Alman Pro Kaleci (Karol) vs Baran & Bedirhan

  • Am Vor Monat

    Baran ve BedirhanBaran ve Bedirhan

    Dauer: 13:12

    King Karol vs Baran ve Bedirhan - Alman Pro Kaleci / Goalkeeperz vs TEAM BB - Futbol Challenge, Frikik Challenge/Freekick Challenge / Lewandowski, Hakan Calhanoglu, Mario Baloetelli
    ________________________________
    Track: Julius Dreisig & Zeus X Crona - Invisible [NCS Release]
    Music provided by NoCopyrightSounds.
    Watch: de-film.com/v-video-QglaLzo_aPk.html
    Free Download / Stream: ncs.io/InvisibleYO
    Track: Ship Wrek & Zookeepers - Ark [NCS Release]
    Music provided by NoCopyrightSounds.
    Watch: de-film.com/v-video-8xlDwukxjnA.html
    Free Download / Stream: ncs.io/ark
    Track: Heuse & Zeus x Crona - Pill (feat. Emma Sameth) [NCS Release]
    Music provided by NoCopyrightSounds.
    Watch: de-film.com/v-video-CLiXUT3MS34.html
    Free Download / Stream: ncs.io/pill

GoalKEEPERz
GoalKEEPERz

Davet için teşekkürler

Vor Monat
Hüseyin Furkan Sayan
Hüseyin Furkan Sayan

KOROL KING

Vor 3 Tage
talha Burta
talha Burta

@Baran ve Bedirhan baran abi bana cvp verirmisin

Vor 13 Tage
Umit Guler
Umit Guler

0

Vor 14 Tage
levent ka
levent ka

@《Fahri Emir》 ok:)

Vor 18 Tage
《Fahri Emir》
《Fahri Emir》

@levent ka Neyse sonunu Torwart olarak düzelttim. Herhalde doğrusu budur.

Vor 19 Tage
Hatice Kuruoglu
Hatice Kuruoglu

kaleci fifada varmi

Vor 2 Stunden
YiğitHamza Çiftlik
YiğitHamza Çiftlik

3:50 o nasıl uçus be havada kaldı

Vor 7 Stunden
Arda Emir Çalçik
Arda Emir Çalçik

Yalancilik yaptınız onun kurtardıklarının bazılarını saymadınız

Vor 11 Stunden
MR - Rebuilded Anıl
MR - Rebuilded Anıl

FreeKickerz Ekibinden lan bu Çok iyi kaleci bu herif.

Vor 2 Tage
Hüseyin Furkan Sayan
Hüseyin Furkan Sayan

Abi şarkı ismi ne ?

Vor 3 Tage
ÇINAR.ALIŞ.FENERBAHÇE Yilmaz
ÇINAR.ALIŞ.FENERBAHÇE Yilmaz

ÇOK.İYİ.VİDEO

Vor 3 Tage
the answer AI
the answer AI

Solak olan çogu topcudan daha iyi

Vor 3 Tage
Fatma Ergivanc
Fatma Ergivanc

Abi musleranın ayağı kırık olmasa kapışa bilir

Vor 3 Tage
OSMAN MERİÇ ATLIHAN
OSMAN MERİÇ ATLIHAN

Bu proysa Altay ne

Vor 4 Tage
OSMAN MERİÇ ATLIHAN
OSMAN MERİÇ ATLIHAN

Fb lıyim ALTAY bundan çooook daha iyi Ersin daha iyi

Vor 4 Tage
Batıkan Keskin
Batıkan Keskin

Karol degea aq

Vor 5 Tage
Dharmika
Dharmika

baran ve bedirhan abi bende sizi le futbol challenge yapmak istiyorum ama ben didimdeyim

Vor 5 Tage
Fadime Cennet Umutcan
Fadime Cennet Umutcan

Kaleci ne kurtardı ve uçtu resmen çok iyi

Vor 5 Tage
꧁爪 i 乃 ㄖ 几 i ㄒ 卂꧂ 『亗』࿆༽卐༼
꧁爪 i 乃 ㄖ 几 i ㄒ 卂꧂ 『亗』࿆༽卐༼

Ben:Karol ne kurtarıyo bee helal Karol:top kurtarıyom ne kurtarcam 🙄

Vor 6 Tage
EFE YALMAN
EFE YALMAN

Kaleci Türk'ün gücünü gördü

Vor 7 Tage
Ayse Baspınar
Ayse Baspınar

Pwie pgepht Es Jungs hahaha ne diyonuz

Vor 7 Tage
SON DAKİKA
SON DAKİKA

Çok iyi video müthiş böyle videolar arıyordum ama maalesef kaliteli değillerdi müthişsiniz davam edin...

Vor 8 Tage
Weekz?
Weekz?

Alman Pro Kaleci (Karol) vs Baran & Bedirhan

Vor 8 Tage
Weekz?
Weekz?

biraz fazla abartmışlar kaleciyi

Vor 8 Tage
Ayse Kocaman
Ayse Kocaman

Abi bu adam niye ingilizce konuşuyo

Vor 8 Tage
ECS ENERJI QARDASLAR
ECS ENERJI QARDASLAR

Baran daha iyi

Vor 8 Tage
alperen üzmez
alperen üzmez

frickirz hakan çalhanoğlu videosunda daha iyiydi

Vor 9 Tage
Süleyman Keskin
Süleyman Keskin

Abi ben size inanıyorum bir gün freekickerz gibi olacaksınız onlardan daha iyi vuruyorsunuz topa

Vor 10 Tage
Serap Baştürk
Serap Baştürk

Clicbate kapakta lewandowski var

Vor 10 Tage
Muammer Sönmez
Muammer Sönmez

Karol'ün samimiyeti çok hoşuma gitti.

Vor 10 Tage
Çılgın Adar
Çılgın Adar

5:01 5:02 Karol Baran abi den gol yediğin için mi onu hićç sevmiyorsun.🤫🤫🤫

Vor 11 Tage
Çılgın Adar
Çılgın Adar

Baran abi bugün Bedirhan abi den çok daha iyi şut çektin.

Vor 11 Tage
Çılgın Adar
Çılgın Adar

2:27 2:28 2:29 2:30 2:31 2:32 2:33 2:34 2:35 Baran abi den fena kapak. Türk'ün gücüüü💪💪🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 11 Tage
bengü bal
bengü bal

Adam

Vor 12 Tage
Hasan Mert Tuncel
Hasan Mert Tuncel

Abiler Karol gibi bı kaleciye karşı bence mükemmel bı performans başarılarınızın devamını dilerim abilerim😌

Vor 12 Tage
Can Ali Kuzoluk
Can Ali Kuzoluk

warum springt er nicht

Vor 12 Tage
Kerem Alaca
Kerem Alaca

Abi banada bı kranpon gonderirmişiniz🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Vor 12 Tage
Fuat Ek
Fuat Ek

Adam kaleci ya 🤐🤐🤐

Vor 13 Tage
KinqEdwardWT ShoW
KinqEdwardWT ShoW

Tam dayaklık

Vor 13 Tage
Bekir Berkay Çin
Bekir Berkay Çin

Çoooook iyyii vidooo 1 like hakeder

Vor 13 Tage
Ronaldinho Baybarius
Ronaldinho Baybarius

Ya abi süper video da bişey sorucam Karol un gerçek adıne yani şöyle soy adı ve adı ne abi bi de Karol un gerçek mesleği kalecilik değilmi alman kalecisi

Vor 14 Tage
Murat Öztürk
Murat Öztürk

Alman kaleciler sanki vatan kalesini koruyor

Vor 14 Tage
Emirhan Şipal
Emirhan Şipal

Merhaba baran ve Bedirhan abi

Vor 14 Tage
Maskeli Üçlü
Maskeli Üçlü

Roberto Carlos un attığı golleri atmaya çalışın imkansız gibi ama yaparsınız

Vor 14 Tage
Hüseyin Yılmaz
Hüseyin Yılmaz

Kaleci cok iyi

Vor 14 Tage
TWoozie
TWoozie

Baran Abi İle Bedirhan abi EFSANE...

Vor 15 Tage
OYUNCU ADAM SİRKESİ
OYUNCU ADAM SİRKESİ

36 ABONEYİM 50 OLURMU

Vor 16 Tage
OYUNCU ADAM SİRKESİ
OYUNCU ADAM SİRKESİ

@Z. Guldem1 ŞUAN 48

Vor 11 Tage
Z. Guldem1
Z. Guldem1

olmaz

Vor 11 Tage
Samet Duman
Samet Duman

Zamn kaybı

Vor 17 Tage
fatih akın
fatih akın

Abi ben bundan daha iyi tutyorum resmen bütün goleri yedi

Vor 18 Tage
mustafa tosun
mustafa tosun

@coronavirus

Vor 19 Tage
Mert Ali Ökmen
Mert Ali Ökmen

2:30 Baran soktu

Vor 19 Tage
Eren Ballı
Eren Ballı

eldivenin markası ne

Vor 19 Tage
Batuhan Boydak
Batuhan Boydak

Şutları zayıflamış sanki biraz, VASAT !

Vor 19 Tage
Berk Omer İpci
Berk Omer İpci

Arkadaşlar bedirhan abinin üstündeki nerden bulabilirim veya hangi takım???

Vor 20 Tage
ATLANTİS TV
ATLANTİS TV

Kalede kendimi gördüm

Vor 20 Tage
Samet Yılmaz
Samet Yılmaz

Kaleci bilerek kurtarmıyor kesinlikle kurmaca

Vor 20 Tage
Emre Çeçen
Emre Çeçen

Karol bence youtube daki en iyi kaleci

Vor 20 Tage
d i e p s i e
d i e p s i e

karol bir yerini kırıcaksın diye korkuyorum..

Vor 20 Tage
Ben Globalim
Ben Globalim

2:30 kapak sesi türkiyeden duyuldu

Vor 20 Tage
Cengiz Fatih
Cengiz Fatih

Tamam

Vor 20 Tage
Türk Team 37
Türk Team 37

2:50 KamEra ŞeHİt

Vor 20 Tage
DrAgOnİyT eren
DrAgOnİyT eren

Hangisi baran hangisi Bedirhan beyler (:

Vor 20 Tage
Efe Kaan Aydoğan
Efe Kaan Aydoğan

Solğa sevmiyormuş abimiz bzim ne suçumuz var Allah öyle yaratmış.

Vor 20 Tage
Ali Ünlü
Ali Ünlü

Burası tornesch’demi çekildi

Vor 21 Tag
Ali Ünlü
Ali Ünlü

Burası tam olarak nerede çekild

Vor 21 Tag
Maxim Merk
Maxim Merk

Glückwunsch du siehst einen deutschen kommentar😂

Vor 21 Tag
FB
FB

5:42 o ne öyle

Vor 21 Tag
Arda Afacan
Arda Afacan

Yok edecekmiş hangi rüyasında

Vor 21 Tag
Oyun Kutusu
Oyun Kutusu

2:30 oldu mu ? Çok iyi laf sokmuşsunuz

Vor 21 Tag
Baran Cankul
Baran Cankul

Yalnız gol de yedide ama yaptığı kurtarışlar aşırı zor çünkü durduğu yerden atlıyo koşup deil

Vor 21 Tag
Zeynepcfc 10
Zeynepcfc 10

güzel video

Vor 22 Tage
GÖKTUĞ ALP
GÖKTUĞ ALP

ooo karol reyiz gelmiş

Vor 22 Tage
Ela Ülker
Ela Ülker

Ben kingkarolum

Vor 22 Tage
Ahmet ibrahim Demir
Ahmet ibrahim Demir

A milli takıma gelebilseler keşke

Vor 22 Tage
ilke Ortakcı
ilke Ortakcı

Karol çok şımarık

Vor 22 Tage
Ferhat Arslan
Ferhat Arslan

Bumu pro kaleci anası oliver kahnın malının üstüne otursa belki bişey olur derdim

Vor 23 Tage
ARDA SOLAK
ARDA SOLAK

Kaleci bu kadar kötü değildi. Ne olmuş kaleciye

Vor 23 Tage
M10ARDA VII
M10ARDA VII

🤎 çok iyi videolar çekiyorsunuz

Vor 23 Tage
Emil Ramazanov
Emil Ramazanov

2:50 lenn 😂😂

Vor 23 Tage
kaan tsl
kaan tsl

Cok tatli konuşuyorsunuz

Vor 23 Tage
Mehmet aslan Gökpur
Mehmet aslan Gökpur

Muslera gelsin diyenler

Vor 23 Tage
Muhammed Emin Calis
Muhammed Emin Calis

Abi hangi takımlısın

Vor 23 Tage
Semra Beytüzün
Semra Beytüzün

Aggagagagag

Vor 23 Tage
Kazanova Bey
Kazanova Bey

hakan calhanoglu ile olan kaleci vs sinde bu abiyi gordugumden beri bu abiyi bulamadiydim bu videoya nasip oldu İdolümsün Karol :D

Vor 23 Tage
SİPAN YAVUZ
SİPAN YAVUZ

Sırf kürtsünüz diye abone oldum

Vor 23 Tage
mr. game
mr. game

Bedirhan abi sen bence baska bise oyna baran ders al yada

Vor 24 Tage
Eren Erdoğan
Eren Erdoğan

Kapak efsane 💛❤️

Vor 24 Tage
Ahmet Efe Fidan
Ahmet Efe Fidan

0:05 Musleranın yan çarı

Vor 24 Tage
Ilkan Ince
Ilkan Ince

Wer findet das auch voll cringe wie die so auf Türkisch reden ? 😂😂😂

Vor 24 Tage
subzuro
subzuro

Solak olanın şutları izledikçe Caner Erkin gözümde canlanıyor

Vor 24 Tage
Recep Kanber
Recep Kanber

Kaleci iyi değil kötüydü

Vor 24 Tage
türkgücü türkgücü
türkgücü türkgücü

Ne mutlu türküm diyene

Vor 24 Tage
Muhammed Sorkulu
Muhammed Sorkulu

Muslera iyileşince muslera ile yapın

Vor 24 Tage
Arif Katmer
Arif Katmer

I think you're playing very nicely and the goalkeeper is very nice save or

Vor 24 Tage
Melik Dogukan Karaahmetoģlu
Melik Dogukan Karaahmetoģlu

Bunu GS ye gertirin fatihi okani Gökhan akkanı farnole ve ligde geri kalan herkesi katlar

Vor 24 Tage
kaan çatı
kaan çatı

Karol düşman al sana bombe

Vor 24 Tage
AnonymousV
AnonymousV

Kardeşim türkün gücü

Vor 25 Tage
Sercan demir
Sercan demir

11:25 efsane gol

Vor 25 Tage
Emir Gür
Emir Gür

Aaa aynı ben kaleci

Vor 25 Tage
kadir cömert
kadir cömert

Abi Türkiye ye Gelseniz kesin TFF 1 LİGDE OYNARSINIZ

Vor 25 Tage
OYUNLAR DİYARI
OYUNLAR DİYARI

Devamı gelsin

Vor 25 Tage
Mahmut Mustakgil
Mahmut Mustakgil

Kaleci 6 dan yükselmedi hic

Vor 25 Tage
Planet 5
Planet 5

Clickbait

Vor 25 Tage
İsimsiz Biri
İsimsiz Biri

Yalnız solak olan baya iyi şut atıyor

Vor 25 Tage

Nächstes Video

HALI SAHA MAÇIMIZ ⚽️🔥  | BARAN VE BEDİRHAN

23:01

Lewandowski vs freekickerz ⚽ Free Kick Shootout

06:48

Türkiye'nin Kaybolan Yeteneği feat. Baran & Bedirhan

08:21

Lewandowski vs. Müller | Copy the Penalty Challenge

09:53

Lewandowski vs. Müller | Copy the Penalty Challenge

FC Bayern München

Aufrufe 7 500 000

PİLATES TOP İLE PENALTI VE VOLLEY CHALLENGE

07:26

PİLATES TOP İLE PENALTI VE VOLLEY CHALLENGE

Baran ve Bedirhan

Aufrufe 65 000

25 NEXT LEVEL MOMENTS IN SPORTS

11:14

25 NEXT LEVEL MOMENTS IN SPORTS

Hyperloop

Aufrufe 848 243

CO Z WYPŁATĄ NAJMANA? Kara od Fame MMA?

4:42

CO Z WYPŁATĄ NAJMANA? Kara od Fame MMA?

WATAHA - Krulestwo

Aufrufe 708 208