Barrera
Isabella Schabell-Barrera

When James pulled out the too face I SCREAMED

Vor Tag
Zoe Winder
Zoe Winder

Your nose is perfect!!

Vor Tag
Rhianaerawynn Zuki
Rhianaerawynn Zuki

i screamed at the makeup wand going up the nose, lmao

Vor Tag
Elfi Kersten
Elfi Kersten

omg jeffree star you look amazing omg james i love you two big hugs Elfi

Vor Tag
Shad Luna Magic
Shad Luna Magic

Oh my gosh I feel you guys like so bad! I do my make up and somedays I feel like yes perfect and then some I'm like oh hell no!

Vor Tag
fabia tampubolon
fabia tampubolon

U look more stunning with those new brows shape :O

Vor Tag
Virginia Tecillo
Virginia Tecillo

Jfree Jenner♥

Vor Tag
1KB1
1KB1

What I hate about james is that he sounds congested allllll the time and its so triggering

Vor Tag
HarryPotterLover 13
HarryPotterLover 13

Hi Sistyes!

Vor Tag
Leah Vogel
Leah Vogel

You two are great together. Love the vibe

Vor Tag
Samachi Rulez
Samachi Rulez

I dont sleep that much (cuz of my mock exams) that i look like a ZOMBIE! Screw ur slightly swollen eyes! I have eye lines and grey/blue under my eyes!!! I wish i could do makeup like u guys. Instead i just have perfect skin 😆 welp... Compared to e'rybody else in my highschool... Btw i also talk REALLY fast! Thays kiiiiiinda why i have a rly bad stutter

Vor Tag
Taylor Tots
Taylor Tots

Beautiful

Vor Tag
Mikaela Burnett
Mikaela Burnett

Damnnnn Jeffree😍 lol

Vor Tag
Yazmin Avalos
Yazmin Avalos

Sooo sooo beautiful!

Vor Tag
Arianas Harmony
Arianas Harmony

omg james should do Liza's makeup

Vor Tag
Arianas Harmony
Arianas Harmony

i need james to do jeffree's makeup all the time

Vor Tag
Mocha Corgi
Mocha Corgi

DAMN SHE BRONZE

Vor Tag
lola williams
lola williams

First cuss word not cut out "how the fuck am i supposed to do this"

Vor Tag
Kitty wuvscissors
Kitty wuvscissors

Oh my goodness names killed this! Jeffree looks so fucking gorgeous

Vor Tag
Paige Werden
Paige Werden

Cher is that you 😂

Vor Tag
Bishal Rai
Bishal Rai

Why boy want to be girl fuck them

Vor Tag

Nächstes Video