Beyaz Futbol 20 Ekim 2019 Kısım 1/3 - Beyaz TV

  • Am Vor 7 Monate

    Beyaz FutbolBeyaz Futbol

    Dauer: 43:36

    Denizlispor 1-2 Fenerbahçe maçı
    Ahmet Nur Çebi Beşiktaş'ın yeni başkanı seçildi
    Ahmet Çakar: Fırat Aydınus skandal bir maç yönetti! Fenerbahçe'nin galibiyetinde başrol oynadı
    Ahmet Çakar 'Emre'nin yaptığı hareket faul' dedi Abdülkerim Durmaz küplere bindi
    Ahmet Çakar: VAR bundan sonra Türkiye'de bir aksesuardır
    Fenerbahçe'nin golünden önce Emre Belözoğlu'nun hareketi faul mü
    Abdülkerim Durmaz: Emre Belözoğlu'nun yaptığı harekete kim faul derse meczuptur
    Ümit Karan: Fenerbahçe'nin attığı ilk golde faul var
    Ahmet Çakar: Vedat Muriç'in haraketi faul değil
    Ali Koç Fenerbahçe'nin oynadığı oyunu beğenmedi
    Türk futbolunda kara gece tartışması
    Ersun Yanal'dan Beşiktaş-G.Saray maçı yorumu
    Ahmet Çakar: Türk futbolunda çok kara gece yaşandı ama en kara gece geçen sezon oynanan Rizespor-Galatasaray maçıdır
    Beşiktaş'ın yeni başkanı Ahmet Nur Çebi Beyaz Futbol'da

yaramaz engin
yaramaz engin

Ümitin tipe bak seni buraya yorumcu diye çağıranın ta amk bu ne lan futbol cahili

Vor 7 Monate
Levent kızılaslan
Levent kızılaslan

Tam üye olacaktım hüseyin Gülerce in konuşmacı olduğunu gördüm vazgeçtim

Vor 7 Monate
Mahmut
Mahmut

FBLİLER ALGIYA BAŞLAMIŞ ÜMİT KARANI SİNDİREMEDİKLERİ İÇİN GİTMESİNİ İSTİYORLAR ...

Vor 7 Monate
Run PMC
Run PMC

ümit karan nasıl boş bir insansın

Vor 7 Monate
Fatih Ekşi
Fatih Ekşi

Ahmet çakar ve ümit karan siz ya futbol cahilisiniz bana göre değilsiniz futbolu benden iyi biliyorsunuz yada 2.şık FENERBAHÇE düşmanısınız bunun başka açıklaması yok ümiti biliyorduk zaten da Ahmet çakar objektif bir insan bilirdim yanılmışım

Vor 7 Monate
Oğuz Çoban
Oğuz Çoban

Emrenin posizyonu faul değil ama ilk golde vedat muriç adamın sırtına bastırarak yükselmis net faul. Gene haram puanlarla gidiyonuz bakalım ne zaman devrilceniz.

Vor 7 Monate
acar ilhan
acar ilhan

had siktir lan adam gibi iç kahveni

Vor 7 Monate
Muzzoo Thyson
Muzzoo Thyson

Beyaz futbolu eskiden seyretmeyi severdim..güzel yorumlar yaparlardi...simdi olmus soytari Programi...futbolla alakalari kalmamis..maskara programina dönmüs...beyler biraz ciddi olun...sacma sapan hareketler..hic yakismiyor..benden size kocaman bir yuuuuhhh.

Vor 7 Monate
Oğuz Çoban
Oğuz Çoban

Hırsız fener başladı gene emek hırsızlığına !

Vor 7 Monate
Atakan Sever
Atakan Sever

şu ümit karan kadar boş bir adam yok fenerbahçe düşmanı net

Vor 7 Monate
BARAN BARAN
BARAN BARAN

ümit hoca yapmayın lütfen çok yanlısınız bu temiz gollere bu nasıl bi yorum bi futbol izleyini olarak üzülüyorum

Vor 7 Monate
BARAN BARAN
BARAN BARAN

a.kerim abi sana hastayız çok değerlisin lütfen keyfinizi bozmayın fenerbahcemızı savunmaya devam hep birlikte

Vor 7 Monate
BARAN BARAN
BARAN BARAN

ertem abi 2 aralık 13 aralık arası istanbuldayım sizi canlı görmek istiyorum lütfen yardımcı olun bitlisli kardeşinizi programınıza davet edin

Vor 7 Monate
BARAN BARAN
BARAN BARAN

ertem abi bitlisten sizi gelip görmek istiyorum lütfen benide programınıza davet edermisiniz lütfen sizi çok seviyorum

Vor 7 Monate
Sezgin Cesur
Sezgin Cesur

ROK GİDİNCE APONUN SESİ YÜKSELMİŞ

Vor 7 Monate
serkan kopuk
serkan kopuk

Arkadan vurmasını diyorum diyor Ertan Şener gustavonun pozisyon fotoğrafı da çok komik olmus

Vor 7 Monate
serkan kopuk
serkan kopuk

Abdülkerim için takip edenler sonuna kadar haklilar

Vor 7 Monate
Volkan Atalay
Volkan Atalay

Abi kahve içmeni istiyoruz her hafta. İnşallah her hafta galip geleceğiz.

Vor 7 Monate
kadir
kadir

bitane düzgun cimbom lu yorumcu gelmedı bu nedır kardesım.2. si bu abdülkerimi severdım adam megersem fenerın ezıklıgınden durust takılıyormus az kıprasma olduydu her turlu kelıme kurnazlıgına ayak uydurur bı moda gecti.3 cusu bunlara abone olmamak lazım 3 kurus youtuburluktan para gelcek dıye mıllete vatan mıllet sakar ya muhabbetı yapıyorlar avrupada yarısa gırmısız ertem kurnazı laf ebelıgı yapıyor ahmet cakarda sovsenızde abone olun dıyor bu nedır kardesım resmen saklabanlık gormek ıcın ızlıyorum zaten sınan engın besıktas tv modunda arada bız hakkı yenılenı savunuyoruz algısı yaratıyor mıllet enayıya herkez goruyor ınkar edemıcegınız lafları savunmak zorunda kalıyorsunuz bos muhabbetı ızlıyoruz en azından bunların egosu tatmın olmasın yok abone olun sunu yapın bunu yapın demeyı bıraksınlar

Vor 7 Monate
okan yatğın
okan yatğın

Apo geçen sene kezzap içiyordu😁

Vor 7 Monate
Sezer Balkan
Sezer Balkan

ümit karan çok kötüsün be usta. Bu kadar fb düşmanlığıyla nasıl yaşıyon anlatsana biraz :D

Vor 7 Monate
Cüneyt Topçu
Cüneyt Topçu

1.Gol- Faul var- Gol iptal 2. Gol- Gol geçerli-mükemmel press Ümit haklı 1.golde Sinan'ın ise 2.golde yorumu çok Objektif olmuş değişme var... Erman da 1 Gol için yan omuzla çıkıyor bozuyor rakibi diyor faul yok diyor.... esasen Erman la birlikte Rok da gelse Dream Team olacak... ama Ahmet'e bağlı olay ...Ümit bu hafta sonunda kendini kanıtladı bence... Ertem ise harika yetenekleriyle güzel uyarılar yapıyor hepsine....

Vor 7 Monate
Fatih Erkan
Fatih Erkan

Ümit karan dediğin şekilde bir zıplasana ne kadar zıplayacaksın insanların zıplama şeklini bile bilmiyor zaten koca lig Fenerbahçe ve diğerleri şeklinde ilerliyor bu her zaman böyledir ve her zamanda böyle kalıcak belli

Vor 7 Monate
MrDrtoxic
MrDrtoxic

ertem şener yeni iphone'unu gösteriyor beyler sakin olun, bikaç haftaya hevesi geçer

Vor 7 Monate
İbrahim Panti
İbrahim Panti

abdülkerim hocs için abone olunur aga

Vor 7 Monate
61duman6161
61duman6161

sinan engin : cenerik senaryo mu :D:D

Vor 7 Monate
Saki Bahadır
Saki Bahadır

Ulan Abdülkerim anana sövseler böyle fevrilenmezsin kamerayı görünce başın götün oynuyo insanların farklı fikirleri olabilir götünü başını yırtarak bi yerlere varamazsın insan gibi otur dinle sonra cevap ver.Aç köpekler gibi saldırma

Vor 7 Monate
Oguzhan Sahiner
Oguzhan Sahiner

Abi adam Fenerbahçe li Ahmet hocam uğraşma su adamla

Vor 7 Monate
MEHMET TAVUZ
MEHMET TAVUZ

apo abi ümiti adam yerine koymuyor

Vor 7 Monate
burak akduman
burak akduman

fenerbahçe kazandı yıllarca bakın bir maç iki maç değil yıllarca gs göz göre göre maç verenler konuşmaadıkalrını hemen fenere söylüyor ayıp ayıp

Vor 7 Monate
S
S

Beyaz Futbol ohne Rok Keine Schwäche zeigen

Vor 7 Monate
Draxler Jhonson
Draxler Jhonson

BİRİ BANA AYI GÖKMENİ ARARSIN DESE İNANMAZDIM AMA MALESEF BETERİN BETERİ VARMIŞ

Vor 7 Monate
mehmet pişkin
mehmet pişkin

Galatasaraylı daha tecrubeli bi yorumcu yokmu kendi takımınıda kücük düşüruyorr

Vor 7 Monate
Mert Ateş
Mert Ateş

Abiler iyiki varsınız bu kötü günlerimizde birazda olsun güldürüyorsunuz bizi inşallah sizde hep böyle gülersiniz saygılar ve sevgiler abilerim. 😊

Vor 7 Monate
s. s.
s. s.

bana gelip sorsalar galatasarayın eski futbolcu tayfasından kimler beyaz futbol formatına hiç uymaz diye en başa ergün penpeyi 2. sıraya ümit karanı yazardım. bunlar gittiler sırasıyla ikisini birdem yorumcu yaptılar. bi defa ümit karan 20 li yaşlarına kadar almanyada yaşamış bir adam türkiyeye geldikten sonrada kendini dilde dahil hiç bir konuda geliştirmek için en ufak bir çabası olmamış bir insan. gittiler türkiyede en son yorumculuk yapabilecek eski futbolcuyu ( dil mevzusu yüzünden ) yorumcu yaptılar bu tepki gösterenler ümitten ne bekliyor ki ümit zaten hep buydu.

Vor 7 Monate
kemal cidik
kemal cidik

Ümit Karan kazandığınız karanlık sanpiyonluklarada açıkla madem delikanlisin

Vor 7 Monate
oo pp
oo pp

Çocuklar ümitten hakkaten mantıklı konuşuyor agu buhu

Vor 7 Monate
Yusuf İslam Uygan
Yusuf İslam Uygan

Ahmet Çakar senin heykeline beton yetmez

Vor 7 Monate
Yusuf İslam Uygan
Yusuf İslam Uygan

Hasbelkader yendi on numara yorum olmuş 😄😄😁😄😁😄

Vor 7 Monate
bir filmdir hayat
bir filmdir hayat

Fbjk dayanışması

Vor 7 Monate
Emiralp Cura
Emiralp Cura

Bir fenerbahçeli olarak söylüyorum Galatasaray’ı ümit karanın savunması gerçekten çok rezil bir mevzu. Kendinizi daha iyi temsil edecek birini bulun, her pozisyona ağlayacak birini değil.

Vor 7 Monate
Samet Arslan
Samet Arslan

Konuş be ahmet hocam türkiyenin lokomotifi arayı daha fazla açmasın diyerekten nihatı feneve şampiyonlugu hediye etsin diye getirdiler..

Vor 7 Monate
Samet Arslan
Samet Arslan

Yav bu abdulkerimm ne ayak tüm kupalarıcimbom topluyor e yine ölüsüyle galatasaray sampiyon olacak en son ne zaman kupa almıssın ofsayt golü olmayan gol fenevasyona nihata rağmen olamıcak bi hırsızlık kupası daha giremyecek o müzeye nihat utanmasa eliyle verecek sampiynlugu

Vor 7 Monate
Kamal Lomashvili
Kamal Lomashvili

Kac haftadir izlicem diyorum. Abdulkerimi 2 dakka dinledikten sonra kapatiyorum. Bu nasil bir yorumcu? Kendini ne zamnediyor? Beyaz futboldan once ismini duyan yoktu

Vor 7 Monate
yalçın batur
yalçın batur

Abdülkerim abi dışında hepsi niyet okuyor ama pek iyi niyet değil

Vor 7 Monate
Erkin Zekeriev
Erkin Zekeriev

Hangi operasin belki bir ysnlis karar baska hermacta var fener gs ma maci fegoli pozisyonu neoldu

Vor 7 Monate
Izmet Dalkilic
Izmet Dalkilic

No ROK no PARTY..... DISSLIKE

Vor 7 Monate
Yalçın Özmen
Yalçın Özmen

Ümit karan futbolcu iken kafasını kullanıyordu herhalde yeşil sahada unutmuş beyin hücreleri arasında iletim sorunu var

Vor 7 Monate
Cim Bom
Cim Bom

Apo senin amk Adam degilsin

Vor 7 Monate
Event Horizon
Event Horizon

galatasaraylı kardeşlerim bu programı sakın izlemeyin. bu ertemle sinan şirket bilerek pasif konuşamayan galatasaraylıları alıyorlar programa. galatasaray lehine bir hakem hatası olmasın tüm stüdyo birden müziklerle aynı feto kanalları gibi saldırıya geçiyor. ben arada ahmet çakarın hakem için ne dediğine bakıyorum sadece buradan. gsliler akıllı olun izlemeyin bu adamnlara prim vermeyin. bunlar çok ahlaksızlar

Vor 7 Monate
Turkmen ilim aman bolsun
Turkmen ilim aman bolsun

Apo skd gitya tffyle mac kazanyorsunuz bunlary gec sampiyonlar ligini kazanmys gibi konusyorsun

Vor 7 Monate
Event Horizon
Event Horizon

apo sen kimsin ki senin çapın ne ki eski hakem hocalarına havlıyorsun çapsız herif. çıkmışsın oraya boş boş fenerbahçe holiganlığı yapıyorsun.

Vor 7 Monate
Murat Kececi
Murat Kececi

Şu abdülkerim artık konuşmasın lütfen objektif yorumdan çok uzak

Vor 7 Monate
Hasan Avcı
Hasan Avcı

Sanki fener penaltiyla veya rakibin kirmizi kart görmesiyle kazanmiş gibi algi yapiliyor.bu ligde rakip 11 kişiyken kazanamayan takimlar var ertem.hiç bahsetmiyosun.

Vor 7 Monate
Hasan Avcı
Hasan Avcı

Ümit kendi adına hiçbir yorum yapamıyor.biri konuşsada muhalefet olsam diye bekliyor.

Vor 7 Monate
Atilla Baturay
Atilla Baturay

Bu kanala abone olun diye programın yarısını yiyorsunuz boş muhabbetler sonra beşiktaş ın başkanı seçilmiş onunla ilgili konuşma yok abonelikten çıktım gb lara yazık

Vor 7 Monate
Aslan Sehmus
Aslan Sehmus

https://youtu.be/p13xbeOiGb8 ahmet cakma sana gelsin erto göstermezsen Adam deyilsin

Vor 7 Monate
TARAFSIZ ANALİZ
TARAFSIZ ANALİZ

Nekadar Fenerbahçe li varsa ümit e laf söylemiş. Tarafsız gözle bakın biraz. İlk gol de faul yok mu

Vor 7 Monate
Bahattin Gümüş
Bahattin Gümüş

Arkadaşlar ümit konuştuğu zaman siz de benim gibi yapın videoyu ileri alın

Vor 7 Monate
Ejderaslan Official
Ejderaslan Official

ROK Gelsin bune ya tat kalmadı bu programda

Vor 7 Monate
Ali Bella
Ali Bella

biri anlatsin su abdulkerime en cirkin ses esek anirmasi

Vor 7 Monate
Bilinmeyen Gerçekler
Bilinmeyen Gerçekler

Bu hafta gs de kazandı hayırdır

Vor 7 Monate
Peasant Archer
Peasant Archer

ROK gelsin!

Vor 7 Monate
Metin Durmaz
Metin Durmaz

Ümit Karan ile ilgili yorumlara katılmıyorum!! Nasıl bir kitlesiniz ki Galatasaray'ın efsane golcüleri arasında olan Karan'a saygısızlık yapıyorsunuz. Yazık..

Vor 7 Monate
snow flake
snow flake

Hala bunu izleyen var mı

Vor 7 Monate
Mert Tunoğlu
Mert Tunoğlu

32:07

Vor 7 Monate
Mert Tunoğlu
Mert Tunoğlu

Kuzey Güney Handan sahneleri, Ezel Ömer’in kör annesinin sahneleri ve Beyaz Futbol Ümit Karan sahneleri gelince dayanamıyorum ilerletiyorum aq Rasim Ozan bile daha objektifti

Vor 7 Monate
E Oduncu
E Oduncu

Abdülkerim Durmaz adamdır

Vor 7 Monate
Kazım Kürtül
Kazım Kürtül

Hasbel kader yendi diyor Ahmet Hocam da denizlisporun 1 tane pozisyonu var oda genç kaleci Altayın bireysel hatasi yuzunden. bu tur golleri artik yemez diye dusunuyorum

Vor 7 Monate
Can Toplar
Can Toplar

ulan erto hemen çakmışssın telefonu :) Güle güle kullan

Vor 7 Monate
Sercan Ondem
Sercan Ondem

Saglam bi dorduncu buluncaya kadar, takip yok.

Vor 7 Monate
Tural Musaev
Tural Musaev

Ahmet cakara alanyasporu fenerbahçe macna vaxdin..her zaman fenerbahçe beşiktaş hakemler tarafdan bakım lütfen

Vor 7 Monate
Mehmet Han
Mehmet Han

3 kuruş para için sözlerini satan yarın vatan da satar..Medyanın hali komik..Şu maçı bile çok rahat savunabiliyorlar...

Vor 7 Monate
Ewo T
Ewo T

ahmet hocayı çok severim...ve koyuda galatasaraylıyım...emrenin pozisyon temiz...ilk defa apo haklı

Vor 7 Monate
Resul Baggio
Resul Baggio

Su kahveyi yavsak gibi icince sanki bir sey yapiyor saniyor kendince mal

Vor 7 Monate
koray sönmez
koray sönmez

son şampiyondan 1 puan öndesin ama ligde 3. sıradasın ve yetmiyor aldığı bütün takımları ligden düşürmeyi başarmış mehmet özdilek in takımını yenip omuz omuza şampiyonluğa tweet ini atıyorsun ya bu bağnazlık değilde nedir dostlar bu . Yüzsüzlük looserlık diz boyu daha hedef 45 hedef 26 bu rezillikleriniz taze kurumadı bu neyin havasıdır özlem içerisindesiniz de bokunu çıkartmayın : )

Vor 7 Monate
EYMEN BEY
EYMEN BEY

Siktir git kudur

Vor 7 Monate
Sabahattin Uzun
Sabahattin Uzun

Ümit KARAN'ı gönderin, abone olacağım...

Vor 7 Monate
Emrah Kızılbel
Emrah Kızılbel

Denizli'nin golünde top taçtan gelmedi mi?Fauller kadar bu da tartışılmalı.

Vor 7 Monate
Clash Bey
Clash Bey

Artık izlemiyorum. Ertem vs sıktı

Vor 7 Monate
Papua Au
Papua Au

Fbahce mactaki hakem hatalari icin federasyondan macin tekrarini istemis

Vor 7 Monate

Nächstes Video

Beyaz Futbol 6 Ekim 2019 Tek Parça

1:44:50

Beyaz Futbol 6 Ekim 2019 Tek Parça

Beyaz Futbol

Aufrufe 52 000

RUZGAR GIBI GECTI 11.BOLUM GHEORGHE HAGI

26:01

RUZGAR GIBI GECTI 11.BOLUM GHEORGHE HAGI

Rüzgar Gibi Geçti TV

Aufrufe 153 000

Dismantling a scam

16:33

Dismantling a scam

Jim Browning

Aufrufe 341 621

Güldür Güldür Show 116. Bölüm, 7 Belalı Hüseyin Skeci

19:44

Güldür Güldür Show 116. Bölüm, 7 Belalı Hüseyin Skeci

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Aufrufe 8 000 000

Derin Futbol 21 Ekim 2019 Tek Parça

1:43:02

Derin Futbol 21 Ekim 2019 Tek Parça

Derin Futbol

Aufrufe 39 000

Beyaz Futbol 19 Ekim 2019 Tek Parça

1:55:37

Beyaz Futbol 19 Ekim 2019 Tek Parça

Beyaz Futbol

Aufrufe 18 000

2004-05 ve 2005-06 SEZONLARI DERBİ ÖZETLERİ

2:31:54

S04-PK nach Düsseldorf | FC Schalke 04

11:17

S04-PK nach Düsseldorf | FC Schalke 04

FC Schalke 04

Aufrufe 17 296

Memorable Moments in Football History

10:42

Memorable Moments in Football History

Score 90

Aufrufe 4 670 262