Afrin konvoyu Pazarcık'ta durduruldu -2

  • Am Vor year

    Pazarcik 46Pazarcik 46

    Dauer: 2:34

    Afrin konvoyu Pazarcık'ta ikinci kez durduruldu -2
    -𝓐 𝓑𝓞𝓝𝓔 𝓞𝓛
    -1.000 ABONE YAPALIM LÜTFEN -

Pazarcik 46
Pazarcik 46

Şikayet ediliyor diğer videomuzuda izleyip paylaşın lütfen = https://youtu.be/a7ECp10fXqA 🙏🏻

Vor year
levent erdem
levent erdem

+Boz Oq Türkməni aynen bende şaşırdım..

Vor 3 Monate
İsmail HAKKI
İsmail HAKKI

Sonuna kadar destek.

Vor 4 Monate
İsmail HAKKI
İsmail HAKKI

+Boz Oq Türkməni aynen kardeşim.

Vor 4 Monate
Boz Oq Türkməni
Boz Oq Türkməni

Pazarcıkı ben hep PKK'lı K*rt Al*vi diye bilirdim, Almanya'daki Pazarcıklılar genelde böyle. Demek ki Türkiye'mizin siktir ettikleri sadece Almanya'ya gelmişler.

Vor 4 Monate
Üzeyir Çoban
Üzeyir Çoban

Elbistan'da selamlar

Vor 7 Monate
Hanaka Alperen
Hanaka Alperen

290 adet katiksiz orrosspu cocugu guya begenmemiss ..hosssttt hadi ordan bitli mekapli picler.mehmetcik yedi sulalenizi iyi becermeye geliyoooooo.. kopekler..kudurun hayvanlar...ALLAH TÜRK ORDUSUYLA HEP BERABERDİR..

Vor 7 Tage
gerksiz duygular
gerksiz duygular

RABBIM TÜRK MILLETININ YARDIMCISI OLSUN 😍❤💕💖

Vor 10 Tage
ferit sefa
ferit sefa

PAZARCIK HELAL SANA

Vor 12 Tage
Parlak Fikirler
Parlak Fikirler

Başka bir ülkede bunu göremezsiniz 💪💪💪

Vor 13 Tage
Batuhan ' BK4RATAS ' Karataş
Batuhan ' BK4RATAS ' Karataş

0:47 de ki müzik nedir?

Vor 15 Tage
Abidin Bozkurt
Abidin Bozkurt

Yarın abimler afrine gidecek göreve allah onları korusun 👑Bozkurt👑

Vor 17 Tage
Ali Can
Ali Can

🇹🇷Ölümden kork mayan tek milletiz dikkate alınmalı 🇹🇷

Vor 19 Tage
Genghis Khan
Genghis Khan

İlk şarkı bilen var mı?

Vor 23 Tage
muhammed ali Çobangil
muhammed ali Çobangil

Allahın ordusu Türk ordusu yenilmez merhametli ve cesur Allah yardımcımız olsun bizim millet kadar ordusunu bu kadar seven başka milet yoktur

Vor 24 Tage
ibrahim halil arslan
ibrahim halil arslan

Tuyleri diken diken olmayan var mi?

Vor 28 Tage
azeri8819
azeri8819

ALLAH ALLAH MİLLETİN KURURUNA BAK TUKLERİM DİKEN DİKEN OLDU BE

Vor Monat
TÜRK
TÜRK

Sonuna Kadar Oğuz un Töresinde İlerliyeceğiz !

Vor Monat
Ozgur Ozdemir
Ozgur Ozdemir

Nasıl camiilerde safları sıkılaştırip namaza duruyorsak,Milletçe hiç bir ayrım gözetmeksizin bir olmamız gerekir.Duşman dıştan yapamadığını içerden yapmak istiyor.İmkan vermeyelim ayrışmayalım, safları siklastiralim.Omuz omuza verip şanlı İslam ve Türk bayrağını en yükseğe çıkaralım dünyada.

Vor Monat
Siyah Kapşon
Siyah Kapşon

Türk askerine Rabia yapanlar Gülüncek Haldesiniz : )

Vor Monat
Abdul Quadir Patel
Abdul Quadir Patel

Great country Great people Great military Great Tayyip Erdgon Love from India

Vor Monat
Hero
Hero

Ah Atam, senin Parti gitti ellden. Kemalim satti seni 😂

Vor Monat
Muharrem AYDIN
Muharrem AYDIN

Müziğin adı ne

Vor Monat
Muharrem AYDIN
Muharrem AYDIN

+Pazarcik 46 1:52 deki müziğin adı var mı

Vor Monat
Pazarcik 46
Pazarcik 46

Muharrem AYDIN Böyle bir müzik yoktur,ayrı yapılan remix ve üzerine ATATÜRK’ün konuşması eklenip düzenlenmiştir..

Vor Monat
MEHMET CAN MANAS
MEHMET CAN MANAS

Kimse karada Türkler ile savaşmaya cesaret edemez Allah bütün Türkleri ve Müslümanları korusun

Vor Monat
Reis-i cihan Abdülhamit Han 1461
Reis-i cihan Abdülhamit Han 1461

N mutlu şehadet getirene

Vor Monat
Alpay Dasdan
Alpay Dasdan

Bende sehit olsam duva edin

Vor Monat
Idris Kucukcesme
Idris Kucukcesme

Azerî gardaşlarım birgün orayada gelip karabağ alıp ermenileri birlikde sikicez slm olsun sizlere kalplerimiz dua larımız daima sizinle iki devlet tek milletiz gardasiz biz

Vor Monat
tugrul ertugrul
tugrul ertugrul

We go to war as if go to wedding. It is an honor for us to give life for the sake of Islam and for the sake of motherland ...

Vor Monat
Mustafa
Mustafa

Türkiye'ye savaş ilan edildiği an 1 Milyon TSK personeli silahlarını kafire doğrulttu an en az 30 Milyon kişi Milis kuvvet olarak askerlik şubelerine başvururlar ! Allah bizim kalbimize daha çok iman ve cesaret versin, versin ki kafiri onun eliyle kahredelim ❤🇹🇷❤

Vor Monat
Heudbdueb Hsudbdjdhd
Heudbdueb Hsudbdjdhd

Ataturkun sesi gelince tuklerim biz biz oldu lan

Vor Monat
Gamer S
Gamer S

Etinden korkanin kemigini sikiyim NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE 🇹🇷❤🇹🇷

Vor Monat
Ayxan Yusifli
Ayxan Yusifli

Yolunuz acik olsun

Vor Monat
2'li KOLTUK
2'li KOLTUK

TUYLER DIKEN DIKEN OLMAYANIN TA:d

Vor Monat
Fatma Gümüş
Fatma Gümüş

C C C

Vor Monat
BATUHAN ALBAYRAM
BATUHAN ALBAYRAM

Şarkının adı ne

Vor Monat
Pazarcik 46
Pazarcik 46

BATUHAN ALBAYRAM Böyle bir müzik yoktur,ayrı yapılan remix ve üzerine ATATÜRK’ün konuşması eklenip düzenlenmiştir..

Vor Monat
TeknoTürk
TeknoTürk

Beğenmeyen 300 kişi birgün ansızın ananızı sikecez beğenin üstte kalsın.ℂ★ ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★ℂ★

Vor 2 Monate
İmam Yıldırım
İmam Yıldırım

Allah yolunda şavaşın ne mutlu türküm diyene yolunuz açık olsun

Vor 2 Monate
Mahsun Çam
Mahsun Çam

Ulan be çok tehlikeli ülkeyiz vallahi

Vor 2 Monate
Mert Kazanç
Mert Kazanç

İşte türk halkı. İzleyip duygulanmayan haindir..

Vor 2 Monate
Hasbel Kader
Hasbel Kader

Şu müziğin adı nedir kurban olurum bi söyleyin

Vor 2 Monate
Pazarcik 46
Pazarcik 46

Hasbel Kader Böyle bir müzik yoktur,ayrı yapılan remix ve üzerine ATATÜRK’ün konuşması eklenip düzenlenmiştir..

Vor Monat
Kasim Mamedli
Kasim Mamedli

Helal olsun size

Vor 2 Monate
Ahmet Karakaş
Ahmet Karakaş

Afrinde bizim olacak inançlıyız

Vor 2 Monate
ısparta lı TURKİSH
ısparta lı TURKİSH

yahudi m kemalin sesi güzelim vidoya gölge düşürmüş.

Vor 2 Monate
dean dean
dean dean

PAZARCIK HALKINA SONSUZ TESEKKURLER SEVGILER

Vor 2 Monate
Harun Koçak
Harun Koçak

Bu konuşan ataput mu ..türk olmadığı halde

Vor 2 Monate
Harun Koçak
Harun Koçak

Ulan pic herif atatürk türk değildi işte neresini anlamıyorsun git araştır

Vor Monat
Harun Koçak
Harun Koçak

+Bvb Bvb ulan hep sizin gibilere denk geliyorum ..ah bi sokakta karşıma ciksaniz ananızı gözleriniz in önünde sikerim de neyse

Vor Monat
Harun Koçak
Harun Koçak

+Bvb Bvb sende türk değilsin ozaman senin anneni sikmis sen olmuşsun ozamanlar prezervatif yoktu tabi

Vor Monat
KEh Kah
KEh Kah

Resme bakın aq.. Hep anadolu çocuğu.. Chp kimse yok ..olamaz zaten .. Yahu adamlar dinsiz niye savaşsın ki ?? Bunlar değil mi müslümanlar ölsündiyen

Vor 2 Monate
KEh Kah
KEh Kah

Chpliler kim ki böyle bir taarruz yapsın aq.. Onlar değil mi Yurtta sulf cihanda sulf diye diye Teröristleri taa sınıra kadar getiren aq.. Sol kanat ile chp asla ve asla böyle bir savaş yapamaz.. Onun diyoruz ki Bu inananların ordusu ☝️🇹🇷💝

Vor 2 Monate
Carlos Santana
Carlos Santana

Yıldırım gibi iniyor ordumuz .... YENİ OPERASYON AN MESELESİ

Vor 2 Monate
benn senleyim55
benn senleyim55

KORKTUKLARI ŞEY OLUN..!"TÜRK" OLUN..!🅰️lice🇹🇷 Bütün iç ve dış şartlar, Türkiye'nin tarihi misyonunu yerine getirmeye, büyük bir İslami zuhura ve İslam dünyasının liderliğine zorluyor..!!🅰️lice🇹🇷

Vor 3 Monate
Naxcivanski Baku
Naxcivanski Baku

Lan bu nasil qurur verici yer belkide o an dunyanin en yuksek seviyeli sokagi olmus orasi

Vor 3 Monate
hakan Hakan
hakan Hakan

Türk'ün gücünü göreceksiniz

Vor 3 Monate
Emir Demir
Emir Demir

TÜRKLER UYKUDAN UYANIYO ARTIK İNTİKAM ZAMANI

Vor 3 Monate
Ahmet Balkan
Ahmet Balkan

Hiç bir millet askerini düğüne gönderir gibi savaşa göndermez.Bilir ki sıra kendine geldiğinde aynı şekilde o da gidecektir...O yüzden eşimiz benzerimiz yok...Biz Bozkurtlarız.

Vor 3 Monate
hoseee
hoseee

Işte bizim farkımız, şu videoda görünen herkes yaşlısı, genci, kadını erkeği bu bayrak ve vatan için Islam için çekinmeden canını vermeye hazirdir🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 3 Monate
Mehmet Sunar
Mehmet Sunar

250 beğenmeyen kişi götünüze nepal kavunu girsin.

Vor 3 Monate
Aqil Babayev
Aqil Babayev

Ne mutlu turkum. Turk ogluyam. 🤘🤘🤘💪💪💪

Vor 3 Monate
İsmail Tuzcu
İsmail Tuzcu

reis 0:45 teki fon müziği ne çok güzel

Vor 3 Monate
Pazarcik 46
Pazarcik 46

İsmail Tuzcu Böyle bir müzik yoktur,ayrı yapılan remix ve üzerine ATATÜRK’ün konuşması eklenip düzenlenmiştir..

Vor Monat
İlayda yaren Gelibolu
İlayda yaren Gelibolu

Allah sizden razı olsun Allah yar ve yardımcınız olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🤘🏽🤘🏽🤘🏽

Vor 3 Monate
Ahmet Çakır
Ahmet Çakır

Pazarcik halkina hassasiyetinden dolayi tesekkur ediyorum 👏👏👏 Gercekten gurur verici goruntuler

Vor 3 Monate
Mardinli Boss
Mardinli Boss

Türkiye dünya gücü dir kimse yenemes dollari bile bitirdi Mashallah 18 Raket 180 Sehidinis olacak ! türkiye cok sehidleri sever ! sivil kücük cocuk ihtiar insan öldürmeye gidersen ÖLÜMÜ TAM HAK EDIORSUN ! SENIN YERIN CEHENEM !!! biji PKK 47 47

Vor 3 Monate
LoveR Boýý
LoveR Boýý

TÜRK BAYRAGINA BIAT EDECEKSINIZ ORUSPU COCUKLARI 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 3 Monate
Fight4Freedom Fight4Freedom
Fight4Freedom Fight4Freedom

Kardeşlerim ağabeylerim ben bir siyasi parti üyesi değilim ben bir çoğunuz gibi okul mezunu biride değilim yalnız şunu gördüm öğrendim ki bizim milletimiz kadar onurlu gururlu kahraman bir millet yok biz başka milletler gibi başka bayrak altına sığınacak bir millet değiliz. Başka bayrağımız başka toprağımız yok ya ölür ya özgür yaşarız.

Vor 3 Monate
Mirza Çavuş
Mirza Çavuş

Ne guzel ugurladınız bızı Allah razı olsun

Vor 3 Monate
Cenk Boz
Cenk Boz

Yuce ALLAH CC Turk askerlerimizi korusun

Vor 3 Monate
Prénom Nom
Prénom Nom

Helal🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Vor 3 Monate
Fatma Canibeyaz
Fatma Canibeyaz

BOYLE BIR MILLETIN ORDUSU DA BOYLE ZAFER SEREFLI OLUR ISTE HAMDOLSUN

Vor 3 Monate
İshak TOPCİ
İshak TOPCİ

ERTUĞRUL ERBAKAN ERDOĞAN crazydadas

Vor 3 Monate
Sinan Çatlı
Sinan Çatlı

Sütçü imamın torunlarıyız verin elimize silah suriyeyi kan gölüne çevirelim ..

Vor 3 Monate
07 gençlik
07 gençlik

Aslanlar geliyor ...allah korusun gözetsin ...

Vor 3 Monate
Maraz Ali
Maraz Ali

ÖYLE BIR GÜN GELECEK KI T DUNYANUN HAKIMI TÜRK ÜLKELERI OLACAK.

Vor 3 Monate
kenan ErDoĞaN
kenan ErDoĞaN

Dislike atanlar yerinde duramıyor sanırım

Vor 3 Monate
Selda Kartal
Selda Kartal

Kurban olsunlar size mehmetçiklerimiz gururumuz Allaha emanet olun koca yürekli yiğitler

Vor 3 Monate
فرزاد قلی
فرزاد قلی

Allah yasader Sen turk mellte

Vor 3 Monate
çapulcusiken kovboy
çapulcusiken kovboy

Chpkk yi cilgina ceviren klip.kahrolsun chpkk

Vor 3 Monate
Osman Danışmaz
Osman Danışmaz

dozu almaya geldim

Vor 3 Monate
Fatih Cankara
Fatih Cankara

Düşmanlariza yildirim olup ülkü atesimizle yakacaz bekle suriyedeki kanciklar Türk ordusu soysuzlarin soyunu kurutmaya geliyor

Vor 3 Monate
Kubilay
Kubilay

233 dislike pkklı orospu çocukları

Vor 3 Monate
freedy banana
freedy banana

Ne MUTLU TÜRKÜM DIYENE

Vor 3 Monate
Sinem Anahtar
Sinem Anahtar

Ulan size kurban olunur be🤘🤘

Vor 3 Monate
Mehman Qarayev
Mehman Qarayev

Allah hepinizi qorusun coc agladim

Vor 3 Monate
GK Media
GK Media

ALLAHINIZA KURBAN SİZİN

Vor 4 Monate
Hüseyin Salman
Hüseyin Salman

dislike atan 225 kişi ermeni tohumları

Vor 4 Monate
ENİGMA TR
ENİGMA TR

HAKKARİDE OLSA TAŞ ATARDI PKK İBNELERİİ.. BURDA TERÖR BARINAMAZ İŞTE.. BÖYLE HALK OLMAK LAZIM PKK YA YPG YE KUCAK AÇARSAN TERÖRDE GİRER BAŞKA BİŞEYDE.. GÖZLERİM DOLDU SELAMLAR SANA PAZARCIK

Vor 4 Monate
Maks Badirov
Maks Badirov

Yikilma turkiye yikilma dik dur

Vor 4 Monate
Dudu Eminova
Dudu Eminova

Ne mutlu turkum diyene

Vor 4 Monate
Dudu Eminova
Dudu Eminova

Azeriyim amakardeslerimiseverim ne der ler 1 millet 2 dovlet AZ TR

Vor 4 Monate
MEHMET CAN MANAS
MEHMET CAN MANAS

Tüyler diken!! NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

Vor 4 Monate
bahadin diken
bahadin diken

O ŞİKAYET EDEN OROSPU ERMENI İNGİLİZ RUM İSRAİL AMERIKAN İNGİLİZ PIÇLERİ Mİ ALAYINIZ OROSPU ÇOCUKLARISINIZ .

Vor 4 Monate
ABO LHR ALSURY
ABO LHR ALSURY

🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷💪

Vor 4 Monate
ne alaka
ne alaka

İşte hiç bir şeyin kalmasa bile, bu millet yeter

Vor 4 Monate
tolga kozalak
tolga kozalak

ben pazarcıktyım

Vor 4 Monate
Kadir Turpçu
Kadir Turpçu

TÜYLERİ DİKEN DİKEN OLMAYANIN KANINI SİKEYİM.

Vor 4 Monate
Filim Bravıa
Filim Bravıa

Ne güzel milletiz allah yardımcınız olsun

Vor 4 Monate
onur can
onur can

başımızda ALLAHSIZ LAR OLMADIĞI sürece bu millet aslına dönmeye gebe olacaktır İNŞAALLAH müslüman türk lideri ERDOĞAN

Vor 4 Monate
lazkapon KAAN
lazkapon KAAN

Ne şanlı ne gururlu bir asker bu asker! Seninle gururlanmayanın kanından seni sevmeyenin kalbinden sana dua etmeyenin dininden şüphe ederim ! Allahuekber

Vor 4 Monate
Murat Aydoğan
Murat Aydoğan

Askerler deseki halka, atlayın sizde gelin afine,oradakilerin hepsi biner gider vallahi..

Vor 4 Monate
Android 3DGame
Android 3DGame

Dislike atanların amına koyim tankın namlusu götlerine girsin dislike atanların

Vor 4 Monate
Özkan Orhan Orhan
Özkan Orhan Orhan

Sizin allahiniza kurban be aslanlar

Vor 4 Monate
The Hacker
The Hacker

önce darbe diye cıktıgınız sokaklarda masum askerleri döv sonra bi de utanmazlar gibi oruspu cocukları gibi dövdügünüz masum askerleri selamla helel olsun size afferin öbür dünyada allah sizi ve sizin gibilerebunun hesapını soracak

Vor 4 Monate
The Hacker
The Hacker

+TURAN TURAN korktum abi özür dilerim diyo bide amk dalyarragı siktir git it olgu it

Vor 4 Monate
TURAN TURAN
TURAN TURAN

Ozur dilerim abiii tanimadim seni. Korktum buyuksun. Bu devirde ordu her adamda yokk.

Vor 4 Monate
The Hacker
The Hacker

+TURAN TURAN sen ne diyosun lan amk ibnetörü gece gece gelirim evine mermi manyagı yaparım benim arkamda koca bir ordu var salarım üstüne sike sike öldürürler seni leşini siktigimin oruspu evladı

Vor 4 Monate
TURAN TURAN
TURAN TURAN

Sen beni ak it lerle karistiyon herhalde heee. Cagdas gorunumlu yobaz. Masum dedigin senin silah arkadasin mi... sen portakal agacinda vitaminken ben burdaydim.. sor cevrendeki yoldaslaslarina anlatsinlar

Vor 4 Monate
The Hacker
The Hacker

+TURAN TURAN sen ruh hastasımın lan benim yorumumda bir tane yanlış kelime degil harf göster yorumumu silicem bir kere yorumumda vatan diye bişey yazıyormu ulan amk cocukları ne bahane uydurucagınızı bilmiyorsunuz bide boş boş konusursunuz amk iti seni buraya kim yolladıysan aynı senin gibi gerizekalıdır birisi tarafından buraya it gibi gönderildigin cok belli

Vor 4 Monate
Vuqar Memmedov
Vuqar Memmedov

hurmete bak askerde. helal olsun Türkiye...

Vor 4 Monate
Vuqar Memmedov
Vuqar Memmedov

bizde askere koz koyan yok

Vor 4 Monate
dockaci dshk38 ö.k.k
dockaci dshk38 ö.k.k

Beğenmeyenler gidin peşmerge konvoyunu begenin

Vor 4 Monate
trakyalı 39
trakyalı 39

Duygulanmayanin kanını sikeyim.. 🇹🇷

Vor 4 Monate
Shaikal Liana
Shaikal Liana

May allah swt bless and turkey country from enemy in syria...salam from malaysia

Vor 4 Monate
Efrin Afrin
Efrin Afrin

Afrine girişvar çikiş yok olu çikar herbiji PKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Vor 4 Monate

Nächstes Video

YOK BÖYLE KAHRAMAN BİR MİLLET

01:46

YOK BÖYLE KAHRAMAN BİR MİLLET

akbilge1071 BAŞKOMUTAN

Aufrufe 376 000

TÜRK İnsanı'nın Gurur Duyması Gereken 5 An!

09:58

Marvel Studios’ Avengers: Endgame | “Found” TV Spot

0:31

Polis HDP'li vekillerin geiçişine izin vermedi

04:26

Şambayat köyünden Afrine konvoy

04:24

Şambayat köyünden Afrine konvoy

sefa özbolat

Aufrufe 25 000

VEFALI TÜRK GELDİ

02:30

VEFALI TÜRK GELDİ

EVLAD-I TÜRK

Aufrufe 166 000

Solving The IMPOSSIBLE PACHINKO Puzzle!! Level 10

24:55

Flinch w/ Blackpink

5:35

Flinch w/ Blackpink

The Late Late Show with James Corden

Aufrufe 3 648 473

[NEW SEASONAL MISSION] Storm Rising | Overwatch

1:17

Blueface Goes Sneaker Shopping With Complex

7:29

The Broken Galaxy Folds: Explained!

9:49

The Broken Galaxy Folds: Explained!

Marques Brownlee

Aufrufe 5 600 552