BOŞALTMA İŞLERİNDEN ERTEM ANLAR, MAL BATIYA KAYDI - (Beyaz Futbol Komik Anlar)

  • Am Vor year

    Bakın beylerBakın beyler

    Dauer: 11:13

    Mal batıya kaydı, ertem senin malın kaydı mı, ertem sen malları sever misin, muslera gidiyor, sen hiç elbise diktin mi, sinan engin esprileri
    #BakınBeyler #BeyazFutbolKomikAnlar
    Diğer videolarıma da göz atın:
    Ahmet Çakar'ın delirmeleri ►bit.ly/3dg0pIq
    Sinan Engin'in Dellenmeleri ►bit.ly/30ZOjjR
    Sinan Engin: Sıvacıların anasını ►bit.ly/2zKSSn2
    Ahmet Çakarın Topları ►bit.ly/3ecu0DL
    AMK Tunç bey, Van Persie 31 çekiyor ► bit.ly/3eu25Q1
    CÜBBELİ AHMET HOCANIN PAÇALARI ► bit.ly/3fDb1CC

Yiğit Çelik
Yiğit Çelik

Millet hep böyle bir kanal arıyordu her gün yeni videolarını bekliyoruz

Vor year
Yiğit Çelik
Yiğit Çelik

@Ugurcan Geles valla ya sictilar içine bütün zevkimizin

Vor 2 Monate
Ugurcan Geles
Ugurcan Geles

Ertemin kalemi kırıldı bu seferde

Vor 2 Monate
Emirhan Önder
Emirhan Önder

Kral geri döndü

Vor 2 Monate
trashvis
trashvis

Yok ben aramiyodum

Vor 5 Monate
Tribün Online
Tribün Online

Bana mutluluğun resmini çizebilirmisin sıvacı boyacı admin

Vor Tag
Bilinmeyenli Denklem
Bilinmeyenli Denklem

"Koca karılar gibi devamlı.. böyle bişey varmı ya bi susun ya" diyen sinan e. devamlı sen konuşuyorsun zaten ulan asıl azcık sen sus da rasime apoya söz hakkı ver be eyyy narsist sinan e. !!!

Vor Tag
Samet Pehlivan
Samet Pehlivan

Sürekli bel altı konuşup sonra beyler programdayız böyle şeyler yapmayın diyorlar 😃😃

Vor Tag
baddest female
baddest female

9:10 guce tapmayin , gucten korkmayin LANNN

Vor 5 Tage
Çetin Fırat
Çetin Fırat

Kim mal?

Vor 6 Tage
Thomas Sehlby
Thomas Sehlby

4:40 yeminle komik değil

Vor 7 Tage
omar cookkk
omar cookkk

Ertem senin neren büyük?

Vor 11 Tage
Yağız Gülsen
Yağız Gülsen

Mal batıya kaydı.

Vor 16 Tage
Yasin Ege
Yasin Ege

şov bisiniss sir sinan engin

Vor 20 Tage
Dwight K. Schrute
Dwight K. Schrute

''Sıkmayın kendinizi gülün ya'' 1.37 puhahahskladlsdjmaklsdnmakl

Vor 21 Tag
AggroMr 451
AggroMr 451

Gece gece kafa yapıyo beyaz futbol shdjdhdhdhdh

Vor 22 Tage
çağlar doğan
çağlar doğan

Birisi Sinan Engine acı gerçeği anlatmalı. Hiç komik değil fıkralar :))

Vor 22 Tage
Kebabland Humor
Kebabland Humor

https://www.youtube.com/watch?v=CbhQ8j2FreU

Vor 23 Tage
Erwin Loyalson
Erwin Loyalson

Admin Arnavut musun?

Vor 23 Tage
Hüseyin Cem
Hüseyin Cem

Allah kimseyi fıkrayı anlatmak durumunda kalmasın

Vor 23 Tage
OĞUZ YILMAZ
OĞUZ YILMAZ

5:16 adamlar o kadar alışmış ki direk kafalar Rasim'e dönüyor.

Vor 25 Tage
Serdar Basköy
Serdar Basköy

Ertem sen malları severmisin 😅🤣😂

Vor 26 Tage
-MuhoY-
-MuhoY-

Kimsikimse/0.5 de izleyin

Vor 26 Tage
Omer Pul
Omer Pul

Alttaki transfer haberlerine bakiyorumda hiçbiri gerceklesmedi

Vor 26 Tage
Ahmet Ak
Ahmet Ak

5:16 herkes ilk Rasime bakıyor kaynatcak mi diye ahshshdhs

Vor 29 Tage
Mert Çavuş
Mert Çavuş

arnavut musun reis şarkılar hep arnavutça

Vor Monat
ATAKAN PEKMAN
ATAKAN PEKMAN

4:57 mal bu işte

Vor Monat
Alperen Akman
Alperen Akman

Abi tiplere bak yaa 🤣😂

Vor Monat
Ali Açık
Ali Açık

4:37 ben utandım

Vor Monat
Eray Karadamar
Eray Karadamar

5:17 Ertem'in direkt Rasim'e bakması

Vor Monat
Ahmet09 Ahmet
Ahmet09 Ahmet

Şu adam fıkra anlatmamalı

Vor Monat
Uğur Güneş
Uğur Güneş

müziğin adı ne

Vor Monat
Mr Grimmjow
Mr Grimmjow

ya nedır bu arkadas ya :D gülmekten ölüyorum sunları ızlerken....halen devam edıyormu la bu arada

Vor Monat
mert talay
mert talay

bir daha başladı devam ediyor

Vor Monat
fatih mehmed
fatih mehmed

nerden buluyor bu fıkraları, arasan bulamazsın be abi soelel

Vor Monat
Burak Uymaz
Burak Uymaz

3.14 sinan Engin’in kafa trilyon😂

Vor Monat
MAKARA KAFALAR
MAKARA KAFALAR

01:19 Rasim : Hafif salağız heralde ! - Sinan Engin : Hafif var gibi

Vor Monat
Mehdi Cıvak
Mehdi Cıvak

Fıkraları cidden komik değil

Vor Monat
Estermont Sinclair
Estermont Sinclair

2:36 ERTEMİN NERESİ BÜYÜK ?

Vor Monat
Hakan Küçükbayraktar
Hakan Küçükbayraktar

Rasim reis

Vor Monat
Yunus Emre Korkmaz
Yunus Emre Korkmaz

1:36 Bide sıkmayın kendinizi biraz gülün ya diyor. allahım öldüm ya buna

Vor Monat
yungcartiyungcarti
yungcartiyungcarti

4:35 dünyanın en komik şeyi gülmemeleri cidden

Vor Monat
NURİ Alço
NURİ Alço

Rasim bunuda sapikliga çevirmesi idksjsjs

Vor Monat
Jason Akapela
Jason Akapela

00:05 sadece öluler görur

Vor Monat
Akın Yolcu
Akın Yolcu

Şu Sinan'ın espirilerine karşı ekibin tepkisi komedi aq

Vor Monat
Samet Gür
Samet Gür

3:50 zamanı olmayanlar

Vor 2 Monate
Baran Kayasili
Baran Kayasili

Rok,, Temel ameliyat muhabbetini anlamadık hepimiz salağız diyor apo Fadime ile bana diyor daha birinci fıkrada kalmış beyin error 😀

Vor 2 Monate
Yasil Meydan
Yasil Meydan

4:31 Ertem senin Mal batiya Kaydimi ;D ROK

Vor 2 Monate
Mahmut Yılmaz
Mahmut Yılmaz

8nci dakkadaki müzügün adını bilen ?

Vor 2 Monate
Levis hamilton
Levis hamilton

Eminim sinan engin sahnelerini herkes atlıyordur

Vor 2 Monate
Ulusal And
Ulusal And

9:05 GÜCE TAPMAYIN GÜÇTEN KORKMAYIN LAAĞĞNN

Vor 2 Monate
Emir ulaş demirtaş
Emir ulaş demirtaş

#09:08 yarıldım

Vor 2 Monate
Gandalf
Gandalf

Ertem Rasim'i bildiği için direk Rasim'e bakıyor. 5:15

Vor 2 Monate
Gandalf
Gandalf

Sinanenginparfümü.com?

Vor 2 Monate
Ahmet Sina Yoldemir
Ahmet Sina Yoldemir

Ahmet Çakar'ın fıkrayı kestiği yerde senin devam etmen acayip komiğime gitti 10 dakikadır gülüyorum 😂😂😂

Vor 2 Monate
uğurcan Zoptirik
uğurcan Zoptirik

Aynen benimde fıkra komik değildi devam etmesi komikti :D

Vor 2 Monate
ÖMER FARUK KAYA
ÖMER FARUK KAYA

ulan bu rasimin kafa NASIL ÇALIŞIYO YA

Vor 2 Monate
Ahmet Yusuf Donmez
Ahmet Yusuf Donmez

rok geldi beee

Vor 2 Monate
Emre Can
Emre Can

Sinan Enginin fıkraları komik olmadığı için komik oluyor 😁

Vor 2 Monate
Emre Can
Emre Can

😅😅😅😅

Vor 2 Monate
Omer Karahanli
Omer Karahanli

Boşaltma islerinden ertem anlar muhabneti hangi bolum bilen soylermi

Vor 2 Monate
Berkay Can
Berkay Can

5:17 Ahmet Çakar'ın dili sürçtükten sonra Ertem dsgksdlkhjdfkjhfdkhjfd . Nasıl da biliyor Rasim'i

Vor 3 Monate
Ahmet çakar
Ahmet çakar

5:00 Rok: kimin malı ya ertemin malı batıya mı kaydı ?

Vor 3 Monate
ali kaya
ali kaya

Ulan eskiden rok vardı diye programın başlamısını iple çekiyorduk. Şimdi rok un programa gelmesini bekliyoruz

Vor 3 Monate
Norm Ender
Norm Ender

04:23 ertem sen malları sever misin

Vor 3 Monate
Beşiktaşlı Alperen
Beşiktaşlı Alperen

SİNAN ENGİN DELLENMELERİ :D

Vor 3 Monate
moody dragon
moody dragon

sinan engin sen fıkra amlat, biz de gülmicez; bu durum komedi olacak demişler ama komik degil; doğal olmadikları, kurgu olduğu için. dogal halleri ise çok komik.

Vor 3 Monate
Maxim Maximli
Maxim Maximli

4:04 de Rasim "sikiyim" dedi

Vor 3 Monate
Mert Başköy
Mert Başköy

Ertem senin mal batıya kaydı mı

Vor 3 Monate
Burak Şahin
Burak Şahin

Yok boşaltır misin neyle boşaltirsin kzkkekcoeozosos

Vor 3 Monate
Soner Gecer
Soner Gecer

Apo hep yalandan guluyo ortama ayak uydurmak için yapmacık

Vor 3 Monate
FERHAT ERDOĞAN
FERHAT ERDOĞAN

1:53 te söylediği futbolcu kim Andersike saygıduy gibi bişe söylüyo 😂😂😂😂😂

Vor 4 Monate
talhavert
talhavert

Harmen singh

Vor 4 Monate
İbrahim Turhan
İbrahim Turhan

Mal kim

Vor 4 Monate
Ömer Özaydın
Ömer Özaydın

2:06 rok anladı ne diyeceğini bastan gülmeye başladı tam bir piç ya 😂😂😂

Vor 4 Monate
Oğuzhan ŞAHİN
Oğuzhan ŞAHİN

5:15

Vor 4 Monate
Lucifer Morningstar
Lucifer Morningstar

Ahmet hocam da sigara içebilmek için sürekli reklama gidelim diyor

Vor 4 Monate
Recep Özkan
Recep Özkan

Rasim gittikten sonra programda futbol konuşulmaya başladı yaa

Vor 4 Monate
burak altun
burak altun

Sinan Engin'in fikralari uykumu kaciriyor

Vor 4 Monate
Kapat Işıkları Ver müziği
Kapat Işıkları Ver müziği

Benim seçtiğim 4-5 saat ve beyaz futbol derin futbol yazısı kaldırılsa Kimse bunun futbol programı olduğunu anlamaz

Vor 4 Monate
Atilla
Atilla

3.50 ertemi surat efsane:

Vor 4 Monate
Ömer Karıksız
Ömer Karıksız

Ahmet Çakar in fıkradaki bakışları hiç değişmedi

Vor 5 Monate
Elurxy
Elurxy

10:00 OĞOĞOĞOĞOĞOOOOOO RASİM ŞOKJLWKJRLWEJŞWEKRŞFWEJKJRHQK

Vor 5 Monate
Patton
Patton

Üffff tamam kes sesini Lan ne halin varsa gör senle mi uğraşçam ya

Vor 5 Monate
jes
jes

ertem senin mal batıya kaydımı

Vor 5 Monate
halil yayla
halil yayla

Sıkıntıdan bunları izliyorum tekrar tekrar izlememe rağmen gülüyorum hayata bak amk :D

Vor 5 Monate
Bootes Ownz
Bootes Ownz

5:17 Ulan Ertem biliyorsun rasimi :D :D:D hemen ona bakıyorsun.

Vor 5 Monate
Ibo Ka
Ibo Ka

Sinan tam bir mal

Vor 5 Monate
???
???

Sinan enginin fıkralar 300 ıq

Vor 5 Monate
Ahmet Çakar
Ahmet Çakar

10.27 sinan engin kvp müziğine kapılıp yumruk sallamaya başlıyor. :)

Vor 5 Monate
Emrullah Günay
Emrullah Günay

1:50 de Rasim ne diyo ya

Vor 5 Monate
FERHAT ERDOĞAN
FERHAT ERDOĞAN

https://twitter.com/KutahRasim/status/1197468403616944129?s=19

Vor 4 Monate
FERHAT ERDOĞAN
FERHAT ERDOĞAN

Andersike saygıduy gibi bişey söylüyo öyle futbolcumu var 😂😂😂

Vor 4 Monate
Tunahan Bas
Tunahan Bas

Su programin hastasiyim yeminle

Vor 5 Monate
kadikoy_ devi
kadikoy_ devi

ya bu sinan enginin fıkraları....

Vor 5 Monate
omar cookkk
omar cookkk

Ertem senin neren büyük? Ahahahahahah özledik be ROK.

Vor 5 Monate
Fevzi Atanoğlu
Fevzi Atanoğlu

Sinan Engin parfümü

Vor 5 Monate
İlgaz Kayili
İlgaz Kayili

fadimeyle bana girsin

Vor 5 Monate
Yaren tp
Yaren tp

Popülist Ahmet kshsksjsks

Vor 6 Monate
Le İlhan
Le İlhan

Fadimeyle bana

Vor 6 Monate
İbrahim Kurt
İbrahim Kurt

Omurgasız Ertoşşşş

Vor 6 Monate
Merth Beats
Merth Beats

ÖZLEDİK BE

Vor 6 Monate
Semih Özçelik
Semih Özçelik

Yapma mazlum

Vor 6 Monate
Kaan Gergin
Kaan Gergin

arada verilen balkan sarkisinin adini bilen var mi?

Vor 7 Monate
Alperen
Alperen

https://youtu.be/B6iBVNKb2Kc

Vor 2 Monate
Persona Non Grata
Persona Non Grata

Panamanın panı...

Vor 7 Monate
The Dish
The Dish

3:11

Vor 7 Monate
Og Shit
Og Shit

Lan bu sinan enginin bitane bile komik fikrasi olmazmi kardesim 😂😂😂

Vor 7 Monate
Sivasliiiiy94
Sivasliiiiy94

2:14 Apo abinin gülüsüne hastaaaaaaaayimmmm ya 😂😂😂

Vor 7 Monate
SAMET AKTAŞ
SAMET AKTAŞ

FIKRA ANLATMASI KOMİK DEGİLDE MİLLETİN SKLEMMMESİ KOMİK

Vor 7 Monate
Fatih Fatih
Fatih Fatih

Hayatımda karım ve çocuklarım hariç kimseye hediye almam da demiş Ahmet cakar Sinan enginin doğum gününde teleskop almıştı canlı yayında anlatmislardi 😂😂

Vor 7 Monate
Emirhan Karalık
Emirhan Karalık

Hediye demeyelim Sinan'a sürpriz yaptı diyeleim.

Vor 2 Monate
hazar büyükarslan
hazar büyükarslan

Hepsi kendi hayatları dışında bi role bürünüyor

Vor 2 Monate

Nächstes Video

BEYAZ FUTBOL EN KOMİK ANLAR

15:17

BEYAZ FUTBOL EN KOMİK ANLAR

Bakın beyler

Aufrufe 920 000

LITTLE ANGEL (Christmas Special!)

1:58

LITTLE ANGEL (Christmas Special!)

Simon's Cat

Aufrufe 266 151

Beyaz Futbol'da 'jigolo' Muhabbeti (efsane)

09:17

Beyaz Futbol'da 'jigolo' Muhabbeti (efsane)

ver müzüğü

Aufrufe 2 200 000

Rasim Ozan Kütahyalı - Ertem Sert Sever

03:27

Rasim'in Apo'yu Delirttiği Anlar - Beyaz Futbol Komik

09:33

Beyaz Futbol Onsekiz Plas - 2 (Müstehcen Mizah)

10:53

Big Sean - Wolves ft. Post Malone

3:26

Big Sean - Wolves ft. Post Malone

BigSeanVEVO

Aufrufe 4 255 414

Intruz x Sarius - Świeczki na rzece

3:35

Intruz x Sarius - Świeczki na rzece

Step Records

Aufrufe 581 129

Tine-Ma Aproape

3:48

Tine-Ma Aproape

Bogdan de la Ploiesti - Topic

Aufrufe 1 085 034

Banjou - EINMAL [Musikvideo von Onkel Banjou]

3:43

Lil Baby - On Me (Official Video)

2:46

Lil Baby - On Me (Official Video)

LilBabyVEVO

Aufrufe 657 659

The Kid LAROI - MAYBE (Official Video)

2:56

The Kid LAROI - MAYBE (Official Video)

TheKidLAROIVEVO

Aufrufe 1 477 631