JAMES CHARLES DOES MY MAKEUP

MaKiesha Bilbey
MaKiesha Bilbey

This is an unbelievable look for you and honestly there should’ve been a Cher moment 😊

Vor Stunde
Jazmin Pineda
Jazmin Pineda

Jeffree is perfect inside and out😍😘.

Vor Stunde
Liz Pizarro
Liz Pizarro

This finished look reminded me of Ivy Queen. lol

Vor 2 Stunden
Lena Cojocari
Lena Cojocari

your make up this time reminds me of gwen stafani...love iy

Vor 3 Stunden
gigi
gigi

Wow, a Jeffrey Star Barbie Doll. 😍

Vor 3 Stunden
makemeanapple
makemeanapple

i love this look on jeffree so much honestly

Vor 3 Stunden
Kelly Volkert
Kelly Volkert

Serving me some early Cher glamour and I’m living for it 👏🏻👏🏻

Vor 4 Stunden
Saisai 07
Saisai 07

Love you guy😄

Vor 4 Stunden
Alex Schnekenburger
Alex Schnekenburger

theres so much love in this video, its incredible!!

Vor 4 Stunden
Bez Mooth
Bez Mooth

Lol when he got them eyebrows he ain’t no how to act

Vor 4 Stunden
Olivia McAllister
Olivia McAllister

he looks like cher, so gorgeous

Vor 4 Stunden
Vianka Azamar
Vianka Azamar

OMG i love this look love love love it

Vor 5 Stunden
Reham Rafik
Reham Rafik

Are you a gay

Vor 9 Stunden
augie
augie

take a shot everytime james says “sister”

Vor 9 Stunden
Lavender Gooms
Lavender Gooms

If Jeffree stole my non-existent mans that I wish I had, I wouldn’t even be mad.

Vor 9 Stunden
Squishy POP
Squishy POP

Being honest I honestly don’t love what he did to Jeffrey’s brows

Vor 11 Stunden
Parise Wellington
Parise Wellington

I came for the brows

Vor 13 Stunden
Challenges Ahead
Challenges Ahead

Why did the sty kept looking at the other sty a stying contest

Vor 14 Stunden
Jay 2smooth
Jay 2smooth

💀

Vor 14 Stunden
Amalia Avakin life
Amalia Avakin life

They have yo make a channel together!!

Vor 14 Stunden
Veronica Chung
Veronica Chung

SISTER SUCCESS

Vor 14 Stunden
Mooncat
Mooncat

“James Charles transforms me into Cher” James is such a talented styelist

Vor 15 Stunden
Talissa
Talissa

the dark brows and sliver hair was a LOOK

Vor 18 Stunden
Brittany Billman
Brittany Billman

How about instead of tester they just put tubes of disease

Vor 22 Stunden
Kimberly Carbajal
Kimberly Carbajal

Every single time someone uses a morphe brush i litterally say use code james for 10% off like what

Vor 23 Stunden
Krystle Spateholts
Krystle Spateholts

James is from New York like an hour from me and I can verify that the speed talking comes from our area 100%. If i had a dollar every time someone told me to slow the f down I'd be as rich as both of you hahaha. 💜💙

Vor 23 Stunden
고구마
고구마

Jeffree is being so supportive to him as he does his makeup I love this .

Vor 23 Stunden
Anita Tamale
Anita Tamale

Jeffree is just everything I’m in love with him

Vor Tag
Oh HaNi
Oh HaNi

I really liked this look on jefree!! The brows are so good lol!!

Vor Tag
Lujain Qandeel
Lujain Qandeel

James is SOOO talented!

Vor Tag
enjoythesilence790
enjoythesilence790

He looks great

Vor Tag
alien queen
alien queen

Both so pretty

Vor Tag
Grace Soriano
Grace Soriano

Why james talk so fast?😂😂😂

Vor Tag
Sophie Hay
Sophie Hay

who else sped up the video as soon as they talked bout it?!😂

Vor Tag
Ryan Littlewood
Ryan Littlewood

You look like Cher o.o

Vor Tag
Love the Mountains
Love the Mountains

I'm Sister Screaming My two favorite sisters together

Vor Tag
Olivia Smith
Olivia Smith

Love this duo

Vor Tag
Sparrow Jackson
Sparrow Jackson

Some people probably just can't stand that they're not as accepted in society as Jeffree and James are now.

Vor Tag
Melissa-Lee Tua
Melissa-Lee Tua

Ok a while ago I didn't like jeffree but know he's 😎

Vor Tag
Toni Prado
Toni Prado

Sandra Bullock vibesssss

Vor Tag
Ann Marie Pueblos
Ann Marie Pueblos

😍😍😍😍😍

Vor Tag
Caitlin Merlino
Caitlin Merlino

Omg Jeffree looks so amazing

Vor Tag
Gissel G
Gissel G

Jeffree (michelle visage) star

Vor Tag
Knowledge Seeker
Knowledge Seeker

WOW JAMES DID A GREAT JOB!!!!!!

Vor Tag
Bianca Carvalho
Bianca Carvalho

two wonderful people in one video? so you kill me Jeffree! I Love You ❤️

Vor Tag
Vanessa Blue
Vanessa Blue

😍😍😍😍😍

Vor Tag
Jenna Nicole
Jenna Nicole

KKW who??

Vor Tag
Ivy Marie
Ivy Marie

Jefreee! You loook gorgeous❤️

Vor Tag
Ray Simmons III
Ray  Simmons III

Why does it look like there mouthing words

Vor Tag
Avery Kelch
Avery Kelch

Get Ruben to do your makeup sometime

Vor Tag
tae tae's gf
tae tae's gf

Oh god Jeffrey is looking Amazing

Vor Tag
Katie Price
Katie Price

omg Jeffree you look amazing !!!!!!!!!!!!!!!!

Vor Tag
way.kooks
way.kooks

he did the eyebrows well omg yay

Vor Tag
Lilliana Hairston Hairston
Lilliana Hairston Hairston

Sister shnoz shimmer😂💖

Vor Tag
Kelly Jayne
Kelly Jayne

'widen'

Vor Tag
golden seagull
golden seagull

SISHTER SETTING SPRAY

Vor Tag
flickchic238
flickchic238

He drew jeffree's eyebrows SO PERFECTLY

Vor Tag
Lol Lol
Lol Lol

youuu loooook so fucking gorgeous

Vor Tag
King George
King George

SISTER SHINE

Vor Tag
Amy Zamarripa
Amy Zamarripa

I’m living for that highlight and those eyes 😍 tbh just the whole look overall!

Vor Tag
ang L
ang L

Moisture lol

Vor Tag
Amiyah Beasley
Amiyah Beasley

Am I the only one getting Kameron Micheal’s, Cher look????????

Vor Tag
Jazz Eve
Jazz Eve

James really puts the sty in style😂 haha this cringe tho me also ily both💓💓

Vor Tag
Alizay Chou - Lai
Alizay Chou - Lai

Shister looking STYlish :)

Vor Tag
Lil Skeet
Lil Skeet

Jeffree woke up with conjuctivitous and a sore asshole.

Vor Tag
Lola Boisvert
Lola Boisvert

Jeffrey what's your natural hair texture? I'd love to see you maybe explore your hair more too if that's something you're interested in

Vor Tag
Lola Boisvert
Lola Boisvert

Yikes uh autocorrect but also I think that cool tones look really good on you too

Vor Tag
Gavin Drake
Gavin Drake

So Cher inspiring, stunning... Hope you love Sister Cher

Vor Tag
Meower 101
Meower 101

plz tell me how they know the different brushes numbers and letters and i literally cant tell the difference between foundation and concealer 😂💜

Vor Tag
Emily Flynn
Emily Flynn

James said he has never used the lamer foundation but didn't he do that Christmas video where youtubers send him gifts and tati sent him the lamer and he said he loved it? Lol I'm confused

Vor 2 Tage
Mads Perry
Mads Perry

SISTER STYE

Vor 2 Tage
Dean Winchester
Dean Winchester

At the end they look like twins

Vor 2 Tage
Mónica Laura
Mónica Laura

Jeffree looks SOOOO gorgeous. Don't sleep on James Charles!!!

Vor 2 Tage
Alyssa Marquez
Alyssa Marquez

girls:How am i supposed to get good make up??!! me:girl get yo self a james!!and if hes not free.....then buy him!!!!

Vor 2 Tage
Keiley Tapie
Keiley Tapie

Okay I love the look sm but then at the end I realized he kinda looked like Kim Kardashian

Vor 2 Tage
Tamster hamster
Tamster hamster

I am living for this look! Seriously! It kind of reminds me of a bronze kardashian look! 💋❤️

Vor 2 Tage
Danell Parkhurst
Danell Parkhurst

James is so talented. I love this. 💜💜💜

Vor 2 Tage
PurplePumpkin27
PurplePumpkin27

I didn’t know you could speed up videos😂😂🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Vor 2 Tage
fvck jerry
fvck jerry

Hi

Vor 2 Tage
Dolla Holla
Dolla Holla

I love James Charles voice lol

Vor 2 Tage
Jackie Landrau
Jackie Landrau

Just changed my life by telling me you can speed up a video too! I had no idea!

Vor 2 Tage
Ryan Kristofferson
Ryan Kristofferson

Love this!!!!

Vor 2 Tage
Okay I Guess
Okay I Guess

Jeffree is giving me cher realness

Vor 2 Tage
Caro Chang
Caro Chang

A tequila shot by every time that James use a setting spray 🔥🔥

Vor 2 Tage
Tiffany G
Tiffany G

Makeup is stunning!

Vor 2 Tage
Reagan Shelton
Reagan Shelton

damn girl then eye brows oooo. good job

Vor 2 Tage
Emily Mcmullin
Emily Mcmullin

I had 4 stys in 2 weeks

Vor 2 Tage
Raina Francesca
Raina Francesca

They still be lookin stye-lish 😂

Vor 2 Tage
lady yustiel
lady yustiel

you know what I just realized, two men are doing each other's make up and it's like the most normal thing in the world nobody questions it even anymore, gotta love 2018

Vor 2 Tage
Freja A
Freja A

Cher???

Vor 2 Tage
birdwithabrokenwing
birdwithabrokenwing

😯 Those eyebrows were so real- can’t believe they were drawn on- I think Jeffree’s face makes such a great blank canvas for make up. 💋

Vor 2 Tage
birdwithabrokenwing
birdwithabrokenwing

Yes! I never knew about changing the speed either until I heard about people saying they slowed down James’s videos- it is the best thing ever- being able to speed up those super slow talkers is a life saver for me because I’m like James and am a super fast talker and thinker and like all the info immediately lol. Loved this video ❤️

Vor 2 Tage
Nina Williams
Nina Williams

This Shishter lookin like Kim

Vor 2 Tage
Heather Combs
Heather Combs

I want James to do my make up

Vor 2 Tage
Vanessa Carrera
Vanessa Carrera

I speed up all makeup videos. 🤷🏻‍♀️

Vor 2 Tage
keeley homer
keeley homer

25:57 james sprayed his face 35 times 😂🤷🏽‍♀️

Vor 2 Tage
Mel Retallack
Mel Retallack

OMFG yassss Jeffree literally looks like Cher in her 20s

Vor 2 Tage
Tanith Da Silva
Tanith Da Silva

Ouch that's a sister sty

Vor 2 Tage
viperfwarlock
viperfwarlock

Jeffree looks like Monica Belluci in the final look.

Vor 2 Tage
Paul Casper
Paul Casper

gorgeous

Vor 2 Tage
Nova Kami
Nova Kami

At 14:00 you can see jeffree blow at the makeup palette cause James tapped the excess off on the mirror 😂

Vor 2 Tage

Nächstes Video