2 Chainz - Money In The Way

  • Am Vor 10 Monate

    2ChainzVEVO2ChainzVEVO

    Dauer: 3:06

    "RAP OR GO TO THE LEAGUE" OUT NOW!
    2chainz.lnk.to/RapOrGoToTheLeague
    Exclusive merch available ⬇️🔥
    www.2chainzshop.com/store/
    Follow Chainz:
    instagram.com/2chainz/
    twitter.com/2chainz
    facebook.com/2Chainz/
    Music video by 2 Chainz performing Money In The Way. © 2019 Gamebread, LLC, under exclusive license to Def Jam Recordings, a division of UMG Recordings, Inc.
    vevo.ly/i2ogHu

P Wayne
P Wayne

LMFAO I bet Luda 😠 as fuck He didn't give 2 Chainz His shot...Fuk what they got to say lmao...

Vor 4 Stunden
P Wayne
P Wayne

Dave Chappelle voice...."Hate,Hate,Hate"""

Vor 4 Stunden
Marquees Jones
Marquees Jones

Shot out to T boy keep spitting that 💥💥💥Trap Affiliated n educated so dey hate it flow and the drip been official like a footlocker uniform since DTP do yo shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vor Tag
Flex Piper
Flex Piper

*2 Chainz* got real rich problems.. Got money in his way, a crib in his closet, and big booty women for his Birthday.

Vor 7 Tage
scarlett dunn
scarlett dunn

Many singers used the site *AUTHENTIC VIEW$ (.) C0/\/\* for views, but i'm not sure that 2 Chainz used it or not.

Vor 8 Tage
S-LEGACY MUSICIAN
S-LEGACY MUSICIAN

Cool track

Vor 9 Tage
Jay Washington
Jay Washington

Damn 1975. Looking good from all angles

Vor 9 Tage
Alex Muniu Mbugua Mbugua
Alex Muniu Mbugua Mbugua

2020!! Kindly thanks for the time i highly respect and acknowledge that sir, I help students complete their assignments and realize the dream of getting their honors.+254745807787, writersacademic09@gmail.com

Vor 9 Tage
dan coolinism
dan coolinism

Nice track 👌👍 and I've never really been into 2 Chainz music but this is cool

Vor 10 Tage
Dawaun Morris
Dawaun Morris

Just now heard this in 2020💪🏽🤟🏾

Vor 10 Tage
Mike G
Mike G

Whenever i watch The Shop show @Uninterrupted, i gotta come here . Song is straight fire 🔥 🔥

Vor 12 Tage
Joseph Beverly
Joseph Beverly

Bumping. This rest of my life

Vor 13 Tage
Erica Bonds
Erica Bonds

If you ain't moving your body in some type of way when you hear this... then I don't know what to say🤨 Yeah I do, you didn't graduate!!🎓

Vor 14 Tage
Tee BeeJay
Tee BeeJay

Thanks Lebron for bringing me here lol

Vor 15 Tage
Jalapeno Miles
Jalapeno Miles

Don't Click https://youtu.be/d_ziaYsxhCY

Vor 17 Tage
Deep TreaJah music
Deep TreaJah music

https://www.youtube.com/watch?v=CObs6xL-Ro8&t=4s

Vor 20 Tage
Rafsimmons42
Rafsimmons42

the shop brought me here 😂😂😂😂😂😅 im high asf ian never did this shit b4

Vor 27 Tage
T3R Elemento
T3R Elemento

0:24 2 Chainz

Vor Monat
datboiD
datboiD

This low key 1 of Chainz best songs, can’t believe it only has 9 mil views 🤦🏾‍♂️

Vor Monat
Kris Chillinsky
Kris Chillinsky

this song is lame lol

Vor Monat
Felecia Clemons
Felecia Clemons

I need his green coat, though😍😍😍😍

Vor Monat
『Mr』Stubbs55 YT
『Mr』Stubbs55 YT

Looks like it's made out of felt. Or some wierd shit

Vor 13 Tage
isaih Marcel
isaih Marcel

This 2 Chainz best song lyrically. Sad to say but not a lot of his songs lyrically interest me. The best makes it even better

Vor Monat
Russell Adams
Russell Adams

2 Chains ain't the best rapper but I think he got skills but I think he a down to earth rapper that helps out his community. Salute.

Vor Monat
Oded Fried-Gaon
Oded Fried-Gaon

#OdedFriedGaon #OdedMusic #Audioded

Vor Monat
Beast Gamer
Beast Gamer

This track some straight 🔥

Vor Monat
Rickey Yett
Rickey Yett

You better ask book n Todd I will give you a young ass kicking for run yo mouth whit disrespect bruh mrs hair weave but how n yo hair nappy n you did dress like a dumd ass

Vor Monat
Rickey Yett
Rickey Yett

Look you younger ugly looking prince looking bitch I sick of yo shit you keep talking shit I will roc n clapp you mouth whit my fist bitch

Vor Monat
Keenan Moore
Keenan Moore

I thought there was no way Chainz could top or even match pretty girls like trap music. Man how I was wrong rap or go to the league is straight fire 🔥🔥🔥👍🏽!

Vor Monat
XLeum
XLeum

I here after every THE SHOP episode 😂😂😂

Vor Monat
Javi del Val
Javi del Val

I have no fucking clue what this video is about

Vor Monat
Ricky Rich
Ricky Rich

Dope song🔥🔥🔥

Vor Monat
I Miss Biggie PAC
I Miss Biggie PAC

Put my cuz TI on the track. Lord have Mercy. Blazing

Vor 2 Monate
I Miss Biggie PAC
I Miss Biggie PAC

OMG WTH. MORE PLEASEEEEEEE

Vor 2 Monate
isaac wesley
isaac wesley

the best of Chainz #TittyBoi

Vor 2 Monate
Emma Isabella
Emma Isabella

It is so easy to get vIEWs likes through the site *AUTHENTIC VIEW$ (.) C0/\/\*

Vor 2 Monate
Craig Naidoo
Craig Naidoo

Maino all the above similarity FIRE

Vor 2 Monate
purpdajerk89
purpdajerk89

Just realised this beat samples Lauren hills doo wop song

Vor 2 Monate
Zae Bankz
Zae Bankz

I been sleep 😴 My apologies 2 Chainz , I'm woke now

Vor 2 Monate
Dennis Lamantia
Dennis Lamantia

First time I heard this was on the HBO show called the shop I had to come here to listen to the whole thing I love it

Vor 2 Monate
Rodney Davis
Rodney Davis

This song sounds even better with headphones on

Vor 2 Monate
Josué Flanquin
Josué Flanquin

this beat remonds me of JAYZ

Vor 2 Monate
Richard Sarvate
Richard Sarvate

Buddha bless this beat

Vor 2 Monate
Masked Twerk Princess
Masked Twerk Princess

Not what I expected from 2 chains but I love it!

Vor 2 Monate
Falkao Daco
Falkao Daco

Well rhymed

Vor 2 Monate
isaac wesley
isaac wesley

love the shit//

Vor 3 Monate
kings3r3n
kings3r3n

Fuckin love these verses

Vor 3 Monate
Joseph Miller
Joseph Miller

BangiN

Vor 3 Monate
italkshyt14
italkshyt14

Here from LeBron’s “The Shop”

Vor 3 Monate
Jeph Prenelus
Jeph Prenelus

Money on the way

Vor 3 Monate
Frederick Dennis
Frederick Dennis

Snapping

Vor 3 Monate
Falkao Daco
Falkao Daco

True

Vor 3 Monate
Emma Isabella
Emma Isabella

Thumbs Up if you think that 2Chainz doesn't used the site *AUTHENTIC V I E W S DO T C OM* for fame.

Vor 3 Monate
James Kent
James Kent

Amazing video

Vor 3 Monate
James Kent
James Kent

I came from can goods n paper plates

Vor 3 Monate
James Kent
James Kent

You see the ol' head come out the door n say "YAH"

Vor 3 Monate
James Kent
James Kent

Being around lame niggas give me phobia too!!!

Vor 4 Monate
James Kent
James Kent

On my cardio play list

Vor 4 Monate
James Kent
James Kent

He got the $$$green jacket on...sick

Vor 4 Monate
Hassan Naushad
Hassan Naushad

I'm came here from youTube

Vor 4 Monate
Marques Hayez
Marques Hayez

Stupid hard to be honest he one of the oldest rappers keeping up with the new wave 🌊 other then Gucci and Wayne and T.i. Oh yea and Jeezy Duh 🧐

Vor 4 Monate
Emma Isabella
Emma Isabella

Due to the fact that models used the site *AUTHENTIC V I E W S D O T C O M* for YOUTUBE likes and Comments that's why this site is best place to get YOUTUBE stuff...

Vor 4 Monate

Nächstes Video

MGK DISS  (The Real Rap Devil) CHAINZ

3:38

Chainz - Havoc (Official Music Video)

3:02

ChainZ - On my Grind

2:17

ChainZ - On my Grind

anxiety music

Aufrufe 728

Dedicate Freestyle - (Official Video)

2:12

CHAINZ - Bullet Proof

4:41

CHAINZ - Bullet Proof

anxiety music

Aufrufe 105

Chainz - Dedicate (Remix)

2:46

Chainz - Dedicate (Remix)

anxiety music

Aufrufe 60

Red Koolaid - Chainz x Greg Whiskey

3:47

Red Koolaid - Chainz x Greg Whiskey

anxiety music

Aufrufe 273