„To bardzo niewdzięczna praca”. Ile zarabia STRIPTIZERKA? - 7 metrów pod ziemią #44

myskina0
myskina0

nie żałuje, że tam pracuje... no pewnie... taka kasa - to pogibać dupą każda poleci

Vor 2 Tage
Jurand kowalski
Jurand kowalski

Ona wie że to praca dziwek ,dlatego nie pokazuje twarzy

Vor 4 Tage
Jurand kowalski
Jurand kowalski

To są zwyczajne kurwy i nic innego

Vor 4 Tage
Aron3d
Aron3d

No to po tatuażu to rodzice się dowiedzą ;) 1mil wyświetleń.

Vor 5 Tage
Purplehazelify
Purplehazelify

Myślę że z takiego miejskiego bagna to hazard jest najgorszym świństwem. W klubach na pewno naciąganie na kasę to podstawa, bo w końcu to jest biznes :-) Dlatego warto zabrać ze sobą taką ilość gotówki aby być świadomym że idzie na zabawę. Z tego co wiem to były możliwości dotykania miejsc intymnych, zdarzały się także propozycje od samych pań na coś więcej... Chciwość ludzka nie zna granic, wszystko zależy od miasta i lokalu.

Vor 5 Tage
Astix S
Astix S

"Miałaś jakieś obawy ?" Myślałem, że powiem o strachu a ona mówi o wyglądzie xD

Vor 6 Tage
Hifibloke
Hifibloke

Taniec haha ubawilem sie do łez :) bitch please

Vor 7 Tage
Xneutrone
Xneutrone

one wszystkie odkladaja na szczytne cele typu studia a chodzi tak naprawde tylko o wielka kase i wielkie zachcianki i malo która cokolwiek odlozy zanim wiek dopadnie,. czy ciezko powiedziec lubie kase tak samo jak facet lubi popatrzec na cycki i stad takie kluby? po co te historyjki. A fakt że nie ma jasnych zasad sprawia ze lepiej iśc do normalnej dziwki :)

Vor 7 Tage
quna
quna

ale qurła pasztet

Vor 7 Tage
EmixeQ
EmixeQ

Żadna praca nie chańbi ...

Vor 7 Tage
Alfąs Noblik
Alfąs Noblik

Czy tatuaż nie jest zbyt charakterystyczną cechą identyfikacyjną, żeby pokazywać go w momencie, kiedy osoba nie chce ujawniać swojej osobowość? Może ja tego jej po tym na ulicy nie rozpoznam, ale jeśli chciała nie pokazywać kim jest swojemu wcześniejszemu pracodawcy...

Vor 8 Tage
Iks De
Iks De

Zazdro jej chlopakowi

Vor 8 Tage
Slawek D.
Slawek D.

Jakie te wszystkie kobiety oddające siebie za siano są denne i NIE nazywajmy tego typu zawodów pracą bo mnie szlak trafia kurestwo jest kurestwem i NIEch Tak zostanie ⚽ łatwe siano DO uczciwej roboty wszystkie Kurly ⚽ 😁

Vor 8 Tage
Lauruskomanka
Lauruskomanka

W dobrym klubie, w sezonie, tancerka z ładną buzią spokojnie wyciągnie 20 tysięcy za miesiąc.

Vor 8 Tage
Witold Jeruzalski
Witold Jeruzalski

Kurwiszonek

Vor 9 Tage
wino0000006
wino0000006

Widać polaczkowy ból dupy - laska zarabia od nich 4-5 razy więcej, krzywdy nikomu nie robi - ale internetowym strażnikom moralności gula skacze, że ktoś ma lepiej niż oni. Hahahahaha. Jak chcecie zarabiać to trzeba zapierdalać po 14-16h dziennie a nie siedzieć i czekać aż ktoś wam podłoży pod nos wypłatę.

Vor 10 Tage
czolgista1104
czolgista1104

mysle żę osoba ogarnięta sama sobie odpowie, że laska nie wie nadal co robi i co mówi i sama sobie zaprzecza, traktuje się jak dziwkę gada jak dziwka i ma pretensje, że jest brana za dziwkę..

Vor 10 Tage
czolgista1104
czolgista1104

500 do 1000zł TYGODNIOWO TO ŚMIESZNE PIENIĄDZE?? HAH... BITCH PLEASE BAB NA POCZCIE 100ZŁ NA MIESIAC TUF TUF A ONA DUPĄ W KLUBIE TUF TUF I 2000ZŁ NA TYDZIEN JEST XDD NO BITCH.. PLEASE

Vor 10 Tage
patryk osqu
patryk osqu

Nie pokazala twarzy ale tatuaz tak ? Mhm

Vor 11 Tage
Ula Bielecka
Ula Bielecka

te komentarz to karniak za niewylogowanie XDDD

Vor 11 Tage
Jana Kadi
Jana Kadi

Legalne Małe kurewki :D Niby nie oferują seksu, ale jak pójdziesz na priv to ci obciągną, dadzą sie zapakować w cipę, ale to tylko "taniec prywatny" to nie jest prostytucja. Wszystkie powtarzają to samo, a jak zapłacisz wystarczająco duzo to każda wskoczy na bolca.

Vor 11 Tage
Michał
Michał

Dziewczyna nie chce być rozpoznawana, a w ostatnich sekundach materiału podaje dłoń prowadzącemu, gdzie kamera ujawnia na jej ręce bardzo charakterystyczny tatuaż. Myślę, że powinno to zostać wycięte.

Vor 11 Tage
Walu Walu
Walu Walu

niech kazdy wie co ti za kuwiszin

Vor 9 Tage
bajbus bajbus
bajbus bajbus

Pierdoli a się mluci jak żyto

Vor 12 Tage
EmperorGustaf
EmperorGustaf

Jeśli naprawdę nie chcecie, żeby ktoś był rozpoznany, to taki mały pro-tip na przyszłość: nie tylko ukrywajcie twarz, ale też cenzurujcie tatuaże.

Vor 12 Tage
rad baraban
rad baraban

Najlepiej jest iść na łatwiznę i krecić tyłkiem za kasę

Vor 12 Tage
Czaro_1990
Czaro_1990

buahahahahahah xD z tymi studiami to mnie rozjebało... hehe

Vor 12 Tage
Statystyczny Polak
Statystyczny Polak

zwykła prostytutka

Vor 12 Tage
Boni Facy
Boni Facy

Heheheheheh banialuki ...

Vor 13 Tage
mariustajniak
mariustajniak

Nie mogę pojąć po co łazić do takich klubów? Ja tam w weekendzik w piątek walnę sobie 0.7 i sobotę 0.7 przy swojej muzyczce z youtuba i się walnę o wyra

Vor 14 Tage
Us3k
Us3k

Nie chce być rozpoznana przez zakrycie twarzy, ale tatuaże są widoczne, głos ten sam... hmmm :D

Vor 14 Tage
Józwa Mikołajcyk
Józwa Mikołajcyk

Wywala osrane dupsko i broche na wierzch zeby szczuc starych pijanych dziadow i wyciagac szmal, a wstydzi sie pokazac japy? Widac ze nie jest dumna ze swojej kariery.

Vor 14 Tage
Magia Internetu
Magia Internetu

Niewdzięczna praca - a za co tu być wdzięcznym? Bez jej kręcenia dupą społeczeństwo przestałoby funkcjonować? Niewdzięczną pracę to mają pielęgniarki czy śmieciarze, a nie studentka, która naciąga ludzi i bierze za to wcale niemałą kasę.

Vor 15 Tage
Joanna Herbatka
Joanna Herbatka

Niby nie narzeka na pracę, że to nie prostytucja, ale jednak jej celem jest "zarobić na studia" i tak jak to ona powiedziała "skończyć z tym". Ewidentnie nie do końca jest jej to obojętne.

Vor 16 Tage
Heter Anna
Heter Anna

Super wywiad, a teraz czekam na egzorcystę! 😀

Vor 16 Tage
TheMelancholiczka
TheMelancholiczka

Myślę, że ona wcale nie zrezygnuje z tej pracy. Tak tylko sobie wmawia, że odkłada na studia żeby sumienie uciszyć. Ma z tego kupę kasy i jeszcze mówi, że to lubi, nie przestawi się na "3 tys miesięcznie" jak to sama określiła. Albo pożyje tak kilka m-cy i wróci do go-go

Vor 17 Tage
Dariusz C.
Dariusz C.

kręcić dupą na golasa to każden jeden potrafi tylko robić nie ma komu

Vor 20 Tage
adam grek
adam grek

Po tym wywiadzie wpadłem na pomysł, pójść i spytac czy jest szansa na seks, nie dac zmienic tematu tylko twardo pytac i oczekiwać odpowiedzi ,,tak" lub ,,nie" ciekawe jak by zareagowały

Vor 21 Tag
jasnygrom
jasnygrom

Żalisz się czy chwalisz ?

Vor 22 Tage
Me Phistoteles
Me Phistoteles

świecisz cyckami ale nie dajesz dupy ileby nie wydali w klubie - to gorszy zawód niż prostytutka

Vor Monat
Lizard King
Lizard King

Wszystko cacy aĺe za 10 lat nie potanczy za kase.

Vor Monat
Marcin Twardosz
Marcin Twardosz

Hmm może jednak trzeba było pójść najpierw na studia i zacząć uczciwą pracę a nie bać się jak to ona przeżyje za marne 3000zł miesięcznie jak skończy machać tyłkiem :|

Vor Monat
tad2ik
tad2ik

Jak dla mnie to jest to nieuczciwe wykorzystywanie niewiedzy klienta. Bo uczciwie by było powiedzieć że seksu nie będzie. Zamiast z góry się określić i powiedzieć że striptiz i nic więcej to się później użerają z agresywnymi klientami A wszystko żeby więcej kasy wyciągnąć. Ta pani mówi naiwnie że ludzie mylą striptiz z prostytucja A sama ich w błąd wprowadza. Jak dla mnie to to samo kurestwo

Vor Monat
Whizz
Whizz

To nie zawód jest szykanowany tylko pracodawcy janusze wypaczyli ten zawód.

Vor Monat
Magellan
Magellan

Dziwkeyyyyy!!11

Vor Monat
konax2555
konax2555

powiedz mi ty specjalnie tą jedynkę z przodu timera zostawiasz czy w premierze cc nie umiesz tego usunąć?

Vor Monat
Dorota
Dorota

Co to za facet: " to jest twoje ciało, twoje życie"... Porażka... Ale sama powiedziała że musi iść kiedyś do normalnej pracy... Czyli wie że ta praca nie jest normalna!!!

Vor Monat
movemelody1
movemelody1

Nie obrażaj mojej pracy leniwa, zakłamana zdziro.

Vor Monat
vanadain15
vanadain15

Nie chcesz być rozpoznana ale pokazujesz odkryte ręce i nogi z tatuażami? XD

Vor Monat
tombogu
tombogu

Z calym szacunkiem dla pracujacych dziewczyn. Czy tylko ja mysle, ze zeby wykonywac taki zawod, trzeba jednak miec to cos z pustej k... w charakterze?

Vor Monat
van helsing
van helsing

Słabe to jak uj .Pozdrowienia na przyszłość tej pani i pytania ze strony dzieci (nie daj boże )

Vor Monat
Laura M.
Laura M.

Wszyscy nagle tacy święci, potępiacie dziewczynę za zarabianie na czymś na co jest popyt. gdyby nie miliony zaślinionych facetów to nie miałaby jak zarabiać, a więc to kwestia morali klientów. A praca jak praca, wymaga dużo odwagi, do świecenia ciałem też trzeba się wysilać

Vor Monat
Monika Petka
Monika Petka

Dziewczyny pracujące w takiej branży mają bardzo ciężko. Współczuję im,bo nie jest to lekka praca. Bardzo obciąża takie kobiety psychicznie. Nie tyczy się to tylko striptizerek ale też prostytutek czy masazystek erotycznych. Każda zarabia ciałem z jakiegoś powodu. Jeden po prostu dla pieniędzy,bo można je zdobyć szybko,ale nie łatwo,bo każda mogła by tak pracować bądź miały ciężka przeszłość i dlatego nie mają innego wyjścia. A najgorsze jest to jak powiedziała ta babka,że wszyscy rzucają je do jednego wora. To jest najgorsze,bo ludzie nie potrafią niczego zrozumieć i odróżnić. Nie dziwię się,że jest to takie ciężkie jest to w końcu praca z klientem nie ważne jaki ma się zawód praca z drugą osobą jest zawsze cięższa. Plus nie jest to łatwe przed każdym obcym mężczyzną się rozbierać. To jest pracy trzeba mieć niezła pewność siebie i wkurwia mnie to jak ludzie krytykują takie kobiety. Praca jak praca. Nie ważne czy jesteś psychologiem,sprzataczka itp. Praca to praca i każdemu należy się szacunek,bo gdyby nie patrzeć nie powstawały by takie zawody gdyby nie były potrzebne. A najbardziej śmieszy mnie to,bo na pewno komentarze niektórych mezyzczyn tutaj to być możliwe to też faceci,którzy chodzą po takich miejscach i krytykują takie kobiety a sami laza.

Vor Monat
Pawel Nowak
Pawel Nowak

Striptize to nie burdel - a gada jak prostytutka jak to naciąga klientów. I później oburzenie, że klienci przekraczają pewne granice. Świat staje na głowie próbując przekonać opinie publiczną, że jakby nie patrzeć proseksualna forma zarabiania pieniedzy to "artyzm" a nie inna forma pewnego rodzaju prostytucji... Pani w nagraniu posiada pewien rodzaj charakteru - a to już co innego niż praca.

Vor Monat
Edyta Dregiewicz
Edyta Dregiewicz

Fajny tatuaż....Nikt Cię z pewnością nie rozpozna....

Vor Monat
yummybounce
yummybounce

Jestem ciekawa sytuacji gdyby ona musiała zatanczyc a klientem byłby ktoś z jej rodziny xd

Vor Monat
Ewelina Walek
Ewelina Walek

Który facet pozwala swojej kobiecie pracować w ten sposób...

Vor Monat
malgorzata madys
malgorzata madys

witam, fascynujace wywiady sa na pana kanale, moze uda sie zrobic odcinek z osoba ktora np jest po aborcji ? albo osoby ktore zyja w skrajnej biedzie ?

Vor Monat
Łukasz Korzeniowski
Łukasz Korzeniowski

Nie chciała być rozpoznana, a tatuaż na końcu filmu widać bardzo wyraźnie. Chyba coś tu nie gra...

Vor Monat
Duke Vald
Duke Vald

Wygląda jak facet w peruce

Vor Monat
PanMarhewa
PanMarhewa

Nie ma to jak bycie czystej krwii przegrywem życiowym, mieć dziewczynę która udostępnia się innym i udawać że wszystko w porządku

Vor Monat
stalker777777777
stalker777777777

"Jednocześnie zachęcić gościa, żeby wydawał więcej, żeby wydawało mu się , że będzie z tego coś więcej oprócz samego tańca i dotykania i patrzenia". A po chwili pani zbulwersowana, że klienci liczyli na "coś więcej" o czym przed sekundą wspominała i nie rozumieją bezczelni , że to TYLKO klub ze striptizem..... -_-

Vor Monat
Teresa Gąsienica
Teresa Gąsienica

Dawniej striptizerka miała chyba dziesięć minut w dwóch częściach i schodziła ze sceny.Teraz to jakoś inaczej.Striptizerki doprowadzają męszczyzn do ślinienia się.

Vor Monat
Eren Jaeger
Eren Jaeger

ta praca to chyba twój szczyt marzeń xd

Vor Monat
Eren Jaeger
Eren Jaeger

dziwka xd

Vor Monat
Cris Destruction
Cris Destruction

Dziwka to dziwka, na huj drążyć temat? XD

Vor Monat
Alan Starski
Alan Starski

Bardzo nieszczery odcinek

Vor Monat
ALPAK CZINO
ALPAK CZINO

396r5 reklam do chuja waclawa

Vor Monat
Ferdek Kiepski
Ferdek Kiepski

Kto od Żądnego Przygód? Hahha

Vor Monat
Gustaw Mondry
Gustaw Mondry

po tatuażu i tak cię poznają :D

Vor Monat
Jan Nowak
Jan Nowak

Jaka różnica jest między tancerką go-go, a prost? Tancerka wali się tylko ze swoimi "karkami" ;)

Vor Monat
saov zireael
saov zireael

Zmień klub ,tyle Ci powiem .

Vor Monat
Marta Kop
Marta Kop

współczuję jej w sumie...za żadne pieniądze nie chciałabym tańczyć z gołym tyłkiem przed (też) starymi obleśnymi dziadami...

Vor Monat
WoT Player
WoT Player

Ojej, jakie biedactwo... Pani niewinna, ciężko pracująca. Aż dziw, że ktoś ją za prostytutkę bierze... Ciężki okres w życiu miała, 99,9% kobiet sobie radzi bez pokazywania dupy, ale łatwe pieniądze najważniejsze... zwykłe ścierwo i tyle.

Vor Monat
Jacek Łoboda
Jacek Łoboda

Tylko mnie wydaje się, że z profilu Rafał wygląda jak kierowca z "Hill Climb Racing"???? XD

Vor Monat
Pewna Jola
Pewna Jola

I tak każdy się dowie. Świat jest mały. Taki sposób na zarabianie świadczy o lenistwie. Poszła na łatwiznę.

Vor Monat
nibygamia
nibygamia

Często na samym początku zatykam uszy i coś nucę by nie słyszę wstawek z dalszej części programu. Ta zapowiedź mnie nie zachęca i nie zaciekawia. Potem oglądam program i myślę "no tak już to wiem". Tytuł robi robotę. Pozdrawiam

Vor Monat
Radon XLL
Radon XLL

Łatwo ją bedzie rozpoznać po tatuażu na prawym przedramieniu 🧐

Vor Monat
konsoltom
konsoltom

"Porównują do prostytutek"...sorki ale laski z klubów go-go same proponują i to nie za 150-200 tylko potrafią krzyknąć 1000PLN. Więc nie dość, że dziwki to jeszcze wyrachowane i pazerne.

Vor Monat
Malgorzata Kusch
Malgorzata Kusch

Sa takie Panie co piekne jak z Bajki a jednak ida sprzatac jak im brak na Studia, niektore to Kelnerki . Ale coz leniwe , puste brzydza sie Pracy. A w wywiadze taka bidulka .... Dla mnie Hipokrytka.

Vor Monat
Chris N
Chris N

Slabe.

Vor Monat
Porucznik Włóczykij
Porucznik Włóczykij

Moja mama 35 lat była sprzątaczką i ma 1100zł emerytury ale te pieniądze nie cuchną jak twoje.

Vor Monat
K T
K T

ja zamawiam wywiad z jakas urzedniczka gminna albo pania z ZUS, jak wyglada jej dzien pracy, to bym chetnie posluchal

Vor Monat
Kasia Maciaszczyk
Kasia Maciaszczyk

Czy miałaś jakieś obawy jak miałaś zacząć pracę? "Tak, czy nie jestem za brzydka, za gruba..." xD poważnie?

Vor Monat
Kuba Grazel
Kuba Grazel

bitch is a bitch

Vor Monat
NR
NR

Oszustka i naciągaczka.

Vor Monat
MrOgladaczu
MrOgladaczu

Czemu tu jest mowa o zarobkach? Przecież to jest naciąganie, czym to się różni od naciągania emerytów na pościel/garnki itp? Im ktoś lepiej pracuje jako naciągacz/oszust tym jego ofiara/"klient" ma gorzej!

Vor Monat
Robert Szela
Robert Szela

oczywiście ...zrezygnujesz ....masakra. bedziesz tam robić do bólu kobieto i nie nazywaj tego pracą bo zusu nie płacisz i na emeryture ani rente nie odkładasz.! dziwisz sie babo , że jesteście szykanowane? naprawdę? oszukujecie i naciągacie to czego sie spodziewasz ?

Vor Monat
Żelek MSP
Żelek MSP

Czemu nagrywacie na parkingu xd

Vor Monat
aki0991
aki0991

Miałem raz ciekawą sytuacje, Poszedłem z koleżankami na dyskotekę ze striptizem, lecz było tak mało ludzi że zostaliśmy po 12 w nocy tylko my i może z 5 osób to te wskoczyły na parkiet i zaczęły się wygłupiać ze striptizerkami i tak poznałem 2 striptizerki, jeszcze napiłem się darmowej wódki bo miały kilka butelek do dyspozycji ;p po kilku butelkach na dworze przed klubem zaczęła mi się żalić młodsza jak mało zarabia, jakich ludzi spotyka itd nie pamiętam dokładnie bo to kupa czasu była, ale nie to jest najlepsze, tu was zaskoczę okazała się 100% dziewicą, są teraz czasy że dziewicy to jak igły w stosie siana szukasz, a tu w takim miejscu, szkoda że nasza znajomość skończyła się tylko na znajomych na fejsie ;( bo naprawdę była przepiękna i ten przemiły charakter, zmarnowałem tylko szanse ;(

Vor Monat
robert pałasz
robert pałasz

trudny los dziwki oj nie jest łatwo współczucie oby pizda ci zgniła

Vor Monat
Polityka Ogólna
Polityka Ogólna

Stracilem w takim klubie 4 tys.

Vor Monat
krobot
krobot

A poruchales chodziaz?

Vor Monat
Emi Emi
Emi Emi

ale jestes pustakiem.godzic sie na wszystko trzeba byc zwyklym smieciem

Vor Monat
Tord
Tord

jak można obnażać się za pieniądze pokazywać się nago każdemu facetowi który zapłaci, co trzeba mieć w tej jasno- blond głowie same siano.

Vor Monat
Dawid Gajdek
Dawid Gajdek

Tancerka hehe K..wa zwykla

Vor Monat
Dawid Wrzesiński
Dawid Wrzesiński

18:00 Faktycznie - chce być anonimowa, a pokazała tatuaż na ręce :D

Vor Monat
Eartheart Baratheon
Eartheart Baratheon

Nieźle jej wyszło ukrywanie tożsamości przed pracodawcą i ewentualnie rodziną/znajomymi, czy kimkolwiek innym. Fajny tatuaż :D

Vor Monat
Hardy
Hardy

Nie chce być rozpoznana/skojarzona ale na końcu uścisk dłoni i widać dziarę na przedramieniu raczej nie do pomylenia ;D beka..

Vor Monat
marek zakrzewski
marek zakrzewski

Dziewczyna to chyba pracowała dawno temu w klubie, albo w małym mieście. Opowiadała o swojej pierwszej pracy - przychodzi dziewczyna do klubu, rozmawiają z nią czy jest świadoma co robi (czy nie jest kompletną idiotką) i siup na rurę. A ona tam stoi jak ciele. No bez przesady. Musiał to być nędzny "klub" przy autostradzie. Nie wyobrażam sobie, aby "na rurkę" brali kompletnie zielone dziewczyny wprost z ulicy. Ale cóż, jaki klub, takie dziewczyny. Może się z czasem wyrobiła, ale i tak jej plany na przyszłość wyglądają mizernie - chce nazbierać kasy, żeby starczyło na studia. Wszystko ok, plus za marzenia. Ale ile ona tych pieniędzy realnie odkłada? To nie są aż tak duże pieniądze, żeby starczyło na studia. A jeszcze z czegoś żyć musi. No cóż, plus za marzenia. Plus za pytania - bo trudno byłoby ich zadać więcej. Ktoś napisał, że ilość pytań do przedstawicielki tego zawodu jest ograniczona. Bo jest. Ile można gadać o dupie Maryni? Praca jak praca. Małych ludzi niszczy, silniejszy da sobie radę. Ale żeby uzbierać na studia? Łeee. To chyba takie marzenie, które ma prawie każda dziewczyna z klubu. Wyrwać się, pójść na studia... Mąż, rodzina, szmaciaki z Biedronki, promocje w Lidlu. Zwykłe życie. Obawiam się, że studia przed tą dziewczyną są równie daleko, jak przed podjęciem tej pracy. Nie każdy musi studiować. Nie każdemu jest dane. Idealizowanie studiów nie zabije, ale czy da coś na dłuższą metę w takiej sytuacji? Nie sądzę. Ps. Szkoda, że nie trafiła się dziewczyna z klubu na poziomie, która jest świadoma siebie, ma umiejętności oraz plany na przyszłość. Choć w sumie zestaw pytań i odpowiedzi byłby podobny. Tylko poziom rozmowy inny ;-)

Vor Monat
Klaudia Krajewska
Klaudia Krajewska

Co się z wami ludzie dzieje? Ja należę do osób mega tolerancyjnych. Każdy taki święty a swoje za drzwiami robi i tacy jesteście hipokryci. Byle przed innymi pokazać się jacy Wy to święci. A prawda jest taka ze większa połowa facetów chodzi po agencjach a druga połowa po klubach gogo. Nie wspominając ze jak odbywa się wieczór kawalerski to już tradycja ze przyjeżdża pani zatańczyć a panie nie takie lepsze bo i pan u nich tańczy na wieczorach panienskich. I to juz nawet nie chodzi o to. Doskonale jest kogoś szykanowac. A każdy ma coś za uszami. Ten kogoś zdradził, ta zrobiła aborcję itp.

Vor Monat
Emi Emi
Emi Emi

+Klaudia Krajewska nieczytam takich ksiãzek beznadziejnych,widze ze niestac cie na wajacje i na nic sügerüjac ze jezdze palcem po mapie.rüb dalej dzieci za 500plus zycze powodzenia.i zastanüw sie czy broniãc patologi niestwarzacie wiekszej.pa

Vor Monat
Klaudia Krajewska
Klaudia Krajewska

To nie jest problem by ustalić kto to pisze :) uwierz...a Ty chyba za dużo książki naczytalas się "Dziewczyny z Dubaju" ze snia Ci się luksusowe wakacje heh chyba palcem po mapie! Ja mam do wszystkiego i wszystkich dystans wiec nie spinam jak Ty dupci teraz :D heh Pozdrawiam serdecznie! I nie zamierzam dalej z Tobą wciągać się w dyskusję bo szkoda mi czasu na takie dno jak Ty ;)

Vor Monat
Emi Emi
Emi Emi

+Klaudia Krajewska padologiczy marginesie szkola w pl niedüzo ci dala nieürodzilam sie w pl.jedynie gdzie wyjezdzam to sa luxusowe wakacje.niemam meza ani dzieci.ty i twoja rodzina to napewno alkocholicy ktürzy zostali w pl bo niestac was bylo na bilet zeby tez uciec z tego kraju.jestes tak wylüzowana ze podejzewam cala twoja dzielnica zna twoje krocze.niestrasz mnie karã itd.prawo jest takie ze trzeba dokladnie udowodnic kto to pisal.oskaz mnie niewiem czy masz na adwokata.idz dalej tanczyc na rurce pokaz srake jak ja wypinasz wkoncu jestes tolerancyjna kobieta broniaca dziwki na Yt

Vor Monat
Klaudia Krajewska
Klaudia Krajewska

Widzę kultura nadal poniżej przeciętnej :) a patologia to nawet nie potrafi na poziomie dyskutować heh :) a swoją drogą z skąd wniosek ze ja tańczę czy coś podobnego robie? Nawet kobieto mnie nie znasz...heh :) a tak na marginesie nie wiem czy znasz chociaż troszkę się na prawie ale obrażanie kogoś w sieci również jest karane :) wiec zbastuj...i idź tam skup się na mężu i dzieciach a nie wstyd im przynosisz takim wyslawianiem się. I zachowuj się jak matka a nie alkoholiczka z pod monopolu. Dobrze ze tacy ludzie z kraju wyjechali jak Ty. Bo to zazwyczaj ludzie bez wykształcenia. I zazwyczaj tylko tam zarobią. A w Pl byście tylko siedzieli na socialu i 500 +!

Vor Monat
elle00606
elle00606

Nie rozumiem kobiet , które decydują się na taką pracę, ale klienci takich lokali to dla mnie dno, więc nie żal mi ich że są naciągani na kasę. Oboje są siebie warci.

Vor Monat

Nächstes Video