iconic vines that cured my anxiety

  • Am Vor 2 years

    thatmemekidthatmemekid

    Dauer: 11:04

    iconic vines that cured my anxiety

thatmemekid
thatmemekid

I wasn’t expecting this to get this many views lol but I’d like to continue to grow my channel. What kind of videos do you guys want to see?

Vor 2 Monate
Orlando Saiz シ
Orlando Saiz シ

wig snatched ay yo

Vor 5 Tage
#PianoPuppy
#PianoPuppy

More memes and vines!!

Vor 6 Tage
Aquamarine Mystique
Aquamarine Mystique

"Watch People Die Inside", but like, not _too_ dead, if you catch my drift.

Vor 8 Tage
Crazydude Ryan
Crazydude Ryan

Lil kid memes

Vor 11 Tage
Miranda K
Miranda K

Memes please

Vor 13 Tage
Barbie's Heels
Barbie's Heels

"I'm not at the beach..this is the bAtHtUb?!"

Vor 44 Minuten
Melany Gallegos
Melany Gallegos

Mcfallen i am sorry i have mcfallen 😂😂😂😂

Vor 52 Minuten
Florida Shores
Florida Shores

I truly miss Vine

Vor 2 Stunden
Roxy Cook
Roxy Cook

This is funny

Vor 3 Stunden
aline c
aline c

1:39 look americans mocking people that don't know geography when they still think America's not a continent haha funny

Vor 3 Stunden
Tedo San
Tedo San

Some of these actually GAVE me anxiety but otherwise, this did the track.

Vor 4 Stunden
Still Chill Earthworm Sally
Still Chill Earthworm Sally

GOsh

Vor 5 Stunden
Twizler
Twizler

7:50 can someone translate?

Vor 6 Stunden
Lauren Elise
Lauren Elise

I love that my mind immediately thinks of Jenna Marbles and Julian using these. 💜

Vor 7 Stunden
Bob England
Bob England

IQ level -1

Vor 7 Stunden
Springy_8tae
Springy_8tae

I am cHONfffffewwwshiON

Vor 8 Stunden
Steven Smith
Steven Smith

Tik tok ain’t got shit on vine

Vor 9 Stunden
Shaylani Orwudeva
Shaylani Orwudeva

the rick ross one, got me good

Vor 11 Stunden
Alejandro Aguillon
Alejandro Aguillon

It is Wednesday my dudes

Vor 13 Stunden
Stella S.
Stella S.

I love you too burned chicken nugget

Vor 14 Stunden
Nour Rami
Nour Rami

'So i am confusin'

Vor 14 Stunden
Nour Rami
Nour Rami

Eggsblane

Vor 14 Stunden
mia
mia

4:09 the hot tub bros were prepared for covid

Vor 15 Stunden
mojo
mojo

Watching this just confirmed to me that aliens should invade us. 🛸👽

Vor 20 Stunden
Ty Krueger
Ty Krueger

Dolphins

Vor 23 Stunden
Dragon Balls
Dragon Balls

I don’t give a hoot

Vor Tag
Neo Acoustix
Neo Acoustix

Ok,if Lisa Ann says its a beach,its a beach. 0:46

Vor Tag
Piano Dayz
Piano Dayz

7:47 Mom: does it feel good? Kid: A

Vor Tag
Julieta
Julieta

1:27 wtf america is a continent, not a country. Why does it appear that America is the United States?

Vor Tag
Rosie Mcbrine
Rosie Mcbrine

lol thst hillsry meme was hillarious

Vor Tag
TheRealThanos
TheRealThanos

"wait oh yes wait a minute mr post man yaaaaaaah"

Vor Tag
VALLEY
VALLEY

fishy little fishy is the only vine i actually saw on vine

Vor Tag
Bayek
Bayek

I love Vines because it's just 7 seconds and straight to the punchline

Vor Tag
Lola R-G.C.
Lola R-G.C.

4:09 it sounded like the Louis Tomlinson song - "We made it" the fook, why am I so obsessed?

Vor Tag
Peak Bruh
Peak Bruh

R.I.P MrPostMan

Vor Tag
Alex Charles
Alex Charles

2010's was the best decade

Vor Tag
Aryanna Hechavarria
Aryanna Hechavarria

"This is not the beach, this is a bathtub

Vor Tag
humixmusic4lyf
humixmusic4lyf

8:59 - gets me very time xD

Vor Tag
Destinyyy Omgg
Destinyyy Omgg

The caption 😩

Vor Tag
BeaT Smile
BeaT Smile

Thank you

Vor Tag
P3lic4n
P3lic4n

whats the name of that kid in the last vine? i know him somehow

Vor Tag
Blind man In the Wired
Blind man In the Wired

8:40 whats the song

Vor Tag
Danitiger pt
Danitiger pt

vat19

Vor Tag
Kyle Hampton
Kyle Hampton

T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-T-TARRRRGGGEEEEEEEETTT!!!!!

Vor Tag
陳家明
陳家明

harrystyles

Vor Tag
RandC Studios
RandC Studios

A lot of tasty rare vines here

Vor Tag
ah excuji meee
ah excuji meee

*She yeeted that milk faster than your wifi*

Vor Tag
ah excuji meee
ah excuji meee

*This is not a mickey mouse program* *dead*

Vor Tag
Virginia Melo
Virginia Melo

Yes

Vor Tag
Peter Phooko
Peter Phooko

You should change the title,that’s not how anxiety works

Vor Tag
R0n1nK
R0n1nK

4:33 actually no, you are not allowed to sneeze

Vor Tag
Daniella Vasquez
Daniella Vasquez

7:30😭😭😭😭

Vor Tag
fearfall ps
fearfall ps

6:35 did y'all know he actually became a us army soldier

Vor Tag
Snow Black Queen
Snow Black Queen

It's not like is something to be proud of...

Vor 7 Stunden
derrick ross
derrick ross

What happened to us, where are we 2020?? I’m so lost 🤔

Vor Tag
Ana Chavez
Ana Chavez

Man, 9:28 took me all the way to college lol 😂 I hope that guys is doing well. Such a hero for human empowerment.

Vor Tag
spazz
spazz

7:00 oh my god I was trying to find this forever

Vor Tag
Erica Danells
Erica Danells

I've never seen the "thanks, Obama" vine and I'm loosing it

Vor Tag
Destiny’s Minion
Destiny’s Minion

This made me so happy

Vor Tag
Tran Kitty
Tran Kitty

verry good

Vor Tag
drlk drlc
drlk drlc

anxiety fvching whooooooo gzscrsg ahahahahhahah

Vor Tag
Robot Zombie
Robot Zombie

So did the boy became a soldier?😞

Vor 2 Tage
thatmemekid
thatmemekid

Ye he actually did my man

Vor Tag
Imagine Mia7
Imagine Mia7

I can't believe this hasn't got 10 mil views yet I SEE THIS VID EVERYWHERE

Vor 2 Tage
Neva Schoettker
Neva Schoettker

just try not to laugh

Vor 2 Tage
Byron Mayhan
Byron Mayhan

this shit made me remember happy times

Vor 2 Tage
Mari a
Mari a

*aMerIcA iS gReAt bEaCuSe aMerIcA iS gOoD* America: (;ŏ﹏ŏ)

Vor 2 Tage
Rodrigo Montero Míguez
Rodrigo Montero Míguez

Reject tiktok, embrace vine

Vor 2 Tage
Joshua Villanueva
Joshua Villanueva

0:46, shoutout to this guy Josh Broome for quitting that industry and giving his life to God!

Vor 2 Tage
Breez'e Edits
Breez'e Edits

I forgot how cringy all of these were

Vor 2 Tage
Alejandro V. Quiroz
Alejandro V. Quiroz

6:09

Vor 2 Tage
Lucas Bullz
Lucas Bullz

4:02 This will forever be one of the greatest videos to surface the internet

Vor 2 Tage
Lucas Bullz
Lucas Bullz

1:06 When she said *"Whgela Bhgela Plhehf"* I felt that

Vor 2 Tage
glowypariis
glowypariis

0:42 omg is this Anna Kendrick?!

Vor 2 Tage
Cortsss
Cortsss

chipotle worker : what else me: 5:02

Vor 2 Tage
Craig Pittuck
Craig Pittuck

Let’s go to the beach beach let’s go away.............................niji manaj

Vor 2 Tage
TheMsjohn99
TheMsjohn99

Wait what? That obama video is legit. Lol I miss him

Vor 2 Tage
sinking sunshine
sinking sunshine

You know what I'm about to say it 😤 I dont care that you broke your elbow

Vor 2 Tage
Rajeya
Rajeya

1:35 good call foreign lady. I thought the same thing as a kid.

Vor 2 Tage
Taksheel Pedapudi
Taksheel Pedapudi

can u tell me the meme and song for 8:21

Vor 2 Tage
Giuseppe Totolo
Giuseppe Totolo

BELT

Vor 2 Tage
Crypticexpert
Crypticexpert

2:36 Holy... that's a skill for the future

Vor 2 Tage
gantamtua nguyengantam VLog
gantamtua nguyengantam VLog

1st amendment audit

Vor 2 Tage
Gage Johnson
Gage Johnson

Back when life was good 😭

Vor 2 Tage
Luis Bazan
Luis Bazan

That freestyle teacher getting down tho

Vor 2 Tage
XXITHAT-VIBEIXX
XXITHAT-VIBEIXX

I like how I choose to play this on my tv at high volume at 2:50 am and most of these are loud asl 😭😂

Vor 2 Tage
Sooubway Boi
Sooubway Boi

I like that laugh 1:50

Vor 2 Tage
Mom
Mom

Tik tok will never compare 😔

Vor 3 Tage
Podcast About List
Podcast About List

omg they were roommates lol

Vor 3 Tage
Podcast About List
Podcast About List

love this

Vor 3 Tage
Kyra Bybee
Kyra Bybee

“The taste of her Iridocyclitis”🤣🤣🤣

Vor 3 Tage
FryeKitFox
FryeKitFox

God these never stop being funny.

Vor 3 Tage
Sayyed xD
Sayyed xD

4:36 what’s the name of this song?

Vor 3 Tage
THE REAL ONI
THE REAL ONI

I look like a burnt chicken nugget irl

Vor 3 Tage
Ahmad Moody
Ahmad Moody

tHaT wAs LeGiTnEsS

Vor 3 Tage
F J X
F J X

This is why I’m glad vine is dead and buried where it belongs

Vor 3 Tage
Giovi Alv
Giovi Alv

6:03 she actually got famous

Vor 3 Tage
jae_is_gr8 Yt
jae_is_gr8 Yt

8:30 that shit was funny 🤣🤣🤣

Vor 3 Tage
SKAT3X
SKAT3X

Awww I have to restart my potatoes

Vor 3 Tage
babybluex
babybluex

This is the greatest compilation ever!.

Vor 3 Tage
Olivia Gonzalez
Olivia Gonzalez

169k likes

Vor 3 Tage
the creepy doll under your bed
the creepy doll under your bed

When do you know that you are in a serious stage of anxiety? When you watch memes to cure it

Vor 3 Tage
Ashley valentine
Ashley valentine

4:30 lol this is 2020 when someone sneezes in public

Vor 3 Tage
Riya patil
Riya patil

This really cured my anxiety.

Vor 3 Tage
Riya patil
Riya patil

2 mins in and i am already lmao🤣🤣🤣🤣

Vor 3 Tage
C-reesh Shreesh
C-reesh Shreesh

2:25 that was legitness 😁

Vor 3 Tage
Nura is a potato
Nura is a potato

I'm still confused on how you spill lipstick-

Vor 3 Tage

Nächstes Video

vines that toast my buns

27:54

vines that toast my buns

Maggie McMahon

Aufrufe 2 900 000

tik toks that exude chaotic energy

11:01

memes to watch when you're bored

15:44

memes to watch when you're bored

Memecorp

Aufrufe 637 000

Videos Saved On My Phone With No Context

09:28

iconic vines in honor of mr postman death

10:37

memes that will erase your pain

13:39

memes that will erase your pain

NEAT

Aufrufe 3 000 000

ONLY IN SCHOOL

10:59

ONLY IN SCHOOL

About That Tho

Aufrufe 13 000 000

UNUSUAL MEMES COMPILATION V53

07:30

UNUSUAL MEMES COMPILATION V53

UnusualVideos

Aufrufe 5 000 000

Vines that are almost forgotten

09:43

Vines that are almost forgotten

Miya Jade

Aufrufe 28 000 000

Random videos saved on my phone i watch at 2am

13:55

Tik Toks That Vine Would Allow To Exist

13:13