Çağrı ve Gönüllüler Kavga Etti! | Survivor 2021

  • Am Vor Monat

    Survivor TürkiyeSurvivor Türkiye

    Dauer: 09:19

    Survivor 2021 | Çağrı ve gönüllüler takımı arasında tartışma büyüdü.
    Survivor Ünlüler Gönüllüler Cumartesi Akşamı 20:00'de Tv8'de
    #Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
    İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
    #Ünlüler Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Meryem Kasap, Hayrettin, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, Öykü Çelik, Cemal Hünal, Barış Özbek, İlayda Şeker
    #Gönüllüler Takımı: Uğurtan Dora, Sancakay Ilım Morgül, Emin Günenç, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yunus Emre Karacak, Yiğit Poyraz, Sena Özdemir, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam
    #Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.
    #Survivor2021 #SurvivorTürkiye

Mizgin 3030
Mizgin 3030

Gercekten cağri nin hareketleri çok komik izlerken gulme krizine girdim ama gercekten burda bidaha gordum emin yarismacisi gercekten cok sakin ve kavgaci bir yapiya sahip degil ve en onemlisi cok saygili

Vor 14 Stunden
Ebubekir Altun
Ebubekir Altun

Kaka

Vor 16 Stunden
DEMİŞTİM DERİM
DEMİŞTİM DERİM

survivorun gelmiş geçmiş en kolpa adamı çağrı.....

Vor 17 Stunden
yılmaz Yılmaz
yılmaz Yılmaz

Karadenuzli olarak Reşat i tebruk edeyirum ❤️💙 TONYA 💙❤️Trabzon

Vor Tag
yakup boyraz
yakup boyraz

Abi remzi ekmeğinin peşinde

Vor Tag
Begüm M.
Begüm M.

Havalimanı orda çağrı gjgkhkhjh

Vor Tag
Bilal Agin
Bilal Agin

Baran İsmail'e teşekkür etsin İsmail tutmasaydi çağrıyı Baran ölüydü

Vor Tag
Yüksel Karakuş
Yüksel Karakuş

Ya poyraz adama oynuyo iyi gözüküyo tam bir oyuncu poyraz

Vor Tag
SES DALGASI
SES DALGASI

Çağrı bu sinirle sakalın bile dökülür

Vor Tag
* { CEKÜ SONSUZ YARBER } *
* { CEKÜ SONSUZ YARBER } *

Çağrı parmağını indir Hoca : buse parmağını kaldır soru çöz jsjsjs

Vor Tag
esra doğan
esra doğan

çağrının haberi yok hayretin yok dayak yicek

Vor Tag
Yeşim Karakaşlı
Yeşim Karakaşlı

Poyraz adamların üstüne niye yürüyorsunuz abi diyo ama kendiside adamların üstüne yürüyor

Vor Tag
Sude Akça
Sude Akça

1:47 SKNDLWNXPWNCODBXL

Vor 2 Tage
Alı Velıyev
Alı Velıyev

976 altı nəfər niyə bəyənməyib?

Vor 2 Tage
Ahmet Erdem Yildiz
Ahmet Erdem Yildiz

BARAN ACABA KENDİNİ NE ZANNEDİYOR

Vor 2 Tage
MOTHRA
MOTHRA

çağrı jhony sins in türk hali

Vor 2 Tage
Kadir Kaya
Kadir Kaya

Hahaha kırmızılı yalandan rölleniyo 😂

Vor 2 Tage
omer dogan
omer dogan

acun bu kadar yarışma yapar işte

Vor 2 Tage
omer dogan
omer dogan

adamı tahrik ediyorlar gönüllüler kışkırtıyor

Vor 2 Tage
omer dogan
omer dogan

çağrı haklı

Vor 2 Tage
Devran Albayrak
Devran Albayrak

Iyide ismail balaban sinirlense onu kim tutacak😂😂😂😂

Vor 2 Tage
Svetlana Aşık
Svetlana Aşık

Bu şimarik, erkek boyle bagarmaz

Vor 2 Tage
Hatice İlgin
Hatice İlgin

Bu adamı hala niye durduruyorlar Survivor bile izlemeyi bıraktım bu yüzden, şu gönüllere yazık ya, ben bu ünlüleri tanımıyorum ünlü diye koymuş Acun

Vor 2 Tage
Vuqar Islamzade
Vuqar Islamzade

Adam kelliyin unutdu ya😂

Vor 2 Tage
Kaan Dağlıoğlu
Kaan Dağlıoğlu

"sen bana lan diyemezsin, hayırdır lan?"

Vor 2 Tage
savaş güleş
savaş güleş

Bu adamı bağlayın

Vor 2 Tage
Kemal2834
Kemal2834

Tutmayın kel enişteyi

Vor 2 Tage
OSMANLI Torunu
OSMANLI Torunu

Kolpa poyraz ortamı gerip aradan çekiliyor.Çok sevimsiz itici bi cocuk bu poyraz ya Çağrı adamdır

Vor 3 Tage
en deli gençlik
en deli gençlik

Sadece şampiyon olmakla efsane olunmaz birinizde adam gibi kavga etseniz asıl öyle efsane olursunuz

Vor 3 Tage
en deli gençlik
en deli gençlik

Bu yıl iki takımda terbiyesiz

Vor 3 Tage
Selcuk Tombul
Selcuk Tombul

Çağrı=boşluk aşırı tilt oldum

Vor 3 Tage
ERDEM İKU
ERDEM İKU

Adamı bir bıraksalae varya çağrımıdır nedir o sinirle öldürür onu vallahi

Vor 3 Tage
E. Yildiz
E. Yildiz

Güzel senaryo ve oyunculuk Survivor ekibini tebrik ediyorum.👏

Vor 3 Tage
Hüseyin İleri
Hüseyin İleri

O pehlivan seni tuttuğu sürece sen bir yere kımıldayamazsın 😅😅

Vor 3 Tage
Açelya Tatlıer
Açelya Tatlıer

04:13 Aleyna topuklara kuvvet ahahaha.

Vor 3 Tage
Açelya Tatlıer
Açelya Tatlıer

Ahahaha Aleyna Çağrı'dan kaçıyor yarıldım.

Vor 3 Tage
İsa Komekçi
İsa Komekçi

Orda olsam diskaliye olacağımı bile bile barışı ağzını burnunu kırar döve döve bayiltirdim orda yemin ediyorum birisi de karşılık vermemiş orda ben olsam öldürürum orda çağrıyı

Vor 4 Tage
ULU NOYAN
ULU NOYAN

Hahagaga

Vor Tag
Ayşe Ünsal Turkey
Ayşe Ünsal Turkey

Allah'tan Çağrı'nin saçı yok yoksa tel kalmazdı ksksksksksk😂😂

Vor 4 Tage
Ayşe Ünsal Turkey
Ayşe Ünsal Turkey

4:40 neden bu kadar güldük kskskskskskks 😂😂😂

Vor 4 Tage
Celal Yilmaz
Celal Yilmaz

Salak baran o çağrı balaban ve karabacak hariç herkesten güçlü sen hayırdır ?

Vor 4 Tage
YPFC Poyraz
YPFC Poyraz

Poyraz👏🏻

Vor 4 Tage
YPFC Poyraz
YPFC Poyraz

Poyraz sert eser.

Vor 4 Tage
YPFC Poyraz
YPFC Poyraz

Poyraz adamsın!

Vor 4 Tage
YPFC Poyraz
YPFC Poyraz

ŞAMPİYON POYRAZ🏆

Vor 4 Tage
YPFC Poyraz
YPFC Poyraz

Algılara İnat Yiğit Poyraz

Vor 4 Tage
YPFC Poyraz
YPFC Poyraz

SONUNA KADAR POYRAZ👊🏻

Vor 4 Tage
Emre ŞAHİN
Emre ŞAHİN

Çağrı safi rüzgar kurusıkı

Vor 4 Tage
Tuncay Xidilov
Tuncay Xidilov

Baran:bak bak haraketlere bak😅😅🤣

Vor 5 Tage
Serkan Karaman
Serkan Karaman

Dora Poyraz hesabınız dirilecek

Vor 5 Tage
volvo cat sevdalısı
volvo cat sevdalısı

Olum bağırma lan valla ben burda çağrıya sinir olmaktan çağrı gibi kel kalacam

Vor 5 Tage
volvo cat sevdalısı
volvo cat sevdalısı

@Nover Hd 😂

Vor Tag
Nover Hd
Nover Hd

PUHAHAHHA

Vor Tag
s a
s a

Çağrıya flash tv den bir oyunculuk gelmeli yani o bunu haketti

Vor 5 Tage
Öznur Yıldız
Öznur Yıldız

4:30 çağrı havlama oğlum

Vor 5 Tage
taha Simsek
taha Simsek

Ulan adam tek başına takımını savunuyor adamsın çağrı :))))

Vor 5 Tage
delikanlı delikanlı
delikanlı delikanlı

Uyma onlara Çağrıcım ekmeğini düşün☺️

Vor 5 Tage
Muhammed Ali Çiçek
Muhammed Ali Çiçek

Her takıma bi güreşçi şart baksana nasıl kavrıyo çağrıyı

Vor 5 Tage
Burak Açan
Burak Açan

baran conor mcgregor cost play

Vor 5 Tage
Trafo 25
Trafo 25

Remzi sen hayırdır Kamal görmesin bu havalarını kimse alamaz elinden ona göre!

Vor 5 Tage
Elmir Elmir
Elmir Elmir

Çagrinin beyni çondu 😂

Vor 5 Tage
Hüseyin Ata
Hüseyin Ata

Çağrı'yı çukurda efendi zannederdik kolpa kolpa hareketler sergiledi,yakışmadı

Vor 5 Tage
Rukiye Erdem
Rukiye Erdem

Ayy bu çağrının kavgaları abartması yetti artık survivordan soğuma sebebim🤦‍♀️

Vor 5 Tage
Özlem Koçaker
Özlem Koçaker

Çağrının olmayan şaçlarını yolmasi peki SDSDSKSJSJS

Vor 5 Tage
Gökan Ergan
Gökan Ergan

Acaba acun olsaydı kavga olucakmıydı komple diskalifiye

Vor 5 Tage
nicshot 12
nicshot 12

İsmail zor tutuyo

Vor 5 Tage
Cihad
Cihad

Bariz kavgayı cıkaran barış

Vor 6 Tage
Üzeyir Derince
Üzeyir Derince

Köksal baba gibi oldu adam 😂

Vor 6 Tage
Fatih Mustafa Altemur
Fatih Mustafa Altemur

Çağrı yer bu takımı gönüllüler kimmiş

Vor 6 Tage
fındık
fındık

Ayağıma basacaklar hsndajxjdnajdjsjdanc Resat harikasin

Vor 6 Tage
Aras Görgün
Aras Görgün

Insanların üstüne yürümeyince saygılı olduğu ve doğru davrandığını düşünen poyraz seni de unutmayız

Vor 6 Tage
Kral Muhamed
Kral Muhamed

Batuanla İlayda Aşık

Vor 6 Tage
trostlose welt
trostlose welt

Bu poyraz çok çakal önce ortalığı karistiriyo sonra arkadaşlarına kiziyo yemin ederim herşeyi planlı çok sinsi

Vor 6 Tage
Akl
Akl

ismail çağrıyı tutayım derken uzaya gönderiyodu az kalsın

Vor 6 Tage
Elxan Əliyev
Elxan Əliyev

Çağrı herkese artistik yapma Steven baba üstünden gecer

Vor 6 Tage
ege a.
ege a.

böyle de billioner walk yapilmaz bhe

Vor 7 Tage
Erkan Sarıcelebi
Erkan Sarıcelebi

04:40

Vor 7 Tage
Abdurrahman Kılınç
Abdurrahman Kılınç

Çağrıyı bıraksanız gönüllülerin ağzicmna şıcakr

Vor 7 Tage
Burak Sevindik
Burak Sevindik

Cagrinin sinirini gorunce poyrazin altina yapmasi baksaydiniz isemismi diye 🤣

Vor 7 Tage
Duygu Türkmen
Duygu Türkmen

😍😍

Vor 7 Tage
Hhh Hh
Hhh Hh

Baris ortaligı karistirdi sonra cekildi

Vor 8 Tage
Hhh Hh
Hhh Hh

Ulan keske baran gitmeseydi

Vor 8 Tage
Uzaylı Ben
Uzaylı Ben

Survivordakiler sapıttı ya

Vor 8 Tage
Turkish Mafia
Turkish Mafia

Ya şu poyrazla steven varya ortama ateşleyip kenera çekiliyolar ikiside çok sinsi

Vor 8 Tage
Fuat Önal
Fuat Önal

Aslında baran çağrıdan korktu belli etmemeye çalışıyo

Vor 8 Tage
Fuat Önal
Fuat Önal

Baran Bi git ya cağrı seni parçalardı valla

Vor 8 Tage
Gülden Altun
Gülden Altun

Tek hakeden biri varsa oda Batuhan kim ne derse desin.

Vor 9 Tage
SENİN İÇİN!!
SENİN İÇİN!!

Ben çağrıya gıcık oldum ve çağrı öyle hareketler yaparken kafasını falan tutarken baranın Hareketlere bak demesinede çok komik buldum 😂😂😂😂😂😂

Vor 9 Tage
BlackWolF
BlackWolF

Bu çağrı kadar boş adam görmedim

Vor 9 Tage
Musa Arslan
Musa Arslan

Si bana len siye mezsiniz 😠

Vor 9 Tage
Ahmet Üngör
Ahmet Üngör

Çağrı çok sinirli. Biraz sakin olmalı. Ekmeğin peşindeni biraz abartıyor. Acun un gazına gelme çağrı

Vor 9 Tage
offıcıal
offıcıal

Çağrı sen ekmeeenin peşine duş rezil etme kendini 😂😂

Vor 9 Tage
Yusuf Sakinci
Yusuf Sakinci

Adam güreşçi olduğunu belli ediyo bi kitledi çağrı kurtulamadı valla

Vor 9 Tage
SalYet
SalYet

Gonulluler haksiz ortada bisey yokken bana ne dodo o bono no dodo , sorna da koca adama terbiyesizlere abi demiyorum diyo nasıl bi terbiyesizliktir kendinden büyüklere terbiye abideligi taslamak.

Vor 9 Tage
SalYet
SalYet

No one : ABSOLUTELY no one: Baran : 🐧🐧

Vor 9 Tage
İnanç Kapusuz
İnanç Kapusuz

😂😂😂😂😂

Vor 7 Tage
SalYet
SalYet

Şu kapak fotosu yardı beni hajcjwj

Vor 9 Tage
İnanç Kapusuz
İnanç Kapusuz

2. Kelcan vakası

Vor 10 Tage
İnanç Kapusuz
İnanç Kapusuz

4:42 Sövücek sövemiyo 😂

Vor 10 Tage
_ zehra_
_ zehra_

5:31 off 15 yaş mı ayy çağrı saygı istiyo poyrazda inadına gitti ikisinde de suç var baran şımarık

Vor 10 Tage
_ zehra_
_ zehra_

3:15 krize girdim lasjşaşala barış ani çıkışları, kavga olmasa bile çıkarabilir ama çok komik seviyorum yaa🤣🤣 bi tek ona gülüyorum herkes bi rekabet Poyraz tamam güzel adamsında 4:23 tutmayın küçük enişteyi dayağı yer oturur neyse bu yarışma insanı sinir hastası eder ama gülünecek bişeyde yokki herkes ciddi az cemal gibi gülünecek biri olsa sanki hepsi ödülü alacak lan batuhanı dışlamayın valla SMSte 1. öykü yanarsın şimdide çağrı keltoşumu yollama peşinde ama zor😌

Vor 10 Tage
Serdar Hamza
Serdar Hamza

yani arkadaşlar ne istiyorsunuz illa atakanı cagıralımda sızı teker teker zıplatsınmı?

Vor 10 Tage
Pakize Yıldız
Pakize Yıldız

poyraza çok gıcık kapıyorum ya sanki o takım başkanı onluk bişey yok gelmiş adamlara satışıyo allahım ya

Vor 10 Tage
ELNURENİN DÜNYASI
ELNURENİN DÜNYASI

arkadaşlar bilmiyorum benimle hemfikirmisiniz çağrı çook asabi bir adamm

Vor 10 Tage
_ zehra_
_ zehra_

Yok saygıya önem veriyor demekki adam efendi aslında poyraz da inadına gitti terbiyesizlik de yapmadı valla poyrazı severim ama ayıp etmiş adamın guruna dokundu demekki ama video komik valla Reşat ayağıma basaysinuz filan diyo, orda koptum valla

Vor 10 Tage

Nächster

Poyraz ve Çağrı Kavgası Büyüdü! | Survivor 2021

04:00

BASKETBOL OYUNUNDA SKANDAL KAVGA! | SURVİVOR 2020

28:32

Post-COVID Dating - SNL

4:46

Post-COVID Dating - SNL

Saturday Night Live

Aufrufe 1 509 245

Dokunulmazlık Oyunu 1. Kısım | Survivor 2021

15:35

Dokunulmazlık Oyunu 1. Kısım | Survivor 2021

Survivor Türkiye

Aufrufe 527 000

Aleyna Kardeşini Görünce... | Survivor 2021

04:19

Aleyna Kardeşini Görünce... | Survivor 2021

Survivor Türkiye

Aufrufe 71 000

Acun Ilıcalı'dan Sert UYARI | Survivor 2021

14:39

Acun Ilıcalı'dan Sert UYARI | Survivor 2021

Survivor Türkiye

Aufrufe 555 000

Ödül Oyununda Nefes Kesen Mücadele | Survivor 2021

18:33

Burada Bir Tane Şampiyon Var! | Survivor 2021

05:12

Burada Bir Tane Şampiyon Var! | Survivor 2021

Survivor Türkiye

Aufrufe 526 000

Batuhan ve Reşat Arasında Yaş Krizi | Survivor 2021

06:01

20 WOMEN VS 1 SIDEMEN: HARRY EDITION

49:23

20 WOMEN VS 1 SIDEMEN: HARRY EDITION

Sidemen

Aufrufe 8 487 545

Çok Güzel Hareketler 2 - 75.Bölüm

2:14:58

Çok Güzel Hareketler 2 - 75.Bölüm

Çok Güzel Hareketler

Aufrufe 1 405 266

Banane? 😂

0:16

Banane? 😂

Mathias Mester

Aufrufe 215 184

Hercai 61. Bölüm

2:19:30

Hercai 61. Bölüm

Hercai

Aufrufe 1 466 834

Müge Anlı ile Tatlı Sert 1 Mart 2021

2:10:05

Müge Anlı ile Tatlı Sert 1 Mart 2021

Müge Anlı ile Tatlı Sert

Aufrufe 513 823