İslam Zannettiğiniz 17 Şamanist Davranış

Zübeyir Yoltay
Zübeyir Yoltay

Merhaba. Videolarınızı severek takip ediyorum. Fakat bu videoda dini açıdan bazı yanlışlara rast geldim. Dinde aslında var olan fakat dinde yokmuş gibi gösterilen şeyler de var. Bunları teker teker yazma gereği duymuyorum. Farkına varmışsınızdır zaten siz de. Umarım düzeltilir diye temenni ediyorum. Sizin niyetiniz farklı olsa da bilmeyen birisi için çokça yanlış anlaşılmalara sebebiyet verebiliyor. Teşekkürler. Saygılar...

Vor 2 Stunden
Mehmet Can
Mehmet Can

40 sayısı Kur'an-ı Kerim'de geçiyor

Vor 6 Stunden
Mustafa Suver
Mustafa Suver

Kaynak: Götüm...

Vor Tag
Mekanbay Annayev
Mekanbay Annayev

Sag ayakla girmek peygamberimizin sünneti degil miydi? 😳😳😳

Vor 6 Tage
Mekanbay Annayev
Mekanbay Annayev

Sag ayakla girmek peygamberimizin sünneti degil miydi? 😳😳😳

Vor 6 Tage
Serkan Akkas
Serkan Akkas

Allah heryerdedir dediğin zaman bu kötü birşey oluyor.Örneğin tuvalet gibi pis yerleri de katmış olursun.Allah heryeri görendir demen daha doğru.

Vor 6 Tage
Ulviye Abiwova evet
Ulviye Abiwova evet

sonda guldun cok sirinsin

Vor 7 Tage
Ulviye Abiwova evet
Ulviye Abiwova evet

insanin icine cin gire bilirmi?? boyle videolar var ve cok inandirici gorunuyor

Vor 7 Tage
Baba Murat
Baba Murat

Ruhi yayınladığın bu videonun amına koyayım bu ne amk

Vor 7 Tage
Макхсут Шадманов
Макхсут Шадманов

Allah her yerde degil kardesim , Alllah mekani yaratmistir yaratiigi mekena kendisi muhtac degildir bundan dolaya Allah mekandan munezzahtir

Vor 7 Tage
tehmez hesenov
tehmez hesenov

6;11.azerbaycandaki cin hadisesi

Vor 8 Tage
Donmuş Hamburger
Donmuş Hamburger

Nazar o kadar yanlış gelmiyor bana.

Vor 8 Tage
Mustafa Toprak
Mustafa Toprak

Seslerinize kurban ben

Vor 9 Tage
Ismail Enver Pasha
Ismail Enver Pasha

TENGRI BIZ MENEN

Vor 9 Tage
Rümeysa Yayla
Rümeysa Yayla

Bide mevlidler kimi zaman ölen kişinin arkasından kimi zaman biri doğduğunda okutulabilir, ama bu benim bildiğim kadarıyla kuran nameli yani makamla okunuyo bunda bi kusur yok ama şarkı gibi okunduğuna hiç rastlamadım hayalde edemiyorum

Vor 9 Tage
Rümeysa Yayla
Rümeysa Yayla

Abi sağ ayakla girip sol ayakla çıkmak peygamber efendimizin bi sünneti aslında,

Vor 9 Tage
Gulden Sazak
Gulden Sazak

Sağ ayak olayı peygamberimiz yaptığı için olduğu için sünnet olduğu için

Vor 10 Tage
memmed rehimzade
memmed rehimzade

Afgan Rasulova Şekiden salamlar ;)

Vor 10 Tage
BeyaZZenci!K-S
BeyaZZenci!K-S

Çok iyi bir video. Bilinçsizliğimizin kanıtı, ve bizi yenik düşüren din.

Vor 10 Tage
Nogay TATAR
Nogay TATAR

Muhammed bir pedofildi. Bu terörist çöl yağmacısı terörist, 6 yaş Aişe ile evlendi. Ayrıca evlatlığının karısıyla yani geliniyle bile evlenip,onu yatağına aldı. Üstelik bunu kuran'a yazdı. Şamanizm'in , semavi dinler (islam,yahudilik,hristiyanlık), zerre kadar ALAKASI YOKTUR. Şamanizm doğacıdır, panteizm içerir. Bir kültür ve yaşam felsefesidir. İslam ise putperest bir din olup, terör ve pedofili içerir.

Vor 10 Tage
Nazan Sağlam
Nazan Sağlam

+Nogay TATAR ve kimin zirvaladigini mahkeme-i kubrada göreceğiz inşaallah:) o yüzden yazdığınızın şu an hiç bir ehemmiyeti yok ..

Vor 9 Tage
Nazan Sağlam
Nazan Sağlam

+Nogay TATAR ve diğer konu hz. Muhammed sav evlatligiyla evlenmesinin bir hikmeti var. Evlatlık kız veya erkek gerçek evlat hükmünde değildir. Yâni biyolojik olarak kendi çocuğu olmadığı için evlatlığinin boşamış olduğu hanımla evlenmesinin dinen hiç-bir sakıncası yoktur. Araplardaki bu batıl inancını adetini ortadan kaldırmak için evlenmiş..

Vor 9 Tage
Nazan Sağlam
Nazan Sağlam

+John Rambo haklısınız, bu gibi kişilerle tartışmak boşa kürek çekmek ama insan bazen dayanamıyor..

Vor 9 Tage
John Rambo
John Rambo

+Nazan Sağlam Bunların Kaynakları UDURULAN Din olduğu için,Yorumları genellik ile Uyduruk kitaplardan gelir.. KURAN cımbızla Çekilir. Genel surenin anlamı verilen mesaj bunları hiç ilgilendirmez.. ALAH Kuran'da Ne Emrediyor? Sana ne emredildiyse açıkca Anlat ve Müşriklerden yüz çevir ! Selamet ile..

Vor 10 Tage
John Rambo
John Rambo

+Nazan Sağlam Boşuna Uğraşma bunlarla kardeşim.. Mantığını Kullanmayı rededen biri ile tartışmaya girmek. Cesede ilaç tedavisi uygulamaya Benzer. .

Vor 10 Tage
Şamil Kafkas
Şamil Kafkas

Selamun Aleyküm abi videoların güzel severek izliyorum yalnız bir bilgilendirme yapacaktım insanlar arasında ırk yoktur millet vardır insan ırkı vardır hayvan ırkı vardır Türk milleti vardır lütfen dikkat edelim😉

Vor 10 Tage
Elsa Azari
Elsa Azari

Irandada var bunlar

Vor 10 Tage
YOUTUBER HAKAN
YOUTUBER HAKAN

Bunlar en masum olanlari.

Vor 11 Tage
Necef Eliyev
Necef Eliyev

Yap gelsin arablardan bize kecen adetleri

Vor 11 Tage
the arines
the arines

Allah'ın yukarıda olduğunu belirtmek kesinlikle çok yanlış. Eşiğe basma meselesi genellikle eşiklerde cinni varlıklar olurmuş bu yüzden annem oturma derdi. Ne kadar doğtu bilemiyorum.

Vor 11 Tage
Elif can
Elif can

Sag ayakla girilmesinin nedeni o an ölürsen içeri düşmen ve bedenin dışarda kalmaması içindir tuvalete girerken ise sol ayakla girilirki o an ölüm gelirse dışarı duşmek amaclanır diye biliyorum

Vor 11 Tage
Alper Akmese
Alper Akmese

ha şöle adam gibi video yap google adam yazdım bi sen bi ben bide boby dixon çıktı

Vor 11 Tage
Volkan Adıgüzel
Volkan Adıgüzel

Kardesim kuran da olmayan hic birsey ALLAHIN dininde yoktur hadis madis denilen palavralar bile peygamberler mesaji yaydi ve mesaji yaymak icin can verdi baska birsey konusmadilar bunlara vurgu yap

Vor 11 Tage
Volkan Adıgüzel
Volkan Adıgüzel

Kardesim bu video kurana hizmettir gercek din yani yaraticinin sistemine, nazar şudur birisi seni kiskanir yada cekemez isr sana zarar vermek ister ve o gozle bakar, baktiktan sonra sana zarar vermek ister fiziksel olarak ve plan kurmaya baslar maddi ve manevi verdigi tum zararlarin adidir bu nazar yani gozle bakma degil o kotu gozle baktiktan sonra yaptigi kotu planlarin uygulanmasi demektir nazar selametlr

Vor 11 Tage
Marzie NR
Marzie NR

Bi keresinde Peygamberin o dönemde Araplara gece tırnak kesmeyin dediğini duymuşdum ve sonrada öğrendim ki gece tırnak kesmek vücut daki proteinin büyük bi kısmını atıyomuş çünkü gece protein tırnakta toplanıyormuş

Vor 12 Tage
Muhammed AYDIN
Muhammed AYDIN

Mevlid çok iyi bir şeydir İslamda asla yasak bir şey değildir Mevlid peygamberimizi sevdiren ve tanitan bir kitaptır onu sevmek tanımak nezaman İslamda yasak oldu

Vor 13 Tage
Sena
Sena

Muhammed AYDIN biraz araştırmanı tavsiye ederim. Hala aynı fikirdeyim bidattir. Eğer bir şey din adına yapılıyorsa ve delillerle sabit değilse hadislerde bahsi bile geçmiyorsa bidattir.

Vor 9 Tage
Muhammed AYDIN
Muhammed AYDIN

+Sena dine her sonradan giren şey, bidat değildir aslı dinde yoksa bidattir! mevlid peygamberimizi metheden hayat hikayesini anlatan bize sevdiren birseydir onun için bidat değildir.

Vor 9 Tage
Sena
Sena

Muhammed AYDIN Mevlit bidattır. Dine sonradan girmiştir ve hiçbir şekilde bir hükmü yoktur. YOOOOK.

Vor 9 Tage
heartfilia
heartfilia

Mallar işte

Vor 13 Tage
ALİYAR 0571
ALİYAR 0571

AKŞAM TIRNAK KESMENİN DOĞRU OLMADIĞI HAKKINDA HADİS VAR VE DİĞER PEK ÇOK KONUDA SIKI ARAŞTIRMA YAPILMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM

Vor 13 Tage
S B.
S B.

Gençler siz bunu yapınca şaman olmuyorsunuz bu arada

Vor 14 Tage
Elchin Rashidov
Elchin Rashidov

men bele basha dushdum ki,batil inanclarin hamisi shamanizmden gelmedir....

Vor 14 Tage
Sıla Temir
Sıla Temir

Cin demesiyle bir anda çıkan siccin görseli gece izleyenler için can yakıcı oldu...

Vor 14 Tage
Sıla Temir
Sıla Temir

Bir tek ben mi korktum

Vor 14 Tage
Tepkisel
Tepkisel

Kanım çekiliyor böyle videoları izlerken ama izlemeyide bırakamıyorum :D

Vor 14 Tage
Mehtap Bozyiğit
Mehtap Bozyiğit

sağ ayakla girilmesi sünnet zaten cafer yiğenim ne şamanlığı

Vor 14 Tage
Owl Single
Owl Single

Allah arşdadır gücü her yere yetendir. Şamanizm ve islam zaten birbirine benzer

Vor 14 Tage
Ogun Daduk
Ogun Daduk

Allah Razı olsun

Vor 15 Tage
İrem Gönültaş
İrem Gönültaş

Hem açıkça şamanistlerden gelmiş olan inançlar, Hem de hala islam ile bağdaştırıyorsunuz ve ne saçmadır ki tek savunma "çünkü türkün!" Diyorsunuz. Bu ne akıl almaz bir durum ne çelişki bir fikir .... Islam sizin için bir anlam ifade etmiyor belli ırk daha önemli tabii ırk sizin için her sey .savunma bile belki ediyor kendini. Ruhi çenet, hakkı idrak etmemek için çok çabalıyorsun. Bilirsin psikologlarin meşhur bir tanımı vardır "ya inandığını yaşayacaksın ya da yaşadığına inanacaksin aksi halde büyük bir psikolojik problem ortaya çıkar ve bu kaçınılmazdır. " Sizler islamda olmadığına kanaat getirip başka inançları da islama nispet edip normalmis gibi yapmayın. Aklí deliller bile bunu reddediyor. Size nasihatimdir ki bilimi amaç edinip ıslami terk etmeyin. Var olan araçtır Rahman'a karşı kulluk etmek için. Islami yorumsuz ilavesiz öğrenip yaşayın. Aksi halde ne felsefe ne bilim ne de başka safsatalar wallahi ise yaramayacak. Dünya ve ahiret hüsranlıgı kalır geriye. Islam ne senin yorumunu gerektirecek kadar elaik ne benim ne de başkasının. Tagutlari reddedip Allah'a yonelin!!! InşaAllah Allah halinizi ıslah edip hidayet versin

Vor 15 Tage
Nogay TATAR
Nogay TATAR

Muhammed bir pedofildi. Bu terörist çöl yağmacısı terörist, 6 yaş Aişe ile evlendi. Ayrıca evlatlığının karısıyla yani geliniyle bile evlenip,onu yatağına aldı. Üstelik bunu kuran'a yazdı. Şamanizm'in , semavi dinler (islam,yahudilik,hristiyanlık), zerre kadar ALAKASI YOKTUR. Şamanizm doğacıdır, panteizm içerir. İslam ise putperest bir dindir. /Bir erkeğin geliniyle evlenmesi, şerefsizliktir, haysiyetsizliktir.

Vor 10 Tage
DjBilicoo Trance
DjBilicoo Trance

herşey koskocaman bir yalan..

Vor 15 Tage
Ogun Daduk
Ogun Daduk

inanmam

Vor 15 Tage
VEL ASR
VEL ASR

İşlenen her amel dört şeye muhtaçtır : 1. Başlanmadan önce o hususta bilgiye. Aksi halde bozduğu düzelttiğinden çok fazla olur. 2. Başlarken niyete. Aksi halde sevap elde edemez. Nitekim Peygamber (S.A.V.) Efendimiz buyurdu ki: «Niyeti olmayana hiç bir ecir yoktur.» 3. Başladıktan sonra sabretmeye. Aksi halde hürmet edeceği yerde hürmetsizlik etmiş olur.. 4. îhlâsa... Amelini Allah a teslim ederken, onu yalnız O’nun rızâsı için yaptığını düşünecek. Aksi halde işlediği amel geri çevrilir de kendisinden kabul olunmaz.. Nitekim Cenâb-ı Peygamber (S.A.V.) Efendimiz kudsî hadîste buyurdular ki : «İhlâs (gösterişsiz amel) benim sırlarımdan bir sırdır ki onu kullarımdan sevdiğim kimsenin kalbine emanet olarak bırakırım.» “Allâh’ım! Sen’den muhabbetini, Sen’i sevenlerin muhabbetini ve Sen’in sevgine ulaştıracak sâlih ameller işlemeyi talep ediyoruz. Allâh’ım! Sen’in muhabbetini bize nefsimizden, âilemizden, malımızdan ve soğuk sudan daha sevgili kıl!” Allâh’ım! Bizi bağışla ve tevbemizi kabûl buyur! Çünkü Sen tevbeleri çok kabûl eden ve çok merhamet edensin. Amin.

Vor 16 Tage
Selma Erdogan
Selma Erdogan

Nazar islam da vardir sağ ayakla çıkmak sünnetir Allah c.c ise semadadır ellerimizi açarak dua etmemizin sebebi de budur araplarda dua yı bu şekilde yapiyolar "Gökte olanın sizi yere batırmayacağından emin mi oldunuz?o zaman yer birden sallanmağa başlar" Mülk16

Vor 16 Tage
tuuba mert
tuuba mert

Nazar islamiyette vardır nazar boncuğu batıl inançtır.. Ayrıca sağ ayakla girmek sünnettir..

Vor 16 Tage
R. N.10.
R. N.10.

Çok güzel yaa🧠🧠🧠

Vor 17 Tage
kralın kutusu
kralın kutusu

unca alimler birsey dememis senmi konusuyon simdi dini bilmeden konusamazsin oku okumus cahilsin

Vor 17 Tage
Zeynep Büşra Kılıç
Zeynep Büşra Kılıç

türklere barbar dedi bir bölümde

Vor 18 Tage
SEVILMEDIM Wolfteam
SEVILMEDIM Wolfteam

40 Inı Okutmak Kötü Birşey Değildir Bunu Bazı Türkler Değil Neredeyse Bütün Türkler Yapar Çoğu Yanlış Bilgilerden Oluşuyor Nazar Boncuğu İse Şeytan Gözüne Benzetilmektedir

Vor 18 Tage
Emre Acar
Emre Acar

Bizim Evde Tabağın İçerisinde Nazar Boncuğu Çizilmiş Bu Şamanist Davranışmıdır ?

Vor 18 Tage
Engin Özkan
Engin Özkan

Mevlid, İslam dininde vardır ve ibadet hükmü taşır. Sadece Süleyman Çelebi değil, bir çok insan, çok sayıda mevlid yazmıştır. Arapça çok mevlid vardır. Peygamber efendimize olan sevgi ve bağlılık ana temadır.

Vor 18 Tage
Mehmet Verep
Mehmet Verep

Yanlış bilgi iyi araştır

Vor 18 Tage
Rahib Cebrayilov
Rahib Cebrayilov

ben muslumanlari islamin salaklastirdigini dusunuyordum ama bunlar binlerce yildir salakmis aq

Vor 19 Tage
kadir
kadir

Mevlit okutmak kuranı melodiyle okumak değil Kuran'ın dışında Allah'ı ve Rasul'ünü öven kasideler ve şiirler okunması ile ölen kişiye Allahtan rahmet istemektir.Mevlitlerde kuran melodiyle değil tecvidiyle tilavetiyle okunur. sağ ayakla bir yere girmek ise sünnettir. Allah mekandan ve zamandan münezzehtir yani Allah yukarıdadır demek ne kadar yanlışsa her yerdedir demek de o kadar yanlıştır. Türbelerin ziyaret edilmesi mezarın sahibi olan şahsın hatırı için Allaha dua etmektir. Allah emeğini zayi etmesin Ruhi Çenet başarılarının devamını dilerim.

Vor 19 Tage
Sena
Sena

kadir bidatla yeniliği karıştırma. Ezanı mikrofonla okutmak dinle alakalı değildir. Mikrofonun dinle ne alakası var acaba? Saçmalamayın. Ayrıca tevhid ehli müslümanlara vahhabi demekten vazgeçin bu bir hakarettir. Son olarak bidatın iyisi kötüsü olmaz. Her bidat sapıklıktır kaynak sahihi Müslim. Siz Allahtan daha mı iyi düşünüyorsunuz da iyi bidatlar uydurup onlarla amel ediyorsunuz? Allah bunu düşünemez miydi? Allah hidayet versin size..

Vor 9 Tage
kadir
kadir

Vahabilerin yaptığı gibi ayetin tefsirine bakmazsan her yerdedir değil yukardadır demek bile normal gelir sana tabii ayrıca bidat iki çeşit iyi bidat ve kötü bidat mevlit okutulurken kuranı kerimi düzgün okutup hayrını hasenatını yaparsan sevabın olur mesela camilerde mikrofon kullanılması bile bidattır ama bu iki çeşitten biri olan iyi bidattır

Vor 9 Tage
Sena
Sena

Ayrıca mevlit okutmak bidattır dine sonradan girmiştir ve hiçbir şekilde hükmü yoktur.

Vor 9 Tage
Sena
Sena

Allah arşa istiva etmiştir Taha suresi 5. Ayet Allah nerededir sorusunun cevabı budur tek cevabı budur.

Vor 9 Tage
Yusuf Hp
Yusuf Hp

Allah sonumuzu hayır etsin

Vor 20 Tage
Buseirem Sahin
Buseirem Sahin

Ulan sesin bile guzel ve adimi video izlerken korkutuyor

Vor 20 Tage
Damla DAMLA
Damla DAMLA

Sag ayak ile girmek sünnetir. Bu samanizimle alakasi yok.

Vor 20 Tage
Engin Vural
Engin Vural

tamam da, şamanlar bizden almış olmasın bunları? çünkü bize has olan her şey şamanist davranışmış...

Vor 20 Tage
oyuncu 2003
oyuncu 2003

essalamu alaikum xeir bunlardan bi tahtaya vurmak ve bi de nazar boncugu takmak gunahdir lakin kina falan bize Peygamberlerimizden kalmadir

Vor 21 Tag
TR Halil Ardıç
TR Halil Ardıç

yeterince araştırma yapmadan hazırlanmış bir video. eksik ve yanlış bilgiler var.

Vor 21 Tag
TR Halil Ardıç
TR Halil Ardıç

ibrahim kayakıran %100 bildiğin konular yani ? :)

Vor 17 Tage
ibrahim kayakıran
ibrahim kayakıran

%90 doğru

Vor 17 Tage
İttihat
İttihat

Türklerin Arap dinine rağmen hala koruyabildiği öz gelenekleri diyelim

Vor 21 Tag
İttihat
İttihat

murat senyurt Kitabın Arapça, namazın Arapça, büyüklerin Arap büyükleri, gidip ibadet etmen gereken yer Arabistan ama Arap dini değil, sen kitabınada karşı çıkıyorsun “Anlayasınız diye biz onu Arapça bir Kur’an olarak indirdik.” YUSUF-2 Senlik birşey yok yani

Vor 21 Tag
murat senyurt
murat senyurt

din arapların deil din allahın sacmalama

Vor 21 Tag
SystemTurk
SystemTurk

Yalnız aga bi dk bi yerde kendinle çelişiyosun. Kur’an müzikler birleşmez diyosun orası tamam diğer yandan 1409-1410 da Süleyman Çelebi’nin şiirini müzikle okurlar diyosun. Buna da orda öyle demedim bunu dedim ya da onu kastetmedim bunu kastettim demiceksindir umarım. Bu arada hiç bi mevlitte Kur’an müzikle birleştirilmez varsa videoyu paylaş biz de yanlışı görelim aga. Diğer paylaşımların tamam doğru ama o kısmı olmamış

Vor 21 Tag
iremm Bilgili
iremm Bilgili

Çoğu şeyi sapıtma ruhi kısa bir araştırma yapıp tak diye insanların önüne sunuyorsun yarısı doğru yarısı yanlış bilgilerin

Vor 22 Tage
iremm Bilgili
iremm Bilgili

Nazar boncuğu tabiki batıl inanç ama nazar diye bir şey var

Vor 22 Tage
Rabia Yılmaz
Rabia Yılmaz

Teşekkür ederim ruhi çenet

Vor 22 Tage
Cihan Altay
Cihan Altay

TURKLERIN ASIL DINI SAMANIZIMDIR SUAN ARAPLARIN DININI SURDURUYORUZ

Vor 22 Tage
ĦÂИÇЄR VЄVØ
ĦÂИÇЄR VЄVØ

e bu saydıkların bizden önce mi yapılmışda biz niye yapmıyalım şamanizm öncesinden islamda vardı?

Vor 22 Tage
Ali Büyükçerçi
Ali Büyükçerçi

dini kaynaklarda nazarın hak olduğu yazıyor peygamber efendimizin hadisleri bile var buna dair

Vor 22 Tage
SEVGİ BAYAR
SEVGİ BAYAR

ALLAH ZAMAN VE MEKENDAN MUNEHZEHTIR.

Vor 24 Tage
Deniz Meral
Deniz Meral

Seni Viaportta Kurtköy Alaçatı muhallebecisinde otururken gördüm yani ablam görmüş ben BTS özel sayısına bakıyordum ama seni görmek isterdim abi

Vor 26 Tage
Furkan Işık
Furkan Işık

Allah her yerde degildir .Rabbimiz ilimi ve kudreti olarak her yerde ama zatı arşın ustundedir.kuranla sabittir

Vor 27 Tage
mustafa durmaz
mustafa durmaz

biri de demiyor ki saminstizim ne aminakoyum

Vor 27 Tage
KoyunlarıZikmeÇoğaltmaDerneği Koyisad
KoyunlarıZikmeÇoğaltmaDerneği Koyisad

Ne anlatıyon yaraam

Vor 27 Tage
Emirhan Taş
Emirhan Taş

Gece tırnak kesilmemesinin nedeni: peygamber efendimiz Hz. Muhammed (s.a.v)'in bir sebepten dolayı gece tırnağı kırıldığında tırnağını kesmeden sarıp sabah kesmesidir bu nedenle müslümanlar gece tırnak kesmez..😉

Vor 27 Tage
Hikmetullah Turgut
Hikmetullah Turgut

Allah teâlâ islamda her yerde değildir. Münezzehtir. Yukarda diyip inanan imandan çıkar küfre düşer.

Vor 28 Tage
Bir Şahis
Bir Şahis

1.6 daki göl ne kadar güzel.

Vor 28 Tage
Sema Heseneliyeva
Sema Heseneliyeva

Video harika.Ama onu demeliyim ki,Hz Muhammed Kurani-Kerimi Rehavi makamında okurdu.Nasıl müzik yoktu???

Vor 29 Tage
Gkhan Saglam
Gkhan Saglam

Bu video çok yanlış bi video olmuş

Vor Monat
musa AKÇİN
musa AKÇİN

Ama Allah razı olsun Ruhi

Vor Monat
musa AKÇİN
musa AKÇİN

İslama göre her yere sağ ayakla girmek daha hayırlıdır sadece tuvalet haric

Vor Monat
Yasin TR
Yasin TR

Abi Allah heryerdedir sözü İslamda yoktur. İslama göre Allah yaratılmamıştır varlığı sonsuzdur ve kendiliğindendir. Ama mekan veya zaman yaratılmıştır. Bu sebeple Allah mekanı ve zamanı yaratmadan önce de vardır. İslam inancında şu söz kullanılır. Allah mekandan ve zamandan münezzehtir. Yani nerede sorusuna cevap olarak verilebilecek hiçbir kelime Allah için kullanılamaz. Heryer, yukarısı, aşağısı vs...

Vor Monat
Sena
Sena

Yasin TR Taha suresi 5. Ayet; Allah arşa istiva etmiştir. Allah nerededir sorusunun cevabı da budur.

Vor 9 Tage
Free Falcon
Free Falcon

Türbeye gitmek bidatmış... ayıptır ya bukadar sallama!

Vor Monat
Hayri Karaman
Hayri Karaman

Bazı anlattığız şeyler mesela nazar değmesi islamla daha sonraki dönemlerde bağdaşaraktan islamdada varlığına hüküm verilmiştir yani tarihçe olarak türklerin nazar gibi adetleri şamanizme dayanmaktadır ama devamında islamlada bağdaşmaktadır.

Vor Monat
Yahya Erdoğan
Yahya Erdoğan

Müzik islamda zaten haramdır, köpek uluması hakkında seslerini duyduğunuz zaman şeytandan allaha sığının çünkü onlar sizin görmediklerinizi görür diye hadis vardır(ebu davud) ama uğursuzluk getirmesi tabi ki batıl inanç. Videonun çoğu doğru olmuş güzel ama bunun haricinde:allah (cc) gücüyle kudretiyle hakimiyetiyle şah damarımızdan daha yakındır(kaf 16), ama zatı bizim keyfiyetini bilmediğimiz bir göktedir yani dünya seması değil. İlkinin yanlış olduğunu zaten söylemişler.

Vor Monat
Sakine Yavuz
Sakine Yavuz

Yalnız sağ ayakla girmek sünnettir

Vor Monat
Emine Çiçekli
Emine Çiçekli

Nazar boncuğu diye bi şey yok ama nazar diye bi şey var. Bir kişi beğendiği bir şeyi Allahın yarattığını düşünmeden güzel derse nazar değiyor. Kaç kişi nazardan ölüyor hadislerle sabit.

Vor Monat
Yakup YILMAZ
Yakup YILMAZ

Eve sağ ayakla girme peygamberin sünneti diye biliyorum.

Vor Monat
Tong Yabgu
Tong Yabgu

125bin peygamber ? Kim saymış acaba? İsimleri nelerdir? Hangi kavme hangi peygamber gelmiş. İslam inancı Hz Adem ile dünyaya geldiyse, neden musevilikten önce hiç bir dine ait bir kutsal kitap yada ritüel yok kayıtlarda? 125bin peygamberin yarısına kitap indirilip kendisine hak din budur dense 62,5bin din ve kitap olması gerek. Hadi onları geçtim kayıtları olması gerek. Araplar ilk zamanlardan beridir hep putlara tapmışlardır, onun harici museviliğe kadar hiç bir dinin ve kitabın bahsi geçmez. Kutsal kitaplarda ise sadece incil ile kuran da mevzusu geçmektedir. Tevrat ve zebur, incil ve kurandan çok farklıdır. Hadi onu da geçelim değiştirilmiş olabilir dersiniz alıştık artık bu tür şeylere. Yazılı tarihte bilinen ilk din sümer dinidir. Fakat orada ne kutsal kitap vardır ne de peygamber, yazılı kayıtlarında kendi halklarından ne bir kimse başka dinle ortaya çıkıp isyan etmiştir ne de başka bir dinin varlığından bahsetmiştir. Yine aynı şekilde dönemin en ileri seviyede olan medeniyeti ve tarihte yazıyı ilk bulan kavim olan sümerlere neden peygamber inmemiştir? Hadi diyelim indi, kayıtlarada geçmediler neden bu tür dini vecibeler sadece arap yarımadasında oluyor, neden dünyanın başka bir yerinde bir peygambere veya bir kitaba rastlanılmıyor, Şu ana kadar yaşamış ölmüş milyarlarca insandan neden sadece 4 tanesi bunları iddia ediyor ve kendilerine kutsal kitap indiğini iddia ediyor? Bu 4 kişiden başka hiç mi bir kimse o mucizelere tanık olup müslüman yada herhangi bir kutsal kitap inmiş bir dini kabul etmemiş? Dünyada ki en ileri seviyede olan kavimler böyle şeylerin varlığından bir haber yaşamışlar yüzyıllarca taa ki Arapların yüz karası dolandırıcı aşağılık bir millet olan israiloğullarına kadar. 4 tarafları düşmanla çevrili, herkesi dolandırdıkları için tüm arap kavimler düşman olmuş onlara, ne yapsak ne etsekte kurtulsak demişler, parlak zekalı bi israiloğlu böyle bir bahane , hikaye , ve eski antik dinlerin etkisinde kalar basit bir roman efsane mit yazıyor ve bunun devamı geliyor. Aklı başında olan herkes biraz mantık ve sorgulama ile bunların bir efsane hikaye olduğunu anlar. Şöyle bir örnek vereyim, Hz.Muhammed'i çocukluktan beridir korumuş, kollamış, büyütmüş, beslemiş, nice ölümlerden kurtarmış, nice dertlerine deva olmuş ona sayısız iyilik yapmış ve davası adına herşeyini ortaya koyup gözünü kırpmadan onun yanında olmuş olan Ebu Talip son nefesinde atalarımın inancını terk edemem, ama senin inancına da saygı duyuyorum Muhammed dediği öz amcasını sırf kelime-i şahadet getirip müslüman olmadı diye, son nefesinde adeta lanetleyip o zaman cehennemliksin yanacaksın diyen birisi. Ben Tanrıya inanıyorum, bir yaratıcının varlığından şüphem yok, fakat ne kutsal ne de kutsal olmayan hiç bir dine inanmıyorum. Diyeceksiniz şimdi öyleyse senin Tanrın senden ibadet beklemiyor mu diye, cevabınıda vereyim, elbette ki bekliyor, fakat bi ayin, bir ritüel değil! Benim yarattıklarımı koru,sev onlara iyi davran hor kullanma diyor. Din adı altında tarihler boyunca ne canlar alındı ne canlar verildi, ne ormanlar yakılıp yıkıldı, ne tertemiz akarsular pislikten bataklık oldu, ne hayvanlar vahşice katledildi. Dünyanın en iyi insanı da olsan içinde kimseye karşı en ufak bir kötülükte olmasa, müslüman olmadığın için cehennemde yanacaksın asla ordan çıkamayacaksın. Fakat müslüman olduğun vakit, istediğin kötülüğü yap, eğer gerçekten pişmansan ve tevbe etmiş isen zamanında işlediğin suçların cezasını çekip cennete gireksin. Kalbinde hardal tanesi kadar imanı olanlar cennete girecektir denir. Daha o kadar çok şey var ki yazılacak, cilt cilt kitaplara bile sığmaz.!!!

Vor Monat
Kübra Asiltürk
Kübra Asiltürk

Allah’a mekan atfedilemez. O zamandan ve mekandan münezzehtir. ❣️

Vor Monat
batu07
batu07

Nazar kuran da geçiyo ama nazar boncuğu işe yaramıyor

Vor Monat
Zübeyr Şekercioğlu
Zübeyr Şekercioğlu

En önemlisi, ALLAH zamandan ve mekandan münezzehtir. ALLAH heryerdedir demek yanlış bir ifade. Ayrıca dua ederken elleri semaya açmak sünnettir ve haşa ALLAH yukarıdadır düşüncesiyle yapılmamaktadır. Devam edecek olsam bir sürü şey saymam gerekir. Saydıklarınızın bir bölümü gerçekten İslam ile alakası olmayan batıl şeyler. Ama bazılarının farklı şekillerde Hâdis i Şeriflerde kaynakları var. Biraz sap ile samanı karıştırmışsınız gibi gözüküyor. Tam olarak bilginiz olmadığı konularda, özellikle böyle önemli konularda, videolar hazırlamamanızı tavsiye ederim. Böylece insanları yanlış bilgilendirmemiş olursunuz.

Vor Monat
İbrahim Şimşek
İbrahim Şimşek

Nazar inanışı İslam Dini'nde vardır. Buna delil olarak Nazar ile alakalı bir ton Hadis-i Şerif ve Ayet de var. Kalem sûresinin son ayetinde de buna işaret var. Nazar boncuğu yok ama haklısınız.

Vor Monat
hh_illa edeb
hh_illa edeb

Çoğunda haklısınız lâkin sağ ayakla girmek sahih (sağlam) hadislerle sabittir. Araştırınız.

Vor Monat
Kıyamet Günü
Kıyamet Günü

Gece tırnak kesmemek Peygamber efendimiz söylemişti ama o zaman ışık olmadığı için insanlar etlerini kesmesin diye

Vor Monat
Magic Apple
Magic Apple

100% doğru

Vor Monat
Ayşe Taş
Ayşe Taş

Mevlüt okumakla şamanizim ne alaka

Vor Monat
Ayşe Taş
Ayşe Taş

İslama nazar inanış vardır efendimiz söylemiştir hadisde ve kuranda vardır

Vor Monat
Mehmet Sins
Mehmet Sins

Nazar batıl değildir Nazar Boncuğu Batıldır

Vor Monat
Owl Single
Owl Single

murat senyurt yanlış biliyorsun islam inanışında nazar var ama nazar boncuğu yok

Vor 14 Tage
Kadir Eker
Kadir Eker

Videonun altında ruhinin bir yorumu var bakmanı isterim

Vor 16 Tage
murat senyurt
murat senyurt

nazar edmek batılın ta kendisi dir nasr bakmaktır beni nazar eddi demek beni gözledi manassındadır hurafelerden sıyrılın artık

Vor 21 Tag
eğlence kraliçesi
eğlence kraliçesi

Sağ ayak dışında hepsinin şaman adeti olduğunu düşünüyordum veya biliyordum. Fakat sağ ayak ile ilgili biraz daha araştırma yapmanızı ve bizi bilgilendirmenizi rica ediyorum. Teşekkürler.

Vor Monat

Nächstes Video