Beyaz Futbol 28 Şubat 2021 Kısım 2/3 (Trabzonspor 0-1 Fenerbahçe maçı)

  • Am Vor Monat

    Beyaz FutbolBeyaz Futbol

    Dauer: 33:29

    #TrabzonsporFenerbahçe
    Beyaz Futbol DE-film Kanalına Abone Olmak İçin:
    bit.ly/beyazfutbol
    Beyaz Futbol | Instagram: instagram.com/beyazfutboltr/
    Beyaz Futbol | Twitter: twitter.com/beyazfutbol/
    Beyaz Futbol | Facebook: facebook.com/beyazfutboltr/

Ahmet Bekir Ekici
Ahmet Bekir Ekici

💛💙 🇹🇷

Vor Monat
aga baba
aga baba

Beyaz TV ve sahipleri tam kendilerine kayık kişilerle birlikte calisiyolar

Vor Monat
Rama Emek
Rama Emek

Sinan Engin Ahmet Çakar Bünyamin Gezer Sanki futbol anlıyormuşlar gibi hani Papanlar kafesde Özerler gibi civcivler gibi Milletleri kandırmayın artık Reyting yapıyoruz hahahaha

Vor Monat
Pink Freud
Pink Freud

Iyi de gecen hafta Durmaz intihar ediyordu simdi cifte telli oynuyor bu nasil bir manik depresifliktir 😂 #Antalyaspor

Vor Monat
Ülkücü Ali Osman Demirbaş
Ülkücü Ali Osman Demirbaş

Yazıklar Olsun Rasim Ozan Kütahyalı Sana Bildiğin Abdülkerim durmaza Yağcılık Yapıyorsun Hemde Bir Fenevbahçeli birine

Vor Monat
Ülkücü Ali Osman Demirbaş
Ülkücü Ali Osman Demirbaş

Bırakın Beyaz Futbolu Ertem Şenerin Var Programını İzleyin Orada Harbi Galatasaraylı Evren Turan var öyle Rasim Ozan Kütahyalı Gibi Fenerlilerin Sırtını Sıvazlamıyor Emre Bolu Yerden Yere Vuruyor Hemde Yüzüne Karşı Rasim Ozan Kütahyalı Acayip Değişmiş Sırf Para İçin Abdülkerim durmazın Karşısın da Kanka Misali Dedim ya Rasim Başkan Değişmiş

Vor Monat
Cengizhan Çevik
Cengizhan Çevik

Bir şey soracam şampiyonlar ligine giren takım büyük takımlarla mı oynayacak? Juventus liverpool gibi

Vor Monat
SILA CAN
SILA CAN

https://youtu.be/67-2R_d4RPc

Vor Monat
Resat Kucuk
Resat Kucuk

Kerimcan durmaz insan biraz omurgalı olur.

Vor Monat
Ozgkan Bazveli
Ozgkan Bazveli

Ahmet çakar nasıl aynı değil hatta sinanın pozisyonu daha ağır sen dizi filmde rol al bence

Vor Monat
Burak Mazman
Burak Mazman

Bakasetasın yüzündeki morlukta makyajdır kesin.

Vor Monat
texo tayfa
texo tayfa

Dansöz abdülkerim rize maçın da kesin penaltı abi bu diyodu

Vor Monat
My Brother!
My Brother!

.

Vor Monat
Gökhan Eser
Gökhan Eser

Sizin gibiler yüzünden türk futbolu rezillik içinde Rize fener maçında verilen Trabzon maçında verilmiyor

Vor Monat
Temel Naci Yenigun
Temel Naci Yenigun

Noldu geçen hafta ağlıyordum bu hafta hakem sayesinde maçı alınca adam mi oldun saniyon kendini iki kahve birden iciyon birde sen kimsin trabzonun adını ağzına alırken biraz dikkat etmen lazim o elindeki kemencenin yayını sokarlar bir tarafina

Vor Monat
Zenith TV
Zenith TV

Biraz tarafsız yorum yap A. Durmaz hep yancısın .

Vor Monat
Lucifer Morningstar
Lucifer Morningstar

Komik diye izliyoz zaten futbol konuşmayın en iyisi. Adam marcao nun pozisyonu çok ağırdı diyo halbuki eli saçına değdiği bi pozisyon. Burda adamın direk yüzüne dirsek geldi hafif diyo şaka gibi. Can yaman ı konuşun biz gülmeye devam edelim

Vor Monat
A.B.
A.B.

Bu puanları fenerden acı acı alicak hakemler , o zaman nasıl cavliyacak görürsünüz .

Vor Monat
A.B.
A.B.

Penaltıya 1:0 da ama verilmez de 3:0 da verilir dersen bu nasıl samimiyetsiz ve futbol amigo olduğunuzu gösterir...

Vor Monat
Aslan pençesi
Aslan pençesi

Çüneyt çakır, 1-0 Trabzon

Vor Monat
Çelişki
Çelişki

Petlas,batasekas

Vor Monat
Halil Gunes
Halil Gunes

Kel sinan marcanun pozisyonuna sert diyor utanmadan

Vor Monat
Halil Gunes
Halil Gunes

Abdulkerim serdar adami arkadan bicti kartin rengi ne olmali

Vor Monat
Veysel Guner
Veysel Guner

Diyarbakirdan beyaz futbol Hayrani Olarak selamlar Bu program Hic bitmesin Bayiliyrm size Hep Izliyrm 😁😁❤❤❤👏👏👏👏

Vor Monat
John Sullivan
John Sullivan

Galatasaraylıyım, Rize fener maçındaki penaltı değil, Valenciaya aldattığı için sarı kart, Marcao Başak maçı penaltı, Valencia Bakasetas penaltı değil, Bakasetasa aldattığı için sarı kart.

Vor Monat
Yawuz Yuemlue
Yawuz Yuemlue

Apo Dansöz gibi dönuyosun

Vor Monat
Mert Sayın
Mert Sayın

Tavernaya gidip ayran icerdik dedi bunu cidden arkadaşlar tamam seyredin gülün gecin de fazla ciddiye almayin sunlarin dedigini

Vor Monat
Balikta Bugun Yel
Balikta Bugun Yel

Ferdiyi yedirmeyiz kelimesini yapmayin

Vor Monat
Halil Pato%lu
Halil Pato%lu

Şikebahçe

Vor Monat
Balikta Bugun Yel
Balikta Bugun Yel

Mac için elimi.kırdım hayatımdaki en büyük hayalim durmaz hocam la beraber edep adapla onyayinda futbolu tartışmak başka bisey değil 1 m takipçim var bunu bekliyor ricam dir

Vor Monat
Balikta Bugun Yel
Balikta Bugun Yel

@Halil Pato%lu işine bak cinconlu gevezelik yapma

Vor Monat
Halil Pato%lu
Halil Pato%lu

Şikebahçe

Vor Monat
Balikta Bugun Yel
Balikta Bugun Yel

Yunanlıların nüfusu kadar fenerbahce taraftari var futbol ve siyasi bir araya gelmemli bizimle olan bizimdir ister yunan ister yahudi😘

Vor Monat
Halil Pato%lu
Halil Pato%lu

Şikebahçe

Vor Monat
Mustafa Atli
Mustafa Atli

Spor magazin programı resmen alayı tiyatro yapıyor

Vor Monat
Mert Ülgüt
Mert Ülgüt

hoca yapma etme eyleme marcao pozisyonu daha sertmiydi

Vor Monat
kaya sahin
kaya sahin

iy ozaman agiz burun kirin faul vermesin hakem ya gecin bu isleri direk penalti feneri kurtarma oparasyonuydubu kimse kimseyi uyutmaya calismasin sinan engin sen yanlis konusuyorsun....yalakalik yapma orda .....birde tersini konusun trabzonspor bir siri önde trabzonspor fener ayni faulü yapiyor.adimin kayhan oldugu gibi fenere penalti verirdi hakem..dönek sinan engin....

Vor Monat
Ali Dogru
Ali Dogru

Trabzonda kara gece

Vor Monat
Zeki Arslan
Zeki Arslan

Zar zor bir maç aldılar hakem zoruyla..övünmekte Dünya şampiyonu gibi nara atıyorlar.

Vor Monat
Mustafa Yılmazsın
Mustafa Yılmazsın

Ben bu Abdul Kerim durmazı çözemedim bir ağlıyorsun feneri yerin dibine koyuyorsun bir galip geliyor sanki şampiyon olmuş gibi çözemedim🤗😆

Vor Monat
Ramazan Soğancı
Ramazan Soğancı

La bunlar kör mü nwakaeme serdarın ayağına basıyor

Vor Monat
Canavar 85
Canavar 85

Türk futbolu gibi kalitesiz rezil bi futbol yok. Adam kayırma var şike var emek hırsızı var ve en önemlisi Adalet sıfır. Hic izlemiyeceksin macları cünkü deģişen birşey yok her sene aynı. Herşey para güc ve hırsızlık olmuş yazık günah. TS bu Rezil ligden cekilsin hatta bütün anadolu takımları. Istanbul takımları kendi aralarında oynasın nasıl olsa şampiyon hep onlar yapılıyor.

Vor Monat
Saruhan Yildirim
Saruhan Yildirim

Biride sinan engin bu pozisyon bjk maçında olsa 1 0 fener kazansa sampiyon olsa neler der nelerrrrrr.....

Vor Monat
Ozgur Ozdemir
Ozgur Ozdemir

Herkesin elindeki kendine

Vor Monat
mst h. bey
mst h. bey

FB avukatı Ahmet Çakar yine iş başında

Vor Monat
mst h. bey
mst h. bey

Fenerbahçe bu sezon 3. Olsun FB için büyük başarıdır.

Vor Monat
Appleisthelimi t
Appleisthelimi t

Değerli Sinan abimiz, bir kulüp başkanı her maçtan sonra açıklama yapmasına gerek yok

Vor Monat
Muhammed Tuna
Muhammed Tuna

Cahil ertemsiz olmuyor yaa

Vor Monat
Futbol Kentiniz
Futbol Kentiniz

YA TAMAM DA SON VİDEOMDA BU YIL EN ÇOK GOL ATAN FUTBOLCULARI SIRALADIM SAKIN KAÇIRMA. d

Vor Monat
MELEK Sarıkaya
MELEK Sarıkaya

Twiterdaki penaltı anketi niye gösterilmedi

Vor Monat
Gokalp Baykurt
Gokalp Baykurt

💙💛💙💛

Vor Monat
Telat Cengiz
Telat Cengiz

Lefter Küçükandonyadis e 6-7 eylül olaylarinda evi ni yagmalayip öldürüyorlardi, büyük adada yunan brakmadiniz, yok efendim atatürkün evine bomba atilmis yalani, tipki eroganin kabatas yalani gibi, Pelkas yunandir, fenerbahceyide yunanlilar kurmustur, sapina kadar rum takimidir, Pelkas feneri kurtaracak,...

Vor Monat
TikTok Videoları
TikTok Videoları

https://youtu.be/Owtq7iSatVk ⏪

Vor Monat
Halil
Halil

AHMET ÇAKAR KRAL

Vor Monat
İŞTE OYNAMAK pg
İŞTE OYNAMAK pg

abdul kerim hocam sonuna dek haklısın

Vor Monat
Sezer Biltekin
Sezer Biltekin

Yunanlılar bizim kardeşimiz falan değildir asla da olamaz Ahmet Çakar

Vor Monat
Hamdi BIYIKOGLU
Hamdi BIYIKOGLU

ROK; Belden aşağı muhabbetlerinden ders almamışsın, fakat o yayı kesin hak ediyorsun!

Vor Monat
Furkan T
Furkan T

petlastan reklam mı aldın hoca :D

Vor Monat
† XI. Konstantinos †
† XI. Konstantinos †

Trabzonlulara yunan soyu diyorlar. işin ilginç tarafıda yunanlı yıktı trabzonu.

Vor Monat
Saziye Bozan
Saziye Bozan

Erol pelkas a dua etsinn bu hafta gitmedi haftaya gider

Vor Monat
Recep Erdoğan
Recep Erdoğan

2:12 son 2 senedir aldığım tek iltifat. Adamsın Abdülkerim abim.

Vor Monat
Hasan Hüseyin Gedikbaş
Hasan Hüseyin Gedikbaş

O el Arif Sevimli nin eli 😂 13:35

Vor Monat
Özcan Alp
Özcan Alp

Şu Ahmet çakara söyleyin pelkasa Petlas demesin

Vor Monat
Hasan Gülal
Hasan Gülal

sinan engin'e helal olsun adam doğru olan neyse onu söylüyor işte beşiktaşlıya yakışan bu

Vor Monat
halil yaşar
halil yaşar

sinan enginin penaltı vermesi için bakasetas kendinimi atması lazım.

Vor Monat
halil yaşar
halil yaşar

TS u FB kalesine göndermeyen hakemler.

Vor Monat
halil yaşar
halil yaşar

bakasetasın penaltı olması için illa dayakmı yemesi lazım .ne anlatıyonuz .taraflı olarakta fenerbahçelisiniz işte.

Vor Monat
Kerim Özgür
Kerim Özgür

Neden kimse Serdar Aziz in kendini attığı nwkayeve nin gol pozisyonuna gireceği pozisyonun üstünde durmuyor. Ahmet Çakar a uyarı geldiyse demek çoğunlukla fenerin hakkı yendi diyor

Vor Monat
ali veli
ali veli

Fenerbahce haketmiş maçı NOT:Muslerasporklubu

Vor Monat
Efe KART
Efe KART

Kerem Kimmiş dediğin çocuk Türk çocuğu yarın bir gün bu çocuk Türkiye'yi gururlandıracak boş boş ınsta ları paylaşıp da kendilerini antipatik göstermesinler bizim sevdamız renkleredir. o renklerde oynayan hiç bir oyuncuya yönelik söylemlerimiz olamaz. Kerem Aktürkoğlu belki şu anda adını bilmiyorsunuz ama yarın bir gün ekranlardan ben demiştim bu adam çok iyi futbolcu olacak diye söylersiniz. Kendi değerlerimize sahip çıkalım ve kişilere yönelik kıyaslamalarla boş yapmayalım. GS💛💓

Vor Monat
Volkan
Volkan

Nobody: onur:instagramları söylemeyi unuttuk. Sinan engin:instagram varsa susarım djskskdkdks

Vor Monat
butik keçe
butik keçe

şu ana kadar skertelin birde marcaonun yaptığı hariç hiçbiri penaltı degildi

Vor Monat
berkcan hüsmüllü
berkcan hüsmüllü

DÜNYANIN EN İYİ HAKEMLERİ ARASINDA YER ALAN CÜNEYT ÇAKIR HOCAMIZ PENALTI YOK DEMİŞ ŞOWCU AHMET ÇAKAR VE YANDAŞI RASİM PENALTI DEMİŞ YORUM SİZLERİN

Vor Monat
berkcan hüsmüllü
berkcan hüsmüllü

RASİM DE TAM BOŞ İNSAN ŞOW PEŞİNDE

Vor Monat
berkcan hüsmüllü
berkcan hüsmüllü

AHMET ÇAKAR BOŞ İNSAN YILLARDIR BU BÖYLE ABDÜLKERİM YÜZDE YÜZ HAKLI

Vor Monat
Cihan Cihan
Cihan Cihan

Ekuban atılmalıydı ve çok net bir pozisyon ama penaltı çok ortada bir pozisyon herkese göre değişebilir.

Vor Monat
Gfberke
Gfberke

Penaltı yok!

Vor Monat
yıldırım bayazıd
yıldırım bayazıd

Koyduk tirabsona

Vor Monat
Melih
Melih

Petlas 15:29

Vor Monat
Müjdat Akdağ
Müjdat Akdağ

Ali Başkan devrim beyi seviyor ve mesleğine saygı duyuyor çok belli. ister bir voleybol ister basketbol maçı sonrası adeta başkan nerede olursa olsun devrim bey çıkışta bol bol soru soruyor samimi cevaplar alıyor . Çünkü Beyaz futbol eyyam yapmıyor sadece haber yapıyor TEBRİKLER DEVRİM ZENGİ

Vor Monat
Tolga uyar
Tolga uyar

Bakasetas sağa bakmış yere yatmış o kalk demiş falan filan bu pozüsyonun penaltı olduğunu değiştirmez abdulkerim hocam

Vor Monat
ibrahim çelik
ibrahim çelik

petlas yolda bırakmaz

Vor Monat
ibrahim çelik
ibrahim çelik

bu pozisyon penaltı değil 3-4 hafta önce gs başakşehir maçında olan başakşehirin penaltısıda penaltı değil ben o zaman yeni açtım maçı hakem vara gidiyodu pozisyonu gördüm penaltıyı vermez dedim ama çat penaltı geçen hafta sinan gümüşede olan pozisyon penaltı değil türk futbolunun kaderini oyuncular değil hakemler belirliyo artık türk futbolu diye bişey kalmadı zaten

Vor Monat
Ersin Yüksel
Ersin Yüksel

MADEM ŞİDDETİ YAVAŞ YOK NORMAL FAKAT MARCAO ADAMI KÖR MÜ ETTİ BURNUNU MU KIRDI ANLAMADIM. Şiddeti yavaşta olsa o hareketi yapmıcak kolu açılsa adamın ağzına kafasına yada boşa açma kendi karar verir. NET PENALTI!!

Vor Monat
Alaattin ÇABUK
Alaattin ÇABUK

Abdülkerim durmaz

Vor Monat
jomiael
jomiael

çok tutarlı ifade ettin hocam

Vor Monat
TurkishBurnup
TurkishBurnup

Rize maçında neden verildi Fenerbahçeye o penaltı Başakşehir e neden verildi böyle bir penaltı keşke bunları da Bakasetas ı açıkladığın gibi detaylı açıklasaydın Abdulkerim abi

Vor Monat
MS Kaecilius
MS Kaecilius

3:39 Burada yanılıyorsunuz çünkü ben pozisyonu yavaş çekimde izledim Nwakaeme geri geri giderken sol ayağıyla Serdar Aziz'in sol ayağına basıyor. Serdar Aziz'de güç alamadığı için düşüyor. Açın Bein Sports'daki özeti sadece sol ayaklara bakın. (dakikası 1.34)

Vor Monat
Mustafa Eren
Mustafa Eren

İstanbul ve Anadolu ligi ayrilmalidir.istanbul Lig takımlarının terörü vardır ligde

Vor Monat
Küresel Geliştirici
Küresel Geliştirici

hakemleri ve türk futbolunun rezilliklerini izledik. acınası haliniz vaar.

Vor Monat
Msalih Beşirlioğlu
Msalih Beşirlioğlu

29:58 Allah o ne

Vor Monat
talha bayhan
talha bayhan

4:15 RASİM FUTBOL KONUŞUYOR !!

Vor Monat
Furkan Yasar
Furkan Yasar

Ya hay sicicam Instagram hesabınızı ya 3 saniyede bir şu olayı yapmayın o programa Instagram reklamınızı yapmak için yada birilerine selam yollamak için çıkmıyorsunuz

Vor Monat
Arşiv Yorum
Arşiv Yorum

Bakasetasın pozisyonuna penaltı demek dangalaklığın dik alasıdır. sahtekarlıktan ötürü kart görmesi lazımdı.

Vor Monat
Ünal Günel
Ünal Günel

Onur sen soylemesen insanlar yorumcuların Instagram hesaplarını bulamaz zaten 🙄

Vor Monat
Cüneyt çakAr
Cüneyt çakAr

Dünyanın en kısa fıkrası: Tavernada ayran içiyorduk

Vor Monat
Cemal Alan
Cemal Alan

Tüm korner atışları esnasında, ceza sahasında Ne temaslar oluyor,bu bağlamda penaltı olmasını gerektiren bir temas yoktur, NOT= fenerli oyuncu hazır oldamı topa çıkacaktı, halı sahada bile bu poz faul deģil.

Vor Monat
Ali Aydin
Ali Aydin

Ya benmi körüm serdar azizin pozisyonunda nasil bir sey yok adamin ayagina 2 kez basiyor nwakaeme...

Vor Monat
Seyfullah Aksin
Seyfullah Aksin

26:09 Rok: Bana bir sürü yorum var. Al bu kemençeyi müsait bir yerine bir şey yap diyorlarrrr.

Vor Monat
Seyfullah Aksin
Seyfullah Aksin

14:02 Rok: sinan engin Mesut bakkal gibi itiraf etti. Türk futbolu ayakta tutuluyor.

Vor Monat
Seyfullah Aksin
Seyfullah Aksin

11:42 Apo abi kemençeyi gitar gibi çalıyor.

Vor Monat
Seyfullah Aksin
Seyfullah Aksin

10:54 SINO: bu penaltı nasıp verilir biliyor musun ? Maç 3-0'dır verilir sjsj. Rok: Bu eyyamdırrrrr. Dostu mesut bakkal'ın teşvik primi itirafı kadar dürüst o zaman hepimiz eyyamcıyız sjjsjs

Vor Monat
FATİH M
FATİH M

Havada karada Petlas

Vor Monat
COME TO
COME TO

feneve verilmiştir maç.

Vor Monat

Nächster

Beyaz Futbol 18 Nisan 2021 Kısım 3/3

29:13

Beyaz Futbol 18 Nisan 2021 Kısım 3/3

Beyaz Futbol

Aufrufe 98 000

(T) Beyaz Futbol 3 Aralık 2016 Tek Parça

3:24:34

Beyaz Futbol 29 Kasım 2020 Tek Parça

1:15:21

Beyaz Futbol 29 Kasım 2020 Tek Parça

Beyaz Futbol

Aufrufe 116 000

Tokatçı - HD Türk Filmi

1:18:28

Tokatçı - HD Türk Filmi

Gülşah Film

Aufrufe 9 900 000

Avrupa Şampiyonu Fenerbahçe Belgeseli

2:10:15

Avrupa Şampiyonu Fenerbahçe Belgeseli

Fenerbahçe SK

Aufrufe 938 000

Beyaz Futbol 17 Nisan 2021 Kısım 2/2

17:24

Beyaz Futbol 17 Nisan 2021 Kısım 2/2

Beyaz Futbol

Aufrufe 52 000