Dixie D'Amelio - Be Happy (Official Video)

  • Am Vor Tag

    Dixie D'AmelioDixie D'Amelio

    Dauer: 03:19

    Official Music Video by Dixie D'Amelio performing "Be Happy" - Available Now:
    ffm.to/be_happy
    Credits
    Director | Christian Guiton
    Executive Producer | Tommy Burns
    Creative Director/Producer | Connor Gould
    Production Company: Black Street Entertainment
    1st AD | Liz T. Miles
    DP | Pascal Combes-Knoke
    Steadicam | Thor Wixom
    Makeup | Patrick Ta
    Hair | Laura Polko
    Subscribe for more official content from Dixie:
    de-film.com/us/dixiedamelio
    Connect with Dixie
    TikTok: www.tiktok.com/@dixiedamelio
    Instagram: instagram.com/dixiedamelio
    Twitter: twitter.com/dixiedamelio
    Website: www.dixiedamelio.com
    Lyrics:
    Sometimes I don’t wanna be happy
    Don’t hold it against me
    If I’m down just leave me there, let me be sad
    Suns up, I already wanna lay down
    Friends callin’, I ain’t really tryna go out
    Don’t wanna get dressed up to pretend
    I could lie and say I’m fine, maybe you’ll stop calling then
    I’ve got chips on my shoulder, only getting older
    So I keep to myself
    Ain’t tryna complain just don’t wanna explain it
    But...

    Sometimes I don’t wanna be happy
    Don’t hold it against me
    If I’m down just leave me there, let me be sad

    Sometimes I just wanna be lonely
    Don’t need you to hold me
    If I’m low you don’t need to care, let me be sad

    What’s the matter with that? Oh oh oh
    What’s the matter with that? Oh oh oh
    Bad days, it’s OK
    Let me feel it
    In some ways you’ve gotta break your heart to heal it
    I know I’m gonna feel this way again
    I could lie and say I’m fine but that wouldn’t change anything
    I’ve got chips on my shoulder, only getting older
    So I keep to myself
    Ain’t tryna complain just don’t wanna explain it
    But...

    Sometimes I don’t wanna be happy
    Don’t hold it against me
    If I’m down just leave me there, let me be sad

    Sometimes I just wanna be lonely
    Don’t need you to hold me
    If I’m low you don’t need to care, let me be sad

    What’s the matter with that? Oh oh oh
    What’s the matter with that? Oh oh oh
    What’s the matter with sadness
    Makin’ me feel the way I feel right now
    Gladness, you can’t force it when you feel fucked up
    It’s this salt that’s on my tongue
    It’s the salt that’s on my tongue
    But...
    Sometimes I don’t wanna be happy
    Don’t hold it against me
    If I’m down just leave me there, let me be sad

    Sometimes I just wanna be lonely
    Don’t need you to hold me
    If I’m low you don’t need to care, let me be sad

    What’s the matter with that? Oh oh oh
    What’s the matter with that? Oh oh oh
    Just let me be sad
    #dixiedamelio #behappy
    Music video by Dixie D'Amelio performing be happy. © 2020 DAM FAM RECORDINGS
    de-film.com/v-video-wKOptbo-QFw.html

Dixie D'Amelio
Dixie D'Amelio

Thank you to everyone who watched the premiere!!!

Vor Tag
Trinity Timoteo
Trinity Timoteo

Hiiii

Vor 9 Stunden
angelxsx
angelxsx

Dixie D'Amelio k

Vor Tag
Ariana Grande
Ariana Grande

Hi

Vor Tag
Mckinah
Mckinah

Dix it’s so beautiful 🥺🤍

Vor Tag
Dog Lover
Dog Lover

you sing beautiful!!!!❤

Vor Tag
nourah n black
nourah n black

I totally didn’t spot her boob showing

Vor Stunde
Rosydreams
Rosydreams

OMG this is so off I feel sorry for people who can actually sing they don't even get half the views. She should stick to tiktok

Vor Stunde
Nicole Campos Martinez
Nicole Campos Martinez

Dixie D’Amelio is so pretty I love her so much along side with her sister🦋💜

Vor Stunde
Coco Puff’s
Coco Puff’s

Your voice is awesome

Vor Stunde
anónima xd
anónima xd

I'm not saying this is trash But the point is this is trash.

Vor Stunde
KingSlayer 3707
KingSlayer 3707

I didn't know you sing omg sing your heart out girl

Vor Stunde
ana bartolome
ana bartolome

such a catchy good song!!

Vor Stunde
Mj Bandana
Mj Bandana

Why do we keep making white people famous?🤨

Vor Stunde
Taraji Telfair
Taraji Telfair

Dang number 1 on trending

Vor Stunde
Emma Wright
Emma Wright

Maybe something more happy

Vor Stunde
Roblo0xxY and switchkid A
Roblo0xxY and switchkid A

Dummy coronavirus

Vor Stunde
qqwuiltii FN
qqwuiltii FN

And #1 on trending

Vor Stunde
Shaylie Davidson
Shaylie Davidson

For a first song, I think it's actually really Good! Keep doing you!

Vor Stunde
dominguez Sisters
dominguez Sisters

out of all words happy? wow so original

Vor Stunde
ابو عابد
ابو عابد

يهب كيف جابت اشتراكات كذا

Vor Stunde
thei naing
thei naing

I am being happy now

Vor Stunde
Ashley Rendon
Ashley Rendon

In my screen it says 1 on trending

Vor Stunde
you only live ONCE
you only live ONCE

Why are ppl hating on her

Vor Stunde
emma lopez
emma lopez

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️i love You dixie

Vor Stunde
Shannon Sloan
Shannon Sloan

done. ι aм мad wнy? ι ѕaw DIXIE dмѕ poor нer boyfrend tenderlyfuzzypoetry.tumblr.com/?o *

Vor Stunde
Alice Vieira
Alice Vieira

Dixie, you did a great job I can't stop listening to this song, it's really good, I know you won't see it but I love you❤️

Vor Stunde
Team_taze
Team_taze

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Vor Stunde
Aitana Weenen
Aitana Weenen

Dixie this song si my favorite you sing sooo godd

Vor Stunde
SophiaLiz tvShow
SophiaLiz tvShow

hi Dixie

Vor Stunde
Зайка bell
Зайка bell

😭aaaaaa

Vor Stunde
Steven R
Steven R

So this is the new gen of music?

Vor Stunde
Himiko Toga
Himiko Toga

Uh oh. We’re in trouble 😬

Vor Stunde
Beavith Preduchins
Beavith Preduchins

Cringe

Vor Stunde
Proosy Z
Proosy Z

am i the only one that can’t find the pressed dixie and charli fan pages?

Vor Stunde
Emma Wright
Emma Wright

Like the Millatti but it doesn’t match your voice

Vor Stunde
Eric Wright
Eric Wright

Its actually not that bad. But when the music video is in a mansion its kinda stupid

Vor Stunde
lindia s
lindia s

0:44 the best part 😍

Vor Stunde
Aya Mdj
Aya Mdj

It’s not because a person is famous that she can sing

Vor Stunde
Turtleboy 156
Turtleboy 156

Tbh if tiktok never came out she wouldn't be here

Vor Stunde
Martin Tellez
Martin Tellez

Hi

Vor Stunde
Niky Rísik
Niky Rísik

Wow you have very nice song and voice♥️❤️♥️❤️♥️❤️

Vor Stunde
Toriya Harnandan
Toriya Harnandan

Dixie:be Happy me: what’s that?👁👄👁

Vor Stunde
Shivi
Shivi

I didn’t realise how catchy this song is 😆

Vor Stunde
Domča Čermáková
Domča Čermáková

MAKE CHARLI SAVE PLEASE

Vor Stunde
mike bush
mike bush

I am a big fan your song is amazing I wish I could see you some day

Vor Stunde
FallenAngel 522
FallenAngel 522

Me whach it like 5 time

Vor Stunde
Clear G
Clear G

I watched the premiere

Vor Stunde
Nightengale
Nightengale

i can relate to this so much and the fact that she’s actually a good singer like !!!!

Vor Stunde
Zofia Labocha
Zofia Labocha

❣❣❣

Vor Stunde
ThePhantom
ThePhantom

Music definitely not her career

Vor Stunde
Kim
Kim

Shes a singer now? 😏😑

Vor Stunde
Mr duck Head
Mr duck Head

ngl this is a BOP

Vor Stunde
looopp __
looopp __

My favorite song

Vor Stunde
Danya Gurrola
Danya Gurrola

I love you dixie🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

Vor Stunde
Brisa Puig
Brisa Puig

hermosa tu canción dixie

Vor Stunde
XxsunshinexX
XxsunshinexX

Why is this song such a mood?

Vor Stunde
xd venom
xd venom

Naah this ain't it

Vor Stunde
OneKing
OneKing

woman gives birth in public https://youtu.be/K-9ZgDjvxWE

Vor Stunde
Hello Yall
Hello Yall

Y arnt u a singer ur so good at singing dam

Vor Stunde
Daoming Si
Daoming Si

Everyone's hating in the comments yet there is 1M likes, I'm so confused-

Vor Stunde
Love & Like
Love & Like

Its just awesome, u are awsome keep it up.... everytime i am sad i got a song to comfort me..... its just beautiful. U look really preety in the music vid tooo💜💜💜💜💜lots of luv from india 💜

Vor Stunde
Agostina Gonzalez
Agostina Gonzalez

Me encantaaaáaa

Vor Stunde
Ariana Grande is mine
Ariana Grande is mine

What should Dixie be? Model:like Singer:comment

Vor Stunde
Sarah & Sophie
Sarah & Sophie

Dixie you got #1 on trending that’s crazy good job and love the song ❤️

Vor Stunde
Soldierofwar TGB
Soldierofwar TGB

Ti

Vor Stunde
Panda Vlogs
Panda Vlogs

OMG GURL YOU SING HELLA BEAUTIFUL! I thought you were just a vlogger and tiktoker but then I’m surprised with this in my recommended and I’m like “SHE CAN SING TOO?! HOLY SHYZA!”

Vor Stunde
Hi Everyone
Hi Everyone

What song is better : Reply : Dixie D'amelio - Be happy Like : 𝔁𝓾𝓮🥶𝓱𝓾𝓪🧚‍♀️𝓹𝓲𝓪𝓸😻𝓹𝓲𝓪𝓸🗿𝓫𝓮𝓲👺𝓯𝓮𝓷𝓰🤩𝔁𝓲𝓪𝓸😼𝔁𝓲𝓪𝓸👣 ( Sorry dixie )

Vor Stunde
Himiko Toga
Himiko Toga

Welp. Idek what that song is or if it’s even real 😳

Vor Stunde
Sofia Martinez Villarreal
Sofia Martinez Villarreal

👁👄👁

Vor Stunde
Himiko Toga
Himiko Toga

👀 👄

Vor Stunde
diário da yanni
diário da yanni

The music was perfect

Vor Stunde
Kendal Quam
Kendal Quam

This is really good

Vor Stunde
Avakin Jasmine
Avakin Jasmine

I DID NOT EXPECT HER TO SAY FUCK 👁👄👁

Vor Stunde
Tehja Seymour
Tehja Seymour

Love It I listen to it every time I get sad and every time I think of dixie

Vor Stunde
Lili Dewit
Lili Dewit

Good dix! I am so proud of you!

Vor Stunde
Justine Ford
Justine Ford

done. ι aм мad wнy? ι ѕaw ᴅɪxɪᴇ dмѕ * ιм ѕorry ғor нer eх-boyfrien happyblog6.tumblr.com/?U

Vor Stunde
qqwuiltii FN
qqwuiltii FN

In 24hr this already has 1mil likes

Vor Stunde
Sara Ali
Sara Ali

Dixie ur song is the best don’t let the haters get to u they mad they can’t get to level ur the best keep on doing the great work 💕

Vor Stunde
oof
oof

ᗷᕼᑌᗴᔕᒍYᗴᔕ

Vor Stunde
Moonlight Grande
Moonlight Grande

Why is everyone hating y’all were just asking for her to release music and when she does y’all pressed wtf 💀

Vor Stunde
roro abd
roro abd

I love dixie but she's not talented

Vor Stunde
Eefje Linn
Eefje Linn

You kill this🖤

Vor Stunde
Nader a.f
Nader a.f

So now *tik tokers* think they are talented or what? Why tf this is trending number 1 lol

Vor Stunde
Lando
Lando

The songs is garbage

Vor Stunde
Audrey Schultz
Audrey Schultz

i feel like she was trying to be deep but this is definitely a justic and claire’s song..

Vor Stunde
apple x crack
apple x crack

You are so freaking pretty Issmdnfkdndnnrdkj

Vor Stunde
Jiana Micabalo
Jiana Micabalo

büyhēés

Vor Stunde

Nächstes Video

Be Happy

03:19

Be Happy

Dixie D’Amelio - Topic

Aufrufe 449 000

My Asian-American Identity Crisis

13:49

My Asian-American Identity Crisis

Emirichu

Aufrufe 971 115

Olivia Rodrigo - All I Want (Official Video)

03:05

Olivia Rodrigo - All I Want (Official Video)

DisneyMusicVEVO

Aufrufe 11 000 000

Charli vs Dixie D'Amelio - What's In The Box?

04:26

Charli vs Dixie D'Amelio - What's In The Box?

Famous Birthdays

Aufrufe 8 600 000

My Room Tour | Dixie D'Amelio

06:37

My Room Tour | Dixie D'Amelio

Dixie D'Amelio

Aufrufe 7 300 000

Dixie D'amelio - Be Happy [Letra en Español]

03:20

Mein Baby Zorro ist im Himmel geflogen.

2:53

Mein Baby Zorro ist im Himmel geflogen.

Raffa's Plastic Life

Aufrufe 322 918

Dani Mocanu - Politisti si procurori | Official Video

4:00

Dani Mocanu - Politisti si procurori | Official Video

Dani Mocanu © Oficial

Aufrufe 651 324

3YE(써드아이) - YESSIR | M/V

3:19

3YE(써드아이) - YESSIR | M/V

3YE OFFICIAL

Aufrufe 797 861

PANZERKETTEN für unser U-BOOT

9:02

PANZERKETTEN für unser U-BOOT

The Real Life Guys

Aufrufe 351 322