Crystal Clear
Crystal Clear

I can't be the only one who jolted from the sudden strangle right?

Vor 16 Sekunden
AceInDaBase QwQ
AceInDaBase QwQ

I have no idea what hes saying but i still enjoy it

Vor Minute
Elvis Hrndez
Elvis Hrndez

Well I feel good for everyone who took the shoot but I’m going to wait a little longer thanks 🙂

Vor Minute
Ashten Rosaschi
Ashten Rosaschi

I am not on TikTok I only see you on DE-film and I hope you get it all worked out.

Vor 4 Minuten
Tessa Blue
Tessa Blue

This is exactly what I expected would happen 😂😂😂 Don't be rude guys, he wants cheetos too

Vor 4 Minuten
Auschwins
Auschwins

When I was in middle school my oxygen was less than 60% and my pulmonologist had no idea how I was functioning and being active

Vor 4 Minuten
Jensen M
Jensen M

You should make one where a guy casually walks around with a broken foot

Vor 4 Minuten
Crystal Clear
Crystal Clear

I don't know if I should feel scared and cry if I ever see this doctor and recognize him by his tik toks-

Vor 4 Minuten
Pink Dog home repair
Pink Dog home repair

You have to be as dumb as creepy joe to willingly get the covid vac

Vor 6 Minuten
AceInDaBase QwQ
AceInDaBase QwQ

If your yt gets banned ima drop kick youtube in self defense.

Vor 6 Minuten
Vanny Fan
Vanny Fan

Yep that happened to my mom

Vor 6 Minuten
Mary Reeves
Mary Reeves

Being stabbed really dose hurt like a bitch

Vor 7 Minuten
Flynn B
Flynn B

Now I've heard, I may be wrong. If people don't tell what drug is in their system and they're put under anesthetics, depending on the drug, they could die. Which is alarming for sure, and I honestly don't doubt it

Vor 7 Minuten
Yeetus Le fetus
Yeetus Le fetus

Guy after breaking 2 ribs, cracking a leg and breaking his a in 2 places: “yeah doc I just need some pain meds”

Vor 9 Minuten
Maileo
Maileo

At least herd immunity *EXISTS* for those.... not as intellectual people.

Vor 9 Minuten
xXNailea PogXx
xXNailea PogXx

Lmao that happened to me last year...there's still a crack in the wall 💀😭

Vor 9 Minuten
Beasn't
Beasn't

Lol

Vor 10 Minuten
Cassidy Nicolee
Cassidy Nicolee

Lmao wtf 😂 Tiktok sucks anyways soooo 🤷‍♀️

Vor 11 Minuten
Toni Cuddeback
Toni Cuddeback

I like how he’s sarcastic wait is he😆😑😕

Vor 11 Minuten
Frank D
Frank D

I have chest pains but im pretty sure it's just black lung from smoking for over a decade

Vor 11 Minuten
The Savage Patch Kid
The Savage Patch Kid

Ok so I thought I was the only one. Only problem is, mine is permanent and my pinky is crooked.

Vor 11 Minuten
ShiftTGC
ShiftTGC

I'm from Norway! And maybe this isn't exactly the type of content you would cover, but something I'd like to know: patients from another country, be it tourists or whatnot, is there any difference with how they get treated? Or are they on the same waiting list as everyone else and such? As said, maybe not the type of content you may not cover, but still the thing I want to ask. Thanks for reading and have it swell! ^^

Vor 12 Minuten
Joe Mejia
Joe Mejia

Lol u so right . Too much 😤

Vor 12 Minuten
Becky Coad
Becky Coad

Person: "help I'm dying!!!!" 😭 ER worker: "if you have enough strength to call the ER you have enough strength to call a taxi"😁 Person: "Send an ambulance, quick!!!!" ER worker: "Okay. (Calls a taxi), done, your yellow and black ambulance will be there in 13 minutes" 👍

Vor 12 Minuten
ERKIN
ERKIN

I had that it hurt like a bitch and swelled up a lot I didn’t even know that it could swell that big

Vor 12 Minuten
LittlestDragon
LittlestDragon

My dad got sick after the second part of the vaccine. Flue symptoms for only half a day. Still a small price to pay.

Vor 13 Minuten
Esli Franco
Esli Franco

Haha I somehow just saw your tiktok video about Katie at the ER, wanted to watch more so here we are now..

Vor 13 Minuten
Ben N
Ben N

Total agreement about vacations but I’m still Gunna wait on the COVID one tho

Vor 14 Minuten
Stella Pope
Stella Pope

0:31 vom.monster

Vor 14 Minuten
Roman
Roman

This dude says mf like he's Samuel L. Jackson

Vor 14 Minuten
P. Jags
P. Jags

Nah I'm "like the guy" that doesn't want untested sh!t going in my bloodstream. The Rona has been out for a year and already they have the miracle vaccine? Nahhh that's sus.

Vor 15 Minuten
Addisen Alder
Addisen Alder

Not trying to be rude or anything but I kinda don't trust the vaxine and kinda scared of it too I feel like I'm sounding like a baby but it's true

Vor 16 Minuten
retroalex 117
retroalex 117

Que?

Vor 16 Minuten
abcschoolsandtools . com
abcschoolsandtools . com

Saw you on DE-film. You rock!

Vor 16 Minuten
Seeking Truth Loving Yeshua
Seeking Truth Loving Yeshua

I don’t know if you read your comments, but since you work in an emergency room, I have a question, well, 2 questions; First, how many patients come in with covid, honestly? Second, what is the average age of covid patients? Thank you and God bless you! ✝️🙏🏼❤️

Vor 16 Minuten
Mexico UwU
Mexico UwU

Whyyyyyyyyy

Vor 17 Minuten
Robyn Chesser
Robyn Chesser

you won the lottery at our local hospital if u get a tramadol shot...thats what u get 4 broken arm lol

Vor 17 Minuten
Eedi zargar
Eedi zargar

But each of the above mentioned vaccines took years to make...where as covid vaccine took what one?

Vor 17 Minuten
Country Music
Country Music

What if you get stabbed in the butt

Vor 17 Minuten
🍋Raspberry Lemonade🍋
🍋Raspberry Lemonade🍋

lol not sure how old this vid is but, I’m from Washington state, USA. Also, ✨please share his collage days✨

Vor 18 Minuten
Toni Cuddeback
Toni Cuddeback

Can I laugh u know what fuck this shit I’m laughing 😆

Vor 18 Minuten
Lucas Gibson
Lucas Gibson

I had extreme tension that the doc wasn't sure about until using my arms caused more pain, I was prescribed a steroid and it fixed me up.

Vor 18 Minuten
Adam Helsing
Adam Helsing

Don't quit love the daily content after work

Vor 18 Minuten
Addison Schumacher
Addison Schumacher

When hes like "come on the little" 🙃

Vor 21 Minute
Becky Coad
Becky Coad

I rub my eye everything and I'm fine, I'm 12 and I've never had that happen. Even if its a little pricey of dust from the wind or the tiniest rock on earth i still just move my finger back and forth i also do that when my eye is itchy, idk if thats bad but if it is someone plz tell me 🤷‍♀️

Vor 22 Minuten
Caden Alcorn
Caden Alcorn

Bull shit mate the shit kills others lmfao

Vor 22 Minuten
Krista
Krista

That's such bullshit. There are WAY MORE channels that have desperately needed to be cancelled. There's some douche bags that nit pick. I bet if you were a half naked girl they would've looked the other way. I THINK JUST WAIT but if you get any creditable advice, try it. WE LOVE YOU AND YOU TRULY HELP PEOPLE UNDERSTAND WHAT THE FUCK IS REALLY GOING ON. GOING OVER TO SUBSCRIBE AT. ***Steveio***

Vor 23 Minuten
Addison Schumacher
Addison Schumacher

If you keep on calling me hero then I let you keep on Spitting on me

Vor 23 Minuten
andrew aye
andrew aye

Dang its okay we still have you on shorts but it still sucks that I will no longer see you a lot on my fyp just keep up the work on youtube ❤

Vor 23 Minuten
TonTee K
TonTee K

If it weren’t for DE-film, I wouldn’t have found you. I’m too old for tiktik. 😂

Vor 23 Minuten
CR Aptos
CR Aptos

Ohhhh me too!

Vor 17 Minuten
Thorn Kinas
Thorn Kinas

0:51 voz.fyi

Vor 24 Minuten
Rizome Comics
Rizome Comics

That's how mafia works.

Vor 24 Minuten
Giannis Akumpo
Giannis Akumpo

Maybe Don’t Swear In Every Damn Video Dumbass Lmfao 🤪😂🖕🏻

Vor 24 Minuten
titanium creator
titanium creator

What about the kids that aren't vaccinated but want to be

Vor 24 Minuten
Hannah Jackson
Hannah Jackson

they some BITCHES

Vor 24 Minuten
Dawn The Gammer
Dawn The Gammer

Someone please give me some advice! I’m not old enough yet to get the vaccine but when it is time, I’m not sure what to do. My mom says she won’t get it because the vaccine isn’t actually a vaccine and it has RNA which makes women sterile and what not. Some please give advise!

Vor 25 Minuten
Terri Morgan-Aldrich
Terri Morgan-Aldrich

I'll always be right here for my daily trips to the ER

Vor 26 Minuten
idk631
idk631

Hey I have something to tell you please see this all some people are trying to declare it as called "National r@pe day" I Do not stand in support of it. So please don't follow this at all all women,kids,boys all genders non-binary,trans all are getting getting targeted. PLEASE SPREAD THE THIS!

Vor 26 Minuten
Jess H
Jess H

Is the new one steveieo0 ? Like that?

Vor 27 Minuten
Jess H
Jess H

Joking 🙃 I got it. He only repeats it 100 times lol

Vor 13 Minuten
Addison Schumacher
Addison Schumacher

He is like dont react dont react don't react but hes also like professionalism professionalism professionalism

Vor 27 Minuten
Kenny Neal
Kenny Neal

Fuck tictok just come to DE-film

Vor 27 Minuten
Take Each Day As It Comes
Take Each Day As It Comes

That’s complete bs! You are one of the only reasons I even watch tiktok!

Vor 27 Minuten
Brent van Gool
Brent van Gool

I know some one that punched a brick wall I think he broke like 3 bones

Vor 28 Minuten
jisus is army
jisus is army

Unfortunately tiktok is banned here so I can't try to help Your smile is really pretty btw 😭💜

Vor 28 Minuten
Alexander 37
Alexander 37

lmao ur lucky

Vor 17 Minuten
Tom Russell
Tom Russell

Redo with new account ? Reload old movies. Except the ones they didn't want??

Vor 28 Minuten
WTS Maliek
WTS Maliek

Note to self to work at the er I have to know how to box

Vor 28 Minuten
Gaming Made Simple
Gaming Made Simple

Be careful of the J&J vaccine. Apparently causing a multitude of blood clots on patients. Not sure if it been pulled but stick to the 2 part shot. I don't qualify to receive it so I'll keep waiting. Though I've been essential since day 1, exposed multiple times and in mandatory quarantine several time, still cant get one if I want.

Vor 28 Minuten
Gaming Made Simple
Gaming Made Simple

@Logicked Mazimoon I wasnt sure how many cases, just know it hit the news and it usually doesnt make it there unless its frequent. 1 in a million isnt too bad. Heard they froze it but kept postponing a decision on whether to pull it or not. Never heard anything since that.

Vor 12 Minuten
Logicked Mazimoon
Logicked Mazimoon

its like 6 cases out of 7 mil. I think its fine. but good that theres a freeze on it because that shows transparency

Vor 21 Minute
Sydney Gadzovski
Sydney Gadzovski

Is okey tik tok don’t deserve uuu

Vor 28 Minuten
Arkibos Mourn
Arkibos Mourn

I felt like crap for two days then back to normal

Vor 29 Minuten
Crispy Lasagna
Crispy Lasagna

Once when I had gotten really infuriated I remembered my 6th grade teacher talking about how you shouldn’t punch a wall when you’re mad since you can do this so instead I elbowed the wall and left a hole, still there to this day.

Vor 29 Minuten
Addison Schumacher
Addison Schumacher

And you don't want to be there when it goes KABOOM ☄🔥🧨✨⚠️☢🚫✴🆘️

Vor 29 Minuten
Addison Schumacher
Addison Schumacher

If there is a boom 💥 we should change the code to code bubbles

Vor 28 Minuten
Kenny Neal
Kenny Neal

This is bullshit

Vor 29 Minuten
Robyn Chesser
Robyn Chesser

this happened to my sweetheart...so scary...had just stopped breathing..i think it was maybe clot...thats how it ended a month later...but chaplain was called everything

Vor 30 Minuten
Tom Russell
Tom Russell

Good luck. Truly want you back. Shocking.

Vor 30 Minuten
Kazo
Kazo

hear me out tho _discord server when_

Vor 30 Minuten
Madison Renee Westfield
Madison Renee Westfield

I feel heavily lectured. I’ve broken multiple bones and I feel like I am being shamed by this guy. Lol.

Vor 30 Minuten
pringleking 21
pringleking 21

Anybody else part of the 60 people who stayed 20 minutes after the stream ended?

Vor 30 Minuten
Terri Morgan-Aldrich
Terri Morgan-Aldrich

Don't stop Trips to the ER! It's my favorite

Vor 31 Minute
Jess H
Jess H

Lol it’s “tips from the ER”

Vor 24 Minuten