J. Cole - i n t e r l u d e (Official Audio)

  • Am Vor Monat

    J. ColeJ. Cole

    J. Cole - " i n t e r l u d e " is available now: jcole.lnk.to/interlude
    Produced by J. Cole, T-Minus, and T. Parker

    Connect with J. Cole:
    instagram.com/realcolewor...
    twitter.com/jcolenc​
    facebook.com/JColeMusic/​

    Connect with Dreamville:
    dreamville.com/​
    instagram.com/dreamville​
    twitter.com/Dreamville​
    facebook.com/dreamville​

yournormalplebian
yournormalplebian

Make this longer 😩😩

Vor Tag
Hemi DadLyfe
Hemi DadLyfe

Anyone know who this original sound is from???? Sound like James Brown maybe Sam Cooke, Can't find it anywhere. 🤔🤔

Vor Tag
Remus Pierre
Remus Pierre

Dope track

Vor Tag
Damon Guinn
Damon Guinn

Check out this cartoon series. The channel is- Midnight Star code zero

Vor Tag
Mars The Prodigy
Mars The Prodigy

This should have been the flagship song...

Vor Tag
Tyrone Frye
Tyrone Frye

Cole clownin respect his musicality bars genius gangsta no cap lol stay safe RIP Paul Mooney remember Juneteenth BLM God bless stop Asian hate checkout The Main Squeeze 🙏

Vor Tag
ghostfox4
ghostfox4

Mannn gotta really appreciate this dude and soak in all the music he’s given us fr, he ain’t gon be around forever.

Vor 3 Tage
FO MORE KONTENT
FO MORE KONTENT

Been a month since it's release still has that bop to it🔥🔥

Vor 4 Tage
Palen Daryl
Palen Daryl

The shrill tractor postsynaptically snatch because father biochemically embarrass amid a pale opinion. abnormal, acoustic produce

Vor 4 Tage
J K
J K

Christ went to heaven at 33. So did pimp C and so did Nipsey. RIP

Vor 5 Tage
Damon Guinn
Damon Guinn

https://youtube.com/channel/UC5OCoxge5_FWrBSEsSXKTZA

Vor Tag
Ayhan Celiktas
Ayhan Celiktas

1:12 my fav part

Vor 5 Tage
Mpilo Zondo
Mpilo Zondo

This shit lives in my head rent free, my head be jamming to this shit every time 🔥

Vor 5 Tage
CostaTheMythical
CostaTheMythical

He started rap-ing backwards 🙌

Vor 6 Tage
Laurie Smith
Laurie Smith

probably the most underrated song on this album.

Vor 6 Tage
dewitt st marco
dewitt st marco

“The blood leaks while the emt gotta carry her baby like a surrogate mother” I felt dat

Vor 6 Tage
Damon Guinn
Damon Guinn

https://youtube.com/channel/UC5OCoxge5_FWrBSEsSXKTZA

Vor Tag
ayoub elmaayati
ayoub elmaayati

This is another level

Vor 6 Tage
ayoub elmaayati
ayoub elmaayati

Woooooooooooow

Vor 6 Tage
KaReN wEaRiN
KaReN wEaRiN

One song just one is better than most rappers entire career this shit is real

Vor 6 Tage
Aaron Callaway
Aaron Callaway

This Dude Is Gifted GOD Speaks The REAL 🗣️💯✊🏾

Vor 6 Tage
Simon Gee
Simon Gee

I like the part where he describes the different motion paths possible for the shit

Vor 6 Tage
Kia Arias
Kia Arias

🐐🐐🐐

Vor 7 Tage
Meffix
Meffix

If you are a trader this is the god song

Vor 7 Tage
lil pasta
lil pasta

0:15

Vor 7 Tage
RobyXIII
RobyXIII

Its firee

Vor 7 Tage
C Man
C Man

It ended to soon :(

Vor 8 Tage
Chris W
Chris W

When you thumbs it down and it still plays all the time! I like Cole, but this is proof of artists in deep and preferential treatment from these streaming services. Not cool and not fair to the upcoming artists that have real skill!

Vor 8 Tage
Chris W
Chris W

@Alexander Jackson Didn't say I disliked it. It plays way too much. Got sick of hearing it. Only way for it not to play is to thumbs it down. Guess what? It still plays! That was my point...

Vor Tag
Alexander Jackson
Alexander Jackson

be real.. nobody dislikes this song

Vor Tag
Julia Fox
Julia Fox

People are getting fame on youtube by using the site *Authentic views* according to TMZ many models also used this site.

Vor 9 Tage
Lil - E
Lil - E

https://youtube.com/playlist?list=PLcXt-StZbWnx-RZnw8tJfpWxOBOijGRrz

Vor 9 Tage
ilyass akhassi
ilyass akhassi

KHOUFACH WAS HERE

Vor 10 Tage
Brandon Obregon
Brandon Obregon

0:00-0:42 can somebody get the lyrics for the verse playing in the back

Vor 10 Tage
HB Manor
HB Manor

And stela rose 😼

Vor 10 Tage
Romario Turton
Romario Turton

Cole such a wonderful artist this man music is art 🖼

Vor 11 Tage
Spectre
Spectre

This album is a classic

Vor 12 Tage
Ducksmith
Ducksmith

What a tune

Vor 12 Tage
Manny Immanuel
Manny Immanuel

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🤩

Vor 12 Tage
Victor barrios
Victor barrios

This was my favorite song from his album

Vor 12 Tage
Mamba24ever
Mamba24ever

Fax this and pride is the devil

Vor 11 Tage
Gold Jozi
Gold Jozi

Never thought I’d see the day a man murders the whole rap world within 90 seconds

Vor 13 Tage
Marin Ionuț
Marin Ionuț

It is just me or 1:44-2:12 sounds a lil bit like tranzit bo2?

Vor 14 Tage
Kali Grown
Kali Grown

Cold ass sample

Vor 14 Tage
Harsh Sharma
Harsh Sharma

Tokenhiphopp

Vor 14 Tage
Ethan
Ethan

“My homie homie got out on parole he sold more Coca-Cola than the soda industry” (then sold the industry) man everyone better stop sleeping on J.Cole 🔥🔥🔥

Vor 15 Tage
Keith Lee
Keith Lee

My favorite off of the album

Vor 15 Tage
ilyass akhassi
ilyass akhassi

UP

Vor 15 Tage
Emmanuele Di Mauro
Emmanuele Di Mauro

pisello fortissimo .

Vor 16 Tage
Vonsway Hendrix
Vonsway Hendrix

His flow is crazy asf on here

Vor 16 Tage
All of Creative Commons
All of Creative Commons

Thiss deeper than the dark web

Vor 16 Tage
Soboko Kifle
Soboko Kifle

I just got back to seattle my hands on the wheel N I'm punchin a clock I seen two birds I killed them with a rock Got shoes and the socks n im movin with ten toes I'm working a job and i'm makin the rent but I'll get back like ten fold My flow is too hot its burning they socks they cover my mouth with tinfoil I burn through Keep goin like a platoon with a hole I might blow on the low I pop off like a bomb You mob slow When wood slide like a pop song I might roll with a watch I'm teflon with a kindle I might grind for kinfolks When the pots hot I'ma keep going

Vor 16 Tage
Cameron Corsaro
Cameron Corsaro

The flowwwwww

Vor 16 Tage
LOWONBILLETS
LOWONBILLETS

I really needed this. The game has been dry AF for a while now.

Vor 16 Tage
Bulldog 24
Bulldog 24

Exactly

Vor 16 Tage
Breathe721
Breathe721

I need this sample though. I can’t find out who made it. This song is amazing fr fr. One of the best records Cole ever made. Salute to Cole, Tommy Parker, & T-Minus. 🔥

Vor 17 Tage
John Rodriguez
John Rodriguez

Underrated comment, I’m tryna play it on piano by ear bro

Vor 15 Tage
xC_Lowkk x
xC_Lowkk x

Bro idk what cole is saying in the beginning before he starts the song but that shit has me humming to it so melodically 0:12

Vor 17 Tage
Vesta N
Vesta N

Does anyone know the samples song

Vor 17 Tage
Doc Martin
Doc Martin

Lol, this album wasn't that great, y'all just too scared to admit it

Vor 17 Tage
Big Dick
Big Dick

@Doc Martin rap is supposed to be about stunting, Cole rarely has done that so he did that in this album to put certain niggas in place. This album was more about showcasing his rapping ability but if you wanted storytelling, the song “close” is one of the most underrated tracks from the album

Vor 13 Tage
Doc Martin
Doc Martin

@ZOEY WHITE Im a cole fan 😂don't get it wrong..but I expected more of a story telling album like forest hill drive...in this album all he does is brag and stuff

Vor 15 Tage
Adam Castagnetti
Adam Castagnetti

Cole haters are goofy

Vor 15 Tage
ZOEY WHITE
ZOEY WHITE

New that album was great. It speaks for itself. You can leave with all that negativity 🤢.

Vor 17 Tage
ZH Livid
ZH Livid

Album coming soon

Vor 17 Tage
ZH Livid
ZH Livid

https://youtube.com/channel/UC8Axod2P0CzAf5hHfzb2SrA

Vor 17 Tage
Carlo Alvarez
Carlo Alvarez

Need this all the time

Vor 17 Tage
Carlo Alvarez
Carlo Alvarez

Money on cole

Vor 17 Tage
Pablo Saborío
Pablo Saborío

Cole is saying something between sec 17 and 40 but listen carefully it sounds very low! I can’t understand everything he says so if someone get it please leave it here🙏🏻

Vor 18 Tage
K S
K S

Literally can’t stop listening👏🏽✨

Vor 18 Tage
Michael Jones
Michael Jones

holyshit talk about fire dam this shit go hard as fuck

Vor 19 Tage
TrueYG
TrueYG

THE ALBUM HIT DIF

Vor 19 Tage
R N
R N

Brother this ain't no interlude lmao. This a hit

Vor 19 Tage
Damon Guinn
Damon Guinn

https://youtube.com/channel/UC5OCoxge5_FWrBSEsSXKTZA

Vor Tag
rafael mendez
rafael mendez

Real numbers

Vor 19 Tage
rafael mendez
rafael mendez

Perfectly said

Vor 19 Tage
Manny Immanuel
Manny Immanuel

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vor 19 Tage
Christopher Holley
Christopher Holley

them thumbs down gotta only be there cause this fire ass track to short damn

Vor 19 Tage
R M
R M

Does anybody know what he’s saying in the background in the beginning?

Vor 19 Tage
Dario Romeo
Dario Romeo

Chi qui dopo il real talk di Mattak in quanto non è possibile più ascoltare musica dopo quella roba...

Vor 20 Tage
Mr. Kaleb
Mr. Kaleb

me but lot of shit on my mind

Vor 20 Tage
Young Melo
Young Melo

pure talent

Vor 20 Tage
blackstarboy04
blackstarboy04

Cole we need a Marley collab on the next album. No jokes

Vor 20 Tage
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

Cole and Damien would be legendary. Is my verse on this beat hard or na?

Vor 20 Tage
antwan chamblee
antwan chamblee

This beat too hard

Vor 20 Tage
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

@Darnell Hardy clearly you enjoy my comments enough to reply three times. Dont forget to subscribe 💯

Vor 18 Tage
Darnell Hardy
Darnell Hardy

@YannickMakesmusic n no o

Vor 18 Tage
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

No cap. Is my verse on this beat hard or na?

Vor 20 Tage
촤컬릿
촤컬릿

this song is one of my favs on the album

Vor 21 Tag
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

Its hardcore. Is my verse on this beat hard or na?

Vor 20 Tage
KING JAY 432
KING JAY 432

10 milli 🔥🔥🔥🔥

Vor 21 Tag
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

Ya damn right. Is my verse on this beat hard or na?

Vor 20 Tage
nn Simon
nn Simon

almost 10m

Vor 21 Tag
Darnell Hardy
Darnell Hardy

@YannickMakesmusic no

Vor 18 Tage
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

Cole world. Is my verse on this beat hard or na?

Vor 20 Tage
Robert Lin
Robert Lin

The uttermost hammer compellingly stare because north korea ultrascructurally race abaft a miscreant march. whimsical, curvy nigeria

Vor 21 Tag
CHRISTIAN PEREZ
CHRISTIAN PEREZ

Got damn this track is so good, I wish he made it 3 versus

Vor 22 Tage
Darnell Hardy
Darnell Hardy

@YannickMakesmusic no

Vor 18 Tage
YannickMakesmusic
YannickMakesmusic

Same. Is my verse on this beat hard or na?

Vor 20 Tage
Matthew Gore
Matthew Gore

So true

Vor 22 Tage
WALTER BANGO
WALTER BANGO

4TH FAVORITE SONG DAMN

Vor 22 Tage
KING JAY 432
KING JAY 432

Either way I'm prepared. Ya feel me 😀😂

Vor 22 Tage
xSanityControlx
xSanityControlx

Can anyone make out the lyrics in the background of the intro? J cole spitting some bars I just cant make out when he talkin about how he came along way

Vor 22 Tage
ayoub elmaayati
ayoub elmaayati

Rest in peace Nip.💜

Vor 22 Tage
Emma Isabella
Emma Isabella

Due to the fact that models used the site *Authentic views* for YOUTUBE likes and Comments that's why this site is best place to get YOUTUBE stuff...

Vor 22 Tage
Isaiah Yazzie
Isaiah Yazzie

🔥🔥🔥🔥https://youtu.be/UAWj33_dJuw

Vor 22 Tage
B G
B G

🔥🔥🔥

Vor 22 Tage
P Singh
P Singh

9.9

Vor 22 Tage
Lion 307
Lion 307

Favorite song verified. Who can agree

Vor 23 Tage
Lion 307
Lion 307

This is clearly the best song of the album. In a good song there is a good flow, rythem and good lyrics.This song has all😁😝💜👍👏👑. JUST FIRE COLE

Vor 23 Tage
Ernie G
Ernie G

Please EXTEND THIS DAMN SONG !!

Vor 23 Tage
Luckey
Luckey

2 much talent

Vor 23 Tage
JDC
JDC

How do you guys listen this kind of music? So sad that none of you knows what real music is LOL

Vor 23 Tage
Success Always
Success Always

“ Thank God we survived around where the terrorist hovered though traumatized wouldn’t trade it for nothing “

Vor 23 Tage
James Lyons
James Lyons

Some crazy ass nigga almost burned a building down on account of some racist activity or some shit. Swear to God I don’t know the nigga. But that’s what happened

Vor 23 Tage
KING JAY 432
KING JAY 432

I know bro that's the shit that I have to deal with at my house when I lose my phone bro smfh ol boy knew it wasn't me because I had my new phone and day was still happening

Vor 22 Tage
Carlos Shiera
Carlos Shiera

To the 4k dislikes please DM me, we need to have a serious conversation.

Vor 23 Tage
Derrell Jackson
Derrell Jackson

Joyner was at the door tryna rob him. Came in tied him up fixed some noodles then sat down and started rapping. 😭😭😭

Vor 23 Tage
II BooRadley
II BooRadley

Stop it ! He did it again

Vor 24 Tage
KING JAY 432
KING JAY 432

Oh my bad bruh

Vor 22 Tage
II BooRadley
II BooRadley

@KING JAY 432 “stop it” kinda like hype! “ he did it again” backs up my hype, like he made me hype again, Ex: when someone dunks on someone in a basketball game, and the announcer says “stop it, with excitement. Translation. I admire this song.

Vor 22 Tage
KING JAY 432
KING JAY 432

Tf

Vor 22 Tage
Chamberlin Barnes
Chamberlin Barnes

this is the best song in the whole album

Vor 24 Tage
Gussie Williams
Gussie Williams

I 💕 be the music; Oh yes....

Vor 24 Tage
MCA
MCA

j cool song

Vor 24 Tage
Epic E30
Epic E30

Jeeeeezussssssss. This shit hits differently.

Vor 24 Tage
Ivan Gavriel
Ivan Gavriel

j cole

Vor 24 Tage
Ivan Gavriel
Ivan Gavriel

lmao

Vor 24 Tage
Ivan Gavriel
Ivan Gavriel

yes

Vor 24 Tage

Nächster

Hermitcraft 8: Episode 1 - LET'S GO!

36:12

Hermitcraft 8: Episode 1 - LET'S GO!

Mumbo Jumbo

Aufrufe 1 684 472

How I Survived My First Pokémon Nuzlocke

26:44

J. Cole - The Climb Back (Official Audio)

5:05

[ 1 Hour Loop ] J. Cole - i n t e r l u d e

1:01:30

p r i d e . i s . t h e . d e v i l

3:39

p r i d e . i s . t h e . d e v i l

J. Cole

Aufrufe 4 000 000