Gixxer Girls Grabbin' - 6 Things Motovloggers Do

  • Am Vor 2 years

    TannahMae MoodyTannahMae Moody

    Dauer: 02:52

    Six Things Gixxer Girls do... grabbing boobs is one of them! Grabbing butts is another. In any case, all motovloggers.
    -----
    JUST ROUND THE CORNER #MCOWG2018
    Motovlogger and everyone else, let's go do a camp out @ Wheeler Gorge! And then ride The 33 in Ojai, CA.
    DATES: FRI Oct 12 - SUN Oct 14, 2018
    RIDE THE 33 SAT 13, 2018 @ 11AM PST
    You can reserve your campground on this site!
    www.reserveamerica.com/camping/wheeler-gorge/r/campgroundDetails.do?contractCode=NRSO&parkId=70392
    --------
    Like these videos?? Support your GixxerGirl on Patreon.
    Become a member today!
    www.patreon.com/tannahmaemoody
    Patreon:
    Level 2 Video Producer Credit: @akirony
    ------------
    You can also do a one time donation through PayPal:
    www.paypal.me/tannahmoody
    --------------------
    Motovlogger Camp Out on The 33 !! OCT 12-14 2018
    Location: Wheeler Gorge 17017 Maricopa Hwy, Ojai, CA 93023
    ------------------------
    Camera: GoPro Hero 5 & GoPro Hero 3
    Mic: Scala Q1
    ----------
    Bike: 2017 GSXR 750

Caliv Fajardo
Caliv Fajardo

what the last one

Vor 20 Tage
Jacob Tara
Jacob Tara

I ain’t that dumb u searched this up

Vor Monat
Drew Blanche
Drew Blanche

Guess you both had a boobiful day 😌

Vor Monat
Sir_BlueZ BlueZ
Sir_BlueZ BlueZ

Drivin with one hand eh..

Vor Monat
Sir_BlueZ BlueZ
Sir_BlueZ BlueZ

Im just here for thw motorcyles

Vor Monat
Andrea Davies
Andrea Davies

Thats so hot

Vor 3 Monate
Yeet Sickle
Yeet Sickle

Oh their ledbians I did not know

Vor 3 Monate
Shadow The hedgehog
Shadow The hedgehog

Ok

Vor 3 Monate
Rahu
Rahu

Objectifying a male or female body can not be served as entertainment. The money-minting agenda of producer does not care about the impact of their filthy videos on immature minds. We must run the #stoppornifyingvideos movement. The actor and actress have always been forced to do these acts as a part of their jobs. They have been even harassed for that. We as mango people, act like to be unaware of these facts. Please have a look at this video https://youtu.be/KTrE8bkWWFI Women and men are not just a piece of meat or a source of physical pleasure.

Vor 3 Monate
2026_Gideon Emery
2026_Gideon Emery

Wtf two girls lol

Vor 4 Monate
Shortbikerblondie
Shortbikerblondie

🙂 nice video 👍

Vor 4 Monate
Robert Hook
Robert Hook

Shit ill take a burger as well that looked good.

Vor 4 Monate
Erdem Kucuk
Erdem Kucuk

0:43 Omg I'm crying!😂😂

Vor 5 Monate
Noyjermz Vlogs
Noyjermz Vlogs

Hi miss pretty full support here godbless...safe ride always...god will guide you

Vor 5 Monate
Terong B. TV
Terong B. TV

Thats really cool..please watch my motovlog.. thank you

Vor 5 Monate
Awoken33
Awoken33

What??????hahah......nice. You got me fooled..you naughty, naughty you. 😍

Vor 5 Monate
Andi Bathgate
Andi Bathgate

Think I would grab as well 😜

Vor 6 Monate
James Eadmer Dela Cruz
James Eadmer Dela Cruz

0:45 well technically there's nothing to hold on.

Vor 6 Monate
Rassane Lasso
Rassane Lasso

Disgusting dude wtf...

Vor 6 Monate
Gogetaplaysdokkan
Gogetaplaysdokkan

Why do he keep grabbing tho? Just stop bro

Vor 6 Monate
Alexis Park
Alexis Park

They're both girls...

Vor 4 Monate
Bearded Dragon Fab
Bearded Dragon Fab

I’d love you ride on the back with either of y’all! I’d leave my softail for you anyway!

Vor 6 Monate
thomas jamison
thomas jamison

I didn't realize the advantages of riding behind a woman at the controls. WOW!

Vor 7 Monate
Teodor Todorov
Teodor Todorov

0:58 she has acces to something more....

Vor 7 Monate
Curly.
Curly.

BOOBS! BoObS? boobs Boobies........it don't matter how I say it they make me smile, hows about you?

Vor 7 Monate
SirOrrin15
SirOrrin15

AH! I do those same hand motions when i’m grooving on my bike! I was like NO WAY!!!

Vor 8 Monate
Motor Tube
Motor Tube

if you like bikes - https://www.youtube.com/channel/UCfsH4bocrhXAdRGDaKePYgw

Vor 9 Monate
Pratim Saren
Pratim Saren

When it's time to eat I thought he wanted to eat something else

Vor 9 Monate
Mimi Alger
Mimi Alger

incarcérée👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vor 9 Monate
k d
k d

https://youtu.be/_wTJCl1Vr0g pls share

Vor 10 Monate
Eonny theclown
Eonny theclown

https://youtu.be/lBGAs-KARmk IT WAS JUST LIKE

Vor 10 Monate
Jesse Helling
Jesse Helling

Let me do that to

Vor 11 Monate
Cam Johnson
Cam Johnson

I like your ridding jacket does Alpine sell a mens version of that jacket?

Vor 11 Monate
David Jackson
David Jackson

Aftet eating that nice meal I wouldn't have been able to ride home , I would have needed a nap before I got back on the bike.

Vor 11 Monate
CyMar MotoVlog
CyMar MotoVlog

Nice video ride safe

Vor 11 Monate
Alan B'Stard M P
Alan B'Stard M P

quite a bit to grab too. Sorry, I notice these things lol

Vor 11 Monate
Nicogamer89
Nicogamer89

I love girl motovlogger 😍😍

Vor year
MOTHORISTA VLOGS
MOTHORISTA VLOGS

Hi! I am a motovlogger here in the philippines! I am a big fan of yours! Hope you would susbcribe to my channel, MOTHORISTA out PEACE ✌️ YAMAHA | PRICES | REV ZONE https://youtu.be/6EQT4azS9Y0

Vor year
Sahil Bhatnagar
Sahil Bhatnagar

I ride on my gixxer alone 😭

Vor year
Barbara Mendoza Barbara Hola
Barbara Mendoza Barbara Hola

Fseqarsezreedadz

Vor year
vikingbags
vikingbags

That looked like a fun time.

Vor year
AngelBTW
AngelBTW

I got to admit it is pretty funny af

Vor year
Patrick Gaytan
Patrick Gaytan

What’s the songs name??

Vor year
Playonmob
Playonmob

womans don't know how to grab boobs like a man 0:48

Vor year
Wings of Justice
Wings of Justice

This is really awkward moment......

Vor year
Harsha Amin
Harsha Amin

Plz take me next time while going for ride I'll sit in btw

Vor year
Pengi Plobes
Pengi Plobes

Like that’s ever gonna happen

Vor 20 Tage
Wildforfreedom
Wildforfreedom

Next....when you fall off the bike and die for having sex while riding

Vor year
KneeDragon99
KneeDragon99

So Tanna, I think YouTube's algorithm is working on your favor. Don't you think it's time to come back?

Vor year
KneeDragon99
KneeDragon99

@TannahMae Moody Maybe it wants you to return.

Vor year
TannahMae Moody
TannahMae Moody

No idea why its recommending my video. It needs to knock it off

Vor year
Rival Melody
Rival Melody

I've never seen this beforeso I'm assuming lesbians?

Vor year
Arijit Hazra
Arijit Hazra

Hahahha

Vor year
DC MotoVlog
DC MotoVlog

cool video

Vor year
Axomia lora
Axomia lora

Can i get a ride

Vor year
Savuan Muy
Savuan Muy

Hello all beautiful sisters 👍❤️❤️😍🙏🤟

Vor year
Rassane Lasso
Rassane Lasso

You suck bruh

Vor 6 Monate
Bunty GT
Bunty GT

Happy go lucky

Vor year
h D
h D

Whats the music...

Vor year
rahat rana
rahat rana

Need a girlfriend like her

Vor year
Dimetriyo
Dimetriyo

oh my goodie 😁

Vor year
K.Ranjith Kumar
K.Ranjith Kumar

How to become your pillion rider

Vor year
bonnu 39
bonnu 39

Wtf!!! LoL😅😂😂🤣🤣🤣

Vor year
secret star
secret star

Naughty

Vor year
Rassane Lasso
Rassane Lasso

Nausty

Vor 6 Monate
Vinny Vegah Motovlogger
Vinny Vegah Motovlogger

Great video! I laughed😂

Vor year
Go with me people
Go with me people

Hhhaaaaaa😂😂😂😂😂

Vor year
Moto Spy
Moto Spy

hi tanna

Vor year
jeromeactis
jeromeactis

😂😂😂😂🙃😘

Vor year
jorge duron
jorge duron

Wtf had to be from California fing freaks .

Vor year
Richard Hernandez
Richard Hernandez

Hey that blvd burger is down the street from me. Enjoy!

Vor year
Markos Man
Markos Man

We love gixxxxxer.... We love gixxxxxer girls!!!

Vor year
XD motovlog
XD motovlog

nice ride say hi from the philippines

Vor year
ulv
ulv

i wish that were me

Vor year
Rassane Lasso
Rassane Lasso

Pig

Vor 6 Monate
Subhadip Sarkar
Subhadip Sarkar

Nice video #clashwithwizard

Vor year
Yellow Backpack Guy
Yellow Backpack Guy

Hmm, I never have that boob access problem, since I never have any extra riders.... : p

Vor year
Munch Go
Munch Go

Lol

Vor year
rodel ,
rodel ,

Nice👍

Vor year
BAD VIBE
BAD VIBE

I am going buy a super bike

Vor year
Rassane Lasso
Rassane Lasso

No one cares.

Vor 6 Monate
BAD VIBE
BAD VIBE

Super lucky

Vor year
Edwin Nelson
Edwin Nelson

I love that camera. What kind is it?

Vor year
MOTOJUTSU
MOTOJUTSU

Nice shots.. Im new at motovlogging please support my channel.😎

Vor year
SM22 MotoVlog
SM22 MotoVlog

Relay ? I like it "SALAM SATU ASPAL" From : MotoVlog Indonesia

Vor year
SlowFlyers
SlowFlyers

got me hungry for...

Vor year
suparosc02
suparosc02

Hahahaha, is that your girlfriend or you two just grope "friendly"? XD

Vor year
Ludicrous
Ludicrous

Im new too the channel, so farr seems legit 👌😂 i want MOREEEE

Vor year
Marcus Johann D Saracho
Marcus Johann D Saracho

@john lane yeah

Vor 6 Monate
john lane
john lane

Sexy girl 😍😍😍😍❤❤❤❤❤

Vor 8 Monate
Gesto and Lane - A Motorcyclists Diary
Gesto and Lane - A Motorcyclists Diary

Me too!

Vor year
HTK Rides
HTK Rides

I’m gonna have to find a girl now hahaha

Vor year
Rahul barca
Rahul barca

Instant subbed

Vor year
trucker2b
trucker2b

HAHHAHAHAHA this was the funniest shit ever... im dieing

Vor year
gixxeride88 motovlog
gixxeride88 motovlog

Can anyone here Help me to get 500,000 subscribers, thank you!

Vor year
NBT 3
NBT 3

LC copping a feel!!!

Vor year
NBT 3
NBT 3

I realized I have not liked all your videos!! So here I is... Liking away!

Vor year
Sports Tourer
Sports Tourer

Wondering how this came up on my recommended.... The choice of music is good...👍

Vor year
Sports Tourer
Sports Tourer

TannahMae Moody yeah it definitely sounds good when we hear that YouTube is recommending our video...😉😂 ridesafe

Vor year
TannahMae Moody
TannahMae Moody

Thanks friend! And I'm happy to know how you landed to my channel.

Vor year
1Bike 1Hooligan
1Bike 1Hooligan

You guys kill me😂😂😂😂😂

Vor 2 years
Rogent X
Rogent X

Boob grab ftw!. I don't think it's possible to strap up helmet w/gloves on,mine especially. And I've danced (as much as one can ) on bike many a times and could only imagine what looks I get lol

Vor 2 years
TannahMae Moody
TannahMae Moody

Let them look! Keep on dancin

Vor 2 years
THE DRAGON
THE DRAGON

Been a subscriber for awhile now, stuck with you when you had no bike for awhile, BUT damn this is what I'm talking about, love the video and glad you are happy and can be yourself. Looks like you girls are really enjoying each other...LITERALLY! I too like to grope boobs and butt, well Im only groping her butt while we are riding...lol Who doesn't like a little "soft moto porn"....good for you, keep it up!

Vor 2 years
THE DRAGON
THE DRAGON

@TannahMae Moody my pleasure, nice to be of acquaintance

Vor 2 years
TannahMae Moody
TannahMae Moody

@THE DRAGON thank u so much

Vor 2 years
THE DRAGON
THE DRAGON

@TannahMae Moody you both are hot! I have been a fan of your eyes, since the first time I saw them. I wish nothing but good things for you 2 from here on out. Becareful out there, drivers these days are idiots!

Vor 2 years
TannahMae Moody
TannahMae Moody

@THE DRAGON my wife is ridiculously hot! I am so lucky

Vor 2 years
THE DRAGON
THE DRAGON

@TannahMae Moody hey!, the haters are just jealous because your wife is hotter than their's....lmao

Vor 2 years
Johann Smith
Johann Smith

This music is so nice.

Vor 2 years
Emma & LadyB
Emma & LadyB

Can i steal it?😁

Vor Monat
TannahMae Moody
TannahMae Moody

Music by LeftCoast !

Vor 2 years
Hataau Rider
Hataau Rider

OMG............... Really?.....real ride

Vor 2 years
satoncho
satoncho

WOW! Simple enough!

Vor 2 years
triVertex
triVertex

Hey Tannah! LMAO

Vor 2 years
linny919
linny919

That's gotta be more distracting than talking on a cell phone when driving .

Vor 2 years
Emma & LadyB
Emma & LadyB

Lol this is a good one🤣

Vor Monat
TannahMae Moody
TannahMae Moody

🤔

Vor 2 years
Aaronc garage
Aaronc garage

lol.....Ranch is good on everything

Vor 2 years
What What
What What

😳🤤😋

Vor 2 years
BrennanMoto
BrennanMoto

That Burger looked Amazing though... and for real, feelin these to the bone xD especially when I always forget to strap my helmet!

Vor 2 years
Joe S.
Joe S.

Gixxer fammmmmmmm

Vor 2 years
adrian sims
adrian sims

Kinky ! That is not how you dip fries haha.

Vor 2 years
adrian sims
adrian sims

Love wanch too haha !

Vor 2 years
TannahMae Moody
TannahMae Moody

can't control leftcoast! loves that ranch

Vor 2 years

Nächstes Video

GIRL BIKERS ARE AWESOME! 🎀 FUNNY BABES ON MOTORCYCLE

12:35

7 Things Only NOOB Bikers Do

11:32

7 Things Only NOOB Bikers Do

Yammie Noob

Aufrufe 726 000

Going on ride with my CUTE Veterinarian

13:27

Going on ride with my CUTE Veterinarian

stan the moto man

Aufrufe 455 000

I went UNDERCOVER to buy my "FIRST” motorcycle

13:18

7 Things Only Motorcycle Riders Understand

10:02

This Girl Wanted A Ride

10:40

This Girl Wanted A Ride

The Kleb

Aufrufe 1 600 000

The way she looks at me 😍

08:59

The way she looks at me 😍

stan the moto man

Aufrufe 153 000