Olivia Tsui
Olivia Tsui

Wait so does that mean Sofie has her drivers license??

Vor 3 Stunden
German shepherd Lover
German shepherd Lover

The funniest thing you fit into was the suitcase

Vor 3 Stunden
Brandonio Granger
Brandonio Granger

Sophie all 3

Vor 3 Stunden
Zoe Phoenix
Zoe Phoenix

Sofia won 100% Round one, Zac, 2 out of 10 Round one, Sofie, 9 out of 10 Round two, Zac, 5 out of 10 Round two, Sofie, 9 out of 10 I loved the one hen u worked together, and.... RIICARDO GETS 10 OUT OF 10 *hits golden buzzer*

Vor 3 Stunden
Saïda BOUTISSANTE
Saïda BOUTISSANTE

Wow sofie and the rybka twins I love you 😍😙😘😚💓💕💖💗💞

Vor 3 Stunden
Caníce Carroll
Caníce Carroll

Hehehee

Vor 3 Stunden
Jilah DRISCOLL
Jilah DRISCOLL

Sofie, Sofie, Sofie.

Vor 3 Stunden
Sam Coe
Sam Coe

IM 7 YRS OLD AND MY NAMES STERLING AND I THINK YOURE AMAZING I HAVE BECOME A HUGE FAN

Vor 3 Stunden
Samantha Yago
Samantha Yago

Sofie won

Vor 3 Stunden
Ariottni Ahmad
Ariottni Ahmad

Sofie won

Vor 3 Stunden
Claudette Wakidjan
Claudette Wakidjan

No

Vor 3 Stunden
Emma Owens
Emma Owens

For round 1 and. For round 2 both

Vor 3 Stunden
Carissa Edmonson
Carissa Edmonson

Sofi won all the way like you guys are so funny and amazing

Vor 3 Stunden
Emma Owens
Emma Owens

Sofie dossi

Vor 3 Stunden
Eboni Caprice
Eboni Caprice

Round 1: Sophie Round 2 : Sophie Round 3 : wow

Vor 3 Stunden
Feliseraty Halfmoon
Feliseraty Halfmoon

I think Sofie won the first round.

Vor 3 Stunden
Doma Donut
Doma Donut

1: Sofie 2: none 3: HAHAHAHA

Vor 3 Stunden
Pooh Bear
Pooh Bear

OMG I ACTUALLY GOT THE SECOND ONE!

Vor 3 Stunden
Katherine Craine
Katherine Craine

Sofie did better

Vor 3 Stunden
Alyssa does crafts
Alyssa does crafts

you are so cool i am practicing contioion two

Vor 3 Stunden
Lillian Gale
Lillian Gale

1. Sofie 2. Zack 3. Speechless 10 out of 10

Vor 3 Stunden
Ariottni Ahmad
Ariottni Ahmad

A rebon

Vor 3 Stunden
Savannah Spittler
Savannah Spittler

1st sofi

Vor 3 Stunden
Alyssa does crafts
Alyssa does crafts

one day i what to be like you

Vor 3 Stunden
Kellie Taormina
Kellie Taormina

round1:SOFIE (zack's was soooooooo bad. lol). no hate Zack lol round2:SOFIE. he dose not understand this!!!!!!!! #3 ???

Vor 3 Stunden
Jennifer Sorensen
Jennifer Sorensen

Ricardo

Vor 3 Stunden
Katerina Papailias
Katerina Papailias

of corsé she is not gonna talk about how she feels she is gonna tdo this insted 😂😂😂😂😂🙂(no hate )

Vor 3 Stunden
Jacquelyn Rosetta
Jacquelyn Rosetta

Round 1: Sofie Round 2: Zak Round 3: WTF

Vor 3 Stunden
German shepherd Lover
German shepherd Lover

Love your videos

Vor 3 Stunden
Sofia Servindelamora
Sofia Servindelamora

ROUND 1: sofie.💕 ROUND 2: sofie's was good but Zack's was more funny😁 ROUND 3: HILARIOUS 😂 And don't even get me started with recardos tik tok like his was better than all of there's 😂🤣

Vor 3 Stunden
Hiba Gad
Hiba Gad

Actually guava juice did a bath full of mac and cheese 3 years ago

Vor 3 Stunden
Nikki Plays
Nikki Plays

God is a pen, soffie is a highlighter, god drew the world, soffie made it brighter. 😀♥️

Vor 3 Stunden
Kleah Birrell
Kleah Birrell

Round one Sophie

Vor 3 Stunden
WOLFLOWER06
WOLFLOWER06

#tofie

Vor 3 Stunden
Kyah Hicks
Kyah Hicks

ZAK ZAK ZAAAAAK RICARRRDOOO hehe lol

Vor 3 Stunden
Hazel greenemeier
Hazel greenemeier

Sophie won all the rounds

Vor 3 Stunden
Aditi TV
Aditi TV

I think you both one but Zack I don’t think you One in the round one

Vor 3 Stunden
Kathleen Fasulo
Kathleen Fasulo

Round 1: sofie Round 2: sofie Round 3: unspeakable

Vor 3 Stunden
Tipene Rogers
Tipene Rogers

Hi

Vor 3 Stunden
Kendall Taylor
Kendall Taylor

round two sofie

Vor 3 Stunden
hannah_sprinkles
hannah_sprinkles

I can't believe it's not clickbait

Vor 3 Stunden
WOLFLOWER06
WOLFLOWER06

Sofie: And I lied we are not making waffles we are making pancakes Zach: What no! Sofie: and Zach we aren’t just making pancakes we are making colored pancakes XD funny

Vor 3 Stunden
Donna Johnson
Donna Johnson

Rawd1 sofe

Vor 3 Stunden
Madison Nadolny
Madison Nadolny

me seeing it aint there

Vor 3 Stunden
Jessica Figueroa
Jessica Figueroa

Round one: Sophie Round two: Sophie Round three: both lol zak throwing it back 😂

Vor 3 Stunden
KK Hargrave
KK Hargrave

SOFIE won

Vor 3 Stunden
Kendall Taylor
Kendall Taylor

round one: soffie

Vor 3 Stunden
Aurora Aragon-Bruzzichesi
Aurora Aragon-Bruzzichesi

Hi I love ur introduction haha haha 😂

Vor 3 Stunden
Isabella Houghton
Isabella Houghton

Round 1: Sofie Round 2: Zak Round 3: I’m dead Also what happens to slap Zak I miss it :(

Vor 3 Stunden
Madison Nadolny
Madison Nadolny

*me checking her tiktok to see before the yt is done then liking the vid*

Vor 3 Stunden
Katherine Craine
Katherine Craine

Round 1: sofie Round 2: zack Round 3: sofie

Vor 3 Stunden
Megan Bundy
Megan Bundy

Sofie

Vor 3 Stunden
Shamoy Wilson
Shamoy Wilson

Sorry Zach but Sofie wins every round

Vor 3 Stunden
Megan Bundy
Megan Bundy

Sofiae

Vor 3 Stunden
Valentine Gutierrez
Valentine Gutierrez

First Sofie next Sofie last bother😅🤣😂

Vor 3 Stunden
Megan Bundy
Megan Bundy

Softie win all rounds

Vor 3 Stunden
Felicity Felicity
Felicity Felicity

Round 3 both

Vor 3 Stunden
Kira Waugaman
Kira Waugaman

Wait are you and tony dateing! (just asking for a friend) #not trying t be nosie!

Vor 3 Stunden
Donna Johnson
Donna Johnson

I love you so much

Vor 3 Stunden
Lenora Rego
Lenora Rego

1 sofie 2 sofie 3 zak

Vor 3 Stunden
Layla Primm
Layla Primm

Soffi

Vor 3 Stunden
Kylie Charley
Kylie Charley

SOFIE

Vor 3 Stunden
Amelia Golder
Amelia Golder

I wish I was flexible like Sofie

Vor 3 Stunden
Felicity Felicity
Felicity Felicity

Round 2 Zack sorry sofie

Vor 3 Stunden
Felicity Felicity
Felicity Felicity

Round 1 sofie

Vor 3 Stunden
Jasmine parnell
Jasmine parnell

Zack won

Vor 3 Stunden
Debbie Relyea
Debbie Relyea

Sofi zack both

Vor 3 Stunden
kenya ferdinand
kenya ferdinand

Zak and sofie

Vor 4 Stunden
Cherisse Neill
Cherisse Neill

In the elevator it’s so awkward😂🤣

Vor 4 Stunden
Sophie Whiting
Sophie Whiting

I want you to make more music!

Vor 4 Stunden
Sophie Whiting
Sophie Whiting

I liked it!

Vor 4 Stunden
Trinity
Trinity

1:37 1:43

Vor 4 Stunden
Ainslee Gamblin
Ainslee Gamblin

1.sofie 2. Zak 3. That person that was born for tik tok LOL

Vor 4 Stunden
Sketching_ Things!
Sketching_ Things!

Round 1: Sofie Round 2: Both Round 3: 10/10 Gotta give that credit to Ricardo 0-0

Vor 4 Stunden
Martina Heary
Martina Heary

Round 2 Sophie won

Vor 4 Stunden
Stephanie Amas
Stephanie Amas

wtf is Zack doing with trousers instead of joggers...

Vor 4 Stunden
Isabela Castellanos-Osorio
Isabela Castellanos-Osorio

Socks

Vor 4 Stunden
Martina Heary
Martina Heary

Round 1 Sophie won

Vor 4 Stunden
Zeinah Rababah
Zeinah Rababah

Don't lie if you are a fan of sofie dossi then like

Vor 4 Stunden
Kehinde Mohammed
Kehinde Mohammed

Round 1 soffie

Vor 4 Stunden
Nicola B
Nicola B

Round 2 zac

Vor 4 Stunden
Ricky Lopes
Ricky Lopes

Sofy did it better on all them

Vor 4 Stunden
Taylor Swift
Taylor Swift

😂😂 the last one win

Vor 4 Stunden
rxbloxwxlfstxr Star
rxbloxwxlfstxr Star

Round 1: sofi Round 2: Zach bc he funnier but sofi better Round 3: speechless 🥵

Vor 4 Stunden
Marwa Eltony
Marwa Eltony

Round one Sophie Round two zack Round three 0-0

Vor 4 Stunden
Emma Williams
Emma Williams

Round 1-Sofie Round 2-Zak Round 3-Both Sofie's total-2 Zak's total-2 Winner....... IT'S A TIE!!!!!!!

Vor 4 Stunden
Lionel Sturgis
Lionel Sturgis

Zak

Vor 4 Stunden
Lionel Sturgis
Lionel Sturgis

Zap

Vor 4 Stunden
Nicola B
Nicola B

Sophie

Vor 4 Stunden
Clipz OnSticks
Clipz OnSticks

Sofie🥰

Vor 4 Stunden
camila Hernandez
camila Hernandez

Do a video playing mine craft

Vor 4 Stunden
camila Hernandez
camila Hernandez

1:sofie 2: zak 3:sofie

Vor 4 Stunden
Yellow Queen
Yellow Queen

overall...it was very clear who the winner was..it was.. Ricardo

Vor 4 Stunden
GG Hill
GG Hill

Sofie definetly won even tho they haven't even started to begin yet LOL

Vor 4 Stunden
JustLocal
JustLocal

Don't you guys have shoes..

Vor 4 Stunden
María Bs
María Bs

Sofie won 😂

Vor 4 Stunden
Amui Duong
Amui Duong

I like you to much if you was pregnant 🤰

Vor 4 Stunden
SuperCloeMoney 16
SuperCloeMoney 16

Hi i am here to make more people to know about my chaneel and puting these coments on my favrorte DE-filmrs videos if you want to see click my profile

Vor 4 Stunden
Shelley Nizri
Shelley Nizri

I think sofie won

Vor 4 Stunden
Olive K.
Olive K.

Omg

Vor 4 Stunden