Fall Out Boy feat. Hayley Williams - Sugar We're Going Down

  • Am Vor 3 years

    ChobsChobs

    all rights to the owner of the video

silverbracelet6
silverbracelet6

This is a weird and kind of bad mix lol

Vor 8 Tage
Viva Villain
Viva Villain

Eyeliner? Energy Drinks?? I’ve taken shits with bigger rock stars.

Vor 8 Tage
Joshua Beer City Bandit DeJong
Joshua Beer City Bandit DeJong

Can we get a studio version, please? 🥺

Vor 8 Tage
Justin Murray
Justin Murray

2005 me is freaking the fuck out right now 😂

Vor 9 Tage
Reena Smith
Reena Smith

1:41 His hip swing is so great haha

Vor 9 Tage
Slackin AintEasy
Slackin AintEasy

jesus fuck this sounds so bad.. why would u even upload this?

Vor 10 Tage
Ericola
Ericola

That sounded like shit

Vor 10 Tage
Dylan
Dylan

Did Hayley just do the “suck it” motion? That’s amazing

Vor 11 Tage
muhd safwang
muhd safwang

two favourite people and band

Vor 14 Tage
K. Le’voy
K. Le’voy

I have chills

Vor 14 Tage
samantha
samantha

what kind of a paramore fan am I? ive never seen this before.

Vor 16 Tage
Caleb Garwood
Caleb Garwood

Haley looking like Mr. O'Hare from the Lorax.

Vor 20 Tage
Nakols Sonza
Nakols Sonza

I can sing this song wayback college of 2000.. but now its hard.. 😁

Vor 20 Tage
Dan Z
Dan Z

i love them but boy do their voices not mix. oof

Vor 20 Tage
doban
doban

Really enjoyed Hayley's pelvic thrust at the "cock it" line at around 2:42

Vor 22 Tage
miss hayley natblida
miss hayley natblida

i would die for hayley williams tbh

Vor 23 Tage
Demi Goldfinch
Demi Goldfinch

Fuck that looked like so much fun.

Vor 24 Tage
Natalie
Natalie

AHHHHHH SOOO GOOOOOODD

Vor 24 Tage
Y•A•S•I•N_ID
Y•A•S•I•N_ID

So sad Its only available with really suck resolution

Vor 24 Tage
Gregory Salter
Gregory Salter

damn the colors and people look so vibent and I'm not even on drugs.

Vor 25 Tage
magdiel
magdiel

participação minúscula, devia ser na musica toda

Vor 25 Tage
Mason Admire
Mason Admire

She totally fucked this song up lol

Vor 25 Tage
K Medi
K Medi

Sorry, just got back from the Moon. What year is this concert?

Vor 26 Tage
Kevin Codilla
Kevin Codilla

this is how you summarize your emo kid days.

Vor 26 Tage
B F
B F

sry but the hip thrust by hayley was a god tier power move

Vor 27 Tage
Tobi Lopez
Tobi Lopez

Am I the only one who thinks that they're not in harmony when singing? I didn't hear Hayley's voice at all, there is more to it than this

Vor 27 Tage
The Reese's Guy
The Reese's Guy

How am I just discovering this??!?!!!

Vor 28 Tage
jimromesadouche e
jimromesadouche e

It's like gummie bears 🐻 eating unicorns 🦄 for rainbows 🌈

Vor 29 Tage
Kevin Knable
Kevin Knable

This sounds so bad. 🤣

Vor 29 Tage
Edgar Carlo Medina
Edgar Carlo Medina

She rocks so hard lol 🤘🏼

Vor 29 Tage
Cameron Snyder
Cameron Snyder

Whoever was in charge of the live sound should never be allowed to do it again.

Vor Monat
Pricey
Pricey

Sounds like they’re playing through 30 watt line 6 practice amps here

Vor Monat
Pids Me
Pids Me

Good no autotune.

Vor Monat
Chobs
Chobs

wait what 140K+ views?

Vor Monat
Lyric Guy
Lyric Guy

Amay moh dah u boygen foh yet Oybin dyin tu telyu enhtin yu wona hir Coz dashis hu ayem dis week Layih dah gras Niks to da mahseleyum Ajas a natch in yah bedpows Bah ujas alay ina song Drapah har Brekah neim Ruweslepiney weh slepi for dah wrong tim Weh goin dow down inalulurirawn And shugar wer gowih dow swingin I'll be yanumbawah wida bullin A lodehgah cornflakes cockitypully Isdis moh dah u bhagen foh yet OH dinmine me I'm watching youtube from da closet Wishin to be da frikshun in yhur jeans Isinit mesap how amjas dyin to be hir Ajas a natch in yah bedpows Bah ujas alay ina song Drapah har Brekah neim Ruweslepiney weh slepi for dah wrong tim Weh goin dow down inalulurirawn And shugar wer gowih dow swingin I'll be yanumbawah wida bullin A lodehgah cornflakes cockitypully Dow down inalulurirawn And shugar wer gowih dow swingin I'll be yanumbawah wida bullin A lodehgah cornflakes cockitypully Weh goin dow down inalulurirawn And shugar wer gowih dow swingin I'll be yanumbawah wida bullin A lodehgah cornflakes cockitypully Weh goin dow down (dow, dow) Dow down (dow, dow) Weh goin dow down (dow, dow) A lodehgah cornflakes cockitypully Weh goin dow down inalulurirawn And shugar wer gowih dow swingin I'll be yanumbawah wida bullin A lodehgah cornflakes cockitypully

Vor Monat
Jayz Piolo
Jayz Piolo

LMAO. AT FIRST GLANCE I THOUGHT IT WAS ANOTHER LANGUAGE TRANSLATION FR IM DED 😵

Vor Monat
MR_Fenderr
MR_Fenderr

Lmfao

Vor Monat
Lyric Guy
Lyric Guy

@Hunter Craig anytime

Vor Monat
Hunter Craig
Hunter Craig

Thanks for the translation

Vor Monat
Ronnie Allen
Ronnie Allen

My wife!!

Vor Monat
203
203

garbage fucking music.

Vor Monat
Faster Red9
Faster Red9

This is cool but their voices sound horrible together lol

Vor Monat
julius morales
julius morales

when was this? Patrick is thin so post hiatus but the cam quality feels old

Vor Monat
Brett -
Brett -

I’ve seen them live and I gotta admit he can’t sing well live at all😂

Vor Monat
Ezio Spaghetti Auditore
Ezio Spaghetti Auditore

Patrick stump is goat rock singer

Vor Monat
Prayoga Florence
Prayoga Florence

Who’s watching this video October 2021? Last I seen this grup music fall out boy from 2008.

Vor Monat
Cosme Fulanito
Cosme Fulanito

Sorry, i'm from 2121

Vor Monat
Vitor Santos
Vitor Santos

can we get this in hd remaster plz thnx :D

Vor Monat
Josh Sprouse
Josh Sprouse

Hayley just brings so much energy to the stage, you can literally feel the energy change when she steps up.

Vor Monat
Oops ™
Oops ™

The instrumentals sound sloppy… hope it was just bad monitors and not inebriation

Vor Monat
Earl of CockGobblingshire
Earl of CockGobblingshire

I wish I would've had the courage to admit I was into this when they were still touring together

Vor Monat
Rob Bags
Rob Bags

240p in 2018 was a blasphemy lol

Vor Monat
Avery Rocha
Avery Rocha

Am I more than you bargained for yet? I've been dying to tell you anything you want to hear 'Cause that's just who I am this week Lie in the grass, next to the mausoleum I'm just a notch in your bedpost But you're just a line in a song (A notch in your bedpost, but you're just a line in a song) Drop a heart, break a name We're always sleeping in, and sleeping for the wrong team We're goin' down, down in an earlier round And Sugar, we're goin' down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it We're goin' down, down in an earlier round And Sugar, we're goin' down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it Is this more than you bargained for yet? Oh, don't mind me, I'm watching you two from the closet Wishing to be the friction in your jeans Isn't it messed up how I'm just dying to be him? I'm just a notch in your bedpost But you're just a line in a song (Notch in your bedpost, but you're just a line in a song) Drop a heart, break a name We're always sleeping in, and sleeping for the wrong team We're goin' down, down in an earlier round And Sugar, we're goin' down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it We're going down, down in an earlier round And Sugar, we're going down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it Down, down in an earlier round And Sugar, we're going down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it We're going down, down in an earlier round And Sugar, we're going down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it We're going down, down (down, down) Down, down (down, down) We're goin' down, down (down, down) A loaded god complex, cock it and pull it We're goin' down, down in an earlier round And Sugar, we're goin' down swinging I'll be your number one with a bullet A loaded god complex, cock it and pull it

Vor Monat
Roodolf
Roodolf

haha thank you i always thought is was cock eating bullet, not cock it and pull it

Vor Monat
Morg TV
Morg TV

When was this? Around Paramore's self titled era?

Vor Monat
Eric Frye
Eric Frye

It looks like it

Vor Monat
NIGEL PASSMORE
NIGEL PASSMORE

Fallout boy ? More ike fuck off boy. Generic bullshit.

Vor Monat
Karl Vergel Valdez
Karl Vergel Valdez

Hayley. 😍 2021. High school days. This song still rocks. 👌

Vor Monat
Janet Lewis
Janet Lewis

The more times I see Patrick sing live, the more respect I have for him. He is consistently on key, and more! He can sing!

Vor Monat
Moonyham
Moonyham

of course dude he's got a soul voice!

Vor 7 Tage
Penzeera
Penzeera

Saw FOB live in Columbus, OH and they performed Save Rock N Roll. His rendition of Elton John's part was near flawless. If I wasn't there, I would have thought Elton had appeared on stage. The man is extremely talented.

Vor Monat
JayBigDadyCy
JayBigDadyCy

I feel like this could've been better. His breath control is pretty poor (so he sounds out of breath). But in get it. I've performed live many times and sometimes you just get so excited you just don't care lol.

Vor Monat
Janet Lewis
Janet Lewis

@Caleb Mahns What? What was it?? 😟

Vor Monat
Caleb Mahns
Caleb Mahns

I saw them recently at wrigley and was blown away at how good he is live. Pete on the other hand...

Vor Monat
Josh M
Josh M

These were much simpler times.

Vor Monat
BlameItOnVanity
BlameItOnVanity

Was never their biggest fan but i do like this song and AT LEAST HE CAN SING LIVE! Last of a dying breed. I loveeee Hayley! Paramore was like the bratty sister of FOB. She has such awesome energy! U go girl lol

Vor Monat
Human Bean
Human Bean

WITH HER ORANGE HAIR!!! awwww the good ol days where my mental health wasn't as tragic lmao but it was

Vor Monat
Zephyr
Zephyr

2:40 hayley humped the air haha

Vor Monat
Bryant Batchar
Bryant Batchar

When doesn’t she? Lol

Vor 24 Tage
Cycles
Cycles

Ive been with FOB since TTTYG and even EOWYGF! Ive seen FOB 3 times. The last time, IOH just came out! Hard Rock Orlando, the album leaked 2 hours b4 the show back in 2008, I think.. They dropped a new song at the concert and everyone already knew the lyrics! They were so impressed they pointed it out! I also met Joe and Pete that day.. It was my birthday Jan 21st. One of the best days of my entire life.

Vor Monat
Brian C
Brian C

I'm 54 and grew up with all the big Rock bands and I have to say these guys rock!!

Vor Monat
Caleb Mahns
Caleb Mahns

@Brian C nobody appreciates this comment enough

Vor Monat
Brian C
Brian C

@Arjay Mejorada I like spring rolls too.

Vor Monat
Arjay Mejorada
Arjay Mejorada

That means a lot from you,sir

Vor Monat
iamrichlol
iamrichlol

Hayley looking like she wants to speak to a manager

Vor Monat
Brett Werner
Brett Werner

Aw hell nah, the bright orange offsets the resemblance to a Karen cut completely

Vor 11 Tage
J H
J H

Which pixel is Hayley?

Vor Monat
Firdaus Zainudin
Firdaus Zainudin

Back then when pop punk dominates mainstream music Yeah, I can only understand Hayley's part.

Vor Monat
Elvis Colindres
Elvis Colindres

Hell yeah !!! Two legends of punk rock music playing together!!! 😱😱

Vor 2 Monate
Yutup Premium
Yutup Premium

Oh hell yes this video just pop up in my recommendation Thx yt algorithm

Vor 2 Monate
Sarah Heetz
Sarah Heetz

The older lady vibin 2:53 love it

Vor 2 Monate
Math
Math

i see hayley with fob i like within the first seconds

Vor 2 Monate
Lightning Mike
Lightning Mike

Well this came out of nowhere

Vor 2 Monate
Chiara Tee
Chiara Tee

chills.

Vor 4 Monate
Naty
Naty

sometimes i watch this to feel alive again 🥳😍

Vor 7 Monate
Whiskey
Whiskey

bruh 240p?

Vor 8 Monate
Tommy Roel Roel
Tommy Roel Roel

I listen to Eminem Dr Dr. N.W.A 50 etc hardcore but if you don't like fall out boy... idk what's wrong w. you

Vor 8 Monate
Dave Richardson
Dave Richardson

This song/band are responsible for getting millions of people who were formerly ‘normies/preppies’ into pop punk, punk rock, emo and rock music rather than pop/generic music like Drake and Jay Sean

Vor 10 Monate
KK Taylor
KK Taylor

Can we get a paramore panic! Fall out boy tour again just one more time im actually an adult now lol

Vor year
redbul17
redbul17

2009 Blink-182 comeback toar with Panic and Fall Out Boy supporting was the best show of my life.

Vor 13 Tage
modern people are fucked Kerrigan
modern people are fucked Kerrigan

I’m 46 and I still love this music lol. Age is irrelevant. Listen to what you love and dance like a dipshit lol. Life’s too short. Love from the Emerald Isle.

Vor 13 Tage
Cute Clique
Cute Clique

Don't you forget twenty one pilots 😏

Vor 22 Tage
jrkbgk1111
jrkbgk1111

@Naufal Aden you and @victhenerd14 have the right idea 💜😍 I can definitely think of a couple more to tag along with too 💜🖤💜

Vor Monat
Naufal Aden
Naufal Aden

... With mcr reunion

Vor Monat
Natty BoBatty
Natty BoBatty

Anyone else here to for Hayley's hip thrust?

Vor year
Natalie
Natalie

i got impregnated

Vor 24 Tage
Monkey D Garp
Monkey D Garp

@Parasetamol 02:43

Vor 6 Monate
Parasetamol
Parasetamol

hip thrust? what does it mean?

Vor year
Marilea Louise
Marilea Louise

Fall Out Boy were my #1 band from my teen years. Hayley was one of my biggest heroes. This is mindblowing for me at 25 years old.

Vor year
Bill Clay
Bill Clay

@Genieslayer wait till your 37 and 47, then dead. It's all a blur. You still got 4-5 yrs left.

Vor 20 Tage
Janet Lewis
Janet Lewis

@Bill Clay I wish I'd know about them back then. I was a bit "out of commission." LoL

Vor 20 Tage
Bill Clay
Bill Clay

Yeah, we're close to same age. I was in my 30s when this song came out. Growing up to this was like.. I wish he was my dad.

Vor 20 Tage
Genieslayer
Genieslayer

Seriously, miss the good old days. 27 now, wishing I could go back in time

Vor Monat
Janet Lewis
Janet Lewis

Mind-blowing for me that I'm turning 62, and just discovered them a year ago!

Vor Monat
Wilzz Faith
Wilzz Faith

Thanks 4 uploading been looking 4 this classic vid 4 years

Vor year
H0PELESSELY_DEV0TED
H0PELESSELY_DEV0TED

What I actually like this why do people say its cringe?

Vor year
mkel1979
mkel1979

@SkyeBlueWrestlingOfficial wow, so the audio is about out… hardly makes it’s cringe! Her voice works so well on this track the mix doesn’t really matter! And anyone that goes to a rock show for perfect vocals and sound is there for the wrong reasons. You go for the energy in that room, for the feeling hearing a track like this gives you and everyone around you where you can just let go and lose control and no one gives a shit and in fact they join in! The freedom, the feeling, the adrenaline & rush of a rock concert is an amazing feeling and when two awesome artists get together like this it only manages to crank it up another notch!

Vor Monat
SkyeBlueWrestlingOfficial
SkyeBlueWrestlingOfficial

its cringe cause the mix of it is awful like why is she so much louder then him

Vor 3 Monate
Kaitheweirdo xx
Kaitheweirdo xx

WHY DIDNT KNOW THIS EXISTED?

Vor year
13woodsj
13woodsj

SAME

Vor 19 Tage
Armando Varela
Armando Varela

Me to

Vor 23 Tage
Chobs
Chobs

by the time i uploaded this on youtube i cant find it anywhere but facebook so i just download it and upload on YT hahahaha

Vor Monat
Olivia Hutchinson
Olivia Hutchinson

This audio is so strange

Vor year
John Michael Magdasoc
John Michael Magdasoc

I misssss theeeemmmm 2020#quarantine

Vor year
Jay B
Jay B

Audio from a refrigerator

Vor year
Nathan Fles
Nathan Fles

That Harmony tho

Vor year
Kenneth Lim
Kenneth Lim

Cringefest

Vor year
GhettoTorture
GhettoTorture

@Amrit Tubid this video, obviously

Vor year
GhettoTorture
GhettoTorture

Yeah this is not their best performance lol

Vor year
Earl Tan
Earl Tan

Oh god are you those people who listen to BTS

Vor year
Christoffer13
Christoffer13

cringe

Vor 2 years
Marilea Louise
Marilea Louise

LOL no.

Vor year
Max Vazquez
Max Vazquez

Pathetic

Vor year
H0PELESSELY_DEV0TED
H0PELESSELY_DEV0TED

Christoffer13 what's wrong with her? I'm genuinely asking

Vor year
Christoffer13
Christoffer13

@H0PELESSELY_DEV0TED hayley

Vor year
H0PELESSELY_DEV0TED
H0PELESSELY_DEV0TED

What why lol?

Vor year
Eden Santos
Eden Santos

Ela tá fora do tom ?

Vor 2 years
Antes dos 30
Antes dos 30

@Lucas de Jesus Cordeiro oitava? Ela tá fazendo a terça maior mais aguda

Vor year
Aleisha Teague
Aleisha Teague

Dream not real

Vor 2 years
Kenneth Lim
Kenneth Lim

Lol...

Vor year
The Reyvan is hiding in the Chernobyl Fleshlight
The Reyvan is hiding in the Chernobyl Fleshlight

1:42 *AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH*

Vor 2 years
Shio
Shio

Nice game so far

Vor 2 years
rmina
rmina

Se ve para el orto

Vor 3 years
min
min

2019 y 240p es una mierda xd recuerdo hay una versión 720p

Vor year
Ludovica
Ludovica

they are so talented im shook

Vor 3 years
CremPie
CremPie

@Kenneth Lim says the person with no talent at all

Vor 10 Monate

Nächster

Paramore - The Final Riot! (Full Concert) 1080p HD

1:10:01

Paramore - The Final Riot! (Full Concert) 1080p HD

DecodeTheMonsterV2

Aufrufe 1 100 000

Paramore.  Misery Business (Acoustic Grammy) mp3

3:18

The Weeknd - Die For You (Official Music Video)

4:41

FARID BANG - „X“ [official Snippet]

10:24

FARID BANG - „X“ [official Snippet]

BangerChannel

Aufrufe 510 443

Gold AG - GUERIL

3:48

Gold AG - GUERIL

Gold AG

Aufrufe 775 933