2 Chainz and Erykah Badu Try $5,000 Cowboy Hats | MOST EXPENSIVEST

  • Am Vor 7 Monate

    VICELANDVICELAND

    Dauer: 3:12

    2 Chainz links up with headwear icon Erykah Badu to see the most luxurious hats for the yeehaw agenda, courtesy of Texas’s own Stetson.
    From MOST EXPENSIVEST, Tuesdays at 10p.
    Subscribe Now: bit.ly/SUBSCRIBE-TO-VICELAND
    Follow VICELAND:
    VICELAND.com | www.viceland.com
    VICE Video | video.vice.com
    Full Uncensored Episodes on iTunes: itunes.com/Viceland
    Facebook | facebook.com/VICELANDTV
    Twitter | twitter.com/viceland
    Instagram | instagram.com/viceland
    Newsletter | bit.ly/1kpnyN6

Darrrell Dayton
Darrrell Dayton

The woman is what peoples online red dead redemption 2 characters are dressed like.

Vor 3 Tage
the only one
the only one

Damn cowboy is a thug to. That last line tho. "I wish ppl can feel it" ol boy says they can for 5 racks

Vor 5 Tage
A Dog In a Cowboy Hat
A Dog In a Cowboy Hat

A man’s hat describes a person, I wear a nice cowboy hat. Not near as damned expensive as these, it’s a 100% wool hat from bass pro, but it gets the job done.

Vor 15 Tage
Moose Juice
Moose Juice

Idk who the lady is but she seems pretty slow. Fixated on the juvenille "beaver" jokes and all. smh

Vor 21 Tag
NAWF MESKIN
NAWF MESKIN

Erykah she needs to shut up commenting stupidity. Her hat looks like she bought it at the thrift store.

Vor Monat
David Dy Aka Chino Ching
David Dy Aka Chino Ching

That’s nice but I need a horse lol frist

Vor Monat
Doctorshockstudios
Doctorshockstudios

SHE LOOKS ABSOLUTELY RIDICULOUS IN HER GETUP , REALLY BAD

Vor 2 Monate
Jeffie Jeff's Art
Jeffie Jeff's Art

What the hell did I just watch?!

Vor 2 Monate
Kenia Alvaez
Kenia Alvaez

So Sad 3:12 anybody peep😐

Vor 2 Monate
Subliminal Gamer
Subliminal Gamer

What brand is that leather jacket?

Vor 2 Monate
MsBizzyGurl
MsBizzyGurl

'Expensive-est' - Why? WHY?

Vor 3 Monate
Jesse Charles
Jesse Charles

Wow!exes in Texas cowboy dude is like 'whatever'

Vor 3 Monate
Nick Knepper
Nick Knepper

That bitch has an IQ of a 4 year old. Who ever gave her a chance to have an opinion needs to be shot

Vor 3 Monate
BRIAN THOMPSON
BRIAN THOMPSON

1k 5k no way everyone loves the beaver huh lmao

Vor 3 Monate
Jonatan Juarez
Jonatan Juarez

Shit!! I bet that's what the narcos in Mexico buy

Vor 4 Monate
wxstednxghts
wxstednxghts

Heard it was made with real animals and I instantly disliked.

Vor 4 Monate
Darius Roberson
Darius Roberson

I love her!!!! "thats what she said"

Vor 4 Monate
qwertylolzdwjkz
qwertylolzdwjkz

The editing on these is next level

Vor 4 Monate
Stvtic Steve
Stvtic Steve

Erykah Badu got jokes

Vor 5 Monate
DirtBike Destroyer
DirtBike Destroyer

Die eud3 is unnedig

Vor 5 Monate
Jhanelle Henry
Jhanelle Henry

*A bale of Fur* I heard "Andy Bellefleur," I've been watching too much TruBlood 😂

Vor 5 Monate
Taylor Tennyson
Taylor Tennyson

Muva!

Vor 5 Monate
Nyx Hypnos
Nyx Hypnos

Nice ads hats I'd only buy it if I was ballin

Vor 5 Monate
Marcus Gonzalez
Marcus Gonzalez

she is so dumb.

Vor 5 Monate
Noah St. West
Noah St. West

2 Chainz: ...how much? Guy in hat: This will run you $550 Erykah: *_This just like a $500 hat._* Me: Bitch wtf?

Vor 5 Monate
BLAQK !
BLAQK !

Erykah Badu dressed like CURIOUS GEORGE DADDY!

Vor 5 Monate
Xavier.S knox
Xavier.S knox

erykah i see u ..........sending smoke right back to u "the good smoke "

Vor 5 Monate
Jonathan Barronville
Jonathan Barronville

I love Badu. Lol. I see Badu, I click. Simple 😭

Vor 5 Monate
Deven Lewis
Deven Lewis

Animal abuse

Vor 5 Monate
HaikatrineKat
HaikatrineKat

That exes in Texas joke deserved more appreciation. 😂

Vor 5 Monate
Damian Cortez
Damian Cortez

The hat that Erykah is wearing reminds me of the hat from Curious George. The one that the man in the yellow hat wears 😂😂

Vor 5 Monate
Armando Garcia
Armando Garcia

The editor back at it again

Vor 5 Monate
TheAdsRigss
TheAdsRigss

Bro who tf is editing these episodes plz stop cutting everything and let it go for longer

Vor 5 Monate
Mizz Wicked
Mizz Wicked

How awkward having 2 black ppl with a white country dude who most likely voted for trump 😂

Vor 5 Monate
Alexandria bond
Alexandria bond

omgggg Erykah Badu is soooo funny!!!!

Vor 5 Monate
Adrian Brent
Adrian Brent

Isn't she vegan?

Vor 5 Monate
CarolinaChris 26
CarolinaChris 26

That's what she said..🤓😉

Vor 5 Monate
Guillermo Echeverria
Guillermo Echeverria

I have like 6 of those Im fuckin rich alv

Vor 5 Monate
Dejavu Wilson 84
Dejavu Wilson 84

Wow did not know that those hat are a true City Slicker style

Vor 5 Monate
Shamiah Ledington
Shamiah Ledington

Fyi they skin the rabbits alive!!!

Vor 5 Monate
Zorc
Zorc

I get a felling that guy is doing his best to tolerate them.

Vor 5 Monate
Misunderstood Aquarius
Misunderstood Aquarius

THAT'S WHAT SHE SAID

Vor 6 Monate
grizzly dipper 32
grizzly dipper 32

I have a stetson

Vor 6 Monate
Sincere One
Sincere One

I wish these damn things were longer!! "That's what she said"

Vor 6 Monate
Sean Arsenault
Sean Arsenault

Omg da what she say soo old

Vor 6 Monate
Acast
Acast

Since racism was alive

Vor 6 Monate
CEE
CEE

Erykah Badu pls stomp on my neck my queen

Vor 6 Monate
invincify yt
invincify yt

Queen that bitch aint shit but crazy

Vor 6 Monate
James Young
James Young

Shes still beautiful

Vor 6 Monate
Andy Moran
Andy Moran

Erykah badu weird asf

Vor 6 Monate
Woldini - Real Rap & Hip-Hop Music
Woldini - Real Rap & Hip-Hop Music

So, a beavit or a rabbver???

Vor 6 Monate
buddylee19082
buddylee19082

VICELAND would now like to introduce: Erykah "That's What She Said" Badu

Vor 6 Monate
buddylee19082
buddylee19082

Before I watch this I'd like to state that I absolutely LOVE Erykah Badu... My favorite artist since the 90's.

Vor 6 Monate
YoungRe3hunnid
YoungRe3hunnid

2 chainz and erika are mis appropriating white culture rn so hard

Vor 6 Monate
Tom Walsh
Tom Walsh

Badu was a trippy guest lol

Vor 6 Monate
Jr Empire
Jr Empire

Erika badu funny as shit they can for 5000. Thats what she said lmao😂😂😂🤣

Vor 6 Monate
Myrrh Curie
Myrrh Curie

Suave #$@&!ng cowboys

Vor 6 Monate
Gothboi Prince
Gothboi Prince

I wish they showed the diamonds

Vor 6 Monate
III MM
III MM

edit over kill

Vor 6 Monate
REGINA RICH
REGINA RICH

That what she said🤦

Vor 6 Monate
Khwezi Lourdes
Khwezi Lourdes

Why do all these sales people have no sense of humour!? First it was the chef, now it's this guy ignoring Erykah's great pun. I can't take it! 😭

Vor 6 Monate
Jonathon Ramos
Jonathon Ramos

Khwezi Lourdes they realize the jokes are about there products. They know they’re a joke.

Vor 4 Monate

Nächstes Video

How to Get Away with Stealing

25:29