Buccaneers vs. Saints Week 1 Highlights | NFL 2020

  • Am Vor 13 Tage

    NFLNFL

    Dauer: 13:10

    The Tampa Bay Buccaneers take on the New Orleans Saints during Week 1 of the 2020 NFL season.
    Subscribe to NFL: j.mp/1L0bVBu
    Check out our other channels:
    Para más contenido de la NFL en Español, suscríbete a de-film.com/us/nflenespanol
    NFL Fantasy Football de-film.com/us/nflfantasyfootball
    NFL Vault de-film.com/us/nflvault
    NFL Network de-film.com/us/nflnetwork
    NFL Films de-film.com/us/nflfilms
    NFL Rush de-film.com/us/nflrush
    NFL Play Football de-film.com/us/playfootball
    NFL Podcasts de-film.com/us/nflpodcasts
    #NFL #Bucs #Saints

Haruko Sokudo
Haruko Sokudo

People dissing brady just cos he lost 1 game, just 1 game!

Vor 2 Tage
Luke's workout
Luke's workout

How did the Buccaneers start off with negative 7 points?

Vor 2 Tage
Proving Boxes
Proving Boxes

Who the wash up Qb for bucks?

Vor 2 Tage
J Luis
J Luis

These refs are loose asf w their flags

Vor 3 Tage
John Green
John Green

Brady playing with guys that don't know their assignments. Sad.

Vor 3 Tage
mikea hiooi
mikea hiooi

Lol NFL fans are the worst. Brady lost 1 game and suddenly he's washed.😂

Vor 3 Tage
Caner Yelsali
Caner Yelsali

https://www.youtube.com/watch?v=3rqukLcbvN0 Game about toilet paper war

Vor 3 Tage
Christian C.
Christian C.

4:22 this will never get old

Vor 4 Tage
shaquita bonner
shaquita bonner

its funny how jamist winston and mike evans was just fighting marshon latimore and now he jamist is on the saints

Vor 4 Tage
mikea hiooi
mikea hiooi

Wow, it seems like Brady has no good players to work with. I feel bad for him, he always has a shitty team

Vor 3 Tage
Siddhant Pandit
Siddhant Pandit

#glazersout

Vor 4 Tage
Nate Lee
Nate Lee

Follow @nizzy215_ I’m an upcoming football star

Vor 4 Tage
Tyrone Jackson
Tyrone Jackson

Lol they cheating us man,and we still gonna win.

Vor 4 Tage
Halfman Halfamazing
Halfman Halfamazing

People like,” See, Brady can only win when he play the Bills twice a year !” Yeah, one game with a new team, abnormal training camp = very little time to learn to play with his teammates and he’s like 45 years old.......yeah, those Super Bowl’s where flukes! lol! I don’t even like Brady, I’m a Colts fan. But damn, you can’t say that he only won because of this or he only won because of that. He went to 9 Super Bowls, won 6! That is impressive no matter what division or what conference you played in.....smh, haters....

Vor 4 Tage
Shauka Hodan
Shauka Hodan

Brady's like wait a dam minute... Where's the bills, jets or dolphins iI usually play on opening weekend!?😂

Vor 4 Tage
Brandon Edwards
Brandon Edwards

When you have to create fake fan noise hahah

Vor 4 Tage
danrdre hutto
danrdre hutto

Drew brees special really underrated

Vor 4 Tage
Eric Cartman
Eric Cartman

Buccs defence sucks

Vor 4 Tage
FULLER PARKER
FULLER PARKER

This really shows how OVER-RATED Tom Brady is!

Vor 5 Tage
Shauka Hodan
Shauka Hodan

First time I see Brady spiking the ball that way after a TD, this will be a truly challenge

Vor 4 Tage
Will Cee
Will Cee

Uncle Tommy Vs Boomer Brees

Vor 5 Tage
T 1
T 1

NFL need the change they rules bro refs be trippin yo

Vor 5 Tage
SergeantSnags
SergeantSnags

what station was this

Vor 5 Tage
Tomasenia Jacquez
Tomasenia Jacquez

I just want to say thank you to the city of New Orleans for not going to the game and keeping the health of the city in mind!!! Great game saints but even better effort from the City of New Orleans!!!!

Vor 5 Tage
abbsnn cose
abbsnn cose

Gronk woke up feeling dangerous today 🙌🏽 2 receptions 😳 11 yards 🥵 0 tds 🔥🔥🔥

Vor 5 Tage
Brent Waits
Brent Waits

Wow, it seems like Brady has no good players to work with. I feel bad for him, he always has a shitty team

Vor 5 Tage
A6 Beats
A6 Beats

The saints are the Rockets of the NBA....nearly unstoppable during the regular season but choke when it matters

Vor 5 Tage
JA Raider0
JA Raider0

Raiders gonna Mop saints sorry raiders got a RB that will tired ur defense and WR that can spread the field and TE who catches in 2 on 1 Situations and top 5 offense line and rank 10th stoping the run don’t worry Dennis Allen will be beat again by Derek Carr

Vor 5 Tage
abbsnn cose
abbsnn cose

his new coach is nowhere near the genius of Bill Belichick.

Vor 5 Tage
Zelnik999
Zelnik999

3:25 “pass interference number 23... 23?” The ref meant to say 33.

Vor 5 Tage
Jibril Prevost
Jibril Prevost

I'm glad the Saints are doing more trick plays this year

Vor 5 Tage
YB2324
YB2324

Brady’s got no time to throw

Vor 5 Tage
Civilized Savage Gods
Civilized Savage Gods

https://www.youtube.com/watch?v=0gFFgiHklkw

Vor 5 Tage
Sidney Money
Sidney Money

GREAT GAMMMME WHHHHOOOOO DATTTTTTTTTTTT

Vor 5 Tage
Patrick Bateman
Patrick Bateman

I have no sympathy for Benedict Brady. Enjoy the Florida sunshine while you sit out the playoffs on the beach with your "hot" wife that kinda looks like a dude.

Vor 5 Tage
XBarajasX
XBarajasX

First time I see Brady spiking the ball that way after a TD, this will be a truly challenge

Vor 5 Tage
The Lion of Judah Is Preparing to Rapture His Bride
The Lion of Judah Is Preparing to Rapture His Bride

Who cares. Not even watching the KNEELING blm nfl.

Vor 5 Tage
Keech
Keech

Saints are so predictable when Taysom gives Brees a breather cos he obviously is going to run the ball, he hardly ever throws it.

Vor 6 Tage
KING 7
KING 7

Tom Brady the goat

Vor 6 Tage
Josue .Gonzalez
Josue .Gonzalez

Y’all coming back and are going to say I know the future Saints Vs Ravens Super Bowl by a close game

Vor 6 Tage
Jeff snell
Jeff snell

Brady is the Best in History at the QB Sneak...This was a Tough debut against the Saints...Bucs Should get it going this year and make the Playoffs

Vor 6 Tage
Steven Sullivan
Steven Sullivan

That boy jenkins is gonna be nice

Vor 6 Tage
bilinas mini
bilinas mini

When Brady realized, “Oh, so this is what it’s like to feel pressure in the pocket... You don’t have 30 seconds to throw the ball?”

Vor 6 Tage
Billy Martin
Billy Martin

Brady should have retired, not that he played badly. Other than that pick six, his stats were better than any game he played for the Pats last year. But he's playing for the Bucs and his new coach is nowhere near the genius of Bill Belichick.

Vor 6 Tage
eioshen boboi
eioshen boboi

I'm sending you virtual hugs to anybody that needs it! Stay safe everyone and stay positive.

Vor 6 Tage
J Renzi
J Renzi

Football SUCKS!!

Vor 6 Tage
bilinas mini
bilinas mini

فيديو عفريت الانبوhttps://youtu.be/hO2d9YVPBt0به فيديو كوميدي

Vor 6 Tage
Who Dat Say Gon Beat Them Saints
Who Dat Say Gon Beat Them Saints

Lmao Tom Brady be like. “Y’all don’t cheat in Tampa”

Vor 6 Tage
mikeyy425
mikeyy425

how was 4:46 a first down? caught behind the line

Vor 6 Tage
Tricia Johansen
Tricia Johansen

Bawlbaby Brady

Vor 6 Tage
eioshen boboi
eioshen boboi

Tom Brady and Gronk, welcome to the NFC!

Vor 6 Tage
Guts
Guts

What I don't get is that when veteran Qb's throw multiple picks, people just say they're "playing badly" or are having "bad games." But when for the Qb's who are early in their career throw picks, people say, "He's a bust!" or, "He's trash! Get someone else!" Doesn't seem logically consistent.

Vor 6 Tage
Hassan Smith
Hassan Smith

Wait r there people in the stands...lol

Vor 6 Tage
PaulGreen11
PaulGreen11

Belichick - 1 Brady - 0

Vor 6 Tage
14Avenue
14Avenue

Imagine playing “poor offense” yet you still out score the bucs. Imagine when the saints go full out on offense

Vor 6 Tage
777jonah888
777jonah888

never bet against brady - once he gets settled, he'll be back!!

Vor 7 Tage
Kirby Awesome
Kirby Awesome

Way to go Saints! 💪

Vor 7 Tage
Dan Perez
Dan Perez

Bruce Arians playcalling sucks everyone knows his sceme

Vor 7 Tage
David Vang
David Vang

How's that for a lost Brady! 😂😂😂🖕🖕🖕🖕

Vor 7 Tage
travis newman
travis newman

Gosh damn jpp 2010 best receiver turn best defense 2020. Dammmnnnn

Vor 7 Tage
mark holland
mark holland

Buccaneers secondary is harendous. Streight awful

Vor 7 Tage
حسين كهرباء Hussein electrician
حسين كهرباء Hussein electrician

فيديو عفريت الانبوhttps://youtu.be/hO2d9YVPBt0به فيديو كوميدي

Vor 7 Tage
oguz askin
oguz askin

pj masks full episodes

Vor 7 Tage
Howard
Howard

Tom Brady and Gronk, welcome to the NFC!

Vor 7 Tage
Brandon Lopez
Brandon Lopez

From 6:00-6:05 is Brady asking the refs to “Throw The flag” LMAO 😂 he was desperate

Vor 7 Tage
Nicholas Musco
Nicholas Musco

Tom Brady | Tampa Bay You're in the right place Mister Brady!

Vor 7 Tage
Javier Rojas
Javier Rojas

Bucs D has got to improve Saints were running all over them, once bucs offense get on the same page they're going to be a threat, not even patriots won every game exception of 1 season where they lost the Superbowl, its only week 1 and there was no preseason

Vor 7 Tage
seeni gzty
seeni gzty

No one cares, no one watched.

Vor 7 Tage
Zachias Noble
Zachias Noble

I really want to see a revenge game with Jameis Winston against the Bucs. Like Brett Favre against the Packers...

Vor 7 Tage
Rathish Baskaran
Rathish Baskaran

Big win for the Saints and Tom Brady will learn from the loss. He's got new team mates around him at Tampa Bay to make them more competitive.

Vor 7 Tage
michael breaux
michael breaux

Brees can still chuck that ball deep!!!

Vor 7 Tage
Lotta Louie
Lotta Louie

The bucs played great D.....brees threw under 200 pass yards. Brady’s pick 6 and intercept and special teams placed the bucs in a bad position defensively. Take all that away and saints score under 20 points.

Vor 7 Tage
Gmaine La'flare Martin
Gmaine La'flare Martin

subscribe too me

Vor 7 Tage
Manwell Haumu
Manwell Haumu

Haha ..I’m a Kiwi rooted in Rugby League who has adopted the BUCS as my NFL team ..Brady n the lads are gonna take a little time to gel in real time ..but once they do get that chemistry going they will be very hard to handle ..I had adopted the BUCS not knowing Brady had his intentions of repping Tampa, so tha was a bonus .. many prominent sports figures have written him off as being to old ..maybe some validity to that ..For Brady it’s a new system and environment , gotta give him time to adjust ..so yea I’m confident they will be a cohesive unit after a couple more hit outs ..GO THE BUCS ...signing out from Aotearoa (Land of the Long White Cloud) New Zealand 🇳🇿

Vor 7 Tage
sherman614
sherman614

Brady actually has to play against GOOD divisional teams for once.

Vor 7 Tage
pdg200lbfb
pdg200lbfb

Why is it so much fun when Brady loses?

Vor 7 Tage
Kenneth Follmar
Kenneth Follmar

food

Vor 7 Tage
TTM x snxgz
TTM x snxgz

Coming from a bucs fan for all my life i feel there needs to be chemistry between the offense i have had season tickets all my life third row from endzone bucs need to step up there o line its unbelievable that brady got hit so many times brady is used to good pockets protection he is old he needs the protection and not blaming anyone on my team but changes need to come for a chance of a good season

Vor 7 Tage
Freakazoid
Freakazoid

The Saints deserve to lose every season for continuing to run that 2 QB offense

Vor 7 Tage
Finfan4lyfe Dude
Finfan4lyfe Dude

Dang that was a really physical game. These guys play hard

Vor 7 Tage
kevin ruiters
kevin ruiters

It really is simultaneously funny and sad to hear the artificial crowd going mad whilst the cameras are showing the empty stands.....life is interesting!

Vor 8 Tage
Steven Suslik
Steven Suslik

No one cares, no one watched.

Vor 8 Tage
the legend
the legend

I’d advise you to check the numbers, that’s a flat out lie. A LOT of people watched this game, lmao.

Vor 6 Tage
Cody Darnell
Cody Darnell

You got this Brady show em next time

Vor 8 Tage
REDNEK HUB
REDNEK HUB

Brady and gronk back on the same team and it’s the defense that’s dominant? That’s a shocker😐

Vor 8 Tage
elizabeth weatherborne
elizabeth weatherborne

Jared Cook out here looking fast at 33 years old. Damn do your thing Cook.

Vor 8 Tage
Dusty Lane
Dusty Lane

NFL ratings are in the dirt!! Black National Anthem is the dumbest thing to happen since the #BLM #NFLIS AJOKE #BLMISAJOKE

Vor 8 Tage
I like Turtles
I like Turtles

Scotty Miller is the only one keeping then going

Vor 8 Tage
I like Turtles
I like Turtles

Mans on x game mode

Vor 8 Tage
I like Turtles
I like Turtles

What was all the bandwagon fans saying before the season Tom Brady is going to the superbowl. Superbowl my ass lmfao

Vor 8 Tage
Matthew Buckner
Matthew Buckner

When you realize it’s not the bills, jets and dolphins 6 times anymore lol

Vor 8 Tage
Matthew Buckner
Matthew Buckner

Shindler39 when you waited all day to see if your reply will be relevant lol 😂 don’t worry, Brady’s plenty good and so is Tampa. Division is much tougher though

Vor 4 Tage
Shiggy Miyamo
Shiggy Miyamo

@Shindler39 When you realize the Panthers aren't the Saints.

Vor 5 Tage
Shindler39
Shindler39

When you realize that you overreacted after only 1 game...

Vor 5 Tage
Shiggy Miyamo
Shiggy Miyamo

Yeah, except Brady actually has a losing record in Miami. Don't pull them into this.

Vor 6 Tage
DoughBoy
DoughBoy

11:22 😂😂😂😂

Vor 8 Tage
Czachery Shaw
Czachery Shaw

11:24 THE BUCCS ARE SO STUPID.

Vor 8 Tage
Ieremia Milovale
Ieremia Milovale

🙀😸

Vor 8 Tage
seeni gzty
seeni gzty

The Saints played poorly on offense and still blew out the Buccaneers lmao.

Vor 8 Tage
Nate ybarra
Nate ybarra

Orange County 714 lmao barely?

Vor 5 Tage
Sam
Sam

Taylor Taylor y’all front 4 is good that’s it. Next time we meet saints will still win. The offense wasn’t clicking and still put up 34 pts against a “nasty” defense. Just wait till they start clicking.

Vor 6 Tage
Jay Rowland
Jay Rowland

Orange County 714 y’all might win cause did u see micheal Thomas was out this game

Vor 6 Tage
Thomas Spears
Thomas Spears

@Orange County 714 yeah Expect the Saints to win a road game in their building again lmao

Vor 6 Tage
Orange County 714
Orange County 714

@Jay Rowland a win is a win, i give you that. But you and every other saints fans know how lucky the saints barely made it out with the win. Next game the buccs offense is gonna have more games together under their belts and expect a different outcome.✌️

Vor 6 Tage
P12EDATOR
P12EDATOR

Feels good knowing that Jared cook is still tearing it up. Miss ol boy on the raiders. But Monday is gonna be another kinda love. Till next week

Vor 8 Tage
daSense 7263
daSense 7263

Me as a pats fan have to say that im very happy that brady left he be trashin

Vor 8 Tage
Николай Шверненко
Николай Шверненко

Guys, I do not know who makes these reviews, but I recommend to show the final score at the end.

Vor 8 Tage
seeni gzty
seeni gzty

Put Aaron Rodgers on the bucs and see what happens 🏆🏆🏆

Vor 8 Tage
Zombie Gang Ent
Zombie Gang Ent

WE SAID BRADY INSTEAD OF BRESEE

Vor 8 Tage
Josh J
Josh J

"Brady is a sl*t" 5:03 5:18 Come on Drew that is just mean.

Vor 8 Tage
JMJArkansas40 nature
JMJArkansas40 nature

Brady had it too easy playing 6 games a year vs the Jets, Bills, and Dolphins

Vor 8 Tage
Carlos Cabrera
Carlos Cabrera

This proves that when football players understand each other they make moves. Looks like Brady misses his old team

Vor 8 Tage
Christian Alexander
Christian Alexander

I think the bucs will be 7 and 9 this year people only think they will be good just because of 1 player bandwagons overhyping them 😂😂

Vor 8 Tage
Andrew Horton
Andrew Horton

Love how the refs reffing the Saints game now decide to call PI on any play that might have even barely warranted it.

Vor 8 Tage
czechpirc
czechpirc

fear the jackrabbit

Vor 8 Tage
Collin Beck
Collin Beck

Always nice to see Brady throw a pick or 2 and seeing him take a big hit for a sack

Vor 8 Tage
Bleed Em
Bleed Em

So nobody gone talk about that fake ip on 23 👀?

Vor 8 Tage
SCG Louie
SCG Louie

Saints defense went hard dis game.love it

Vor 8 Tage

Nächstes Video