Her Yerde Sen 22. Bölüm

  • Am Vor 7 Monate

    Her Yerde SenHer Yerde Sen

    Dauer: 2:25:51

    Eylül’ün evindeki karşılaşma yüzünden herkes Burak’a tepkilidir. Demir, artık Selin’le aralarındaki problemleri tamamen çözmek için radikal bir karar alır, yeni kurallar koyar. Selin bu yeni kurallara uymamak için, Demir ise uymasını sağlamak için elinden geleni yapacaktır. Şirkette işler yoluna girerken Artemim’i başka bir tehlike beklemektedir.
    Her Yerde Sen yeni bölümüyle Cumartesi 20.00'de FOX'ta!
    FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Her Yerde Sen: www.fox.com.tr/Her-Yerde-Sen
    Her Yerde Sen’e abone olmak için: bit.ly/2x9YGBO
    FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye

    Adına ister kader deyin ister hayat, başınıza gelen en iyi şeyler çoğu zaman içinden çıkılmaz sorunların arkasına gizlenir. Aynı evde hak iddia eden ve keçi gibi inatçı olan Demir (Furkan Andıç) ile Selin (Aybüke Pusat) birlikte yaşamak zorunda kalır. Bu da yetmezmiş gibi birinin çalıştığı şirkete, diğerinin yönetici olarak gelmesiyle birlikte olaylar içinden çıkılmaz bir hal alacaktır.

    Her Yerde Sen Cumartesi FOX'ta!
    #FOX #FOXplay #heryerdesen

    Oyuncular:
    Demir: Furkan Andıç
    Selin: Aybüke Pusat
    Burak: Ali Yağcı
    İbrahim: Ali Gözüşirin
    Merve: Deniz Işın
    Bora: Ali Barkın

    Daha fazla video için abone olun: de-film.com/us/TVFOX
    Bizi sosyal medyadan takip edin:
    Her Yerde Sen Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/heryerdesenfox
    Her Yerde Sen Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/heryerdesenfox
    Her Yerde Sen Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/heryerdesenfox

Hanzade Atasoy
Hanzade Atasoy

Bu kadar güzel bir diziye kıymanız hiç olmadı 🥺🥺

Vor 2 Tage
Hanzade Atasoy
Hanzade Atasoy

Lütfen yeniden başla... Lütfen 🥺

Vor 2 Tage
Mustafa Mete Erdemir
Mustafa Mete Erdemir

Bence Demir camı kırmalıydı

Vor 2 Tage
Emine Asel
Emine Asel

Çok güzel filim

Vor 3 Tage
Abubakr Azizov
Abubakr Azizov

Kırgızistan izliyorum bitmesin bu dizi

Vor 3 Tage
Ebrar Dağlı
Ebrar Dağlı

Abi ben Selin in yerinde olsam valla annemi babamı arardım . Nasıl olsa elimde tlfn var şey var yani medeniyetsizmi desem ne desem bilemedim . Nasıl olsa inatlaşıcak ya .

Vor 4 Tage
Gunay Eliyeva
Gunay Eliyeva

Tekrar baxiram cox sevimli serialimdi. Serialın Butun cutlukleri sevilendi

Vor 5 Tage
Emine Yılmaz
Emine Yılmaz

Merve'nin çorabı ilk başta arkası sarılıyken sonradan bembeyaz oldu ☺️🤦🏻‍♀️ neyse dizimi seviyorum ❤️

Vor 5 Tage
Zulyah 18
Zulyah 18

Eylülün konuşmasi yani konuşma tarzi🙄😍

Vor 5 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

Yorum yazmak çok eğlenceli değilmi yaaa😅😅😅

Vor 6 Tage
Elif zeren
Elif zeren

Kıl kuyruk lafı size biyerden tanıdık geldi mi?

Vor 6 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

@aliyeffva .o3 sağoool sağol 😁

Vor 6 Tage
aliyeffva .o3
aliyeffva .o3

@Ulya İnce haaa anladim .hep gul😹🖤

Vor 6 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

@aliyeffva .o3 yok senin dediğine güldüm😁😁😁

Vor 6 Tage
aliyeffva .o3
aliyeffva .o3

@Ulya İnce bende soyledim de ama iste o degilmis

Vor 6 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

@aliyeffva .o3 geçen bölümden hahahha 😂 çook iyii👏

Vor 6 Tage
Saskia Elieth Gutiérrez Maldonado
Saskia Elieth Gutiérrez Maldonado

¿Dónde encuentro está novela completa en idioma español?

Vor 7 Tage
Abdullah Kartal
Abdullah Kartal

Yalnız merve 34:14 de farklı 40:55 de farklı giyinmiş yani altı ve ayakkabısı

Vor 7 Tage
Laman Ismayilzada
Laman Ismayilzada

Ya şu Selin gerçekten çok abartıyor. Olan Demire oluyor tabi. Yazik yaaa. Sonuna kadar Demir diğenler +1

Vor 8 Tage
Ada ;d
Ada ;d

1:09:15 selin moodumsun

Vor 9 Tage
Azra yılmaz
Azra yılmaz

Bugün arda gider öbür isteyen gelir ama ven birinden birini döverim.hdhhsj Demir idolümsün

Vor 9 Tage
Şebnem Özdemir
Şebnem Özdemir

Burak'tan nefret ediyorum. Eylul'le HIIICC uymuyolar. Eylul COOOOOOK guzel Burak COOOOOOOOOK TIPSIZ!!!!!!!!!!!!!!!

Vor 9 Tage
Hatice Ölmez
Hatice Ölmez

Bu diziyi nasl yeni izlerim ve böyle güzel bir dizi nasl bitti ya üzücü

Vor 10 Tage
Elif Sirvan
Elif Sirvan

36:49 siz saçmalıyorsunuz eylül nedir ya sen saçmalıyorsun eylül de bari

Vor 10 Tage
Sevtap UZUN
Sevtap UZUN

Bir tek ben mi selinin kıyafet kombinini beğendim

Vor 10 Tage
Hüseyin Emir
Hüseyin Emir

Selin Sever demiri sever

Vor 11 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

👏👏👏

Vor 6 Tage
Naz ÇAĞLAR
Naz ÇAĞLAR

Keşke bitmeseydi çok iyi bir diziydi yazık oldu .😕

Vor 12 Tage
degisik biri
degisik biri

Şimdi bekle bekleyebilirsen şu karantinada adam akıllı dizi yapmalarını her yerde sen de bitti. Adam akıllı dizide çıkmıyo patladık patlıycaz sıkıntıdan ya

Vor 12 Tage
ASLIHAN KESKİN
ASLIHAN KESKİN

Biraz zor bir dönemden geçiyorum kedimi kaybettim ve beni tek mutlu eden şey bu dizi neden bu kadar güzel bir dizi final yapar yaaa 😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺😭🥺😭🥺😭🥺😭🥺

Vor 13 Tage
AYBUKE pusat
AYBUKE pusat

şü anda elimde telefon her yerde sene bakıyorum ama televizyonda selini yani aybükemi reklamlarda gördüm canımmm yaaaa😇😇😇😇😇😇😇😇😯

Vor 14 Tage
AYBUKE pusat
AYBUKE pusat

bu dizi nasılll finall oluyorrr yani aklım almıyor!!

Vor 14 Tage
Ramal Osmanl
Ramal Osmanl

Yok bən birini dövərim sonunda bu net yani😅

Vor 15 Tage
Hesen Ibadov
Hesen Ibadov

Aydenin arkadasligi cox cox gozel

Vor 16 Tage
Rabia ZİREK
Rabia ZİREK

Ay seliiiin. Tamam be çocuk çekti acısını ne naz yaptın ay daraldım

Vor 17 Tage
Zeynep SC
Zeynep SC

2:25:52

Vor 18 Tage
minik kardeşler
minik kardeşler

En azından eylül alaradan daha iyi alara gıcık bir tip eylül daha iyi insanı davranışı var eylül daha iyi ama eylulede bayılmıyorum

Vor 20 Tage
Fevziye Güvercin
Fevziye Güvercin

Su selin ne itici bir karakter.

Vor 21 Tag
Gülaydın Avşaroğlu
Gülaydın Avşaroğlu

Bence kızlardan en güzelleri merve , alara ve eylül

Vor 21 Tag
Nezrin H_li
Nezrin H_li

Alaramı ?😳

Vor 6 Tage
Mustafa Efe Orak
Mustafa Efe Orak

Selinle Demire bayılıyorum💜💜 Heşke dizi hiç bitmese. Onları sevenler👍atsın

Vor 22 Tage
Naz Mahmuzlu
Naz Mahmuzlu

45:14 te kudur bakalım selin erendil dedi sandım

Vor 23 Tage
Özlem Yanginci
Özlem Yanginci

Vol guzel nu film yaaaa Burleson bieden 23cu bulmde bitio yaa Burleson

Vor 24 Tage
Filipa Ivanov
Filipa Ivanov

D ə istinadən xəbər verir və onun 34 y y

Vor 24 Tage
Lilo Safarli
Lilo Safarli

Bi toktadan sora Demirle Seline nefret edib Eylül Buraki sevmeye başlamak 😆

Vor 25 Tage
Serkan Aydın
Serkan Aydın

En sevdiğim dizi 👍👍👍

Vor 26 Tage
Rumeysa Arslan
Rumeysa Arslan

Keşke vedatla Merve sevgili olsalar

Vor 26 Tage
Zahid Nebiyev
Zahid Nebiyev

2020de izleyenler?)

Vor 26 Tage
Aida Sefer
Aida Sefer

TAtli guzel k omik guzel dizi sauna apar t apar bitirtiyorsunuz

Vor 26 Tage
Ponçikgamer Cansu
Ponçikgamer Cansu

Allahım bu diziye arka sokaklar ömrü ver Amin🙏

Vor 27 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

Ama bu dizi yaz dizisiydi uzadı

Vor 6 Tage
Ulya İnce
Ulya İnce

Allahıım bu duayı bi yerde daha görmüştüm👌👌👌

Vor 6 Tage
Ponçikgamer Cansu
Ponçikgamer Cansu

Dizide Eksik Olan Şeyler:Bayılma bel altı şakaları hastanelik olaylar …

Vor 27 Tage
Edilma Alexandre
Edilma Alexandre

Porque vocês não traduziram os últimos capítulos em português. Traduzam por favor.

Vor 27 Tage
Edilma Alexandre
Edilma Alexandre

@Ponçikgamer Cansu desculpa mais eu não entendo essa língua , só português e espanhol.

Vor 27 Tage
Ponçikgamer Cansu
Ponçikgamer Cansu

Edilma Alexandre ne demek istedin karşim yaw

Vor 27 Tage
Fırkateyn 1453
Fırkateyn 1453

1:09:15 selinin hığ yapışı HARİKA değil mi😂😂 bize bunlarla gelin

Vor 28 Tage
Kerim ezimzade
Kerim ezimzade

FİNAL OLMASINNNNN😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

Vor 29 Tage
Sebahat Kapan
Sebahat Kapan

❤️❤️❤️👍

Vor 29 Tage
Sebahat Kapan
Sebahat Kapan

Bu kadar şeytan bir insan olamaz Bu Burak’ı kim koydu bu diziye ya nefret ettim

Vor 20 Tage
insegnante lehrerin
insegnante lehrerin

Burak tam ruh hastası

Vor Monat
Aman tanrım
Aman tanrım

Evet ya ruh sağlığı bozuk resmen

Vor 27 Tage
Şerife Şahiner
Şerife Şahiner

Evet

Vor Monat
İdil NG
İdil NG

Uuuı sincap:DEMİR ERENDİL !!!!

Vor Monat
İdil NG
İdil NG

Abi bu filmi bitirmwniz büyük hata

Vor Monat
Eylül Ozbey
Eylül Ozbey

Bu diziyi bitirmekle çok yanlış yaptılar ciddiyim ...

Vor Monat
Ecenur Türkeri
Ecenur Türkeri

35:00 mervenin ayakkabılarına dikkat

Vor Monat
Eylül Ünsal
Eylül Ünsal

Cam sarı

Vor 26 Tage
Eylül Ünsal
Eylül Ünsal

Eeee

Vor 26 Tage
Melike İş
Melike İş

Ben o boranın........…

Vor Monat
Daisy Mira
Daisy Mira

Baya baya boşa naz yapıyor yani

Vor Monat
Daisy Mira
Daisy Mira

İlk başlarda kız haklı filan diyordum ama iyice cılkı çıktı işin. Selin çok boş yapmaya başladı😒

Vor Monat
Ayşegül ÖZGAN
Ayşegül ÖZGAN

1:09:12 HII :D

Vor Monat
Майрамхан Самикова
Майрамхан Самикова

Алара уродина сволочь не достойная избалованная дурочка

Vor Monat
Майрамхан Самикова
Майрамхан Самикова

Селин хочу пощёчину дать достала не нормальным поведениям

Vor Monat
esra çoban
esra çoban

Yalnız o kuşların av mevsimi açıldı vuruvericem o boyunlarını 🤣🤣🤣

Vor Monat
Berfin Orhan
Berfin Orhan

bu bölümde demire gicik oluyorum

Vor Monat
Meliha Kahye
Meliha Kahye

Demir'i tutabilene aşk olsun ya😂😂😂😂

Vor Monat
the Kalp Atışı
the Kalp Atışı

Herkes herkese her an bi trip atma havasında,küçük şeylerden toz kapıyolar.Biraz sakin olup ve abartmasalar her şey düzene giricek zaten

Vor Monat
Nehir Kaptan
Nehir Kaptan

Seline şu konuda katiliyorum insan aşikolunca cok aci cekiyor

Vor Monat
Selim Kahraman
Selim Kahraman

SELIN : Demir erendil ucusta ya odalardan odalara evlerden evlere Demir Erendili tutana ask olsun koptummm

Vor Monat
Selim Kahraman
Selim Kahraman

DEMIR : allahim sen bana yardim et o keciyi gordugum anda anlamaliydim bunlar ruh ikizi ruuh

Vor Monat
Deli Dolu
Deli Dolu

Bu bölüm daha atarlı olmalıydı

Vor Monat
Emre Bilgin
Emre Bilgin

*Bu* *dizi* *bitmeseydi* *keşke* *DEMİR* ❤️ *SELİN* *VEDAT* ❤️ *MERVE*

Vor Monat
Semanur Okutan
Semanur Okutan

Valla ben

Vor Monat
Ezgi Ve Elif kardeşler Sucu
Ezgi Ve Elif kardeşler Sucu

Yeniden başlayın

Vor Monat
Ezgi Ve Elif kardeşler Sucu
Ezgi Ve Elif kardeşler Sucu

Özledimmmmmm 😭😭😭😭😭😭

Vor Monat
ZEHRA CANDAN
ZEHRA CANDAN

“Siviyoruum hhakiim beey “ 😂😂😂👌🏻

Vor Monat
Zeynep Nehir Gergin
Zeynep Nehir Gergin

Eylül çok güzel giyiniyor

Vor Monat
sevgi oluk
sevgi oluk

Demir ve Selin böyle küs olunca hoşuma gidiyo çünkü daha heyecanlı oluyor.

Vor Monat
cuma tamo
cuma tamo

arda iyi çocuk ya

Vor Monat
cuma tamo
cuma tamo

efendim sevgilim ben senin sevgilin falan değilim daha bu gece öptüm beğen ve son rakamına bak layk atmayı unut mayın

Vor Monat
Nazmiye Turhan
Nazmiye Turhan

Yalnız hayvanlar açlıktan ölücekler hiçbiri yem vermiyor 😻

Vor Monat
Safa Ammmar
Safa Ammmar

Karantina günlerinde izleyenler burdamı

Vor Monat
Safa Ammmar
Safa Ammmar

Burağı öldüresim geliyor ya

Vor Monat

Nächstes Video

Her Yerde Sen 23.  Bölüm

2:23:08

Her Yerde Sen 23. Bölüm

Her Yerde Sen

Aufrufe 2 900 000

Her Yerde Sen 21. Bölüm

2:25:37

Her Yerde Sen 21. Bölüm

Her Yerde Sen

Aufrufe 1 700 000

Her Yerde Sen - Gitme Kal Yanımda (21.Bölüm)

06:14

Lil Wayne - Glory (Official Music Video)

5:09

Lil Wayne - Glory (Official Music Video)

LilWayneVEVO

Aufrufe 684 650

Bay Yanlış 2. Bölüm

1:53:19

Bay Yanlış 2. Bölüm

Bay Yanlış

Aufrufe 1 900 000

Her Yerde Sen 1. Bölüm

2:04:12

Her Yerde Sen 1. Bölüm

Her Yerde Sen

Aufrufe 8 300 000

Her Yerde Sen - Egonu Okşadım (22.Bölüm)

04:58

Her Yerde Sen 7. Bölüm

2:12:07

Her Yerde Sen 7. Bölüm

Her Yerde Sen

Aufrufe 3 100 000

Her Yerde Sen 15. Bölüm

2:22:12

Her Yerde Sen 15. Bölüm

Her Yerde Sen

Aufrufe 2 700 000

AĞIZDAN KAN GELME ŞAKASI !! *aşırı korktu*

10:09

GAMES in REAL

6:51

GAMES in REAL

Anni The Duck

Aufrufe 162 093

deutsche memes die peter lustig findet

4:05

deutsche memes die peter lustig findet

youlooked.exe

Aufrufe 129 897

Heilige deutsche Memes #19

6:50

Heilige deutsche Memes #19

GZUZ von Nazareth

Aufrufe 210 968

MR. RAP vs CELO & ABDI

12:52

MR. RAP vs CELO & ABDI

Mr Rap

Aufrufe 93 091