Ethan Ptrs
Ethan Ptrs

That’s rubish

Jaxon Pannuty
Jaxon Pannuty

This video giving me anxiety

diony tirado
diony tirado

Props Noah actually looked like he didn't know wtf was going on 0:47

Vor 30 Sekunden
SpotCam
SpotCam

this content is fucking horrible

Vor 34 Sekunden
yusha ghaly
yusha ghaly

Low key me when I’m taking mixtapes

Vor 57 Sekunden
DARREN Mobile Legend gamers
DARREN Mobile Legend gamers

Haha your age is 50

Vor Minute
Farah Alqadi
Farah Alqadi

Because i speak arbic

Vor Minute
Farah Alqadi
Farah Alqadi

I understand everthing

Vor Minute
Owen
Owen

Rug that song is fire it's on my spotify playlist!

Vor 2 Minuten
Riddick Brockman
Riddick Brockman

You said the macbook was easy and you missed

Vor 3 Minuten
Katie Schwem
Katie Schwem

Pennywise

Vor 4 Minuten
Music My shit
Music My shit

It goes for scared one

Vor 4 Minuten
Hassan The Gamer 21
Hassan The Gamer 21

wow that day was ma birthday like if you feel me

Vor 4 Minuten
Kasey Tenezaca
Kasey Tenezaca

It tanner fox

Vor 5 Minuten
Yolo Bolo
Yolo Bolo

Bozly is so cute correct me if I spelled it wrong

Vor 5 Minuten
Micole Róllé
Micole Róllé

Yep, My Baby Will Be 5 Months In A Few Days.

Vor 6 Minuten
Khadijahh2
Khadijahh2

Wow

Vor 6 Minuten
Liam Ramos
Liam Ramos

PS4

Vor 9 Minuten
Reidq 82
Reidq 82

Shore the girls have to go Thur birth but boys walk in public with a random bone

Vor 10 Minuten
Fortnite Gamer
Fortnite Gamer

They said “Give birth” They said it would be fun

Vor 10 Minuten
Christopher Capozzi
Christopher Capozzi

rug u should prank somebody and put it in them while their sleeping😂😂

Vor 10 Minuten
Mass Gamer
Mass Gamer

The last person to copy MrBeast concepts gets a like!!

Vor 11 Minuten
Ramzi Masannat
Ramzi Masannat

Contractions are when the muscles of the uterus tighten up, how can you simulate that for a male?

Vor 11 Minuten
Kaiden Michael
Kaiden Michael

dude i woulda jumped for like 3 dayz

Vor 11 Minuten
Nafil Ahamed
Nafil Ahamed

Nalla pandra pa neee..

Vor 12 Minuten
Aloushgamer4 1
Aloushgamer4 1

Idiot u don’t now how to speak u speak hindi

Vor 12 Minuten
Konstantin Mojic
Konstantin Mojic

COPYCAT!!

Vor 13 Minuten
JimmyButlerFan 22
JimmyButlerFan 22

10

Vor 13 Minuten
Muskaan Khatun
Muskaan Khatun

this video made me HUNGRY!!!

Vor 13 Minuten
Nahya Mukami
Nahya Mukami

Rug your my fav youtuber

Vor 15 Minuten
Cristian Canaca
Cristian Canaca

Lil rug that song was Fire best song in the world

Vor 16 Minuten
Ali M Abdallah
Ali M Abdallah

UR GUCCI JARVIS IS INSANE AND APEX IS SHORT

Vor 17 Minuten
Jay bhatt
Jay bhatt

He is copying mr beast

Vor 17 Minuten
Sara Agha
Sara Agha

it looks like antony is getting a baby lolololol haha

Vor 19 Minuten
Dalton Martinez
Dalton Martinez

It was red by Noah in the end of the video

Vor 20 Minuten
Dylan Duncan
Dylan Duncan

Did anyone else gag when Rug ate the spinach

Vor 20 Minuten
A Nother
A Nother

Thumbs up if you think Rug and Noah make a great couple and are dating.

Vor 20 Minuten
ITSME BERT
ITSME BERT

I’d run it over

Vor 21 Minute
Angel Vasquez
Angel Vasquez

Anthony looks like the fat pokemon

Vor 21 Minute
IcappeSouls
IcappeSouls

Smallest house i've saw was a barbie doll house ;-;

Vor 22 Minuten
Al-Naimi Hassan
Al-Naimi Hassan

I love this seat I always sit in business

Vor 23 Minuten
Angel Vasquez
Angel Vasquez

Anthony u r the worse

Vor 23 Minuten
Brett Wallman
Brett Wallman

When is mike gonna be back in the videos?

Vor 24 Minuten
Chantal Gonzales
Chantal Gonzales

Take a shot everytime Brian twists his ankle or falls/almost falls 💀

Vor 24 Minuten
FUTUREཛྷ
FUTUREཛྷ

He basicly showed us everything in the intro😂

Vor 25 Minuten
Dean Pan
Dean Pan

that the hotel when the vegas massacare happen

Vor 26 Minuten
Daniel Cabral
Daniel Cabral

My mom has three kids and she had a miscarriage 😓

Vor 26 Minuten
ELT_Crazz
ELT_Crazz

You know for a fact that Steve will do it is high

Vor 27 Minuten
TheJellyWarrior
TheJellyWarrior

Tbh women are more prepared/accustomed to the pain because we usually get bad period cramps for part of our life. So the crampy stomach feeling isn't new to us at all

Vor 27 Minuten
Mohammed Ansar
Mohammed Ansar

The green hoody guy no showing his stomach because his fat

Vor 28 Minuten
Danoman
Danoman

That’s the smallest stimulator you can get. The real ones can damage muscle permanently On like number 5 you feel like your guts are getting torn out lol

Vor 29 Minuten
Mohammed Ansar
Mohammed Ansar

His cousin became so fat the green hoody he need gym

Vor 30 Minuten
Iqra Shabir
Iqra Shabir

To be honest I think that much “smoke” is not realist if u were actually smoking

Vor 30 Minuten
Jason Ejiofor
Jason Ejiofor

Do a simulation where women have to get kicked in the balls

Vor 31 Minute
Brangue M
Brangue M

When anothy doesn’t want to show his stomach

Vor 32 Minuten
Tapzii
Tapzii

just use your mouth to breath in the bathroom

Vor 33 Minuten
Jessrusso85
Jessrusso85

Are you daily uploading

Vor 34 Minuten
Nandor Mudan
Nandor Mudan

its not true there is rich and ugly people this guy look like a fucking vulture !

Vor 35 Minuten
Tony Morrison
Tony Morrison

Just looking at the now I’m 1 min 23 secs in so far hope it’s funny as dawg

Vor 36 Minuten
Sate Ayam
Sate Ayam

Mama Rug probably had a hard time on doing that.

Vor 37 Minuten
HIBA ZIA
HIBA ZIA

Dooo part 2 on girls or random strangers 👀😂

Vor 37 Minuten
Lenny
Lenny

Did he just call ricegum a “real rapper” 😂😂😂

Vor 38 Minuten
Shahd Abdelhamid
Shahd Abdelhamid

Sauce?

Vor 38 Minuten
Mr Blue
Mr Blue

The Lamborghini is silver

Vor 41 Minute
That Boy
That Boy

Sorry but that’s horrible

Vor 41 Minute
bby doll
bby doll

Thank God i was worried

Vor 41 Minute
Zelia Korler
Zelia Korler

Who else heard Faze Rug say "check up " at 17:08😂😂😂

Vor 42 Minuten
Luke Shelley
Luke Shelley

what about there phones Kaylen Noah and Anthony just ran out they didn't even take there phones

Vor 43 Minuten
Mason S
Mason S

I was crying so much RIP Cuervo

Vor 44 Minuten
Sahal Amod
Sahal Amod

Happy birthday

Vor 44 Minuten
Ivan 277
Ivan 277

You should’ve tried on a mom to see if it is close to the actual pain

Vor 45 Minuten
opzz xsin
opzz xsin

“Rice gum, or maybe and actual rapper” Omg💀💀😂😂 2:00

Vor 45 Minuten
XxkevinXx
XxkevinXx

Getting kicked in the balls is still more painful

Vor 46 Minuten
sultan tayeb
sultan tayeb

Yes

Vor 46 Minuten
Gabby Baeza
Gabby Baeza

Honestly I love these skits

Vor 47 Minuten
Saiyan In Disguise
Saiyan In Disguise

the only way to know if the machine makes you feel like a girl that is having contractions is to have a girl that's had contractions wear it and see if they say it feels like contractions or not

Vor 47 Minuten
The Lightning Boys
The Lightning Boys

What the.

Vor 50 Minuten
Tunami Taber
Tunami Taber

17

Vor 50 Minuten
Angelo Maquiran
Angelo Maquiran

This is Perfect for Torture!!!

Vor 50 Minuten
Angelique Tasker
Angelique Tasker

3:16 RUN IT OVER

Vor 51 Minute
David Fitzpatrick
David Fitzpatrick

I think this is a 100

Vor 51 Minute
Alexander Armanini
Alexander Armanini

8/10

Vor 51 Minute
ARK'S gaming
ARK'S gaming

10 big time

Vor 52 Minuten
YEE EET
YEE EET

Intro:hey guys it's your boy faze rug Me:wtf I'm not pregnant

Vor 52 Minuten
irma kalember
irma kalember

Omg yes put iron ur ex gfs. Feel the burn baby😂🤣

Vor 52 Minuten
XxMovie_GamerxX
XxMovie_GamerxX

If girls go to Jupiter to get more stupider then that means they are smarter than people at collage because they made it to Jupiter...😂

Vor 53 Minuten
maya watfa
maya watfa

AS SOOON AS RUG SAID HEDON PLAY CALL OF DUTY NYMORE A FORITE AD CAME UP LAMOOO

Vor 54 Minuten
fortnite god
fortnite god

Love it rug

Vor 54 Minuten
fahad ali
fahad ali

Damn your videos are lit im been watching your videos from last 3 days and i think watched more than 50% of your videos... Love from 🇵🇰 pakistan.

Vor 54 Minuten
nourchahin 117
nourchahin 117

Lady: My name is Melissa Faze Rug: Alissa?? Lady: Melissa

Vor 55 Minuten
Brong
Brong

Mama rug said she did it 3 times??

Vor 55 Minuten
davs
davs

i would deadass live in there

Vor 56 Minuten
IcappeSouls
IcappeSouls

My mom gave birth to 6 of us ;o and it hurts that bad jeez

Vor 57 Minuten
Shx
Shx

Faze rug is ugly af and a deformed piece of shit

Vor 58 Minuten
Ian I
Ian I

I’ve never gone to Taco Bell

Vor 58 Minuten
Habiba El Hefni
Habiba El Hefni

Who else thinks Rug and Noah look alike?🤔

Vor 59 Minuten
thepsychslayer
thepsychslayer

12:44 why do i hear keep like telephone ringing from far? wtf like there is few times from this videos. i swear dude, hear it properly. 14:35 again wtf. 15:18 wtf right was that thing wiggling dude. lol. weird asf.

Vor 59 Minuten