~Soft_Girl~
~Soft_Girl~

Mühteşem bir dizi 👍👍👍👍

Vor 6 Stunden
Бахтияр Мамедли
Бахтияр Мамедли

Super dizi hala aliyorum bitiyine gore cok super bi dizi

Vor 16 Stunden
Mehriban Muradova
Mehriban Muradova

Cahilliye bax sen (((

Vor 17 Stunden
Islam Amiraslanov
Islam Amiraslanov

😓😓

Vor 17 Stunden
Filiz Çalışkan
Filiz Çalışkan

Neyi dikkat ettim kanunsuz topraklar dizisi daha final yapmamisken bu kadar yorum yoktu ya 10 yorum veyahutta 15 keşke zamanında izleseydiniz yorum yapsaydınız bu dizi final olmazdı. Şimdi yorumlar 434 yorum. Keşke başta olaydı.

Vor Tag
jhoni kerimi
jhoni kerimi

Bu filmde Yusif peygambere kardeşlerinin yapdiklar canlandi.

Vor Tag
Mehmet Ergin
Mehmet Ergin

ah be keşke bitmeseydi çok özledim sizi ya yazık oldu

Vor Tag
qwert
qwert

Aliye cok makyaj yapıyorlar hep dayak yiyo

Vor Tag
Filiz Çalışkan
Filiz Çalışkan

Keşke hiç bitmese idi.

Vor Tag
ozkan
ozkan

13:50 dakika tuylerim urperdi

Vor 2 Tage
♡𝚁𝚘𝚋𝚕𝚘𝚡_𝚂𝚊1𝚍𝚊♡
♡𝚁𝚘𝚋𝚕𝚘𝚡_𝚂𝚊1𝚍𝚊♡

Oooooo Cemre deyimeti

Vor 2 Tage
Metin Hesenov
Metin Hesenov

Yalniz bu dizi cabuk bitdi.unutmuyacagiz

Vor 3 Tage
Hüseyn
Hüseyn

Cidden bayaq güzel Final Çok heyenaclı oldu 👏

Vor 3 Tage
Fatih Karaman
Fatih Karaman

Bu senaryo yu yazan senarist hangi alemde geziyor acaba çok merak ediyorum

Vor 3 Tage
Mta Dejavu
Mta Dejavu

Tiktoktan gelenler

Vor 3 Tage
Gulsen. Hesenova
Gulsen. Hesenova

Güzel sonluq👏👏👏👍👍👍👍

Vor 3 Tage
Davut
Davut

Kız çok yapmacık herkes iyilik melegi zenginler kötü , en iyi dizi bu sezon Aziz

Vor 4 Tage
Sibel Kınık
Sibel Kınık

Yaa bu avukat Yunusa bir tek ben mi gıcık oluyorum yaa iğrenç çok gıcık. Her Konuştuğunda nefret ediyorum 😂😂

Vor 4 Tage
Trt Belgesel
Trt Belgesel

DE-film reklamlarından da bıktık arkadaş video izleyemez oldum reklam izliyoruz ya

Vor 4 Tage
Trt Belgesel
Trt Belgesel

DE-film reklamlarından video izleyemez oldum sinir hastası oldum reklam yuzunden

Vor 4 Tage
Elvin Bayramov
Elvin Bayramov

Tik tokda gördüm araba isdeme sahnesini onun için geldim bakalım nasılmış

Vor 4 Tage
nora catalina millan castelin
nora catalina millan castelin

Es una lastima que no este traducida al español

Vor 5 Tage
Omer Saritas
Omer Saritas

Bak bak bak hiç hafız bı insan bir insanın ölmesini ister mi çaktırmadan İslam düşmanlığını da yapiyolar

Vor 6 Tage
Omer Saritas
Omer Saritas

Kur an okununca o nasl baş kapamaktir laa

Vor 6 Tage
MIKAYIL MIKAYILOV
MIKAYIL MIKAYILOV

Subliminal mesaji gorenler...

Vor 6 Tage
Safia Saleh
Safia Saleh

My favourite series. Loved every moment. So sad it ended.

Vor 6 Tage
MIKAYIL MIKAYILOV
MIKAYIL MIKAYILOV

MEN AZERBAYCANDAN IZLEYIRDIM BU DIZI COX ELAYDI HEYIF BU DIZIDEN COX KALITELI IDI 🇦🇿👍🌚

Vor 7 Tage
EGO Gaming
EGO Gaming

Rambel

Vor 7 Tage
Orxan Babayev
Orxan Babayev

Gargamel Ali 😂

Vor 7 Tage
KamalQaxraman
KamalQaxraman

27:30 en ağır səhnə.! Çaresizlik cox pisdi

Vor 7 Tage