ateez being chaotic, because kingdom makes them look cool and we can't have that

  • Am Vor 4 Monate

    multistan hypemanmultistan hypeman

    a ship comes loaded with my favorite pirates! but its an actual magical pirate ship that i implemented with cgi because im extra. don't ask me how long i spent making the intro it's embarrassing.

    also hints of ateez lore in my shitpost? more likely than you'd think. speaking of those, yeah i'm the halateez in the intro, but not the white clad giant. you can follow them here: instagram.com/whitecladgi...

ain allesya
ain allesya

Istg the editing deserve much attention!! Its so cool!;

Vor 2 Tage
multistan hypeman
multistan hypeman

ahh thank you i'm glad you like my editing!! 💕

Vor 2 Tage
creepar nonya
creepar nonya

gurl tell me how u do these entro so good

Vor 9 Tage
multistan hypeman
multistan hypeman

just a whole lot of drawing things in photoshop, animating things in 3D and putting it all together in after effects lmao im glad you like it!

Vor 9 Tage
creepar nonya
creepar nonya

love ur intro

Vor 9 Tage
Akeilia Connell
Akeilia Connell

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️

Vor 12 Tage
Julia J
Julia J

Omg the nutcracker over the inflatable swords battle was BEAUTIFUL

Vor 17 Tage
Kuzipa Mpepo
Kuzipa Mpepo

What's the name of the ABBA song you used for your intro

Vor Monat
multistan hypeman
multistan hypeman

..there is no abba in the intro? the song i'm using in the intro is wolves of the sea by pirates of the sea.

Vor Monat
MiggyHippie
MiggyHippie

First time seeing your content and I love your intro! It's so good!

Vor Monat
Zabdi Salgado
Zabdi Salgado

One video One video It’s all it took to subscribe 😌😌👏👏

Vor Monat
multistan hypeman
multistan hypeman

it's an honor 😌 welcome on-board the train to bullshit town ✌

Vor Monat
hyunjins_americano
hyunjins_americano

why does seonghwa's pose during the 82 challenge still make me wheeze no matter how many times i watch it😂

Vor Monat
NIQ
NIQ

10:17 'is this taemin' IM PISSING OMG I CANNOT BREATHE HGUYFUTDIHLIHUYF

Vor Monat
NIQ
NIQ

@multistan hypeman I STRAIGHT UP CACKLED FOR A GOOD 5 MINUTES

Vor Monat
multistan hypeman
multistan hypeman

finally someone caught my taemin joke lmAO

Vor Monat
LAVANYA EVE
LAVANYA EVE

I loved your video. I think this is one of the best fan made video I have watched. I was literally laughing the whole time cuz you edit is so good. Oh and don't get me started withe the intro. It was soooooo amazing and I love the edit. It's really chef kiss. I hope you do more ateez videos cuz I love it.

Vor Monat
multistan hypeman
multistan hypeman

thank you so much! i'm very happy to hear my edits etc made you laugh, and i'm glad you liked the intro! thanks for watching! 😌💕

Vor Monat
chou tzuyu
chou tzuyu

my favorite intro ever

Vor 2 Monate
Sapphire_sky
Sapphire_sky

I'm honestly living for this intro! why haven'i found this sooner

Vor 2 Monate
AtinyMixer
AtinyMixer

MY GOD YOUR EDITING IS AMAZING-

Vor 2 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

THANK YOU IM GLAD YOU LIKE IT

Vor 2 Monate
Ella🦋
Ella🦋

What was the vid at 13:15 ?

Vor 2 Monate
Moist Man
Moist Man

WHEN THEY HIT THE BEAT ON THAT GIMME GIMME EDIT PART SIJSJD

Vor 2 Monate
Kira Bira On Fire
Kira Bira On Fire

What was the video when they where wearing lime green

Vor 2 Monate
Hongsorn Channaibanya
Hongsorn Channaibanya

WHY DID 8 NOT KNOW OF THIS VIDEOS EXISTENCE THIS IS MY FAVOURITE

Vor 2 Monate
ダニ
ダニ

14:29 this double kill will always be legendary

Vor 2 Monate
ダニ
ダニ

12:32 dmnnnn mt. choi

Vor 2 Monate
ダニ
ダニ

5:15 eyyyyy YunGi

Vor 2 Monate
ダニ
ダニ

5:09 ouch the betrayallll

Vor 2 Monate
ダニ
ダニ

3:02 • seonghwa so dmn consistent • im amazed that wooyoung, jongho, and hongjoong reached it (jongho qt) • yeosang... dmnnn that pose • san looks like some scholar • yunho and same with seonghwa (advantage in height)

Vor 2 Monate
Cece Hunt
Cece Hunt

THE FEEDBACK SCREECHES ARE ENDING ME I CANNNNNTTTTTT

Vor 2 Monate
Cece Hunt
Cece Hunt

Gimme Gimme with Ateez Choreo? Works better than you'd think

Vor 2 Monate
00 Bridges
00 Bridges

8:55 omg xD this whole part was hysterical 👏🏻

Vor 2 Monate
Laltlankimi Khiangte
Laltlankimi Khiangte

Master piece 🔥✨

Vor 2 Monate
Adianaaaa
Adianaaaa

YOUR INTROS HAS A SEPARATE FAN BASE 🔥

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

aW THANK YOU!! it's a relief people enjoy my intros 😌💕

Vor 3 Monate
sevven
sevven

YEOSANG EATING THE CONFETTI AND THE NICKI MINAJ FAST FORWARDING HAS ME CRYINGGG

Vor 3 Monate
Scy Tale
Scy Tale

How is this edit THIS good.... damn!

Vor 3 Monate
Amena Jaweed
Amena Jaweed

Does anyone know the name of the audio at 11:58?

Vor 3 Monate
Amena Jaweed
Amena Jaweed

@multistan hypeman lmao thanks a bunch!

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

such a w**** (stellular remix) by JVLA. let a search engine fill out what i censored because apparently youtube doesn't allow that specific curse word to be written and removed my comment last time i tried answering this lmao.

Vor 3 Monate
Danielle Mortensen
Danielle Mortensen

Ahhh I lost it at the Overwatch edit!! I dropped my phone right as it came on and was all “nooo it switched the vide- is that Yunho?” XD

Vor 3 Monate
k
k

DUDE YOUR INTOS ARE ACTUALLY SO GOOD

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

THANK YOU

Vor 3 Monate
Save your tears for the pillow
Save your tears for the pillow

Omfg best editing ever! The funny moments were made so much funnier!

Vor 3 Monate
F A
F A

I LOVE HOW U EDIT, OMGGGG

Vor 3 Monate
Elizabeth Koenig
Elizabeth Koenig

This video is super well made. Epic! Amazing! What?! How?! You're mind is beautiful and I applaud your brilliance! Thank you! I agree with Shiber. KQ could use someone like you!! Great Job!

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

aw thank you so much!! i'm glad you enjoyed the video!! 😊💕

Vor 3 Monate
-riza-
-riza-

the title 💅🏻

Vor 3 Monate
BANG TEEZ [78]
BANG TEEZ [78]

This is so cool and funny. You're so talented I'm subscribing~

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

ty, i'm glad you enjoyed it! also thank you for subscribing! 😊

Vor 3 Monate
Laurennn
Laurennn

That was brilliant

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

thank you 😌💕

Vor 3 Monate
Sanghamitra Mamidala
Sanghamitra Mamidala

You're absolutely right, Gimme Gimme has no business going so well along with Fireworks choreo 😭😭😭

Vor 3 Monate
Sanghamitra Mamidala
Sanghamitra Mamidala

ABBA AGENDAA!!!

Vor 3 Monate
Hanura Maula Intifadha
Hanura Maula Intifadha

You are a genius in editing. I came from the ONF one and was impressed by how creative you are. Your intros always left me in awe ❤️

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

aw thank you so much, this comment made my day! 💕

Vor 3 Monate
cravityworld
cravityworld

the title 😭✋🏽

Vor 3 Monate
tofu
tofu

i accidently stumbled upon this video and i think i'm gonna stan 👀 also your editing style is my new aesthetic lmao

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

that sounds like a fantastic plan ngl 👀 and lmao thank you very much im glad my editing is enjoyable 😌

Vor 3 Monate
Rachael Edge
Rachael Edge

Look the clip of yunho sending hongjoong to permanent sleep is one of my favorite things and I have gone so far as to put the bonk sound over it

Vor 3 Monate
Jesza Juangco
Jesza Juangco

wait a second YOU CREATED THE INTRO AND THE OUTRO?!?? HUHHHHH UR SO TALENTEDDD

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

THANK YOU!!

Vor 3 Monate
Well Here I Am
Well Here I Am

still watching the ad but just gotta say I only clicked for the title, that’s funny af 😆 lmaoooo the whole thing was so good too, fantastic editing, I was losing it the whole time

Vor 3 Monate
Perim
Perim

you are so talented! proud atiny

Vor 3 Monate
chxxjs
chxxjs

More ateez contents, please

Vor 3 Monate
Eunicia Pingcas
Eunicia Pingcas

ONE OF THE BEST INTROOOOOO CAN WE JUST APPRECIATE IT???😭😭 GOO QUEENNNN YASSS💅🏻💅🏻💅🏻

Vor 3 Monate
raven 레이빈
raven 레이빈

not the overwatch hood hahahahah

Vor 3 Monate
rizki widya_geonbaehaja🍻
rizki widya_geonbaehaja🍻

KQ, please hire this guy because his/her editing is no joke!!!

Vor 3 Monate
neo culture johnny
neo culture johnny

yeonjun’s blue hair was a blessing

Vor 3 Monate
neo culture johnny
neo culture johnny

2:53 mingi’s walk 😭

Vor 3 Monate
neo culture johnny
neo culture johnny

your editing is so funny. the intro is so cool. i’m just gonna subscribe 😳

Vor 3 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

thank you for subscribing, im glad you like my editing!😌💕

Vor 3 Monate
Samiya Tanakami
Samiya Tanakami

Haha wtf San (you’re not even allowed to have either of those on a roller coaster but here he is just chilling)

Vor 4 Monate
chxxjs
chxxjs

"he sounds like a flute here" lmao agree

Vor 4 Monate
Tham Ying Hui
Tham Ying Hui

PLS WHEN ABBA’S SONG STARTED PLAYING I LOST MY SHIT HAHAHHA

Vor 4 Monate
마스러버
마스러버

im just curious, what software do you use to edit??? it looks so good ♡-♡

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

aw thank you! for this video i used after effects and premiere pro for editing, unreal engine 4 to make the cgi pirate ship renders, and photoshop for making graphics like the overwatch overlays, painting the treasure maps etc. 👍

Vor 4 Monate
spapolicy
spapolicy

i havent laughed this much at a fan video in a long time this editing is genius!!! you made my day thank u

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

and knowing it made you laugh a lot made MY day! im happy to hear you enjoyed it, thank u for watching 😌

Vor 4 Monate
Luly Castro
Luly Castro

I know Yeosang eating the confetti is ridiculous but watching Hongjoong on slow mo while you were raging abt it had me rolling with laughter He gets cross eyed and then looks high it's so funny to me

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

i had to watch it so many times when making the voice over and edits and hongjoong kept distracting me with his expression so i absolutely get you lmAO

Vor 4 Monate
Erika D
Erika D

The fight at the end is the best!

Vor 4 Monate
Amaia Gomez
Amaia Gomez

Wtf THE EDITING IS AMAZING I'M LAUGHING SO HARD

Vor 4 Monate
Lys
Lys

It'd be fun to go to a concert with you😂😂

Vor 4 Monate
Lys
Lys

The intro is so good?!?! How long did it take to make that?

Vor 4 Monate
Lys
Lys

@multistan hypeman it was totally worth it though!! Good job :)

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

uhhhhh i work on very irregular times but ik at least 1-2 weeks was just finding a decent 3d ship model and modifying, setting it up and testing out ways to animate it bc i had to teach myself how to implement cgi in other footage. then there was like 2 nights of painting the treasure maps,, then the actual making and implementing,,, so like i mustve spent a good 40+ hours on it?? idk all i know is that the intro took longer to make than the entire rest of the video lmAO. basically i just spent an embarrassing amount of time and effort on the intro.

Vor 4 Monate
Yuna
Yuna

4:44 IVE ALREADY SEEN THIS LIKE THREE TIMES BEFORE AND I STILL HAD TO TURN OFF MY PHONE IM OVERHEATING TIME TO RESET

Vor 4 Monate
Yuna
Yuna

THAT INTRO WAS TRULY ART HAHAH I AM DECEASED. It was SO FRICKIN GOOD I had to pause and comment before I could proceed. The contrasts were perfect but omg that SKILL TOO I’m blown away

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

lmao thank you so much!! im glad you enjoyed it! 😌

Vor 4 Monate
an alien
an alien

I suggest you apply to be the editor under KQ Ent. Your editing blessed our eyes, ma'am.

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

i doubt they take in anyone who doesnt speak korean lmao but im honored you enjoy my editing enough to suggest this anyway 😌💕

Vor 4 Monate
Anonymous Person
Anonymous Person

I love the intro im subbing AKCKDJEJS THE EDITING SKILLS I LOVE IT

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

thank you for subbing 😌💕

Vor 4 Monate
Liz Sharp
Liz Sharp

Yo you only made me love San more and I didn't know that was possible! But jeezus I love these boys, they never stop making me laugh and they will never not be adorable (except on stage)

Vor 4 Monate
mel
mel

ohhhhh i love your editing skills!!! you have a new sub

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

thank you for the sub 😌💕

Vor 4 Monate
Madi C.
Madi C.

Yunho: wacks the crap out of hongjoong yeosang and mingi: slight laughing cause them and yunho are basically the plastics of ateez

Vor 4 Monate
Theresa Z
Theresa Z

i laughed so hard the people outside thought i was dying

Vor 4 Monate
Sonal Prajapati
Sonal Prajapati

My stomach hurts i laughed so much😭🤣

Vor 4 Monate
LinThe RedApple
LinThe RedApple

please I’m dead. the confetti thing 😭

Vor 4 Monate
Daydreamcaged
Daydreamcaged

3:10 wdym ruining this is perfect

Vor 4 Monate
Victor Vj Natividad
Victor Vj Natividad

THE INTROOO 😭💖

Vor 4 Monate
Agata Ślusarska
Agata Ślusarska

This whole video is just*chef's kiss*

Vor 4 Monate
Kahvis
Kahvis

5:05 THIS HAS NO BUSINESS BEING SO FUNNY

Vor 4 Monate
Vanahnooka
Vanahnooka

yooo this was really cool

Vor 4 Monate
Stefan Hoppentocht
Stefan Hoppentocht

This intro with the whole ass ship is AMAZING

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

thANK YOU

Vor 4 Monate
valentina castillo
valentina castillo

OMGG I LOVE IT, AND YOUR EDITING IS CRAZY GOOD.

Vor 4 Monate
captainkallei
captainkallei

THE CONFETTI NOOOOOOO

Vor 4 Monate
Cha Van
Cha Van

Okay honestly watching the fireworks choreo to gimme gimme is enlightening

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

i know right

Vor 4 Monate
atzwommy
atzwommy

This video is a masterpiece

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

thank you 😌💕

Vor 4 Monate
Enora Grouhel
Enora Grouhel

Omgggg it's my first time watching one of your videos and your intro is insaaaaane ! I'm in love

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

welcome to my channel, here i put an unreasonable amount of time and effort into my intros lmAO.

Vor 4 Monate
J Y
J Y

Omg. I’m crying. Yeosang eating confetti was so funny. This is best fan video ever. Thank you.

Vor 4 Monate
Chen Ai
Chen Ai

Hello what is this level of edting?? You need to be hired by KQ srsly. We all in for top-notch masterpiece like these

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

haha thank you! i'm glad you enjoyed my editing that much 😌💕

Vor 4 Monate
Sannea Marie
Sannea Marie

KQ HIRE THIS PERSON PLEASE

Vor 4 Monate
Sannea Marie
Sannea Marie

Mingi's cuteness sometimes gives me sudden heart attacks

Vor 4 Monate
Sannea Marie
Sannea Marie

I can't never forget the people behind salary lupin for making Sannie suffer, I am in pain the entire series w/ him

Vor 4 Monate
Sannea Marie
Sannea Marie

OMG THIS IS AWESOME

Vor 4 Monate
Mallory Chapman
Mallory Chapman

ABBA as you should

Vor 4 Monate
Ug Ne
Ug Ne

The music choices in this video are just *chef's kiss*

Vor 4 Monate
Kira K.
Kira K.

OMG. Your intro and Ateez dance to Abba's song are insane :) Love it

Vor 4 Monate
certified multidisaster
certified multidisaster

someone help me why the FUCK does gimme gimme a man after midnight by freaking abba fit so well

Vor 4 Monate
certified multidisaster
certified multidisaster

SEONGHWA'S PET KRAKEN HAD ME HOLLERING FOR SOME REASON

Vor 4 Monate
kpop enthausiast
kpop enthausiast

The editing omg ur so creative it's so good wth

Vor 4 Monate
Adilah Johan
Adilah Johan

That was the best intro I’ve ever encountered

Vor 4 Monate
Ovini Medagedara
Ovini Medagedara

Can i know the app or the thing your using plsss??????????????🙈🙈

Vor 4 Monate
Ovini Medagedara
Ovini Medagedara

@multistan hypeman Wowww 🔥 That's alot of work. Thanks for sharing. Love your videos😌

Vor 4 Monate
multistan hypeman
multistan hypeman

for this i used after effects and premiere pro for editing, unreal engine 4 to make the cgi pirate ship renders, and photoshop for making graphics like the overwatch overlays, painting the treasure maps etc.

Vor 4 Monate

Nächster

Ateez Fireworks Was Quite Chaotic

10:13

Ateez Fireworks Was Quite Chaotic

byul. hwa

Aufrufe 60 000

p1harmony is already a chaotic mess: the thrilling sequel

12:25

NCT DREAM members know that they can be savage

22:33

A helpful guide to ateez in 2021

24:18

A helpful guide to ateez in 2021

stanateezthanxx

Aufrufe 10 000

ICH SCHLIESSE DEN LADEN! ...

10:45

ICH SCHLIESSE DEN LADEN! ...

Anne Wünsche

Aufrufe 136 928

Marin - #Shota (Prod. by Rzon & Pllumb)

2:42

Marin - #Shota (Prod. by Rzon & Pllumb)

MarinOfficial

Aufrufe 1 307 397

Was hat der DEFENDER bis jetzt GEKOSTET?

9:53

Pochettino subs Lio Messi out of the game

1:05

Pochettino subs Lio Messi out of the game

beIN SPORTS USA

Aufrufe 495 424

Minecraft, But Treasure Is Super...

26:00