Aziz 25. Bölüm

  • Am Vor 3 Monate

    AzizAziz

    Aziz'in 25. Bölümünde; Pierre, Aziz’i yakaladığını zannederken aslında oyuna düşürüldüğünü anlar. Aziz ise Pierre’e oynadığı oyundan memnun hayatına devam ederken onun kendisinden bir şeyler sakladığının farkında olan Efnan ilişkileri için endişelidir. Dilruba’nın gidişi yüzünden Galip’le ters düşen Adem ise kendisini babasına kanıtlamak için Efnan’la yeni bir yola çıkar. Bu yolda en büyük destekçileri ise Ankara tarafından üzerine büyük bir sorumluluk verilen Aziz olacaktır.

    Kısaca Hikaye:
    Antakya'nın en büyük ve tek halı üreticisi olan Payidar ailesinin oğlu Aziz Payidar (Murat Yıldırım) refah ve zenginlik içinde bir hayat sürdürmektedir. Fransız delegesi Mösyö Pierre'in (Fırat Tanış) oğlu Teğmen Andre'yi öldürmesiyle Aziz'in kaderi değişir; doğduğu toprakları, biricik aşkını kısacası sahip olduğu her şeyi geride bırakmak zorunda kalır. İki yıl sonra öldü zannedilirken geri dönüşü herkes için beklenmedik olur. Artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Aziz sahip olduğu her şeyi kaybetmekle kalmamış, Fransız işgali altındaki Antakya bıraktığından daha kötü bir hal almıştır. Üstelik ilk aşkı Dilruba (Damla Sönmez) da amcası Galip Payidar'ın (Ahmet Mümtaz Taylan) oğlu Adem (Güven Murat Akpınar) ile nişanlanmıştır.

    Her şeye sil baştan başlamak zorunda kalan Aziz, verdiği hayat mücadelesi ile küllerinden yeniden doğarken; basit bir köylü kızı olan Efnan'ın (Simay Barlas) beklenmedik bir şekilde hayatına girmesi ile duygusal anlamda da ikilemde kalacak, yaşadığı yoğun duygu karmaşası sonrasında zamanla hem kendini hem de gerçek aşkını bulacaktır.

    Aziz DE-film kanalına abone olmak için ➡ showtv.tv/THB3nV
    Aziz Facebook hesabını takip etmek için ➡ facebook.com/azizdizitv

Bir garip yolcu.
Bir garip yolcu.

Başlangıç Müziğin'den tutun, senaryo, oyuncular, yer, mekan her şey süper. Hafızalara kazınan, gönüllere taht kuran, ender Diziler'den AZİZ...Emeklerinize sağlık arkadaşlar.👏👏👍👍❤️⚘️❤️🙋🏻‍♀️

Vor 2 Monate
Mihri Akbulut
Mihri Akbulut

Vatan sağ olsun..🥺😖🇹🇷🇹🇷 içim sızladı .. ne canlar döküldü bu vatan uğruna ..

Vor 2 Monate
Dilara Ceyhun
Dilara Ceyhun

@Hesen Memmedli önemli değil rica ederim

Vor 2 Monate
Hesen Memmedli
Hesen Memmedli

@Dilara Ceyhun cok teşekkur ederim izahiniz icin

Vor 2 Monate
Dilara Ceyhun
Dilara Ceyhun

@Hesen Memmedli evet telefonda dil seçip otomatiğe koyun sadece yorum değil her yazıyı teksti yazdığınız gibi otomatik tercüme eder mesela Rusça Türkçe yada İngilizce Azerbaycançe vs hangi dili isterseniz onu ayarlayın

Vor 2 Monate
Hesen Memmedli
Hesen Memmedli

@Milena xeberim yox idi men yazdiqlarimda sizde tercumesi ile gelir? Onda demeli telefonlerin proqramlari ozu tercume edir men elebilirdimki xususi nese etmek lazimdi

Vor 2 Monate
Milena
Milena

@Hesen Memmedli yaza bilibsen de ne oyretecek yene sene

Vor 2 Monate
Leman Mehdizade
Leman Mehdizade

Paşam deyince Azizin gözlerinin dolması🥺sırf bu duyguları yaşamak için izliyorum şu diziyi valla.Paşamm dediklerinde tüyler diken diken her defasında.❤

Vor 2 Monate
Şeyma
Şeyma

Vatanımız uğruna şehit olan tüm ecdatlarımızın ruhu şad olsun 🇹🇷

Vor 2 Monate
A.N.E
A.N.E

Amin Allah. Allah mənim dayim oglu ŞƏHİD Məmmədzadə Mikayila 2 qarabaq müharibəsində canini fəda edən vətən uğrunda ruhu şad olsun. Yeri bilirəm cənnətdir.

Vor 2 Monate
Arzu Qarayeva
Arzu Qarayeva

Amin🤲🏻🇦🇿💞🇹🇷

Vor 2 Monate
Step Man
Step Man

amin

Vor 2 Monate
Murat Yilmaz
Murat Yilmaz

Amin 🙏🙏🙏

Vor 2 Monate
Müjde Barış Dalkıran
Müjde Barış Dalkıran

Bu dizide İyilerin kazandığı bir hikaye bir mücadele izliyoruz ve izlerken iyi olmanın ve davamızın arkasında durmamızın gururunu yaşıyoruz ... insanlara umutsuzluğu aşılayan değil cesareti iyiliği beraberliği aşılayan dizilere hasret kalmıştık:)

Vor 2 Monate
Attillla1
Attillla1

Vatan sagholsun diyen ve shehid olan tum Askerlere Selam olsun! Bu fikri filme salan zihne saygilar!

Vor 2 Monate
DMR Feyyaz
DMR Feyyaz

Dizi gittikçe toparlanıyor yalnız Kenan’ın Mustafa’yı öldürme sırrı hangi piyonda kullanılacak hep merak etmişim

Vor 2 Monate
sude
sude

Bu bölümün güzelliği pekii hem aksiyon hem aşk kısmı çok güzel. Efnan da şimdi iş kadını olacak Adem ona hesap kitap öğretecek arkadaşı olacak çok mutluyum yaa

Vor 2 Monate
Umut Arıkoğlu
Umut Arıkoğlu

Çöķ ğüźel

Vor 2 Monate
Lina 🇩🇿
Lina 🇩🇿

@Nazlı Gültekin aynen 😂😂😂

Vor 2 Monate
Sevgi Arslan
Sevgi Arslan

@Nazlı Gültekin ceftyuuuy7uuuuuuii

Vor 2 Monate
Sevgi Arslan
Sevgi Arslan

@Nazlı Gültekin hhhyyuuytyyy7ytt

Vor 2 Monate
Nazlı Gültekin
Nazlı Gültekin

Adem aşık olmasında 😁

Vor 2 Monate
Kizilirmak
Kizilirmak

Ask kavgalarindan uzak vatan icin guzel isler yapilan guzel bir bolumdu. Rabbim gecmisde ve gelecekde bu vatan icin calisanlardan razi olsun.

Vor 2 Monate
Mihri Akbulut
Mihri Akbulut

Efondin bile seni kurtaramaz ..😆😂burası çok komik olmuş .. 😆

Vor 2 Monate
Elif Koc
Elif Koc

Ya Murat Yıldırım'ın piyerin karşısındaki gülşü okadar güzelki çok güzel gülüyor❤️ AzEf ❤️

Vor 2 Monate
Gumru Aliyeva
Gumru Aliyeva

Adem’i adam ettiğiniz için teşekkür ederim.

Vor 2 Monate
Melisa
Melisa

Ademin zamanında yaptıklarını asla haklı görmüyorum hiçbir şey haklı çıkarmaz fakat empati yaptığımda neden böyle olduğunu az çok anlayabiliyorum..Adem’i küçükken annesi bırakıp gitmiş,annen baban senden vazgeçmişse o sevgisizlik boşluğu asla kapanmıyor..Hırsı öfkesi sevgisizliği sürekli kendini ispat etme ve sevdirme çabası tam da bu yüzden işte..

Vor 2 Monate
sevda özler
sevda özler

@Y zorla evlendirilmiş dilruba gibi sonra ilk aşkına kaçmış

Vor Monat
Vuqar Dadasov
Vuqar Dadasov

@Y ,Azizin anası Aziz uşaq olanda ölüb.Adəmin də anası sevmədiyi Qalibə verildiyi üçün qaçıb gedib.

Vor 2 Monate
Y
Y

Adem'in annesi nasıl gitmiş biliyor musunuz ?Aziz'in annesinden de bahsedilmedi hatırladığım kadarıyla .

Vor 2 Monate
Emiliya Rasulova
Emiliya Rasulova

Tam mənim düşündüklərimi siz yazdınlz sizə təşəkkür edirəm bu yöndən.❤ ADƏMƏ COX ÜZÜLDÜM, o hecdə pis insan deyil , psikoloji durumdadı sadece..💔😢 Keşkem tezliklə cocuguna qovuşsaydı , həyatda bir tek mutlulugu cocugudu, kader ona da bir şans verseydi..🤲🤲🤲🥺🥺

Vor 2 Monate
Pistachio Green
Pistachio Green

@Freddie Mercury yoo aramaz fkkfkf

Vor 2 Monate
Gulyane Xelilova
Gulyane Xelilova

Ve Azizin Piere "Efondim"demesi😂

Vor 2 Monate
At Home With Nika
At Home With Nika

😂

Vor Monat
Halom Mahamed
Halom Mahamed

Demekki benden başka birileri fark etmiş😂❤

Vor 2 Monate
Kujtim Shala
Kujtim Shala

Hahaha

Vor 2 Monate
Nargiza Madinova
Nargiza Madinova

😆

Vor 2 Monate
Nazli Beshlieva
Nazli Beshlieva

🤣🤣

Vor 2 Monate
Nurdan Tarhan
Nurdan Tarhan

Nedense içimden Efnan'ın kıyafetinin değiştiği ve asi bi şekilde at bindiği bi sahne hayal ettim keşke böyle bi sahne koysalar

Vor 2 Monate
Emine Çevik
Emine Çevik

Nedense sende anlatınca bende kafamda hayal ettim de öyle bi sahne çok yakışır diziye

Vor 2 Monate
Cem 1905
Cem 1905

Sen efnandan daha güzelsin ❤️😌 ! Gercek erkek arkadasini görünce sogudum ondan heryeri dövme adamin hem cirkin bisey !

Vor 2 Monate
Albatros Kuş
Albatros Kuş

gerçekdan azizin piyarin yanina göturulduğu ve oraki konuşmalar azizin gulumsemesi en guzel sahnelerden olmuş 👏👏👏👏👏

Vor 2 Monate
esmanur
esmanur

Bölüm harikaydı. Yeni senarist olayları topladıktan sonra asıl konuya güzel bir giriş yapmış. Uzun zamandır bir bölümü izlerken bu kadar keyif almamıştım. 23ten beri her bölüm kalite biraz daha artıyor. Yeni senariste en içten teşekkürlerimi sunuyorum.

Vor 2 Monate
zeze
zeze

@Ayse Kaya gz

Vor 17 Tage
KENAN.
KENAN.

@ЛЕЙЛА 👌👍👍he ya.ne yazik yoruma.😔😔görmüşüm.

Vor 2 Monate
ЛЕЙЛА
ЛЕЙЛА

@KENAN. Bir tek ben de,ajan ne Aziz ya kiz deyil,yeni erkek oyunç u yazmişim ve silmişim.bir sinir yapan arkadaşa göre☝️😓🤕🤦‍♀️

Vor 2 Monate
María lucila Boullosa lale
María lucila Boullosa lale

Ya no sin Danla Sonmez

Vor 2 Monate
Sevinc Eliyeva
Sevinc Eliyeva

@Ayse Kaya 1b

Vor 2 Monate
Gulsum Alizade
Gulsum Alizade

Hayaller : Aziz ile Efnan, Hayatlar: Cemo ile Azime

Vor 2 Monate
Esra Yılmaz
Esra Yılmaz

Harika bir tespit 👏😂

Vor 2 Monate
Mahire Hesenzade
Mahire Hesenzade

Cemo ile ezime sirrdir yorucudur mence

Vor 2 Monate
Sevim Eks
Sevim Eks

😂😂😂

Vor 2 Monate
Melisa
Melisa

Muazzam bir bölümdü hem aşk hem milli mücadele dozunda ve çok güzeldi..Aziz in vatan mücadelesini büyük bir heyecanla izledim, Aziz ve Efnan sahnelerine kalbimi bıraktım. Emeğinize sağlık..

Vor 2 Monate
María lucila Boullosa lale
María lucila Boullosa lale

Dilruba ♥️💙

Vor 2 Monate
Pistachio Green
Pistachio Green

@Freddie Mercury Ağlarken için güldü gözlerin nfkfkfm

Vor 2 Monate
Lida Havin
Lida Havin

Bu bölümde yüreğini bıraktım tek kelimeyle harikaydı.

Vor 2 Monate
🌹Beydullayeva
🌹Beydullayeva

işte böyle bir bölüm bekliyorduk sizden. Aziz ve Efnan üzülmesin. Pierin haksızlıkları yavaş yavaş ortaya çıkmaya doğru gitsin. Ademe kötü olmak yakışmadı yenidən iyi olmaya çalışıyor. böyle devam edin. AZƏRBAYCANdan selamlar🇦🇿🇹🇷. seve-seve izliyoruz ve sizi seviyoruz❤️. SİMAY BARLAS sana bayılıyorum resmen🥰

Vor 2 Monate
Erkal Eken
Erkal Eken

Diziyi Avustralya'dan seyrediyorum...Fırat Tanış'a hayran kaldım...İyi aktör..Ben oldukça yaşlı bir hanımım, evvelden oyuncular böyle eğitimli değildi, şimdi hemen hepsi okul mezunu..Hepsini sevgi ile kucaklar başarılarının devamını dilerim...Oya Eken.. .

Vor 2 Monate
Saadet Demircan
Saadet Demircan

@Erkal Eken Mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun.🤲⚘

Vor 2 Monate
Erkal Eken
Erkal Eken

@Saadet Demircan Selamlar..40 senedir burada yaşıyorum..Çok ama çok güzel bir ülke..Oya Eken..

Vor 2 Monate
Erkal Eken
Erkal Eken

@ebru Dikeç yaşım 74..bunun 34 senesi Türkiye'de 40 senesi de Avustralya'da geçti..Türkiye'den Hukuk Fakültesi mezunu , burada Lise Öğretmeni ve Tercüman olarak çalıştım..5 ay önce emekli oldum...Selamlar..Oya Eken..

Vor 2 Monate
Saadet Demircan
Saadet Demircan

Avusturalya vavvvvvvv.😊

Vor 2 Monate
ebru Dikeç
ebru Dikeç

yaşınız kaç???

Vor 2 Monate
Peri Hummatova
Peri Hummatova

Azize Paşanın teşekkürü ve tebriki gelince gözlərinin dolması muazzam.🇹🇷❤️🇦🇿

Vor 2 Monate
KARA SANCAK
KARA SANCAK

Yok daha neler mubala ediyonuz

Vor 2 Monate
Təkbir Ya Allah
Təkbir Ya Allah

Bende o ani dikkat etdim.

Vor 2 Monate
#AYLİN HOLLAND LAHEY
#AYLİN HOLLAND LAHEY

Çok güzel bir dizi,oyuncular çok profesyonel ..Zevkle izliyorum..Dizilerde çok seçiciyim...

Vor 2 Monate
Ayşe 🌸
Ayşe 🌸

Azizin fransuaya ayar verme sahnesine bayıldım dndndndns

Vor 2 Monate
MariaIv
MariaIv

Başkasının talihsizliğine mutluluk yaratamazsın Efnan.

Vor 2 Monate
N.
N.

son bölümlerde efnan çok pısırıklaşmıştı. atölyenin başına geçmesi yeniden mücadelenin içine girmesi çok güzel. başından beri hepimizin istediği tek şey buydu zaten. aziz karakteri de 3 bölümdür harika yazılıyor. 19-20-21 de izlediğimiz şeyleri sildi attı ali bey. artık eskiye bakmıyorum. yeni dizi gibi oldu aziz

Vor 2 Monate
Melisa
Melisa

Bölüm tek kelime ile muazzamdı..Aziz ve Efnan’ın aşkını hissettiğimiz sahneler çok güzeldi..Bu bölüm ayrılacaklarına dair bir hissiyat verildi ayrılıklarda sevdaya dair olduğu için üzülmeyeceğim çünkü ayrılığın en güzel yanı tutkulu bir kavuşma oluyor..

Vor 2 Monate
Behruz Buhruz
Behruz Buhruz

@psikoloji meraklısı yemin ederim kaç gündür bende sizin için aynısını düşünüyorum çok medenice insanca tartışıyoruz diyelim😂😂😂hatta bunu size ben yazacakdım ki ayrı ayrı karakterleri sevmemeize rağmen bir birine zıdd fikirlerde olmamıza rağmen yenede bu tartışmanı medenice yapdınız. Yorumlarda sayqii ve terbiye cercivelirinden çıkılmadığı sürece her türlü müzakireye tartışmaya açığım. Amma malesefki çoğu zaman bunun tersini görüyorum hatta instaqramda bir kaç sayfa var Efnan seven her kese o kadar saçma o kadar terbiyesizce hakaretler yapıyorlarki acaba sağlıklı birimi psikolojisi yerindemi değilmi diye düşünmeden edemiyor insan. O ki kaldı Damla fanları filan diyorsunuz tabiki nasılki Efnan severler içi ben dahil Simay fanları değil aynısıda Dilruba için geçerli. Amma ben Efnanı asla sizin dediğiniz gibi yapışkan falan olarak görmedim Efnan Azizle Dilrubayı görünce gitdi zaten sonra kaza yqpdı pierin evine düşdü sonra prensesle karşılaşması prenses için kalması zaten prenseslede gidecekdi Aziz peşinden koşdu falan her şeye rağmen yine gidicekdi halı için Aziz için kaldı halıyda gizli gizli dokudu amma Aziz bilince birakmadı kalmaya ikna etdi. Hatta Mısır biletlerinide gösterdi. Zaten böylelikle başladı aşkları. Efnan hayatında hiç değer sevilmek görmemiş geçen bir kızdı Aziz yapdığı her şeyle ona umut verdi. Efnanda Aziz için çok fedakarlıklar yapdı. Her şeyden ziyade o atölye Efnan sayesinde başladı işe ipleri bile saklamasaydı Aziz kim bilir nerde olacakdı üsdelik Efnan olmasaydı Aziz her zaman bbasını bir hayın olarak bilicek ve şehirden çekib gidicekdi. Prenseside halı için Efnan ikna etdi ki sonradan bu atölyeye çoğ fayda sağladı. Ve en önemlisi Aziz ölüm döşeginde iken bavulunu toparlayıp gitmeye kalkışırken Efnan Her şeyi göze alıp Pierin evine gitdi onu öldürmeyi göze aldı. İşde çoğu Efnancıda bunu rezalet olarak görüp diziyi bırakdı. Çoğu Dilrubacılarda etmedikleri hakaret kalmadı halbuki ben oraya ölmeyide öldürmeyide göze alıp gitdim dedi. Dilrubada hatayı nerde yapdı biliyormusun yine söylüyorum Ademle sözlenmesini bir yana birakiyorum insaniz hata yapa biliriz yanlışımız ola bilir amma Aziz döndükden sonra Dilruba onla kaçmadı diye hemen Ademle konuşdu beni affet yeni sayfa açalım anladımki beni seven sensin falan sonra Aziz nişan günü ona geldi Azize ben eski Dilruba değilim Ademle yeni hayat kuruyorum falan dedi Azize nisbet yapdı dans etdi yüzük takdı. Amma anlamalydı Azizin onu hemen affedmeyeceyini onu aff edeceği güne kadar elinden geleni yapmalıydı Ademden tamamen uzaklaşıb Azizin onu aff edeceği günü beklemeliydi hatasını telafi etmek için ne gerekirse yapmalıydı yoksa Azize daralıp hemen Ademden üzür dileyip sarılıp yeni hayat kuralım dememeliydi. Sonuçda kolay değil sevdiğin sana ömrümün sonuna kadar seni bekleyecem diyip 2 yil geçmemiş kuzenine sözlenen yavuklunu aff etmek Dilruba en büyük hatayı orda yapdı. Düğünden kız kaçırdı diye dediniz amma Dilruba biliyordu o kızın hangi şartlar altında evlendiğini zira kendisi ihbar etmişdi babası yaşındaki adamla zorla evlendirleveğini bile bile kendisi ihbqr etmişdi Efnanı. Üsdelik nenein evine giderek Efnana pskolojik baskıda yapdı kiz zor yürüyordu o adam yüzünden ayakda bile zor duruyordu amma Dilruba ona baskı yapdı Sıdkıya tekrar dönsün Aziz hapisden çıksın diye. Üstelik Dilrubayı niye hep itici buldum her zaman Efnanı aşağıladı hor gördü alçaltmaya çalışdı hep o basit kız basit köylü kızı dedi. Qalibin evindeki yemekde bile onu küçümsemeye çalışdı şarkı çığır falan deyerek. Üsdelik Aziz Dilrubaya Efnanın hizmetçisi gibi o evde kalacağını söyledi biliyordu hizmetçim sıfatıyla kalacak dedi amma yinede Ademle kendi rızası ile evlilik hazırlığı yapdı provalar yapdı. Evliliğinide fedakarlık olarak bulmadım çünkü zaten o adamla kendi rızası ile tehdit altında kalmadan evlenecekdi Aziz o gece ona gelmeseydi yine evlenecekdi o adamla. En yanlış bulduğum şey ise dediğim gibi Aziz dönünce Ademle Aziz arasında geliş gedişleri oldu. Ben olsam hatamı aff etdirmek için ne gerekirse yapardım.Dizi tamamen kötü senaryo yüzünden bu halde reytingler yerlerde çok kitle bırakdı ister Efnancılar ister Dilrubacılar isterse mücadele sahnelerini göremeyen seyriciler, ister üçgen alqılar ister Adem manyaklığı, Pier sapıklığı ( o bölümden sonra ben bile bir kaç bölüm izlemedim amma malum çok az kişi bırakdığı diziye geri dönüyor) Üstelik yeni diziler başladı onlarda bakılıyor falan eskiden bu kadar güçlü rakipleri yokdu Aziz dizisinin hepsinin etkisiyle reyting çöküşü yaşanıyor amma bana göre dizi çok daha güzel hal aldı hatta bu bölüm izlediğim en güzel bölümdü diye bilirim amma eski senarist diziyi batırdıda gitdi diye bilirim neyse aslında çok şey söylemek istiyorum amma zaten biri birimizin bakış açısını deyişemeyiz ne söylersek söyleyelim bana göre haklı olan sana göre haksız sana göre doğru olan bana göre yanlış falan filan amma yinede memnun oldum sizinle muhatap olduğum için malum her kes bu kadar medenice sayqı kuralları çerçevesinde tartışma yapamıyor malasef 🥰

Vor 2 Monate
psikoloji meraklısı
psikoloji meraklısı

@Behruz Buhruz yalnız ikimizin dediği gibi sıkıntı efnan ve azizin olması değil vatan kahramanı ilan edilen adamın sevdiğine sahip çıkmayıp ilk gördüğü anda başka birine aşık edilmesi, efnanın ise en başından beri adamın başkasına aşık olduğunu bile bile ısrarla azizle evlenicem diye her şeyi yapması. Aşka saygı duymaması. Dilrubayı ise mutsuzluğa mahkum etmeleri. Aziz ayran gönüllü diye başka bir yol çizin dedi o da olmadı. İyice saçmaladılar. Bir de Dilruba ilk aziz döndüğünde onunla olmak için her şeyi yaptı, ama aziz hep geri çevirdi. Maksude ye Dilruba ne demişti gözlerimin içine bakıp nişanı mı izleyip sonrada kız kaçıran birini istemeyeceğimi bilirsin maksude. Sonra dilrubayı atölyede öpüyor Dilruba umutlanıypr, sonra azizle efnanın evleneceğini öğreniyor azize bir açıklama o öperken ki yakınlık yok. Aziz dilrubaya oynamış gibi gösterildi bu da vatan kahramanı olan bir karaktere hiç yakışmadı. Bunun dışında söylediğiniz her şeye katılıyorum. Yani vatan mücadelesi geri plana atıldı, olay tamamen azizin çevresinde döndü. Size Dilruba aziz aşkı geçmemiş olabilir ama ben de onların kini tabi ki geçmiş aşkını çok beğenmiştim. Efnan ve aziz benim için çok itici başladığından hiçbir şekilde gerçekçi gelmedi. Yani Dilrubanın düğününü basıp, ağlayıp bir iki bölüm sonra başka birine aşıkmış gibi davranmak yani aşk bu kadar basit olmamalı heleki dönem dizisinde. NEYSE BEN SİZİNLE TARTIŞMAYI GERÇEKTEN ÇOK SEVDİM, EN AZINDAN DİLRUBA SEVDİĞİM İÇİN DAMLA FANI ETİKETİ YAPIŞTIRMIYORSUNUZ.

Vor 2 Monate
psikoloji meraklısı
psikoloji meraklısı

@Behruz Buhruz sizde aynen benim yazdıklarımı yazmışsınız. Yani bende öyle dedim zaten bu hikayede yanan Dilruba oldu. Aziz ayran gönüllü efnan gurursuz ve yapışkan olarak yansıtıldı bende böyle olan iki karlaterden de tiksindim. Sonuçta ikisi olacak olsa bile bu şekilde olmasını beğenmedim efnana da aşka saygı duymayan biri olduğu için sempati duyamadım. Dediğiniz gibi her şeyin biraz yavaş işlemesi efnanın bu kadar yapışkan olmaması gerekiyordu. Kaldı ki Dilruba aziz için evlendi hala aziz kendisi kurtuldu diyen var. Aziz babası hakkındaki gerçeği Dilruba sayesinde öğrendi, servetine Dilruba sayesinde kavuştu, atölyeyi Dilruba sayesinde geri kazandı, erzaklatı saklmasına adem Dilruba için yardım etti, azizin hayatını geri kazanmasını tamamen Dilruba sağladı. Ama hiç kimsenin umurunda olmadı. Hep Dilruba suçlu hep Dilruba suçlu o kötü. Ama efnan azize ömür boyu benden meshulsun dedi haklı (en itici bulduğum şeyi)! Dilrubanın mektubunu vermedi haklı, başkasına aşık adamla evlenicem diye canı çıktı haklı, fransızlara yakın dostluk kurdu haklı, asla yapmaz denen efnan Pierrenin teklifini kabul etti yine haklı, Dilrubayı adem az kalsın efnanın dedikofuculuğu yüzünden öldürüyordu ses yok efnancılarda ama efnan dayak yiyince ortalığı ayağa kaldırmışlardı. Katılmadığım tek nokta dizide sürekli efnan pohpohlandı, efnan güzellemesi yapıldı, kötü bir şeye yapsa bile iyiymiş gibi gösterildi, yorumlarda da aynı şekilde. Ancak Dilruba o kadar iyilik yaptı herkese senaryo saçmalayana kadar ya da ademden kurtulmak istediği için bile hem dizide hem yorumlarda şeytan ilan ediliyor. Maalesef ki yanılıyorsunuz efnanı melek ilan ederken Dilruba şeytan oldu dizide. Şeytansın daha da düşmüş reyting. Çünkü Dilruba sevenler yok artık. Hem görmezden gelerek hem de iğrenç senaryoya rezil ettiler karakteri de.

Vor 2 Monate
Behruz Buhruz
Behruz Buhruz

@psikoloji meraklısı ben diziye bakdığım ilk bölümde Azef olacağını anlamıştım. Şelale sahnesi, Hatice ananın söylemleri hep Azef ile ilgili bir kader alqısı yaratılması tanıtımda bile Aziz gerçek aşkı çıkdığı bu yolda bulucak diyordu. Evet Aziz Efnanla yeni karışlaştığı zamanlar Kendide emin olamayordu o zamanlar soru işaretleri falan vardı kafasında hatta Efnan hapisde olarken ona bir güzel anlattı aydınlatdı bunu. Amma daha sonralar hatta düğünden sonra deyelim Azizin Diırubaya aşık olduğuna dair hiç bir şey yokdu hiç bir şey Efnan için yapdıklarinin 10 da birini Dilruba için yapmadı ha bu arada diyeyimki bunuda yanlış buldum hep bana göre Azizi bu kadar çabuk unutan olarak göstermemeliydiler bir az zaman lazımdı Azizin Efnana aşık oluşuna onu sevdiğini anlamasına azı bir kaç bölüm. İşte çoğu Dilrubacınında itiraz etdiyi şey budu haklılarda Azize Dilrubayi unutub hemen başka yelkenler açılmamalı zamanla Yarasının sağalıb efnana aşık oluşunu izlemeliydik bence.yoksa zaten başından Azizin Efnana aşık olacağı aşikardı Birde eski senarist dizinin asıl konusu hatay konusunu unutmuşdu son zamanlar nerdeyse e maluç çoğu kitlede ne Efnan ne Dilruba umrunda sırf mücadele görmek istiyorlardı onlarda Azizin şahsi hayatı ön plana çekildiği için diziyi bırakdılar. Dizi şimdi çok güzel keşge çok daha önce senarist deyişimi olsaymış o zaman çok güzel yerlerde olacakdı. Ha birde diyorsunuz ya Dilruba efnancıların umrunda değildi tam tersi Dilrubanın her uaptığı fedakarlık amma Efnan ne yapsa hep aşağıandı küçük görüldü dilrubacılar tarafından. Ben şahsen Dilruba ayrıldığı zaman ağladım çok üzüldüm öyle gidişne hep yazıyordum zaten lütfen bir kadını bu kadar ezmeyin aciz göstermeyin daha güçlü kendi ayakları üstüne duran güçlü bir kadın gibi gösterin amma Tabiki Azefide hep güzel görmek istedim amma fanların tek derdi tekrar AzDil olsun Aziz Dilrubaya dönsün sanki bir kadın tek başına güçlü mutlu rahat olamazmış illa bir erkek lazımmış. Her ne kadar Dilrubanın Azize aşkı ilk günden bu yana bana geçmemiş olsada bir kadın olarak asla onu öyle çaresiz eziyet gören biri olarak görmek istemedim bunu hep yorumlarımdada belirtdim.Dilrubanın aşkı bana geçmedi diyorum çünkü ilk bölümlerde Ademle sözlenmesini kast etmiyorum hele amma Aziz döndükden sonra bir Ademe bir Azize koşmalqrı bana aşkını geçirememişdi

Vor 2 Monate
psikoloji meraklısı
psikoloji meraklısı

@behruz buhruz Efnan ve azef sevilmediden kastım herkes tarafından sevilmedi. Seven kadar sevmeyen insan var. Çok fazla karşıt gruba sahip. Dilruba hiç sevilmemiş gibi gösterilmeye çalışıyor ama en az efnan kadar seven kitleye sahip. Dizide azef olacağı belliydi zaten sadece senaryoya göre aziz ayran gönüllü efnan gurursuz ve yapışkanın teki olarak bir ilişkiye başladı. Harcanan Dilruba oldu. Dilruba sevenler buna karşıydı. Kaldı ki azefin düğün hariç ve pierre gitmesi dışında her sahnesi çok güzel yazıldı, nişanı bile sonradan o kadar güzel yazıldı ki iyi ki diğer nişan olmamış denecek seviyedeydi. Ama farkındaysanız her bölüm reyting iyice düştü. Zaten azefin en mutlu anları 4-5 de takılıyprdu arada 6 oluyordu. Dilruba o evdeyken de azizle yakınlaşması olmadı hatta aziz ve efnanın ilişkisi bozulmasın diye kendi kolyesini vermek istedi, azize düğünlerinde vicdan azabı çekmesin diye mutlu olduğu onun için fedakarlık yapmadığı yalanını söyledi. Aziz de efnana ihanet etmedi zaten. Reyting düşüşleri Dilruba sevenler her hafta zaten istikrarlı bir şekilde diziyi bırakıyordu. Ama asıl düşüş Dilruba sevenler için ademle birlikte olduktan sonra oldu. Efnan severler için ise hiç çıkmadığı pierrenin evine o iğrenç teklifi kabul edip gittiğinde oldu. Dediğiniz gibi yorumlarda da belirtilmişti. Dilrubanın gördüğü şiddetten de ne yazık ki sadece Dilruba olar rahatsız oldu diziyi bıraktı, maalesef efnancıların tek derdi azefe bir şey olmasındı. Bu dönemde de Dilruba aziz yakınlaşması olmadı zaten. Sadece son bir iki bölüm senaryo saçmaladı, zaten bunlarda da Dilrubanın diziden çıkacağı kesindi, özellikle evlilik teklifinde yani gerçekleşmeyeceği de. Sonrası da yeni senarist harika toparladı., bölümler gerçekten çok güzel, efnan severlerin çoğu neredeyse diziye tam kadro devam ediyor ama dilrubacılardan kimse kalmadı reyting düşüşünğn asıl sebebi Dilruba sevenlerin olmaması, senaryo boyunca Dilruba sevenleri mutlu edecek tek bir bölüm yazılmadı maaself ki. Sevilmediden kastım buydu yani. Bu arada zaten karakter tanıtımında efnan kendini azizin hayatındaki bir diken, bataklık gülü olarak tanımlıyorfu, aziz de her zaman iki kadını da aynı sevdiğini, bir kalbe iki kadın girer mi diye soruyordu. Aslında eski senarist olsaydı tam da dizinin karakter tanıtımına göre bir şeyler yapacaktı ama kalemi de güzel değildi maalesef Dilrubanın düğününde aşklarında yarım kalmışlık havası vardı, başka bir şekilde tekrar bir araya getirmek istedi karakter tanıtımına uygun olarak büyük ihtimalle.

Vor 2 Monate
Sevgi Firat
Sevgi Firat

Dizi demek için az resmen sinema filmi gibiydi izlerken kendimi içinde his ettim çok güzeldi gerçekten keşke şuanda herkes birlik olsaki bu zor şartlarda olan durumda kalksa ama nerde izleyin ve uygulayın bu diziyi izlerken murat yıldırımı başkanlık adaylıkta girmek isteyen tek benmiydim acaba 💯🧿🤔

Vor 2 Monate
E 🌹S
E 🌹S

Bazen yanında bildiğin, yarın çok uzaklarda olabilir , büyük işler büyük fedakarlıklar ister. Çok dogru dedin Nene.

Vor 2 Monate
Ziba M
Ziba M

Sende cok guzel dedin arkadas 🙏

Vor 2 Monate
Pistachio Green
Pistachio Green

Harika ötesi bir bölümdü. Her şey dozundaydı. Hem AzEf aşkı gördük, hem de vatan mücadelesi. 💚Emeklerinize sağlık. 💚

Vor 2 Monate
Nur
Nur

@Freddie Mercury canım aramaya gerek yok ki yt ye girince her yer sen zaten . Resmen bitki örtüsü sen olmuşsun yt nin

Vor 2 Monate
Pistachio Green
Pistachio Green

@Nur Aynen. Her kesit ve bölüm altında bunu yapıyor. Kfkfkfl

Vor 2 Monate
Nur
Nur

@Freddie Mercury Bu sevdiği karakter diziden çıkınca ne yapacağını şaşırıp yt deki tüm yorumlara salça olan tip değil mi nerde görsem tanırım. Eğlenmene bak daha fazla kahkaha emojisi kullan üzülme sakın

Vor 2 Monate
Pistachio Green
Pistachio Green

@Freddie Mercury Çıkış bulamayınca, patlayınca sen 💅

Vor 2 Monate
Pistachio Green
Pistachio Green

@Freddie Mercury Aynen. Yine müthiş güçlü Efnan Payidar izledik. 💅 Dozundaydı yani. 😎

Vor 2 Monate
Aysel İsmayilova
Aysel İsmayilova

Bu dizi için ne söylesem az kalır.O kadar güzel bir iş ortaya cıkarmışsınız ki vallahi helal olsun.Muziklerin güzelliği,senaryo harika oyuncular bı başqa güzel.Tüm ekibin çalışan bu dizide emeği geçen her kese çok tesekkurlerrr.

Vor 2 Monate
Xanım Süleymanova
Xanım Süleymanova

Var olsun dünya durduqca dursun TÜRKİYƏNİ.Türkə yan baxaın gözü kördü

Vor 2 Monate
Ahmet Demiralay
Ahmet Demiralay

MURAT YILDIRIMIN OYNADIĞI DİZİLER SÜPER ÖTESİ

Vor 2 Monate
Feri
Feri

Ali onur beye bir kez daha teşekkürü borç bilirim. Çünkü sadece #AzEf aşkını degil efnanı da çok güzel okumuş.. Efnanla azizi derinden okumuş hissetmiş ve kalemine dökmüş döküyor. Her karaktere anlamlar yüklemiş. İyi ki gelmiş 🙂

Vor 2 Monate
PRENSES KARDEŞLERiN OYUN DÜNYASI
PRENSES KARDEŞLERiN OYUN DÜNYASI

Türk Yurdunu almak öle kolay değildir… ❤️

Vor 2 Monate
daissyy
daissyy

Tekrar tekrar izlenmeyi hakeden bir bölüm. Bence aziz kanalın en güçlü dizisi havası var özel #AzEf çok özel aziz ve efnan şu anda tv de izlediğim beni kendine çeken en güzel karakterler.

Vor 2 Monate
Dilara Mahmudova
Dilara Mahmudova

Adem de mutlu olsun artik yeni bi karakter gelsin ademe her seyi unutdursun yeni hayati başlasin yazığdı😕

Vor 2 Monate
ғʀᴇʏᴀ ʙᴀɢʜɪʀsᴏɪ
ғʀᴇʏᴀ ʙᴀɢʜɪʀsᴏɪ

Pierre sen rolünün hakkını veren bir efsanesin😀 pağdon oh mondyö

Vor 2 Monate
Şükrü Köşker
Şükrü Köşker

Sonunda dizi duzeldi gayet iyiydi yalniz bu arada birsey soylemek istiyorum dizinin oyuncu kadrosu gercekten mukemmel aksayan figuran dahi yok cok iyi olusturulmus ancak adem rolunu oynayan guven kardesim bu 25 bolumluk dizide şov yapiyor mukemmel oyuncu tebrikler emegi gecen herkese de tesekkurler

Vor 2 Monate
Feri
Feri

"BİZİM SEVGİMİZ KIYAS KABUL ETMEZ".. ÇÜNKÜ GERÇEK VE GÜÇLÜ.. #AZEF AŞKI BAMBAŞKA VE ÖLÇÜLEMEZ.

Vor 2 Monate
Melahat Deniz
Melahat Deniz

Pierin konuşmalarına bayılıyorum yaa, tebrikler çok güzel yapıyor, Azizin efondom demesi çok hoştu ,Paşa'nın tebriğidir diyince Azizle birlikte yüreğim cız etti,aşk meşkten gerçek konuya geçildi , süpersiniz 👏

Vor 2 Monate
Bir garip yolcu.
Bir garip yolcu.

Haaa haaaaa, AZİZ'de benim gibi takmış Pierin adamına...Seni o efondun bile kurtaramaz dedi ve ben koptum😃 AZİZ"ile hem fikir olmama çok sevindim...Bizim Türkçemizi bozuyor bu adam ya...Efendim diyeceksin be adam yaa, Efondum nedir yahuuu...Helal koçum Aziz, çok iyi söyledin...Piere bir'de efondum dedin ya AZİZ ben iyice koptum.🤣🤣🤣👍👏❤️🙋🏻‍♀️

Vor 2 Monate
Canolli
Canolli

Sen fransizcayi tam bir fransiz sivesinle telafuz edebilirmisin? Efondum demesi cok normal Bence Evet cokda komik ama bu insanlar Turkceyi fransiz sivesinle konusuyor rol icabi

Vor 2 Monate
Сабина Г
Сабина Г

Ben de cok guzeldi ofondum

Vor 2 Monate
Parvana Mammadova
Parvana Mammadova

Galip Payidar : "Kendi yeğenime komplo kuracağımı, zannetmiyordunuz, değil mi Müsyö? "

Vor 2 Monate
Hemail Kazimova
Hemail Kazimova

Bu bolum 👍Azizin Afondum demesi😂

Vor 2 Monate
Nazli Mira Deniz
Nazli Mira Deniz

Aziz Payidar bu bölüm bir efsane sıkılmadan izledim heyecanla önümüzdeki bölümü bekliyorum♥️

Vor 2 Monate
Ülkər Fərzəliyeva
Ülkər Fərzəliyeva

Dizi gerçekden huzur verir nolur bitmesin şu aralar ameliyyat geçirdim en iyi arkadaşım şu dizi bana iyi gelir nolur bitmesin

Vor 2 Monate
Xagiw G-va
Xagiw G-va

Bölüm çook güzeldi dizinin esas mevzusu ortaya çıkdı yeni Senarist super! Azerbaycandan sevgilet

Vor 2 Monate
aynur sez
aynur sez

Tek kelimeyle muhteşem bir bölümdü👍🏽👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Vor 2 Monate
Erva
Erva

Çok güzel bir bölümdü. Böyle devam eder umarım.

Vor 2 Monate
Mokhigul Kasimova
Mokhigul Kasimova

Azizin Piere "Efondum" demesi 😄😄😄👍👍👍👏👏👏

Vor 2 Monate
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR

Çok güzel 🌹 bir bölümdü en sahnede haydun Pierre bütün yetkileri alması işte harika buna derim 🔥🔥

Vor 2 Monate
Bir garip yolcu.
Bir garip yolcu.

Bayılıyorum EFNAN'IN essahtan'mı deyişine...Yüreği ve sevgisi güzel EFNAN.🥰❤️‍🩹⚘️🙋🏻‍♀️

Vor 2 Monate
Ayten Sahan
Ayten Sahan

Allahim icer de ve disari daki düşmanlara firsat verme , yarabbi , Film i izledikce , icerdeki düşmanlarin nekadarda firansizlara benzedigini düsünüyorum , allahim bu vatani bizlere birakan , sehitlerimiz den gazilerimizden , Allah razi olsun , ruhlari sadolsun mekanlari cennet olsun , Kim ki bu vatana hainlik yapiyor , cigerleri , yansin

Vor 2 Monate
sirin Yel
sirin Yel

Amin

Vor 2 Monate
Ceylan Candir
Ceylan Candir

Aminnnnnn şehitler ölmez vatan bölünmez !!!!🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 2 Monate
ꜰᴇʏᴢᴀ'
ꜰᴇʏᴢᴀ'

Show TV'nin bugüne kadar en iyi, en anlamlı, en saf dizisi bu desem çok mu abartmış olurum jdfdfjd

Vor 2 Monate
Ayse Caliskan
Ayse Caliskan

Süper güzel bir bölümdü tüm oyuncularin emegine saglik basarilarinizin devamini diliyorum . Efnan ve Aziz kardesim sizi cok seviyoruz Allaha emanet olun 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 2 Monate
Güle Yılmaz
Güle Yılmaz

Transua efondum demesi dilime dolaştı 😂 normal dışarı da bile söylüyorum 🤣🤣🤣

Vor 2 Monate
Zeynep🤍
Zeynep🤍

Bendeeee 😂

Vor 2 Monate
Koko Noor
Koko Noor

Gerçekten, istediğimiz olaylar gelişmeye başlıyor 👏❤

Vor 2 Monate
farnaz peyman
farnaz peyman

Eski efnani geri getirin,aziz ve efnan aski biraz afili olsun.hep ayni hep ayni

Vor 2 Monate
Zekeriya Güneß
Zekeriya Güneß

Çok guzl bölüm brawo murat yıldırım ve oyunculara

Vor 2 Monate
Canolli
Canolli

Pierre ne yapsa ne etse elini yuzune bulastiriyor

Vor 2 Monate
Nilay
Nilay

Efnan niye sürekli korktuğunu söylüyor hep bi olumsuz konuşması eskiden böyle değildi eski efkanı özledim

Vor 2 Monate
SAMANDAG.Ah. DOGAN
SAMANDAG.Ah. DOGAN

Bolum guzeldi begemdim emeklerinize saglik pasadan haber var dedikce ATATUTURK ne kadar hatayi sevdigini gururla seyretim cennet makinin olsun sevgili baskumutanim ulu onder MUSTAFA KEMAL ATATURK

Vor 2 Monate
Irma Reyes
Irma Reyes

Deberian traducir esta serie al español, es muy buena. y Tendria uchos mas *me gusta*

Vor 2 Monate
Just Nana
Just Nana

Pier: Aziz !!! Aziz: Efondum. 😂😂😂

Vor 2 Monate
Yalhh Alwed
Yalhh Alwed

Helal olsun Aziz Pierre yi kendi silahinla vurdun.👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Vor 2 Monate
Serendipity Blue
Serendipity Blue

Pierre'in sonu geldi çok şükür!

Vor 2 Monate
Maysa Roziyeva
Maysa Roziyeva

Fırat Tanış çok iyi oyuncu. Murat Yıldırım kadar seviyorum. Diziyi ikinci sezona kadar sürüklemeyin. Tadında bitsin lütfen

Vor 2 Monate
ЛЕЙЛА
ЛЕЙЛА

Mencede bitsin.dùz deyir.her şey tatinda gözel.😁Bizler demekden deyil.reytingi zeyif.Final olar yeqin.yeni oyunçular da yox😓

Vor 2 Monate
Lamiyə Süleymanova
Lamiyə Süleymanova

Aynən .Hər şey tadında bitsin.

Vor 2 Monate
Minik Böcük
Minik Böcük

Ne alaka be millet bitmesin diye dua ediyor sen ne diyorsun

Vor 2 Monate
Ahmetsevim2 ANITKABİR
Ahmetsevim2 ANITKABİR

Murat Yıldırım Simav barlas 🏆👍 sizleri ♥️ çok seviyorum ♥️ çok güzel OYUNCUSUNUZ 🙏🏻 tebrikler 🏆🏆

Vor 2 Monate
Sami Engin
Sami Engin

Sinir olduğum ademe acımaya başladım

Vor 2 Monate
Canolli
Canolli

Efnani sokaklarda durmadan Azizi aramisindan artik gostermesenler senaristler. Biraz sacma ve gereksiz sirf zamani doldurmak icin yaptiginiz belli.

Vor 2 Monate
Lamiyə Süleymanova
Lamiyə Süleymanova

Aynən coookkk sacma..Kim kocasını axtarır🤣🤣🤣..

Vor 2 Monate
Ali Hadimlioglu
Ali Hadimlioglu

Dizi mahfoldu...tutarsızlıklar dizisi oldu yazık yaa...

Vor 2 Monate
Katrin Labor
Katrin Labor

Kazik kadar cocuklar evin icinde essek gibi tepinyorlar bide Kenani sucluyir. Kafa lan bu kafa 🤦‍♀️

Vor 2 Monate
theterane
theterane

*Tek kelimeyle 🙄 EFSANE 🏅 bir bölümdü 🙁 ama 🙁 Ben 😔 Dilruba'ya 💕 Çok 🙁 Üzülüyorum 😔.İnşallah 🤲 Kısa Zamanda 🤲 İstediği Hayatı Yaşar 🤲 ve Mutlu Olur 🤲 ayrıca 😔 Dilruba'nın 💕 Veda Etmesine 😔 Çok 🙁 Üzüldüm 😔.Damla Sönmez'in 💕 Diziden ayrılması 😔 hiç iyi Olmadı 😔.Damla Sönmez'e 💕 Bundan Sonraki 🙂 Hayatında 🙂 Başarılar 🤲 Dilerim 🤲* #Aziz #BirlikOlursak #DamlaSönmez #Dilruba...

Vor Tag
dilara Tan
dilara Tan

Azizde de ne güç varmiş 😳😳😳

Vor 2 Monate
Seyyad Aliyev
Seyyad Aliyev

Cox gözəl bölüm bu sefer hər Azizin vuruşuna işde bu dedim🙂yaşasın TÜRK VE AZERBAYCAN✊🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿

Vor 2 Monate
Rosa maria Gonçalves
Rosa maria Gonçalves

Aziz acredita Efnan e a empodera. Superada a inconveniente Dilruba, agora ela precisa estar mais segura em relação às suas capacidades. Espero muito dessa empresária!

Vor 2 Monate
Cevriye Ak
Cevriye Ak

Kenan rahatsizlanmiş diye okumuştum çok geçmiş olsun , beğendiğim bir oyuncu .

Vor 2 Monate
Xanım Süleymanova
Xanım Süleymanova

Aşk bölümləri bir başqa Vatan sevgisi, vatan üçün ölməyi bacaranlar olan səhnələr daha dəyərlidir. Belə filmlər çox olmalı ki gənc nəsillər örnək götürsün

Vor 2 Monate
Сабина Г
Сабина Г

Kenan iyi bir insan turk oldugunu hatirlasin her kes birleshsin Turk yurdunu kurtarmak icin Turk birliyi bekliyorum 👍🏻🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 2 Monate
Sania K
Sania K

Bu azizin çalışanları dünya güzelleri ya, masal gibiler😅 o giysileri de öyle güzelki

Vor 2 Monate
Humay Celilova
Humay Celilova

Efnan kendine ceki duzen versin hic hoş deil

Vor 2 Monate
Kamil Veliyev
Kamil Veliyev

Türk oğlu Aziz, helal olsun sana Türk adın.

Vor 2 Monate
Güle Yılmaz
Güle Yılmaz

Efnan i hiç beğenmiyorum nedense... itici

Vor 2 Monate
Сабина Г
Сабина Г

Cok guzel bir bolumdu Hele o Azizin ofondum deyishleri bayildim)))

Vor 2 Monate
Elif Özkılıç
Elif Özkılıç

En güzel bölüm 🇹🇷🇫🇷

Vor 2 Monate
Mansur Manafli
Mansur Manafli

Bu aziz cok gedmez, final olur

Vor 2 Monate
Aram Altincatal
Aram Altincatal

Vatan kurtaran şaban aziz

Vor 2 Monate
Margaret Kevorkian
Margaret Kevorkian

I just love Adem !

Vor 2 Monate
ꜰᴇʏᴢᴀ'
ꜰᴇʏᴢᴀ'

2:05:59 bütün yaptığı kötü planlar tek tek elinde patlayan Pierre' nin sıfat-ı eşgal mvfkfkdkdksk

Vor 2 Monate
Seniz Modjtahed
Seniz Modjtahed

Senarist lutfen Efnan a Aziz nerdeydin cok korktum cok merak ettim demesin bayilicaz ya!!! Baska bir sohbeti yok efnanin!

Vor 2 Monate
Aytac Memmedova
Aytac Memmedova

Aziz: efondum🤣👍

Vor 2 Monate
G2405
G2405

Yeni bir jenerik ve yeni bir poster gereklidir. Murat Yildirim 👏👏👏👍

Vor 2 Monate
Maya Maya
Maya Maya

Helal olsun vatan için kendini feda edenlete.Ayrıca başkasını korumak için canını hiçe sayan bir kişi lik asla unutulmamalı.Aziz harikaydı.Efnan'ıda onun gibi cesur gösterin lütfen dizinin başındaki gibi.Babasına bile dikleniyordu şimdi öyle değil.bilgili ve hakkını savunan bir kışilik takınsın artık bence ona çok yakışır.

Vor 2 Monate
Maya Maya
Maya Maya

❤❤😚🌷🌷

Vor 2 Monate
Osman Can
Osman Can

Harika işler iyi gitmeye başladı mösyö Piyer 😁😁😁

Vor 2 Monate
Mila Abdieva
Mila Abdieva

Neden final yapacak guzel bir dizi her kesde izliyor

Vor 2 Monate
Zeynep Sonmez
Zeynep Sonmez

Azizzzzz Efondommm Çıkabilirsiniz Biliyorumm🤣🤣😂😂

Vor 2 Monate
Lale Rustamova
Lale Rustamova

Sevdim bu bölümü 🥰🥰🥰🥰

Vor 2 Monate
Cevriye Ak
Cevriye Ak

Severek izlediğim dizi teşekkürler ❤🇹🇷🌹🇹🇷

Vor 2 Monate
misslogika NM
misslogika NM

Aziz: Efondun, seni kurtaramaz🤣

Vor 17 Tage

Nächster

Ivan Vassilyevich Changes Occupation

1:31:40

Ivan Vassilyevich Changes Occupation

Киноконцерн "Мосфильм"

Aufrufe 52 000 000

The Worst Skyrim Build.

38:01

The Worst Skyrim Build.

The Spiffing Brit

Aufrufe 1 253 393

Gül Masalı 7. Bölüm @atv

2:18:27

Gül Masalı 7. Bölüm @atv

Gül Masalı

Aufrufe 629 000

Aziz 1. Bölüm

2:04:42

Aziz 1. Bölüm

Aziz

Aufrufe 6 000 000

Aziz 28. Bölüm (Sezon Finali)

2:20:23

Aziz 28. Bölüm (Sezon Finali)

Aziz

Aufrufe 1 400 000

Aziz 13. Bölüm

2:13:26

Aziz 13. Bölüm

Aziz

Aufrufe 2 300 000

Mükemmel Eşleşme 1. Bölüm

1:58:10

Mükemmel Eşleşme 1. Bölüm

Mükemmel Eşleşme TRT

Aufrufe 1 800 000

Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 3. Bölüm

2:31:36

Gelsin Hayat Bildiği Gibi - 3. Bölüm

Gelsin Hayat Bildiği Gibi

Aufrufe 4 274 112

NIMO HoodBlog | KNAST mit OG

58:49

NIMO HoodBlog | KNAST mit OG

blackpqnther

Aufrufe 89 434

WOCHENSTART MIT DEN BESTEN DEUTSCHEN MEDIEN😉👍

2:29

WOCHENSTART MIT DEN BESTEN DEUTSCHEN MEDIEN😉👍

Carsten Jahn - TEAM HEIMAT

Aufrufe 71 872

Gül Masalı 7. Bölüm @atv

2:18:27

Gül Masalı 7. Bölüm @atv

Gül Masalı

Aufrufe 626 636

Wenn man alte Bekannte trifft.

3:22

Wenn man alte Bekannte trifft.

Varion

Aufrufe 234 159

NEU: Gefühle für Max ❤️ #418 | Krass Schule

11:14

NEU: Gefühle für Max ❤️ #418 | Krass Schule

Krass Schule - Die jungen Lehrer

Aufrufe 81 303

Don’t Shoot! Epic! Film 🎥

0:39

Don’t Shoot! Epic! Film 🎥

WeStarMoney Records

Aufrufe 7 359 771