Erica
Erica

where it all started

Vor 10 Stunden
Ire Lawal
Ire Lawal

The Cliffhanger tho

Vor 11 Stunden
Ray
Ray

I remember this video

Vor 11 Stunden
Ire Lawal
Ire Lawal

"AnD TheN i have A fEw phOtOshOOts, shut d fuck up" .....I'm dying lol

Vor 11 Stunden
Princess
Princess

THE CLUB PENGUIN MUSIC I CANT

Vor 11 Stunden
Flower Bella
Flower Bella

U gave me a heart attack wher u started the toothbruzh🙄

Vor 12 Stunden
Vaishnavi K
Vaishnavi K

I got a curolagy ad right after she said curolagy didn’t work for her Edit- sorry if I spelt curolagy wrong

Vor 12 Stunden
✨ 𝓹𝓸𝓸𝓹𝓲𝓮✨
✨ 𝓹𝓸𝓸𝓹𝓲𝓮✨

iT's nOt piNk bRo itZ sAlmOn 🔥😭

Vor 12 Stunden
Nayia Koutsi
Nayia Koutsi

I love how that video is such a mess

Vor 12 Stunden
Cora Linton
Cora Linton

who else is watching this in 2021

Vor 12 Stunden
Yadah Yesufu
Yadah Yesufu

it was addison are

Vor 12 Stunden
Electra Heart
Electra Heart

is she indian?

Vor 13 Stunden
MrMehulPlays
MrMehulPlays

Girl if u really get pregnant and stay like that, I'm afraid your baby will get dislocated before he could kick first time 🥲

Vor 15 Stunden
•WaterMelon •
•WaterMelon •

I don’t know her but I just clicked and her voice omg HER VOICE IS SO ANDIJENDKCSIEMFKDK

Vor 16 Stunden
Mia Elias
Mia Elias

Ummm shes a vibe yooo

Vor 16 Stunden
Subhetsha Behera 11-H
Subhetsha Behera 11-H

17:17 a totally different women 😭

Vor 16 Stunden
Kocho Shinobu
Kocho Shinobu

'papAAA'

Vor 18 Stunden
Kocho Shinobu
Kocho Shinobu

'hey queens' bro- i'mma cry

Vor 18 Stunden
Kocho Shinobu
Kocho Shinobu

no one: nai and the red hoodie guy: heeeeyyyy hhhheeeeiiii heeeeeeeeyyy heeeeeiii

Vor 18 Stunden
Kocho Shinobu
Kocho Shinobu

please the last guy said: 'periodT'

Vor 18 Stunden
Laetitia A
Laetitia A

What is the name of the song at 5:40

Vor 20 Stunden
Elizabeth Rivera
Elizabeth Rivera

PAPAAAA

Vor 21 Stunde
Kate Nelson
Kate Nelson

I just wanted you to know that I’ve been debating breaking up with my boyfriend for months and I asked for a sign and then this video came on my recommended…. Long story short I’m single now lol.

Vor 21 Stunde
Marley Danielle
Marley Danielle

before makeup: pretty asf after makeup: pretty asf but loooks the same =good natural makeup

Vor 22 Stunden
Isabela Espinal
Isabela Espinal

I laugh so hard when he said ‘’your so beautiful and I’m ugly ‘’

Vor 23 Stunden
Juliet
Juliet

AM I THE ONLY WHO ONE WHO THINKS SHE LOOKS LIKE AVANI GREG

Vor 23 Stunden
ghost sodoku
ghost sodoku

hey im gonna leave a message

Vor 23 Stunden
Harmony Webb
Harmony Webb

luv uuuu

Vor Tag
NaimaVlogنعيمة فلوق
NaimaVlogنعيمة فلوق

She doesnt need makeup, the MAKEUP needs her.

Vor Tag
NaimaVlogنعيمة فلوق
NaimaVlogنعيمة فلوق

How many times did she say ok? 👇🏻

Vor Tag
Elizabeth Rivera
Elizabeth Rivera

Me getting ready to vibe with her- *add* -SCREAMING-

Vor Tag
Alexa Moon
Alexa Moon

that person who called her be watching this like: 🤨

Vor Tag
Francesca Giordano
Francesca Giordano

I wanna know your Spotify playlist babeeee

Vor Tag
•nillaskixs•
•nillaskixs•

Why did a wisdom teeth removal add come on before this ._.

Vor Tag
Matilde Rochefort Ham
Matilde Rochefort Ham

PART 2!

Vor Tag
Sophia Nylen
Sophia Nylen

no one: riverdale:

Vor Tag
Karimah Kinanti
Karimah Kinanti

i search for sheri nicole and ur video pop out.....im not complaining

Vor Tag
シvickyシ
シvickyシ

What happens if you wear ripped jeans do u still get dress coded?

Vor Tag
Harshita
Harshita

Nai: Its rona season Me an Indian: YeAh

Vor Tag
ghost sodoku
ghost sodoku

hey cuzz aswer your ej

Vor Tag
Eman Ghannam
Eman Ghannam

the fact that the first ad that came up for this vid was mr beast

Vor Tag
Debbie igby
Debbie igby

Here in italy, except rich private schools, we don't wear uniforms and we don't really have a dress code but if what you wear almost expose your private parts, is way too sexy or pijamas, then a teacher will say something to you ( in caring way tho, and you are not sent home, neither will your parents be involved). But when spring and summer comes around you best believe that all girls will be wearing skirts, dresses, crop tops and shorts( a bit loose fitting). It gets way too hot here, I'll die wearing pants

Vor Tag
Gabrielle Shemesh
Gabrielle Shemesh

when she said it rona season BITCH FUCK NO

Vor Tag
Cloudy Sunshine
Cloudy Sunshine

imagine when teachers find out that boys aren’t attracted to knee caps 😿

Vor Tag
Bubblegum Animations
Bubblegum Animations

i kinda wanna go on omegle, should I?

Vor Tag
Jaycee Zata
Jaycee Zata

my mood when I first watched this is the same until now lol

Vor Tag
Jaycee Zata
Jaycee Zata

OMG 20mil

Vor Tag
Kenzie Henderson
Kenzie Henderson

I love you nailed your so pretty and funny and whenever I watch you, you always make me have a good day and get in a better mood so thank you girl💜💜

Vor Tag
nah
nah

she’s everything i wanna be girl i

Vor Tag
Tamia Bessick
Tamia Bessick

“i got my eye on little huddy” IS THAT WHAT SHE SAID ?😩

Vor Tag
PixxieTart
PixxieTart

"You don't like fortnite????"

Vor Tag
Jasmine Benabdelkader
Jasmine Benabdelkader

The two old babies is tapping...

Vor Tag
Robelyn Dumbrique
Robelyn Dumbrique

ahh ceo of self loveee

Vor Tag
joshua shawn quijano
joshua shawn quijano

What’s that big white couch she was laying on? It looks comfy.

Vor Tag
joshua shawn quijano
joshua shawn quijano

I mean’t to say what’s the specific name of it?

Vor Tag
Ivy Camago
Ivy Camago

Does anyone knows her outro music title? Love her and love it

Vor Tag
Via Odeña
Via Odeña

She’s so beautiful

Vor Tag
the baby is dancing
the baby is dancing

She looks like Sarah Hyland with those blue contacts

Vor Tag
Mercedes :D
Mercedes :D

YESSZ

Vor Tag
Elisa Septiani
Elisa Septiani

when she sounds like a 12 year old boy... HAHAHAH

Vor Tag
Azure C
Azure C

The wtfs tho 😂😂

Vor Tag
ghost sodoku
ghost sodoku

i know what you did last summer holloween yaya!

Vor Tag
Esme Bellenger
Esme Bellenger

when it cut out i was like 'yup. it's true'

Vor Tag
ghost sodoku
ghost sodoku

bozzie cc

Vor Tag
Esme Bellenger
Esme Bellenger

She's so pretty!

Vor Tag
ghost sodoku
ghost sodoku

hey punk

Vor Tag
Leo
Leo

okay this girl is simply perfect.

Vor Tag
Mariana Tobar
Mariana Tobar

She said she was wearing a orange shirts

Vor 2 Tage
Keda Clark
Keda Clark

Where was these clothes from I love them all x

Vor 2 Tage
SxmplyDxream
SxmplyDxream

is nobody gonna talk about how she looks alot like avani like damn man she is gorgeous!!

Vor 2 Tage
chalette powell
chalette powell

I like how she doesn’t shop at expensive designer stores .😩

Vor 2 Tage
Bree Warren
Bree Warren

Youuuuuyrrrrrr soooo funny I love you I hope you see this😁❤️

Vor 2 Tage
abigail brome
abigail brome

all 3 casually sharing 1 brain cell

Vor 2 Tage
• sxphuu •
• sxphuu •

alchemist....... i read 140 pages <3 Also Nai, you dont deserve 2.34k subs. You deserve WAY more!!! Don't thank ussss we thank you for being so awesome! I think you should be the number one youtuber u-u

Vor 2 Tage
Abigail Vittitoe
Abigail Vittitoe

ur literally my dream bestfriend like seriously girl u rock and anyone would be more than lucky to have you as a friend.

Vor 2 Tage
Carlo Vs Gaming
Carlo Vs Gaming

Call Chris Hanson

Vor 2 Tage
Sarahh
Sarahh

I COULD NEVER HAVE HER CONFIDENCE

Vor 2 Tage
abbybaby72
abbybaby72

same but

Vor 2 Tage
abbybaby72
abbybaby72

u need therapy so bad ong

Vor 2 Tage
gali bdeb
gali bdeb

I don't think she realizes how BEAUTIFUL she is

Vor 2 Tage
Jimena Molina
Jimena Molina

was your voice always like this

Vor 2 Tage