How To Kiss Girls Using Instagram!

  • Am Vor 4 years

    VitalyzdTvVitalyzdTv

    Dauer: 4:56

    VILLAIN HATS LIMITED EDITION!!! GET THEM NOW!! - www.crowdmade.com/c/villain/
    PREVIOUS VIDEO- de-film.com/v-video-4R27wVIz5mI.html
    DAILY VIDEOS - de-film.com/v-video-FGSUbWkFYUI.html
    SNAPCHAT-Vitalyzdtv
    TWITTER- twitter.com/#!/Vitalyzdtv
    INSTAGRAM-Vitalyzdtv
    FACEBOOK: facebook.com/Vitalyzdtv
    Official Merchandise:
    www.vitalyzdtvstore.com
    Send me some personal love here :)
    P.O Box 7937 Beverly Hills, CA 90212
    THANKS FOR SUBSCRIBING AND ALL THE THUMBS UP!!

Gustavo RM
Gustavo RM

2:50 I loved her reaction 😂

Vor Tag
ammen varkey
ammen varkey

4:35

Vor 8 Tage
eskere 777
eskere 777

😂😂😂😂

Vor 19 Tage
Alex Walsh
Alex Walsh

What about Kinsey bro???????

Vor 19 Tage
Dev0 Demon
Dev0 Demon

Nobody : Vitally : " I can blow you." "Not literally, but mentally." 😂🐐

Vor 22 Tage
Vin Priananda
Vin Priananda

Wong kok kawinan , dancok goblok

Vor 22 Tage
Иван Данилов
Иван Данилов

Подстава.

Vor 24 Tage
ペリーカモノハシ
ペリーカモノハシ

ぜんぎでくさ

Vor 24 Tage
lazan arndt
lazan arndt

These guys are cheating They should not be on youtube!

Vor 29 Tage
Wahyudi Kiat
Wahyudi Kiat

Ya Allah bikiapa kita so nonton film

Vor Monat
Wahyudi Kiat
Wahyudi Kiat

Ya Allah bikiapa kita so nonton film

Vor Monat
Amanual Hail
Amanual Hail

😂😂😂

Vor Monat
darthmozzie
darthmozzie

Oh wow vitally! Your so hard man! 😸👍👈

Vor Monat
Toshesh Daulta
Toshesh Daulta

We should all just give this guy his twist randomly if we ever spot him in the street. Maybe we can slap the stupid out of him.

Vor Monat
boi the king
boi the king

lol

Vor Monat
Anton Christensen
Anton Christensen

Every girl thinking this guy is a fucking stalker

Vor Monat
Courage the Cowardly Dog
Courage the Cowardly Dog

vitaly: “can you clap your hands?” she: immediately claps her hands me: I want his power now!!!

Vor Monat
Buggy Star
Buggy Star

2:01 she was the best. So smashable lol

Vor Monat
George Boi
George Boi

20,300? Anyone else pick up on that

Vor Monat
CJ
CJ

Really nigga =_=

Vor Monat
Gerardo Duran
Gerardo Duran

what's their Instagram?

Vor Monat
Fissy Pereira
Fissy Pereira

это так сумасшедший чувак

Vor Monat
Yusuf 1000
Yusuf 1000

You have to do this with AirPods

Vor Monat
IPTV IPTV
IPTV IPTV

all rubbish

Vor Monat
Shaxzod Khamrakulov
Shaxzod Khamrakulov

😂😂😂

Vor Monat
MakeSh00t
MakeSh00t

1223 f.ckers... only whores like in europe.

Vor Monat
KickGamer
KickGamer

so did you get some pu**y?

Vor 2 Monate
Xay_god
Xay_god

Do this with air pods

Vor 2 Monate
Hjeje Ejhej
Hjeje Ejhej

Lol

Vor 2 Monate
Sonu666
Sonu666

good shit homie

Vor 2 Monate
Fouinthir
Fouinthir

go skip that sugar mommy

Vor 2 Monate
SP FromNY914
SP FromNY914

TENILLE IS🔥should’ve got her number

Vor 2 Monate
SP FromNY914
SP FromNY914

The girl with the brown hair HOT ISH. Anyways how could they not tell with his damn earphones lmao

Vor 2 Monate
Michael Lefebvre
Michael Lefebvre

take it easy man you might get mono or a disease someday i know there friends but having that camra that close is kinda obvious

Vor 2 Monate
Medali Missaoui
Medali Missaoui

It's a shame that you didn't manage to kiss that hot tall girl

Vor 2 Monate
Abdel raouf shawki
Abdel raouf shawki

https://youtu.be/eLsQHwbP3R4

Vor 2 Monate
ml gamer
ml gamer

It so easy 😂😂😂😂

Vor 2 Monate
Hillson Holly
Hillson Holly

Idiots

Vor 2 Monate
Ricky Fang
Ricky Fang

Thanks my lord i Will try at my country

Vor 2 Monate
Arthur Morgan
Arthur Morgan

Why are these girls agreeing...and what's weird bro I feel these are just actresses there's no way they can just accept if his mom watches this he gonna be ded

Vor 2 Monate
Arthur Morgan
Arthur Morgan

You know the real answer is getting actresses :/

Vor 2 Monate
Abdullah Mughal
Abdullah Mughal

I wanna kiss these girls too

Vor 3 Monate
walter
walter

I was 10,000,000th View

Vor 3 Monate
MJfooD365 Majohn Jamos
MJfooD365 Majohn Jamos

Like

Vor 3 Monate
Asim Elahi
Asim Elahi

Hi All

Vor 3 Monate
chou soibam
chou soibam

girl is dumb as hell.... don't even see the damn headphones... 4 crying out loud 😂😂😂 stupid girl

Vor 3 Monate
KML BAHL
KML BAHL

Bhai tu bahut harami ho😂😂😂

Vor 3 Monate
Thomas Shelby
Thomas Shelby

AirPods Pro season boys

Vor 3 Monate
The Fonz
The Fonz

To me this is a complete mystery. Vitaly looks like complete shit with that nose, face etc. but these girls still go for it. Women don't seem to care about looks at all. Is he just asking desperate women?

Vor 3 Monate
Patrick Bailey
Patrick Bailey

I would fuck the shit out of the girl with 373 followers I would fucking fuck her hella hard

Vor 3 Monate
Ankur Soni
Ankur Soni

Back when Vitaly was entertaining

Vor 3 Monate
Jarvis Matt
Jarvis Matt

A motherfaker LOL 😂😂😂🤣🤣🤣

Vor 3 Monate
bisha 97
bisha 97

Wtf you are smart bro

Vor 3 Monate
Sharath Sharath
Sharath Sharath

You come India and you tell this to girl and you in hospital

Vor 3 Monate
Amit Kumar
Amit Kumar

chicks are stupid.

Vor 3 Monate
الورده الحمراء
الورده الحمراء

شعدك هنا 🙄😂

Vor 3 Monate
mohd hafizi
mohd hafizi

Still watching this video... Time so fast... 2019 october 👍👍👍

Vor 4 Monate
Chronade NALLYWAYS
Chronade NALLYWAYS

Oh man. These kisses. 💋

Vor 4 Monate
Chronade NALLYWAYS
Chronade NALLYWAYS

Oh wow. What a kiss. 💋

Vor 4 Monate
Raouf alizada
Raouf alizada

i like that girl 373 followers😍

Vor 4 Monate

Nächstes Video

How XANTARES Really Plays CS:GO 2

3:05

How XANTARES Really Plays CS:GO 2

SuperstituM

Aufrufe 469

Sam Smith - How Do You Sleep? (Official Video)

3:49

How Far Can You SPLIT CHALLENGE!

18:13

How Far Can You SPLIT CHALLENGE!

Dobre Brothers

Aufrufe 1

Auli'i Cravalho - How Far I'll Go

2:36

Auli'i Cravalho - How Far I'll Go

DisneyMusicVEVO

Aufrufe 727

BIALAS & LANEK - HOW

3:09

BIALAS & LANEK - HOW

SBM Label

Aufrufe 11

How it Feels to Catch the Coronavirus

2:03

How it Feels to Catch the Coronavirus

Bloomberg Markets and Finance

Aufrufe 625