iconic vines that changed the world

  • Am Vor 2 years

    fr0zenintimeeefr0zenintimeee

    Dauer: 09:46

    like & subscribe xo

    cashapp: $fr0zenintimeee

    insta: instagram.com/fr0zenintimeee
    twitter: twitter.com/fr0zentweets

Ilias
Ilias

Vines are pathetic. Jesus christ, didn´t even smirked once.

Vor Stunde
Chief Milton - LSPD
Chief Milton - LSPD

If any kid comments: "tHeSE aRe SOmE CoOl TIkTokS" please tell me, I will throw them into a volcano.

Vor 2 Stunden
Timothy Cortez
Timothy Cortez

4:21

Vor 3 Stunden
Jake Crane
Jake Crane

0:32 yeah bruh I’m sure this iconic vine changed the world

Vor 4 Stunden
elizabeth mourey
elizabeth mourey

deez nuts..ha..got em

Vor 6 Stunden
extra5xdip
extra5xdip

where are the shiloh dynasty clips?

Vor 8 Stunden
Jonathan
Jonathan

What's up with the singing vines 4:34? I never recall seeing those. I don't even know they're on this list to begin with.

Vor 12 Stunden
Jonathan
Jonathan

vine >>>>>>>> tik tok

Vor 12 Stunden
Tomás Jara
Tomás Jara

4:58🤣

Vor 15 Stunden
Ashley Williams
Ashley Williams

If i was the little girls parents that said eat my ass because your no better than me, I would be SO PROUD

Vor 16 Stunden
Ashley Williams
Ashley Williams

The hi welcome to chilies will forever be my favorite vine. Man killed it lmao

Vor 16 Stunden
Bridget Moynahan
Bridget Moynahan

i am very disappointed these are NOT the OG vines🥵

Vor 19 Stunden
StateFarmKidYT
StateFarmKidYT

I remember 3:32

Vor 22 Stunden
Nab
Nab

C.est la danse des canards yeahhh y’a la musique

Vor 23 Stunden
One More Cor
One More Cor

0:45 I...... i dont even know

Vor 23 Stunden
Daniel Reid
Daniel Reid

😆 lol

Vor Tag
Abdumalik Haitov
Abdumalik Haitov

H

Vor Tag
Nannette Ralphs
Nannette Ralphs

The peanut butter child with the confident, gutteral noise of affirmation is me

Vor Tag
Bo Cain
Bo Cain

saw vines that changed the world. got excited. clicked video. saw jacob sartorious 3 minutes in. disliked. left this comment. hung myself.

Vor Tag
lil nah
lil nah

0:51 I swear that’s dc

Vor Tag
Reghardt Van Der Walt
Reghardt Van Der Walt

All these people old now😭

Vor Tag
Zer0
Zer0

not funny didnt laugh

Vor Tag
Dinu Cosmin
Dinu Cosmin

3:32 wrong,I can still see u

Vor Tag
EaZy_ GoDz
EaZy_ GoDz

Rip postman

Vor 2 Tage
Flying elephant
Flying elephant

hi im depressed and came here 3rd time in a month dont mind me

Vor 2 Tage
brille
brille

0:26

Vor 2 Tage
Magnus Og Ola Playz
Magnus Og Ola Playz

Where tf is LSTER????

Vor 2 Tage
EVOIIIGSR
EVOIIIGSR

That days content is better than todays

Vor 2 Tage
probably not a jedi
probably not a jedi

mentally i’m here

Vor 2 Tage
Strawberry Blubblegum
Strawberry Blubblegum

You can tell which ones went viral cuz they were actually funny and which one went viral because of fan girls 😐

Vor 2 Tage
EpicGaming
EpicGaming

2:16 made me cry

Vor 2 Tage
ZayTheRat
ZayTheRat

The people who disliked this vid never had a Chiled hood😭

Vor 2 Tage
YT_HUNTERZ
YT_HUNTERZ

Dude he was a internet sensation 4 years ago Like we are getting fucking old 3:26

Vor 2 Tage
James Anderson
James Anderson

None of these changed the world.

Vor 2 Tage
Harshvardhan Jha
Harshvardhan Jha

Here to pay respects

Vor 2 Tage
Ca_ Bauer06
Ca_ Bauer06

Some of theses aren’t the ogs

Vor 2 Tage
thediamondgamer a lot of video
thediamondgamer a lot of video

welcome to america has weird talent????

Vor 2 Tage
Maya Nassar
Maya Nassar

4:29 now this is love ❤️😂

Vor 2 Tage
Maya Nassar
Maya Nassar

*i’M iN mE mUmS cAr* *ᗷᖇOOᗰ ᗷᖇOOᗰ!* *𝙶𝚎𝚃 𝚘𝚄𝚝 𝙼𝚎 𝙲𝚊𝚁* *ȃ̈w̑̈w̑̈w̑̈*

Vor 2 Tage
Maya Nassar
Maya Nassar

This is what my made personality 😹

Vor 2 Tage
Tommy Missus
Tommy Missus

This should be considered an educational video.

Vor 3 Tage
Set a total drama island line
Set a total drama island line

It’s just the same vines over again

Vor 3 Tage
L.V
L.V

Meh

Vor 3 Tage
『ITZ_FAZE_XxX』
『ITZ_FAZE_XxX』

This is just refreshing

Vor 3 Tage
Mweela Majata
Mweela Majata

"Lebron James"

Vor 3 Tage
Amber Marie
Amber Marie

Rare vines

Vor 3 Tage
Trevon Xl
Trevon Xl

6:15

Vor 3 Tage
pizly
pizly

1:18 omg song?????

Vor 3 Tage
김현정
김현정

pizly 😊

Vor 2 Tage
pizly
pizly

@김현정 omg i lov u

Vor 3 Tage
김현정
김현정

https://youtu.be/hGCSD6AHv5U

Vor 3 Tage
Raven Kun
Raven Kun

Why

Vor 3 Tage
Da'Karri Lindsey
Da'Karri Lindsey

The first one hit hard

Vor 3 Tage
Crystal Odiri
Crystal Odiri

Omg the Road Work ahead brought me back. Kids came to school with that as a costume. And Drew Gooden is on youtube!

Vor 3 Tage
HUDcats
HUDcats

Vine: change da world my final message

Vor 3 Tage
Crystal Odiri
Crystal Odiri

Skipped over Sh'tty Dogson faster then Paris could say that's hot.

Vor 3 Tage
Crystal Odiri
Crystal Odiri

Love the guy at 0:51 the absolute most and vine seemed to be less problematic then tiktok

Vor 3 Tage
S4rn97
S4rn97

I miss vine😔

Vor 3 Tage
Marcelloe
Marcelloe

This is so old

Vor 4 Tage
Sadie Derrig
Sadie Derrig

0:57 My fairy godmother

Vor 4 Tage
Jasper
Jasper

Mostly good but wtf are the cringy ass singing ones doing in there

Vor 4 Tage
slomo songs
slomo songs

Mum] If you don't dance you will go to uncle's house Me] 0:01 Mum] Brush my hair me] 0:06 my crush] I like you Me] 0:52

Vor 4 Tage
GalaxyWolf 24
GalaxyWolf 24

I DIDNT GET NO SLEEP CUZ OF YALL, YALL NOT GON GET NO SLEEP CUZ A ME

Vor 4 Tage
Sad and Depressed
Sad and Depressed

i miss the kid who always says Lebrom James Lebron James :(

Vor 4 Tage
Studded Uploads
Studded Uploads

Rip

Vor 4 Tage
Studded Uploads
Studded Uploads

We’re is Mr poastman

Vor 4 Tage
Parsogross
Parsogross

The good days of the internet

Vor 4 Tage
COVID _20
COVID _20

No matter how hard TikTok tries vine will always be on top

Vor 4 Tage
Astrellia X
Astrellia X

So much corona 😧🥴

Vor 4 Tage
Shahd E
Shahd E

this video feels like ✨home ✨

Vor 4 Tage
Shahd E
Shahd E

the people in this video are actual legends

Vor 4 Tage
the running man
the running man

5:20 hands down best vine ever

Vor 5 Tage
Floofyrooxy -
Floofyrooxy -

No one: The horse girl in your class: 7:29

Vor 5 Tage
Berrak Kırbaç
Berrak Kırbaç

9:14 I love this kid

Vor 5 Tage
JBderEchte YT
JBderEchte YT

0:51 does anyone know what that vine is called

Vor 5 Tage
Caitlyn Burke
Caitlyn Burke

What a time

Vor 5 Tage
Mubaraka
Mubaraka

What's this called 03:20

Vor 5 Tage
Gacha fam
Gacha fam

😆

Vor 5 Tage
Fyack
Fyack

Damn these vines gave me some serious bo2 nostalgia/vibes

Vor 5 Tage
Nasim Scream
Nasim Scream

Which one was y’all favorite (reply with the time)?

Vor 5 Tage
God's Child
God's Child

Why is this all copyrighted? Why the memes are goddamn copyrighted

Vor 5 Tage
gRaCe_ D
gRaCe_ D

Good times :..)

Vor 5 Tage
Sreenand MS
Sreenand MS

what is that song in the first vine?

Vor 5 Tage
Sreenand MS
Sreenand MS

@Frances Campbell thanks man

Vor 5 Tage
Frances Campbell
Frances Campbell

heart and soul

Vor 5 Tage
Alex Schmitz
Alex Schmitz

My bad it is 19 seconds later

Vor 5 Tage
Alex Schmitz
Alex Schmitz

8:00 the most quoted vine by me and the boys

Vor 5 Tage
Expired Milk
Expired Milk

It brings a tear to my eye :’(

Vor 5 Tage
Lachs - Nacken
Lachs - Nacken

0:18 Cuties in a nutshell

Vor 5 Tage
doggieシ
doggieシ

RIP vine

Vor 5 Tage
JJ JJ
JJ JJ

LOOOK AT THIS GRAPH | / | / |/ -------------

Vor 5 Tage
Gacha fam
Gacha fam

The world was way lifly when vine was here

Vor 6 Tage
sda das
sda das

funniest minecraft memes ever https://www.youtube.com/watch?v=5zNMokUw2lk&t=2s

Vor 6 Tage
SafSnake YT
SafSnake YT

perfect, now i just need to load up mc 1.6.4, go on my old world and im bacc in 2013(kinda)

Vor 6 Tage
Spreading Chaos
Spreading Chaos

Captions r gr8

Vor 6 Tage
秘Zhen
秘Zhen

This beat box is so ØP 7:16

Vor 6 Tage
{•v• }
{•v• }

When I get in trouble: Nobody: My mom: 2:31

Vor 6 Tage
Sugar rush
Sugar rush

"Don't F*CK WITH ME I GOT THE POWER OF *GOD* AND. *ANIME* ON MY SIDE HAAAAAAAA"

Vor 6 Tage
Lily
Lily

Don’t you miss when there was no drama and no covid 😭

Vor 6 Tage
Clashwithratul
Clashwithratul

5:26 me when I get the last chicken wing

Vor 6 Tage
Clashwithratul
Clashwithratul

I think we can all agree that these were the good times I would always love waking up and looking at the funny vines and now it’s always tiktok dances I loved life then I think we can all agree that we did

Vor 6 Tage
Annelise Nardes
Annelise Nardes

Why you alaways lieing mmm omg

Vor 6 Tage
Ashley Aldeguer
Ashley Aldeguer

Put your hands up if you brother is “blackmailing “you because you watched that one Jessica vine🖐🤚

Vor 6 Tage
gachalife 97
gachalife 97

Nice

Vor 6 Tage
Gacha fam
Gacha fam

Freeesh A vacado

Vor 6 Tage

Nächstes Video

vines that toast my buns

27:54

vines that toast my buns

Maggie McMahon

Aufrufe 2 800 000

tik toks that smell like vines

13:40

tik toks that smell like vines

Papa CRINGE

Aufrufe 801 000

iconic vines in honor of mr postman death

10:37

some vines i think about a lot

06:25

some vines i think about a lot

Elizabeth Jane

Aufrufe 11 000 000

All My Favorite Vines [CLEAN]

08:06

All My Favorite Vines [CLEAN]

Ellie Smith

Aufrufe 11 000 000

memes that i found at 3AM

15:44

memes that i found at 3AM

Memecorp

Aufrufe 4 500 000

iconic vines that cured my anxiety

11:05

iconic vines that cured my anxiety

thatmemekid

Aufrufe 5 700 000

just some great vines (RIP vine) pt. 2

12:10

just some great vines (RIP vine) pt. 2

xThemreaperx

Aufrufe 16 000 000