G.Saray'a verilen penaltı kararı doğru mu? Ahmet Çakar ve Sinan Engin birbirine girdi

  • Am Vor Monat

    Beyaz FutbolBeyaz Futbol

    Dauer: 16:47

    Beyaz Futbol yorumcusu Ahmet Çakar ve Sinan Engin arasında penaltı tartışması ortalığı birbirine kattı.
    #BaşakşehirGalatasaray
    Beyaz Futbol DE-film Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/beyazfutbol
    Beyaz Futbol | Instagram: instagram.com/beyazfutboltr/
    Beyaz Futbol | Twitter: twitter.com/beyazfutbol/
    Beyaz Futbol | Facebook: facebook.com/beyazfutboltr/

Niyazi Bostancı
Niyazi Bostancı

R.O.K.yali.BİR..TOPTUR...

Vor 26 Tage
Hüseyin Mete
Hüseyin Mete

Biz futbol hariç herşeyin konuşulduğu beyaz futbol istiyoruz

Vor 26 Tage
Cigo Asasin
Cigo Asasin

Net penaltı inş okursunuz çunku dembaba ilk elinr çarptı tmm ama 2 inci ele çarıpıyo oda artık voleybola geçiş yaptırmayın ayıp ama yani yorumcular 2 eline çarıpıyo tartışmasız penaltı netttt lutfen okuyun

Vor 26 Tage
ertem istersen stiriptiz falan yapalım bülüyomusun
ertem istersen stiriptiz falan yapalım bülüyomusun

net penaltıdır ahmet çakarın hakemliğini tanımıyorum bu ne abi adam net golü eliyle çıkardı

Vor 27 Tage
a aa
a aa

BU SENEDE HER BJK PUAN KAYBINDA BJK TV YE DÖNÜCEK PROGRAM

Vor 28 Tage
Huseyin Can Durmus
Huseyin Can Durmus

Apo arkadaşın Ridvana şöyle ayağını denk alsın oğlum ROK u yedirmeyizz

Vor 29 Tage
Yusuf Bty
Yusuf Bty

Bana göre ikiside penaltı bjk macındaki pozisyon resmen penaltı çünkü kaleye gidiyor galatasaray macındakide penaltı çünkü topu yere sektiriyor luindama top sekse falcaonun bi adım ileri atmasına bakar gol atması icin o zaman çıksınlar kafa topuna adam yere doğru vuracağı zaman kolunu vucüda yapıştırıp elle kessin her defans oyuncusu bu iki pozisyonu şampiyonlar liginde vermessen vara gidip vermessen bide hakemlik düdüğünü asarsın ha böyle bir maçta vermesende olur ama ikisininde eli birleşik deil topa çıkan adamın elleri ya birleşik olur yada adama yapışık olur burda dembaba çıkıyo elleri havada iyi izleyin pozisyonu inerken kontrolsüz bir şekilde eli açılıyor kural diyosunuz kuralda el vücüdla bir bütünse diyor ama iki pozisyondada ayrı bjk macındaki bana göre net penaltı adamın şekli kaymış topu kesecem diye sağa doğru yatmış eğer o adam sola doğru eğilmiş olsa ve bu şekilde çarpsa penalti deil derdim ama resmen topa müdehale etmiş bunu avrupadaki spor yorumcuları tartışmaz bile ikiside penaltı hadi gidin bi bjl gs super kupa finalini yönetjn bu iki pozisyonada penaltı vermeyin bakayım nasıl oluyo olurmu öyle şey ya net penaltı

Vor Monat
Arda Çoban
Arda Çoban

10:36 Apo Sonuna Kadar Haklı.

Vor Monat
Mehmet Ertan
Mehmet Ertan

Bir Galatasarayli olarak Beşiktaş'in penaltisinin yendiginin kanaatindeyim. Oyuncunun sol kolu vücuda yapisik ancak sag kolu acik. Ahmet Cakar angutunun dedigi gibi omzada carpmiyor, pazusundan sekiyor.

Vor Monat
Umit Uysal
Umit Uysal

Rıdvan dilmen herkeze ayar verdi

Vor Monat
Zeynep colak
Zeynep colak

Feto ' culer yine basmis burayi bildiklri halde konusmuyorlar . Sinan abi kac bu kanaldan .

Vor Monat
Zeynep colak
Zeynep colak

Sinan abi buradan kac .

Vor Monat
İnternet Explorer
İnternet Explorer

Türk futbolunun nuri alçosu sensin Sinan

Vor Monat
Recep Orhan
Recep Orhan

Ahmet cakar sen erman toroglu ile bir program yapsan cok iyi olur sarlatanlar sizi

Vor Monat
Recep Orhan
Recep Orhan

Ulan sinan engin haric hepinizde sarlatansiniz.

Vor Monat
KING KONG
KING KONG

Atibanin yerinde gs veya fb formalı oyuncu olsa net penaltı derlerdi bjk var diye penaltıyla alâkası yok diyor

Vor Monat
AEmre
AEmre

Geçen sezon çok fazla penaltı verilmediği için bu sezon olunca şaşırıyoruz . Daha çok şaşırırız böyle istediğimiz penaltıydı geçen sezon

Vor Monat
Zülfıkar Çakaloğlu
Zülfıkar Çakaloğlu

Sinan sen bu çakar in arif erdeme verdiği penaltıyı bili yorsun adam deyilki bu

Vor Monat
Zülfıkar Çakaloğlu
Zülfıkar Çakaloğlu

Ahmet hocam pasif sin bir beste daha istiyor sun a çakar v beyaz

Vor Monat
Türkiye'deki Siyasi Partiler
Türkiye'deki Siyasi Partiler

Kızıl Ordu eski Sovyet Ordusu için popüler Rus müziği https://www.youtube.com/watch?v=x3793VGVdf4&ab_channel=T%C3%BCrkiye%27dekiSiyasiPartiler

Vor Monat
Hell Boyyy
Hell Boyyy

Sinan engin bildiğimi gibi 😂😂 yok mu vallaha yok... hiç mi yok .. vallaha yok sinan 😂 zorla penaltı dedirtecek 😂😂😂

Vor Monat
Erdem Ünal
Erdem Ünal

Reytingleri düşen beyaz futbol şerefsiz rasimden medet umuyor yazıklar olsun turk televizyonlarının hali gerçekten içler acısı...

Vor Monat
Hasan Celik
Hasan Celik

Ertemin saci ne öyle 😂

Vor Monat
0zan Src
0zan Src

😂

Vor Monat
Mustafa Artuk
Mustafa Artuk

Hiç tadı tuzu yok ya bardak kırın azıcık kavga espri yemek vs o zaman zevkli oluyor

Vor Monat
Üzeyir Şavkın
Üzeyir Şavkın

Ulan bu rasim ozanı kim çıkardı bu tv ye

Vor Monat
?
?

Taç pozisyonuna adam Boyd’dan çıktı diyor ya. En büyük Beşiktaş düşmanısın Ahmet Çakar. Boyd oyun alanının dışındayken top Boyd’a çarpıyor,taç Beşiktaş’ın üstelik taçtan hemen önce N’sakalaya faul yapılıyor.

Vor Monat
yunus doğan
yunus doğan

Uzayda belki penaltı olmayabilir ama dünyada mahale maçında bile o pozisyon penaltıdır

Vor Monat
Umut'un Yeri
Umut'un Yeri

Kural ne diyor da o doğrudur

Vor Monat
Türkiye'deki Siyasi Partiler
Türkiye'deki Siyasi Partiler

Selamun aleyküm rica etsem kitabımı alır mısınız? Kitap her internet sitesinde var. https://www.kitapyurdu.com/kitap/turkiyedeki-siyasi-partiler/536089.html&manufacturer_id=224720 Kitap tanıtım metni: Türkiye’de bu zamana kadar 331 siyasi parti kuruldu. Siyasi partilerle ilgili olarak pek çok kitap yazıldı. Ancak bu kitap farklı. Çünkü çok ilginç bilgiler var. Sizden ricam kitabın ekler bölümünü de okumanız. Kitapta şu sorulara cevap bulacaksınız: CHP parti sözcüsü Faik Öztrak’ın sülalesindeki diğer milletvekilleri kimler? Metin Feyzioğlu’nun dedesi aynı zamanda manevi babası hangi partinin genel başkanlığını yaptı? Sıla Gençoğlu’nun dedeleri hangi partilerden milletvekili oldu? Recep Tayyip Erdoğan’ı bir şiir okuduğu için hapse attıran Vural Savaş, hangi partiden milletvekili adayı oldu? Ankara büyükşehir belediye başkanı Mansur Yavaş hangi partiden milletvekili adayı oldu? Zülfü Livaneli'nin kardeşi hangi partiden milletvekili adayı oldu? SONAR’ın sahibi Hakan Bayrakçı hangi partiden milletvekili adayı oldu? Ajda Pekkan’ın eski eşi Ali Bars hangi partiden milletvekili adayı oldu? Türkiye’nin ilk kadın valisi Lâle Aytaman’ın dayısı kimdir? Recep Tayyip Erdoğan’ın üniversite hocası hangi partilerden aday oldu, hangi partilerden milletvekili oldu? Devlet Bahçeli’nin lisedeki edebiyat öğretmeni hangi partiden milletvekilliği yapmıştır? Milli sörfçü Çağla Kubat’ın dedesi hangi hükümetlerde içişleri bakanlığı yaptı? Kamer Genç kaç defa ve hangi partilerden milletvekili oldu? Alparslan Türkeş’in gerçek adı neydi? Alparslan Türkeş’in lakabı olan ‘Başbuğ’u hangi diktatörler kullandı? Eski FB Başkanı Güven Sazak’ın abisi hangi partiden bakan oldu? Okan Bayülgen'in annesi Doğudan Bayülgen, hangi partiden belediye başkanı adayı oldu? Devlet Bahçeli nasıl MHP genel başkanı oldu? Kenan İmirzalıoğlu’nun büyük amcası hangi partiden milletvekili oldu? Necati Şaşmaz’ın (Polat Alemdar) amcası hangi partilerden milletvekili oldu? Eski Ankara büyükşehir belediye başkanı Melih Gökçek’in amcası hangi partiden milletvekili seçildi? En uzun yaşayan devlet adamımız kimdir? Türkiye’nin ilk kadın genel sekreteri kimdir? CHP, 12 Eylül darbesinden bu yana en fazla ne kadar oy aldı? 1950 seçimlerinde çoğunluk sistemi yerine nispi sistem uygulansaydı CHP ve DP kaç milletvekili kazanacaktı? 3 defa aynı isimle kurulan parti hangisidir? ANAP’lı Kaya Erdem’in abisi hangi partide genel sekreterlik yaptı? Kemal Kılıçdaroğlu, CHP’nin kaçıncı genel başkanı? Önder Sav, kaç yıl CHP genel başkanlığı yaptı? Adnan Menderes'in ''Oraya çalışkan koyduk'' dediği siyasetçi kim? İstiklal Mahkemesi başkanı Ali Çetinkaya’nın damadı hangi partinin genel başkanıdır? Anayasa mahkemesi üyesi Osman Paksüt’ün babası hangi partilerde milletvekilliği yaptı? Nabza göre şerbet vermeyin sözüyle meşhur olan parti genel başkanı kimdir? ‘’Anadolu Fırtınası’’ Osman Bölükbaşı hangi yıllarda milletvekili seçildi? 18 Türk Büyüğü anketi hangi partide yapıldı? Hangi genel başkanın eşi il başkanlığı yaptı? Başbakanken genel başkanlığı kaybeden siyasetçi kimdir? Mesut Yılmaz'ın amcası ve amca oğlu hangi partilerden milletvekili seçildi? Aynı anda baba oğul milletvekilliği yapanlar kimdir? Zincirbozan ve Hamzakoy komutanları hangi partide siyaset yaptı? Hangi eski Deniz Kuvvetleri Komutanı DYP’ye girdi? Deniz Gezmiş’in ‘’kalemini kıran’’ Tuğg. Ali Elverdi hangi partiye katıldı? DYP, ilk defa hangi yıl TBMM’de grup kurdu? Hangi genelkurmay başkanı DYP'den milletvekili seçildi? Hangi Merkez bankası ve Emlak bankası genel müdürü DYP'den milletvekili seçildi? Emin Çölaşan’ın halasının oğlu kimdir? Eski Bursaspor başkanı İbrahim Yazıcı, hangi partilerden milletvekili seçildi? Yıldırım Akbulut, DYP’den istifa ettikten sonra partiden milletvekili adayı oldu? Süleyman Soylu, AK Parti dışında hangi partiden milletvekili adayı oldu? Kitapta 32 parti var 214 sayfa

Vor Monat
Türkiye'deki Siyasi Partiler
Türkiye'deki Siyasi Partiler

Flashmob Katyusha флешмоб в Италии: «Катюша» https://www.youtube.com/watch?v=Ak4ywcVU76s&list=LLJHntXAB0QKoWBFaEfxqVFw&index=33

Vor Monat
helloWorld
helloWorld

Sinan çok kalın kafalı biri, hakkaten. Adamı dinlemek bile istemiyor.

Vor Monat
Ataberk güçlü
Ataberk güçlü

ERTEEEEEM YARIN ILK IŞ O SAÇLAR KESILCEK 2 BIYIĞI BEĞENDIM KALSIN

Vor Monat
Fatih Akar
Fatih Akar

Penaltı doğru bir karar, tartışmasız çok net bir Penaltı, ceza sahası dolu GS li Futbolcu dolu, topun gidişatı etkileniyor Demba Ba ile

Vor Monat
Ronin
Ronin

Bu sıvacı ertemin Abdulkadir durmazla.kesin sorunu var.

Vor Monat
Mehmet Genc
Mehmet Genc

Ahmet Çakar seni ekranlara çıkaran utansın

Vor Monat
Ronin
Ronin

Türkiye penaltı ligi.her maç penaltilarla kazanılıyor kaybediliyor kebap iş ha .futbol bitmiş. Penaltiyla şampiyon olanı Avrupa'da tokatliyip gönderirler sonra zirlamayin.

Vor Monat
Mehmet Genc
Mehmet Genc

renklilerin... Ahmet Çakar senin gözünde ne var bilemedim mercek lazım sana

Vor Monat
Free
Free

Net penalti. Ne konusuyorlar bunlar? Iki elede carpiyor. Bos bos konusmayin

Vor Monat
OZI CIMBOM
OZI CIMBOM

Rasim ozan GS agzina alma penaltinin babasi iki eliyle vuruyor dembaba oraya oturmussun kime yalakalik yaptigin belli degil ,

Vor Monat
META REK
META REK

aha fetocu dönmüs ekranlarda küfür kaldığı yerden devam

Vor Monat
Mehmet Fehmi Caglayan
Mehmet Fehmi Caglayan

Allah aşkına peygamber aşkına soyleyin abdulkerim durmaz a neden bağırıyor normal kunusamuyormu. Ya adam hiç normal konusamazmi programı seviyor ve izliyorum ama elimde kumanda siz oturamıyorum nezaman yorum yapsa tv nin sesini kısıyorum. Lutfen bu arada fenerbahçe liyim ve ona saygı duyuyorum ama oda bize saygı duysun ve bagirmasin

Vor Monat
laz
laz

ulan erto hani adim gibi emindin erol bulut fenerbahce teknik direktörü olmicak diye birinci agizdan biliyordun ama dogru furlan da besiktasa gelecekti ulan erto önceden yalan konusacan topdun simdi o tipinle tam TOP oldun

Vor Monat
Dursun Kurt
Dursun Kurt

Sinan hoca sonuna kadar haklı iyi sabretmis

Vor Monat
Özer Özçelik
Özer Özçelik

Ahmet hocam kol yapışıksada penaltı veriyorlar, öyle olmasa bazı futbolcular avrupada neden kollarını arkaya atıp blok yapmaya çalışıyor, eskiden çarpma diye adlandırılan olay şuan yok top ele değdimi penaltı bitti diyorlar gözden kaçırmazsa hakem mesela Gs yın Neftçi maçında vardı öyle bir pozisyon

Vor Monat
Umut Berkay Yıldırım
Umut Berkay Yıldırım

Açın bakın fifanın elle oynama görseline sonra bakın penaltımı diye

Vor Monat
Denizhan Enes Uzun
Denizhan Enes Uzun

siyahbeyaz tv

Vor Monat
Jebote 069
Jebote 069

Sinanı iyi kekledi Ahmet Goethe Çakar

Vor Monat
Suat Örgev
Suat Örgev

HAKEMLERDEN COK AMA COK MEMNUNUZ YASASIN HAKEMLER ULTRA ASLAN

Vor Monat
SERKAN
SERKAN

jsskıfjalokgjklajg kendı kendını rezıl etmışsın

Vor Monat
selçuk bayrak
selçuk bayrak

Apo dogru söyledi bfk tv eşittir beyaz futbol

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

@selçuk bayrak nc

Vor Monat
selçuk bayrak
selçuk bayrak

@Ahmet çakar Beşiktaş jokey kulübü. Sergen attan yarıştan iyi anlar. Şimdi düzelttim oldumu :)

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

Bjk doğru yaz bfk ne alaka

Vor Monat
Yagaia
Yagaia

VİDEO BAŞLIĞI G.SARAYA VERİLEN PENALTI DOĞRU MU ? TARTIŞILAN BEŞİKTAŞ PENALTISI ULAN DÜN SADECE BEŞİKTAŞ KONUŞTUNUZ SİNAN ENGİN SAL 2 DK GALATASARAY KONUŞULSUN BENCİL HERİF

Vor Monat
Ebedi Başkomutan ATATÜRK
Ebedi Başkomutan ATATÜRK

Galatasraya erken koymuş şimdiden ağlamaya başladılar:D

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

Ben sizin aleyhinize penaltı verilince ananınızı görecem siz değil miydiniz muslera için bir yerinizi yırtıp fb ye sürekli zorlu zorlu dediniz bir yerinize girdi başak şampiyon oldu girsin bir yerinize

Vor Monat
Kitap Meraklısı
Kitap Meraklısı

%100 doğru penaltı

Vor Monat
0guz Laru
0guz Laru

artil futbol felan konusmayin... GEYIK ISTIYORUZ BIZ GEYIIIIIIK!!!

Vor Monat
Onder Kara
Onder Kara

Assdadadass aynen

Vor 29 Tage
Ülkücü Ali Osman Demirbaş
Ülkücü Ali Osman Demirbaş

Hiç Biri Umrum da Değil Diyorsun Sayın Ertem Şener By Ama Unutma ki Sen Ve Tüm Yorumcular Hiç Umrum da Değil Takımların Sayesin de Ekmek Yiyip de Boğaz da Kahve İçiyorsunuz Bir Hatırlatayım dedim

Vor Monat
Erkin Yılmaz
Erkin Yılmaz

Ertemle Sinan nasıl da Beşiktaş aleyhine konuşulunca sinirleniyorlar kardeşim karşınızdaki yılların hakemi yav

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

Niye gs'nin penaltısı penaltı mıdır dediği için, değil deseydi ben sizin bir yerinizi görürdüm bakın dalganıza

Vor Monat
ışığın ulaşamadığı adam
ışığın ulaşamadığı adam

8:50 "ben senin"

Vor Monat
Elsad Esgerov
Elsad Esgerov

Geçen sene fenerin böyle penaltısı verilmedi 6 saray olunca hemen verdiler busene hakemide yeneceyiz inşaAllah

Vor Monat
Levo Emo
Levo Emo

kardeşim cimbom size pazar günü göstericek

Vor Monat
Eymen Demirhan
Eymen Demirhan

Aynen kardeşİm 6 saray

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

Birde erman iti vay efendim okan hoca geçen yıl niye sesi çıkmıyor diyoru gs'lilerin baya hoşuna gitmiş belli penaltı saray bundan sonra isimleri

Vor Monat
libertus 15
libertus 15

İnanıyorum bu sene hakemleride yeneceğiz

Vor Monat
tuncay ateş
tuncay ateş

11:35 o zaman niye her yayınında haksızda olsa beşiktaşı savunuyorsun...beyaz futbolu beşiktaş tv ye çevirdiniz... asıl sorun bu programda 2 bjk li yorumcunun olması , birbirinize iyi kafa ayarı yapıyonuz sinan engin ertem işbirliği..... hep bjk haksızlığa uğruyor ... 1 saat penaltıyı konuştun ..ee konuşsana 1 saatte antalyasporun offside olmayan mutlak golle sonuçlanıcak pozisyonunu... hani çeketinizi çıkarıp oturuyorsunuzya... konuş 1 saatte antalyaya olan yanlış kararı.... bu ligde hakemler sayesinde puan kazanırsanız , avrupaya gidince paokdan gibi takımdan 3 yersiniz

Vor Monat
Soner Karabulut
Soner Karabulut

ertem Beşiktaş görünümünde bir biatçı fenerlidir

Vor Monat
ENEs Yardım
ENEs Yardım

Galatasaray penaltısız maç alamaz ki zaten sürekli böyle yalan yanlış penaltılarla maç alıyor sonra şampiyonlar liginde maç sahada oynanır diyor galibiyet alamıyor bu işler böyle

Vor Monat
Ömer Faruk
Ömer Faruk

@ENEs Yardım doğru söyledin kardeşim adamlar goller yarısı penaltı diagne penaltı ile gol kralı ve şampiyon oldular düşün artık

Vor Monat
Ömer Faruk
Ömer Faruk

@Atalanta01 eyvallah kardes takım bjk her zaman saygimiz var. Gs her sene ligin en çok penaltı alıyor bu cevap yeter

Vor Monat
Atalanta01
Atalanta01

Fener gsnin içinden geçer haftaya (bjkliyim)

Vor Monat
Fatih Güneş
Fatih Güneş

@ENEs Yardım görüşelim kardeş flösövlsd bu topla güveniyorsan takımına helal olsun ne diyim

Vor Monat
ENEs Yardım
ENEs Yardım

Fatih Güneş haftaya görüşürüz 😂 buralarda ol

Vor Monat
tuncay ateş
tuncay ateş

sinan ve engin bu programı beşiktaşın avukatlığını yapmak için çıkıyor. la siz neyin kafasındasınız böyle penaltımı olur... çıkıyor bi tane beşiktaşlı yönetici ; yorumcular beşiktaşı savunun diyorlar , bu iki vatandaşta beşiktaşı haklı haksız savunuyor ...kol normal posizyonunda ve topta yarım metre gibi çok kısa mesafeden çarpıyor.... sen bu pozisyona avrupa maçlarında penaltı verirsen ,kıçına vururlar tekmeyi ,senin son avrupa maçın olur..böyle bi penaltı falan yok ertem sinan boş konuşuyonuz

Vor Monat
Travis Scott
Travis Scott

Hadddeeeeee

Vor Monat
Gafur Samet Sağlık
Gafur Samet Sağlık

https://www.youtube.com/watch?v=lXOIyixEAJ0&t=86s uyumadan önce dinlemeniz gereken 5 şiir.

Vor Monat
Elsen Eli
Elsen Eli

https://youtu.be/JTwzKD79htw

Vor Monat
Gökhan Sith'ari
Gökhan Sith'ari

Ertem Şenerin rejiyle konuşmalarını duymak zorunda mıyız?

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

İzleme dana

Vor Monat
WIZARD LIFEAFTER
WIZARD LIFEAFTER

Başlığa yanlış beyler besiktas pozisyonu penalti mi diye 15 dk konuşuyorlar sagolun 1 dk gsyi yorumlardiginiz icin

Vor Monat
enes yol
enes yol

@Ahmet çakar sıkıntılı mısın sen değişik

Vor Monat
enes yol
enes yol

@Ahmet çakar mariano kim marcao olmasın o

Vor Monat
Ahmet çakar
Ahmet çakar

Gs nin penaltisi penaltı diyelim ama başaka hakem rahat kart verdi ama sizin o marcao atilmalıydı sarı kart bile uzatmıyordu babası fatih terim sağolsun

Vor Monat
mehmet ersoy
mehmet ersoy

yavş ertem, sinanla fısırdaşıyor. senin yapacağın sunuculuğun da moderatörlüğün de..

Vor Monat
mehmet ersoy
mehmet ersoy

boşnak kardeşlerime sesleniyorum şu ertemle sinanı protesto edip kovdurtsanıza. rok yerine şu iki boşu verelim. rasim talihsiz sözler sarf ederken bu ikisi de gülmüştü

Vor Monat
mehmet ersoy
mehmet ersoy

erteme çok ağır küfretmek istiyorum avukat tanıdığı olan var mı 😡

Vor Monat
Saadettin Büyüközsoy
Saadettin Büyüközsoy

Çakarın 1 defa Beşiktaş hakkında olumlu birşey söylediğine denk gelmedim

Vor Monat
Cihan Onur
Cihan Onur

Su abdulkerim durmaz mi ne yav bi insan bukadar mi bos konusur 😂😂

Vor Monat
ANGRY TURKİSH STREAMER
ANGRY TURKİSH STREAMER

Agla agla babanız GS

Vor Monat
OktayHD
OktayHD

şu arkadaki gergin müzik içimi gıcıklanıdıyor ya

Vor Monat
Metehan Toğran
Metehan Toğran

Belki görürsünüz iki eline çarpıyor ilk eline doğrudan geliyor sonraki çarpma direk yön değiştiriyor net penaltıdır konu değiştirme çabaları bunlar

Vor Monat
AEmre
AEmre

@Onur Cenk Taşkın aynen bunu tarafsız olarak söylerdim normalde berabere kalsın istiyordum. Çok yakın mesafe adam zıplamış elini kaçırma ihtimali yok adamın. Net devam

Vor Monat
Onur Cenk Taşkın
Onur Cenk Taşkın

Ya Bi git Allah aşkına ya. O kadar yakın mesafeden gelen toptan adam ellerini nasıl kaçırsın? Neresine soksun ellerini? Hazır ol vaziyetinde hava topuna çıkamazsın ki. Azıcık objektif olun ya. Pozisyonun penaltıyla uzaktan yakından alakası yok. Kabul dün Galatasaray çok iyi oynadı ama Galatasaray'ın galibiyetinde hakeminde büyük rolü vardı.

Vor Monat
HABER 1903
HABER 1903

AHMET Çakar Tam Bir Fenerbahçelidir

Vor Monat
karayelvids
karayelvids

@HABER 1903 Erman'ın Hürriyet'te yazdığı dönem Beşiktaşlı olduğunu itiraf ettiği bir köşe yazısı var. Ben de o yazının linkini ekşi sözlükte görmüştüm ama çok önceden gördüğüm için link şu an elimde yok. Orada üyeliğim olmadığı için başlıkta ara özelliğini de kullanamıyorum. Üyeliği yani yazarlığı olanlar Erman Toroğlu başlığına gidip başlık içinde ara özelliğini kullanarak "Beşiktaş" veya "hurriyet" yazsın. O köşe yazısının linkini belki bulurlar.

Vor Monat
HABER 1903
HABER 1903

@karayelvids O Hikaye İşte

Vor Monat
karayelvids
karayelvids

Ahmet hoca Galatasaraylı, Erman Beşiktaşlı

Vor Monat
Ümit Öztürk
Ümit Öztürk

Ertem abi Sinan abi... Sizi cok seviyorum bugünki konuşmalariniz dünki açıklaramalar yüzünden biz duruyoruz demek icin anlıyorum :) Ama Beşiktaşi seven Bizi canli yayinda arasaydi bağişlardik demek olmamalıydi ben size böyle inanamadim :/ Siz yapaydiniz kimseninde haberi olmasaydi cünki biz sizi böyle seviyoruz üzüldüm :/

Vor Monat
Food Engineer
Food Engineer

Aslında suç sende değil seni oraya çıkaranlarda. Boyd un pozisyonunda boyda çarpıyor diyor taç doğru karar diyor. Ordakiler de demiyor ki boyd oyun çizgisinin dışında iken top çarpıyor. Utanmadan sıkılmadan taç doğru verildi diyor . Ne yalancı bir adamsın sen ahmet çakar ya.... erteme sinan abiye sıvacı diyorsun da en büyük sıvacı bir sen birde erman toroğlu.

Vor Monat
H.O. CO
H.O. CO

Ahmet Çakar bu penaltı yorumuyla net Beşiktaşa art niyetli olduğu tescillenmistir. Kol yapışık değil, omuzla sıfır alaka var ama hala penaltı değil diyor.

Vor Monat
Oğuz Kıymacı
Oğuz Kıymacı

Ertem spor QW:EQW:E

Vor Monat
Mert Tunoğlu
Mert Tunoğlu

Bu beşiktaşlılar biraz avel ya anlamıyorlar

Vor Monat
Trollanze
Trollanze

Bir penaltı daha nasıl olabilir. Bırakın kitabı falan.

Vor Monat
Göki Ötzi
Göki Ötzi

Ahmet cakar Sen karektersiz sin dürüst hic bir Zaman olamasin

Vor Monat
Batuhan Unlu
Batuhan Unlu

Bakın beyler bu sene bu program efsane olacak. Sen ki ertemspor güce tapan bir biatçı bir sıvacı olarak sinanın pırıl pırıl arkadaşları rokun karga arkadaşları apo abinin imam arkadaşlarıyla beraber muhteşem bir sezon geçirecez. Hadi iyi geceler harmanlık vurdu sigara içmeye gidiyorum

Vor Monat
EYÜP ÇİÇEK
EYÜP ÇİÇEK

Abdülkerim Durmaz'da Galatasarayın galibiyetinden sonra yine bir karın ağrısı gördüm bu nedir ya kazandık yine hakem yine penaltı o gitsin ilk haftadaki fenerin son penaltısını tartışsın

Vor Monat
Zengin Dağıdır
Zengin Dağıdır

Tümer metin Ayhan Ali Gültekin penaltı değil diyor bu adamlar yeşil sahalarin tozunu yutmuş bunlardan iyimi bileceksiniz hakemlerde futboldan anlamiyorlar bırakın bu işi

Vor Monat
Umut Sönmez
Umut Sönmez

Bu beşiktaşlıların ağlaması çok hoşuma gidiyor, Vida bir ara basketbol oynuyordu da hiç sesleri çıkmıyordu.

Vor Monat
hakan ozdemir
hakan ozdemir

0:56 her ele topan çorp 😄

Vor Monat
System X
System X

rok:aynen yaaa

Vor Monat
Turkoglu2020
Turkoglu2020

🤣🤣

Vor Monat
Çağrı Gülnar
Çağrı Gülnar

Robbery Ribben efsanesi de vardır abdülkerim abimizin

Vor Monat
Yerli Şeftali
Yerli Şeftali

"çarpmasa gol" ne lan el olması için böyle bi kriter yok :D

Vor Monat
MuzoShoww
MuzoShoww

Nerde o eski büyüler bardak fırlatmalar ama yavaş yavaş eskiye dönüyo çünkü rok geldi

Vor Monat
Yazıları büyük küçük yazarak kendini Mizahşör sanan
Yazıları büyük küçük yazarak kendini Mizahşör sanan

İlk

Vor Monat
Ada Yurtseven
Ada Yurtseven

Beyaz rok

Vor Monat

Nächstes Video

Beyaz Futbol 20 Eylül 2020

1:32:33

Beyaz Futbol 20 Eylül 2020

Beyaz Futbol

Aufrufe 65 000

Beyaz Futbol 20 Eylül 2020 Kısım 1/3

36:45

Beyaz Futbol 20 Eylül 2020 Kısım 1/3

Beyaz Futbol

Aufrufe 247 000

How Tesla's Cybertruck Stacks Up Against The Hummer EV

3:04

Ahmet Çakar:Galatasaray Dünya Markasıdır

19:41

(T) Beyaz Futbol 20 Kasım 2016 Tek Parça

1:57:41

رحنا نادي برشلونه ⚽🔥!!

15:31

رحنا نادي برشلونه ⚽🔥!!

SuperFamily - طوني و كريس

Aufrufe 853 102

Alman Pro Kaleci (Karol) vs Baran & Bedirhan

13:13

Alman Pro Kaleci (Karol) vs Baran & Bedirhan

Baran ve Bedirhan

Aufrufe 75 687

Ping Pong Battleship 3: Grand Final

5:44

Ping Pong Battleship 3: Grand Final

Pongfinity

Aufrufe 299 851

Mean Tweets | Tommy & Gronky

3:51

Mean Tweets | Tommy & Gronky

Tampa Bay Buccaneers

Aufrufe 81 957